abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 april 2009 @ 13:46:20 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67947683

The Loaded Gun zo als deze best man het noemt

Laat Zembla maar eens een uitzending er aan wijden.

[ Bericht 14% gewijzigd door Lambiekje op 12-04-2009 14:02:06 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 12 april 2009 @ 14:03:48 #2
132191 -jos-
Money=Power
pi_67948125
We can't handle the truth
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_68065657
Ik ben van mening dat er 2 vliegtuigen op 9-11 in de 2 World Trade Center torens zijn gevlogen, met aan de knuppel een stel moslim terroristen. En daar kan ik prima mee om gaan.. Argumenten voor zijn trouwens 2 goed gedocumenteerde inslagen en instortingen, aardige bulten rokend en brandend puin, en een paar duizend mensen die spontaan dood waren..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  donderdag 16 april 2009 @ 12:08:10 #4
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_68067543
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:17 schreef fruityloop het volgende:
Ik ben van mening dat er 2 vliegtuigen op 9-11 in de 2 World Trade Center torens zijn gevlogen, met aan de knuppel een stel moslim terroristen. En daar kan ik prima mee om gaan.. Argumenten voor zijn trouwens 2 goed gedocumenteerde inslagen en instortingen, aardige bulten rokend en brandend puin, en een paar duizend mensen die spontaan dood waren..
ik begrijp niet hoe de inslagen, het puin en de slachtoffers ons iets vertellen over de geloofsovertuiging van de piloten...
Huig
pi_68069516
Ik had al een centraal topicje gemaakt: [Centraal] Algemeen 9/11 topic #1

Deze maar sluiten? Aan de andere kant is dit eigenlijk ook wel een aardig centraal topic en bestaat de reeks al langer.

Andere maar sluiten en deze sticky maken?
  donderdag 16 april 2009 @ 16:17:12 #6
132191 -jos-
Money=Power
pi_68076046
quote:
Op donderdag 16 april 2009 13:09 schreef ToT het volgende:
Ik had al een centraal topicje gemaakt: [Centraal] Algemeen 9/11 topic #1

Deze maar sluiten? Aan de andere kant is dit eigenlijk ook wel een aardig centraal topic en bestaat de reeks al langer.

Andere maar sluiten en deze sticky maken?
Jij bent mod, ga je gang
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_68080204
Andere maar gesloten.
pi_68156733
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:17 schreef fruityloop het volgende:
Heb jij die teroristen achter het stuur zien zitten van die vliegtuigen. Of werd het je alleen verteld?

- Knip -

[ Bericht 2% gewijzigd door ToT op 19-04-2009 09:13:29 ]
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  zondag 19 april 2009 @ 00:56:23 #9
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68157555
quote:
Op zondag 19 april 2009 00:20 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Heb jij die teroristen achter het stuur zien zitten van die vliegtuigen. Of werd het je alleen verteld?

- Knip -
BBC is bij de kapers op visite geweest.

[ Bericht 4% gewijzigd door ToT op 19-04-2009 09:14:00 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 20 april 2009 @ 22:10:07 #10
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_68219540
De derde toren
Bijna acht jaar na dato zijn de aanslagen op de Twin Towers in New York nog altijd een veelbesproken onderwerp. Maar hoe zit er nu precies met de derde toren? Ook WTC-toren 7 stortte in en is sindsdien voer voor complottheorieën. De reden: de toren werd niet geraakt door een vliegtuig en nooit eerder stortte een toren in door brand alleen. Hoe kon deze toren dan toch instorten? Volgens sommigen zijn het allemaal aanwijzingen die erop duiden dat de Amerikaanse regering zelf achter de aanslagen op het WTC zit.

Is dat onzin of zit er misschien toch een kern van waarheid in? De BBC sprak met believers en non-believers van deze theorie en maakte de indrukkende documentaire The Third Tower, maandag te zien op Canvas. Uitspraken als ‘Onze regering is absoluut bereid om haar eigen burgers te doden als ze daar bij kan winnen’ en ‘Onze regering heeft simpelweg niet de competentie om een dergelijk grootschalige samenzwering op te zetten en geheim te houden’ wisselen elkaar af en bevestigen en ontkrachten de theorie. Kijk en oordeel zelf.

bron: www.tvgids.nl

trailer: http://www.canvas.be/extra/html/page_view_video.html?f=http://media.vrtnieuws.net/2008/09/143528697PANO-TRAI2405022_urlFLVLong.flv%20&keepThis=true&TB_iframe=true&height=320&width=520

Graag hier de discussie aan de hand van de beelden die we vanavond te zien krijgen om 23.00 uur

Hopelijk is hij zo wel goed Teamlead (schopje naar BNW aub, verkeerd gepost )
pi_68219549
Straks om 23:00 is er op canvas een programma over wtc 7
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  maandag 20 april 2009 @ 22:27:53 #12
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_68220564
Dit is nieuw voor mij... Shit, nooit geweten dat er nog een derde toren viel.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  maandag 20 april 2009 @ 23:10:40 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_68222648
>> BNW
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_68224332
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:27 schreef MrManiak het volgende:
Dit is nieuw voor mij... Shit, nooit geweten dat er nog een derde toren viel.
Dat werd in het nieuws verder ook nooit behandeld viel me op. De enige beelden die ik vanuit de NOS zelf erover heb gezien ooit waren de bijna-live beelden op de dag zelf.
What Would Goku Do
pi_68226716
En, hoe was de uitzending? Is het de moeite waard?
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  dinsdag 21 april 2009 @ 08:09:35 #16
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_68227107
Ja was zeker wel de moeite waard. Waar het op neer kwam was dat wtc7 het enigste gebouw is ter wereld dat binnen 4 uur(ongeveer) volledig instortte door brand. Er is geen enkel gebouw ter wereld geweest waar het staal op zo'n manier behandeld werd. Die dag was er een brandalarm test dus het hele brandalarm stond uit(waardoor de sprinklers het niet deden). Het rare van het hele verhaal is hoe de brand is ontstaan. Er werd zelfs beweerd dat in de jaren 80 de explosieven al in het gebouw werden gebracht(gezien het feit dat dit enorm veel tijd kost en publiciteit oproept). Er werd geopperd dat er karbiet(?) ladingen werden gebruikt die ervoor zorgden dat het staal verbrandde. Tevens en niet geheel onbelangrijk was de eigenaar van het gebouw Silvermeister(?) en die had nogal wat verzekeringen lopen. In het gebouw zaten afdelingen van de CIA en het crisiscentrum. Al met al een erg goede documentaire waar de voor- en tegens naar boven kwamen. Er werd gezegd dat inmiddels de helft van de USA in een complot geloofd.
pi_68227844
thnx voor je reactie Spellmeista.. dan moet ik maar eens kijken waar/of ie te vinden valt
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_68228216
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 08:09 schreef Spellmeista het volgende:
Ja was zeker wel de moeite waard. Waar het op neer kwam was dat wtc7 het enigste gebouw is ter wereld dat binnen 4 uur(ongeveer) volledig instortte door brand. Er is geen enkel gebouw ter wereld geweest waar het staal op zo'n manier behandeld werd. Die dag was er een brandalarm test dus het hele brandalarm stond uit(waardoor de sprinklers het niet deden). Het rare van het hele verhaal is hoe de brand is ontstaan. Er werd zelfs beweerd dat in de jaren 80 de explosieven al in het gebouw werden gebracht(gezien het feit dat dit enorm veel tijd kost en publiciteit oproept). Er werd geopperd dat er karbiet(?) ladingen werden gebruikt die ervoor zorgden dat het staal verbrandde. Tevens en niet geheel onbelangrijk was de eigenaar van het gebouw Silvermeister(?) en die had nogal wat verzekeringen lopen. In het gebouw zaten afdelingen van de CIA en het crisiscentrum. Al met al een erg goede documentaire waar de voor- en tegens naar boven kwamen. Er werd gezegd dat inmiddels de helft van de USA in een complot geloofd.
Carbid wordt niet echt gebruikt bij de sloop van gebouwen etc, bedoel je niet thermiet toevallig? Dat kan nl. wel door metaal heen branden, iets wat ze volgens mij bij braniac ook wel eens hebben gebruikt, maar dan moet je dat zó aanbrengen dat het op draagbalken etc geplaatst is, en dat werkt weliswaar heftig, maar niet instant zoals explosieven, dus dat zou iemand dan toch zeker gemerkt moeten hebben voordat de boel instortte?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:31:37 #19
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_68229954
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_68230870
quote:
Dan had je dus beter die docu kunnen zien voordat je ging rusten, van de controlled demolition theorie bleef namelijk niks meer over en dat kan ook aangetoond worden met beelden plus het feit dat geen enkele anomalie die aangedragen worden door de zogenaamde believer een controled demolition compleet kunnen verklaren en de daarbij bedachte conclusies andere anomalieën die volgens de believers ook wijzen op een controled demolition tegenspreken.

Het probleem met jouw filmpje is namelijk dat ze maar een beperkt gedeelte van gebouw 7 laten zien en laat dat nu net niet het gedeelte zijn waar het puin van de zuid maar vooral de noord toren het meeste schade hebben aangericht.

Waarmee gelijk de volgende vraag bij mij opkomt, hoe kan het dat elke keer de "mainstream media" beschuldigt wordt van het verdraaien van feiten, niet alles tonen enz elke keer dat ik een filmpje bekijk die een complot-theorie moet ondersteunen vele malen erger is in het verdraaien van feiten en alleen laten zien wat uitkomt dan de zogenaamde "mainstream media"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')