"Maar ik had geen keuze, mijn vrouw kreeg werk in Rotterdam en ik moest mee van haar."quote:Op zondag 12 april 2009 17:14 schreef sjuuul het volgende:
[..]
Je zal maar naar het gebied van de rivaal verhuizen, dan ben je mooi genaait. Ze zien je aankomen in je 'nieuwe' clubkleding.
Sparta dan? Excelsior?quote:Op zondag 12 april 2009 17:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik woon in de regio Rotterdam.. dan zou ik zeker voor Rotterdam-zuid moeten zijn? dacht het niet
Ja, snap ik ook niet helemaal. Offeren ze toch hun 1e Paasdag op.quote:Op zondag 12 april 2009 17:15 schreef Ritmo het volgende:
Willem IIBespaar je in het vervolg de reis en doe het schriftelijk af ofzo, losers.
Wel voor Spartaquote:Op zondag 12 april 2009 17:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik woon in de regio Rotterdam.. dan zou ik zeker voor Rotterdam-zuid moeten zijn? dacht het niet
quote:Op zondag 12 april 2009 17:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
Nou ja maakt hij een (poging tot) leuk grapje met een lichte kwinkslag en zelfspot, is het weer niet goed.quote:
Hij heeft al genoeg swalbes gemaakt zeker.quote:Op zondag 12 april 2009 17:18 schreef Forumgebruikert het volgende:
Suarez rust gunnen in de 2e helft, Machlas er in.
Valt eigenlijk wel mee vandaag tochquote:Op zondag 12 april 2009 17:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hij heeft al genoeg swalbes gemaakt zeker.
Machlas.quote:Op zondag 12 april 2009 17:18 schreef Forumgebruikert het volgende:
Suarez rust gunnen in de 2e helft, Machlas er in.
Zei ik ook alquote:Op zondag 12 april 2009 17:19 schreef Prosac het volgende:
5-0, dit doen jullie 2 jaar te laat heren Ajacieden.
Vandaag ja, maar ik erger me vaak aan hem.quote:Op zondag 12 april 2009 17:19 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee vandaag toch
Onder Jonker was alles beterquote:Op zondag 12 april 2009 17:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij zat daar heel zielig op de tribune
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |