Mooie les voor de volgende keer.quote:Op zondag 12 april 2009 14:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat vond ik niet echt nuttig om mee te gaan sjouwen
Je kunt het voortaan beter wél doen, scheelt je weer een hoop geneuzel bij je ouders.quote:Op zondag 12 april 2009 14:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat vond ik niet echt nuttig om mee te gaan sjouwen
Ik ben een probleem kind en ik ben uit huis gezetquote:Op zondag 12 april 2009 14:20 schreef sinadO het volgende:
Haha TS is 14 en woont niet bij zijn ouders.
Errr... TS waarom ben jij 14 en woon je niet bij je ouders?
En nu woon je in een kraakpand zeker.quote:Op zondag 12 april 2009 14:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben een probleem kind en ik ben uit huis gezet
Over de boxen luisteren vind ik een stuk relaxterquote:Op zondag 12 april 2009 14:21 schreef enilnomrow het volgende:
Waarom moet je je iPod aansluiten op je computer? D'r zitten toch oordopjes bij?
Ah eerst was het m'n zus altijd, toen die uit huis ging was ik het probleem, toen ik uit huis ging was ik nog steeds het probleem alleen kon hij niet uitleggen hoe ik dan die computere op z'n kop kreeg vanaf 250km afstandquote:Op zondag 12 april 2009 14:22 schreef Breathtaking het volgende:
Tsja, dan ben je blijkbaar gewoon altijd al onverantwoordelijk geweest.
Ach achquote:Op zondag 12 april 2009 14:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Over de boxen luisteren vind ik een stuk relaxter
[..]
Ah eerst was het m'n zus altijd, toen die uit huis ging was ik het probleem, toen ik uit huis ging was ik nog steeds het probleem alleen kon hij niet uitleggen hoe ik dan die computere op z'n kop kreeg vanaf 250km afstand
Ja pff Itunes staat er al op, alleen omdat ik pas een nieuwe heb gekocht is er een nieuwe versie nodig dus moet ie geupdate wordenquote:Op zondag 12 april 2009 14:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach achje arme papa. Maar hij is er dan ook niet mee opgegroeid, als je er niet heel veel verstand van hebt dan zou ik het ook bij alleen de hoognodige programma's houden
..
Het zit je niet meequote:Op zondag 12 april 2009 14:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja pff Itunes staat er al op, alleen omdat ik pas een nieuwe heb gekocht is er een nieuwe versie nodig dus moet ie geupdate wordenzelfs dat kan weer niet
Ja en ik dacht kan ik heir mooi in de tuin liggenquote:Op zondag 12 april 2009 14:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het zit je niet meeachja, je gaat vast vanavond/morgen toch al weer weg dus niet klagen
!
Sites blokkeren wijsneusquote:Op zondag 12 april 2009 14:35 schreef Spooky4u het volgende:
Graag uitleg hoe hotmail te verwijderen van een pc.
quote:kapotte airco waardoor het bloed heet is
Wat een sukkel hequote:
Ze gaan naar tulp, en ik heb geen verloopstekkertjequote:Op zondag 12 april 2009 14:45 schreef Splutje het volgende:
Trek je boxen uit de pc en ram ze in je Ipod. Ben ik nou zo geniaal?
Dat is dus ook geblokkeerd met een wachtwoord.quote:Op zondag 12 april 2009 14:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Voor straf zou ik zijn hele PC volzetten met virussen, of stiekem pr0n in zijn documentenfolder zetten.
Nee, wel milfshades..quote:Op zondag 12 april 2009 15:58 schreef Leanne het volgende:
ik snap het niet.
heeft er iemand milkshakes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |