Kan ze niet meer terug brengen naar de winkel.quote:Op zondag 12 april 2009 15:54 schreef TheGuy het volgende:
Geef haar die broeken terug, probleem opgelost
Gelukkig, TS weet de oplossing al.quote:
Datquote:Op zondag 12 april 2009 15:52 schreef MacorgaZ het volgende:
4 x 70 euro of totaal 70 euro?
4 x 70 euro zou wel redelijk kut zijn.
én datquote:Op zondag 12 april 2009 15:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Nog geen 18 euro per broek?![]()
PauperFashion ofzo?![]()
Doe eens een pic van die waarschijnlijk geweldige broeken?quote:
Dan trekt ze die cheap ass broeken maar lekker zelf aan.quote:Op zondag 12 april 2009 15:56 schreef widmfan7 het volgende:
Kan ze niet meer terug brengen naar de winkel.
Is toch niet jou probleemquote:Op zondag 12 april 2009 15:56 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Dan had je moeder sowieso die broeken niet moeten kopen. Leermomentje. Voor haar dus.quote:Op zondag 12 april 2009 16:08 schreef widmfan7 het volgende:
Mijn ouders hebben een beetje geldzorgen dus misschien heeft dat ermee te maken
Inderdaadquote:Op zondag 12 april 2009 16:04 schreef mafkees01 het volgende:
70 voor 4 broekenIk betaal voor 1 broek nog meer
TS loopt voor lul straks, want als je hier al een topic voor gaat openen, dan dok je die 70 euro ook wel
Nee gewone donkerblauwe spijkerbroekenquote:Op zondag 12 april 2009 16:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ts word gedist door zn moeder![]()
![]()
4 broeken voor 70 euro.. wtf zijn et broeken van gras ofzo
Geldzorgen hebben en dan in één keer 4 broeken voor zoonlief kopen? Weliswaar kosten die in dit geval geen drol, maar toch. Zat er wel een bonnetje bij? Of heeft ze ze stiekem uit de plaatselijke kledingbak gevist?quote:Op zondag 12 april 2009 16:08 schreef widmfan7 het volgende:
Mijn ouders hebben een beetje geldzorgen dus misschien heeft dat ermee te maken
Zolang ze er mooi uitzien, en je ze zelf niet hoeft te betalen heb ik er nooit geen problemen mee.quote:
Bij Clockhouse van C&A lagen laatst ook spijkerbroeken voor 19.99, heb 'r helaas geen gekocht want ze zagen er prima uitquote:Op zondag 12 april 2009 15:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Nog geen 18 euro per broek?![]()
PauperFashion ofzo?![]()
hehehe geen ideequote:Op zondag 12 april 2009 16:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geldzorgen hebben en dan in één keer 4 broeken voor zoonlief kopen? Weliswaar kosten die in dit geval geen drol, maar toch. Zat er wel een bonnetje bij? Of heeft ze ze stiekem uit de plaatselijke kledingbak gevist?
Inderdaadquote:Op zondag 12 april 2009 16:20 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Zolang ze er mooi uitzien, en je ze zelf niet hoeft te betalen heb ik er nooit geen problemen mee.
Patserpraatquote:Op zondag 12 april 2009 16:10 schreef cultheld het volgende:
70 euro voor 4 broeken. Daar mag je bij mij gerust een 0 achter zetten
.
Picsquote:Op zondag 12 april 2009 16:11 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Nee gewone donkerblauwe spijkerbroeken
Haar probleem.quote:Op zondag 12 april 2009 15:56 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Dat is toch nog steeds veel geld voor een broekquote:Op zondag 12 april 2009 16:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hoezo? Is zo'n 175 per broek, is niet zo raar. Acne, Nudie etc liggen rond die prijzen.
Dan word je flink afgezet zeg. Bij de zeeman kosten ze ¤5 a ¤10,-quote:Op zondag 12 april 2009 17:09 schreef Fortitudo het volgende:
Ik betaal normaal gesproken het dubbele voor 1 spijkerbroek
quote:Op zondag 12 april 2009 17:21 schreef MIster911 het volgende:
[..]
Dan word je flink afgezet zeg. Bij de zeeman kosten ze ¤5 a ¤10,-
Nee, ik heb ook wel eens een broek van Cheap Monday van 50 euro, maar dat komt omdat ik ze heel fijn vind zitten. maar 10 euro voor een broek..quote:Op zondag 12 april 2009 17:27 schreef schijffie het volgende:
[..]
Ja, want alleen dure broeken zijn mooi...
quote:Op zondag 12 april 2009 16:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ts word gedist door zn moeder![]()
![]()
4 broeken voor 70 euro.. wtf zijn et broeken van gras ofzo
Zeker niet; ik heb ooit broeken van Stone Island en Iceberg in de opruiming voor 70 à 80 euro kunnen scorenquote:Op zondag 12 april 2009 17:27 schreef schijffie het volgende:
[..]
Ja, want alleen dure broeken zijn mooi...
Mijn broeken zullen vast ook rond de standaard prijs zijn, maar vind het een beetje sneu dat mensen gaan lopen pochen over de waarde van die lap stof om hun kont.quote:Op zondag 12 april 2009 17:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook wel eens een broek van Cheap Monday van 50 euro, maar dat komt omdat ik ze heel fijn vind zitten. maar 10 euro voor een broek..dus zullen vast niet zo fijn zitten
oh en kwaliteit he.
Ik hoop voor jou dat het nu niet over Levi's hebtquote:Op zondag 12 april 2009 17:35 schreef NiTiN het volgende:
in nederland is kleding (en merkspijkerbroeken) schandalig overpriced.
Ik haal mn jeans in allerlei varianten liever in de VS.
Ik koop ze omdat ze mooi aansluiten en gewoon een mooie pasvorm hebben. Ik heb wel eens een goedkope broek van de H&M gekocht hoor, maar hij sluit gewoon niet mooi aan + gaat na een tijdje helemaal los zitten (terwijl het een skinny hoort te zijn). Dus ik blijf gewoon bij de merken die ik nu draag, en dat heeft echt niet met de naam van het merk te maken ofzo hoorquote:Op zondag 12 april 2009 17:34 schreef schijffie het volgende:
[..]
Mijn broeken zullen vast ook rond de standaard prijs zijn, maar vind het een beetje sneu dat mensen gaan lopen pochen over de waarde van die lap stof om hun kont.
Kleren kopen alleen omdat het van een bepaalde merk is, is ook vrij sneu.
@TS, Teruggeven.![]()
O.a. wel hoorquote:Op zondag 12 april 2009 17:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat het nu niet over Levi's hebt
Ik snap niet dat je dat goede jeans vind, zijn genoeg betere merken die er stijlvoller uitzien, fijnere stof hebben, en betere pasmodellen.quote:Op zondag 12 april 2009 17:57 schreef NiTiN het volgende:
[..]
O.a. wel hoor![]()
![]()
Levi's Silvertab
ook boxers, shirts, van alles eigenlijk.
Wat dan?
Had al gedacht dat jij of anderen over pasvorm en dergelijken zou beginnen, daar ben ik het overigens ook mee eens.quote:Op zondag 12 april 2009 17:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik koop ze omdat ze mooi aansluiten en gewoon een mooie pasvorm hebben. Ik heb wel eens een goedkope broek van de H&M gekocht hoor, maar hij sluit gewoon niet mooi aan + gaat na een tijdje helemaal los zitten (terwijl het een skinny hoort te zijn). Dus ik blijf gewoon bij de merken die ik nu draag, en dat heeft echt niet met de naam van het merk te maken ofzo hoorDan kan je eerder gaan zeuren tegen alle g-star dragers, waar het merk er met koeieletters opstaat
Ja en dan print ze een bon uit dat ze naar de dokter is geweest en mag hij die ook betalen?quote:Op zondag 12 april 2009 18:03 schreef wolvendagen het volgende:
Geef haar maar een paar trappen in haar kut.
Hahah ja klopt, daar erger ik me ook echt kapot aan. en dan zeggen hebben ze als excuus 'dat ze lekker zitten', maar waarom een meter boven je broek showen, neem aan dat het daar beneden dan ook niet echt lekker meer zitquote:Op zondag 12 april 2009 18:03 schreef schijffie het volgende:
[..]
Had al gedacht dat jij of anderen over pasvorm en dergelijken zou beginnen, daar ben ik het overigens ook mee eens.Ik heb het meer over mensen die bijvoorbeeld Bjorn borg onderbroeken kopen alleen omdat iedereen dat heeft.
Toevallig heb ik een paar broeken van G-Star, die zitten ook erg lekker naar mijn idee. gelukkig geen koeienletters erop.
DE HOER!!!!quote:Op zondag 12 april 2009 15:51 schreef widmfan7 het volgende:
Laatst kocht mijn moeder zonder dat ik het zelf wist of om gevraagd had 4 broeken voor me twv 70 euro.
Ja ik loop er echt mee te pronken.quote:Op zondag 12 april 2009 19:57 schreef Byte_Me het volgende:
whehe, al die mensen die het stoer vinden dat ze veel duurdere broeken kopen
Kijk eens, een dame met niveau.quote:Op zondag 12 april 2009 18:03 schreef wolvendagen het volgende:
Geef haar maar een paar trappen in haar kut.
Lief. Geef haar het geld gewoon, of een deel.quote:Op zondag 12 april 2009 16:20 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
hehehe geen idee
Ik heb zelf het idee dat ze door die geldzorgen geld gaan vragen voor dit soort dingen. Ik kan dat soort dingen gewoon zelf kopen maar toch kan ze het niet laten om af en toe zoiets voor me te kopen.
Zo kan ik er ook nog 100. Niks mis met leviquote:Op zondag 12 april 2009 18:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je dat goede jeans vind, zijn genoeg betere merken die er stijlvoller uitzien, fijnere stof hebben, en betere pasmodellen.
Silvertab = des konings.quote:Op zondag 12 april 2009 18:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je dat goede jeans vind, zijn genoeg betere merken die er stijlvoller uitzien, fijnere stof hebben, en betere pasmodellen.
Juist. Nothing beats a Hank .quote:Op zondag 12 april 2009 21:30 schreef NiTiN het volgende:
[..]
Silvertab = des konings.
Spijkerbroek van 300 eu vind ik onzin, als je er 2 haalt heb je al een aardig pak, wat er stijlvoller uitziet, fijnere stof heeft, en betere pasmodellen.
Duidelijk een zwart-wit visie.quote:Op zondag 12 april 2009 21:53 schreef Jeej het volgende:
Die broeken worden vaak gewoon massaal ingekocht uit china, de ene helft krijgt dan een merkje en wordt voor 100 euro verkocht, de ander helft krijgt dat niet en wordt voor 30 euro verkocht bij de zeeman.
Flikker toch op man. Net alsof je dat 1 broek krijgt met, en 1 zonder merk, maar dat het dezelfde broek is. Mongoolquote:Op zondag 12 april 2009 21:53 schreef Jeej het volgende:
Die broeken worden vaak gewoon massaal ingekocht uit china, de ene helft krijgt dan een merkje en wordt voor 100 euro verkocht, de ander helft krijgt dat niet en wordt voor 30 euro verkocht bij de zeeman.
volgnens mij is iemand erachter gekomen dat hij jarenlang teveel heeft betaald voor zijn klerenquote:Op zondag 12 april 2009 22:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Net alsof je dat 1 broek krijgt met, en 1 zonder merk, maar dat het dezelfde broek is. Mongool
Die broeken worden allemaal door dezelfde chinezen gemaakt, en het is echt niet zo dat de kosten in de productie zitten, dus er is echt geen verschil in kwaliteit tussen die broeken. Alleen in hoeveel winst de winkels die ze verkopen maken.quote:Op zondag 12 april 2009 22:59 schreef dagdag het volgende:
[..]
duurdere boeken is betere kwaliteit
als jij dat niet begrijpt loopje gewoon in zeeman broeken
quote:Op zondag 12 april 2009 23:04 schreef Jeej het volgende:
[..]
Die broeken worden allemaal door dezelfde chinezen gemaakt, en het is echt niet zo dat de kosten in de productie zitten, dus er is echt geen verschil in kwaliteit tussen die broeken. Alleen in hoeveel winst de winkels die ze verkopen maken.
quote:Op zondag 12 april 2009 23:13 schreef dagdag het volgende:
[..]
ok een zeeman broek is hetzelfde als een broek van bv prada
Uh nee hoorquote:Op zondag 12 april 2009 22:58 schreef Jeej het volgende:
[..]
volgnens mij is iemand erachter gekomen dat hij jarenlang teveel heeft betaald voor zijn kleren
Op zich dus aardig bedoeltquote:Op zondag 12 april 2009 16:20 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
hehehe geen idee
Ik heb zelf het idee dat ze door die geldzorgen geld gaan vragen voor dit soort dingen. Ik kan dat soort dingen gewoon zelf kopen maar toch kan ze het niet laten om af en toe zoiets voor me te kopen.
Helaas, maar zo gaat het wel.quote:Op zondag 12 april 2009 22:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Net alsof je dat 1 broek krijgt met, en 1 zonder merk, maar dat het dezelfde broek is. Mongool
1000 euro voor jou, als je mij een broek van 20 en een broek van 120 brengt die exact hetzelfd is, alleen van een ander merk.quote:
Een pak van 300 ¤ is op de rand van acceptabel600 ¤ voor een pak is ok, maar 300 ¤ voor een spijkerbroek is welquote:Op zondag 12 april 2009 21:30 schreef NiTiN het volgende:
[..]
Silvertab = des konings.
Spijkerbroek van 300 eu vind ik onzin, als je er 2 haalt heb je al een aardig pak, wat er stijlvoller uitziet, fijnere stof heeft, en betere pasmodellen.
confronterend he, dat je in plaats van op een stinkende rammelende brommer ook gewoon in een echte auto had kunnen rijden van het verschil in geld.quote:Op zondag 12 april 2009 22:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2009 00:10 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
confronterend he, dat je in plaats van op een stinkende rammelende brommer ook gewoon in een echte auto had kunnen rijden van het verschil in geld.
Ook voor jou dus.quote:Op zondag 12 april 2009 23:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
1000 euro voor jou, als je mij een broek van 20 en een broek van 120 brengt die exact hetzelfd is, alleen van een ander merk.
Uit wat voor ei kom jij?quote:
nee ik erger me aan die boomknuffelaars die denken dat alle broeken in 1 fabriek gemaakt worden en denken dat ze met hun 25 euro broek ook kwaliteit kopen. Geen probleem mee hoor als je geen geld aan kleding wilt uitgeven maar ga niet hier ongefundeerd met die onzin lopen rondstrooienquote:Op maandag 13 april 2009 00:50 schreef Sapstengel het volgende:
Goed topic voor iedereen die even zijn dure kledingsmaak wil etaleren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |