Volgens mij zijn de meeste 9/11-topics zo'n beetje uitgestorven, maar om te voorkomen dat over elk detail weer een apart topic aangemaakt wordt, lijkt het me handig om er een algemeen topic over aan te maken.
TS begint met een bericht van de weblog:
http://www.hollywoodrepor(...)6d052885db4114f0c656Met een televisieprogramma op Nederland 2 heeft men de conclusie getrokken dat er te weinig bewijslast is om Osama Bin Laden als de hoofdverdachte van 9/11 te zien.
Met de reacties die onder het bericht staan kun je je heerlijk amuseren: zo is een Amerikaan blij niet in Europa te wonen, omdat ze in Amerika tenminste niet zo gebrainwashed zijn als hier!