Het had niet eens fysiek in die woestijn hoeven te liggen. Als ze, de Amerikaanse overheid, in staat zijn om de media al jaren te controleren, zoals wel eens gezegd wordt, dan hadden ze ook wel wat fake materiaal aan de media kunnen geven.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:22 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Punt gemaakt idd dat geef ik toe. Ze hadden chemische wapens in de woestijn kunnen dumpen idd en het zo kunnen rechtvaardigen. Nou snap ik er helemaal niks meer van
Over zijn dood. Ik vind persoonlijk dat je geen mortal being de dood moet geven. Ik snap wel wat je bedoelt, daar niet van!
Ik hoop iig 1 ding! Dat de dingen beter worden. Het klopt dat believers vaak zaken erbij gaan halen en zo connecties maken met vanalles en nog wat. Dat klopt daar geef ik je geen ongelijk in echter ik ben van mening dat de waarheid veel anders is.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:20 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo grappig.
De Amerikaanse overheid is wel in staat om jarenlang de media om de tuin te leiden of onder controle te houden wat betreft 9/11.
Maar ze zijn niet in staat om even wat chemische wapens in de woestijnen van Irak te dumpen en dat dan aan Saddam toe te schrijven.
Saddam is ook niet volgens westers recht veroordeeld maar volgens Irakees recht. En Saddam heeft er zelf voor gezorgd dat Irak niet democratisch is, dus wat dat betreft heeft die zijn eigen lot bepaald.
Mooi.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
dit soort topics wordt ik altijd weer vrolijk van
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:02 schreef admiraal_anaal het volgende:dit soort topics wordt ik altijd weer vrolijk van
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:36 schreef Ticker het volgende:
"In a screen play.. in a movie.. something with Bruce Willis in it, maybe. In reality, no"
Pilletje niet ingenomen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Godskolere. STEEK WTC7 IN JE REET!!! NUTCASE!
Oeps, dus dat was al behandeld duh!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:42 schreef huupia het volgende:
dit is jaren terug al tot in den treure behandeld in een van de 3000 9/11 topics.
ik denk iig wel dat wtc 7 is gepulled , remember : pull it!!
Dat pand was zeker weten neergehaald, ik ga nog wel een video regelen van een NL demolition expert die dat met 100% zekerheid al na slechts een paar minuten de opnames te hebben bekeken.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:20 schreef Man-E-Faces het volgende:
Op de dag zelf nadat de twee vliegtuigen de twin-towers invlogen, besloot de eigenaar van wtc7 "to pull it" (wtc 7 dus). To pull it means bringing it down by controlled demolition. Echter het voorbereiden van zo'n 50 etages tellende wolkenkrabber, duurt effe..
Dus of het gebouw was al voorbereid om neergehaald te worden (voor 9/11 dus) Of er zijn mensen aan het werk geweest in dat gebouw wtc7 nadat de eigenaar besloot het gebouw dan maar neertehalen.. op 9/11 zelf.
hmmmmmm..
Okie dokiequote:Op woensdag 22 april 2009 00:20 schreef Man-E-Faces het volgende:
Op de dag zelf nadat de twee vliegtuigen de twin-towers invlogen, besloot de eigenaar van wtc7 "to pull it" (wtc 7 dus). To pull it means bringing it down by controlled demolition. Echter het voorbereiden van zo'n 50 etages tellende wolkenkrabber, duurt effe..
Dus of het gebouw was al voorbereid om neergehaald te worden (voor 9/11 dus) Of er zijn mensen aan het werk geweest in dat gebouw wtc7 nadat de eigenaar besloot het gebouw dan maar neertehalen.. op 9/11 zelf.
hmmmmmm..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |