ik begrijp niet hoe de inslagen, het puin en de slachtoffers ons iets vertellen over de geloofsovertuiging van de piloten...quote:Op donderdag 16 april 2009 11:17 schreef fruityloop het volgende:
Ik ben van mening dat er 2 vliegtuigen op 9-11 in de 2 World Trade Center torens zijn gevlogen, met aan de knuppel een stel moslim terroristen. En daar kan ik prima mee om gaan..Argumenten voor zijn trouwens 2 goed gedocumenteerde inslagen en instortingen, aardige bulten rokend en brandend puin, en een paar duizend mensen die spontaan dood waren..
Jij bent mod, ga je gangquote:Op donderdag 16 april 2009 13:09 schreef ToT het volgende:
Ik had al een centraal topicje gemaakt: [Centraal] Algemeen 9/11 topic #1
Deze maar sluiten? Aan de andere kant is dit eigenlijk ook wel een aardig centraal topic en bestaat de reeks al langer.
Andere maar sluiten en deze sticky maken?
Heb jij die teroristen achter het stuur zien zitten van die vliegtuigen. Of werd het je alleen verteld?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:17 schreef fruityloop het volgende:
Ik ben van mening dat er 2 vliegtuigen op 9-11 in de 2 World Trade Center torens zijn gevlogen, met aan de knuppel een stel moslim terroristen. En daar kan ik prima mee om gaan..Argumenten voor zijn trouwens 2 goed gedocumenteerde inslagen en instortingen, aardige bulten rokend en brandend puin, en een paar duizend mensen die spontaan dood waren..
BBC is bij de kapers op visite geweest.quote:Op zondag 19 april 2009 00:20 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Heb jij die teroristen achter het stuur zien zitten van die vliegtuigen. Of werd het je alleen verteld?
- Knip -
Dat werd in het nieuws verder ook nooit behandeld viel me op. De enige beelden die ik vanuit de NOS zelf erover heb gezien ooit waren de bijna-live beelden op de dag zelf.quote:Op maandag 20 april 2009 22:27 schreef MrManiak het volgende:
Dit is nieuw voor mij... Shit, nooit geweten dat er nog een derde toren viel.
Carbid wordt niet echt gebruikt bij de sloop van gebouwen etc, bedoel je niet thermiet toevallig? Dat kan nl. wel door metaal heen branden, iets wat ze volgens mij bij braniac ook wel eens hebben gebruikt, maar dan moet je dat zó aanbrengen dat het op draagbalken etc geplaatst is, en dat werkt weliswaar heftig, maar niet instant zoals explosieven, dus dat zou iemand dan toch zeker gemerkt moeten hebben voordat de boel instortte?quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:09 schreef Spellmeista het volgende:
Ja was zeker wel de moeite waard. Waar het op neer kwam was dat wtc7 het enigste gebouw is ter wereld dat binnen 4 uur(ongeveer) volledig instortte door brand. Er is geen enkel gebouw ter wereld geweest waar het staal op zo'n manier behandeld werd. Die dag was er een brandalarm test dus het hele brandalarm stond uit(waardoor de sprinklers het niet deden). Het rare van het hele verhaal is hoe de brand is ontstaan. Er werd zelfs beweerd dat in de jaren 80 de explosieven al in het gebouw werden gebracht(gezien het feit dat dit enorm veel tijd kost en publiciteit oproept). Er werd geopperd dat er karbiet(?) ladingen werden gebruikt die ervoor zorgden dat het staal verbrandde. Tevens en niet geheel onbelangrijk was de eigenaar van het gebouw Silvermeister(?) en die had nogal wat verzekeringen lopen. In het gebouw zaten afdelingen van de CIA en het crisiscentrum. Al met al een erg goede documentaire waar de voor- en tegens naar boven kwamen. Er werd gezegd dat inmiddels de helft van de USA in een complot geloofd.
Dan had je dus beter die docu kunnen zien voordat je ging rusten, van de controlled demolition theorie bleef namelijk niks meer over en dat kan ook aangetoond worden met beelden plus het feit dat geen enkele anomalie die aangedragen worden door de zogenaamde believer een controled demolition compleet kunnen verklaren en de daarbij bedachte conclusies andere anomalieën die volgens de believers ook wijzen op een controled demolition tegenspreken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |