abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67923881
Volgens mij zijn de meeste 9/11-topics zo'n beetje uitgestorven, maar om te voorkomen dat over elk detail weer een apart topic aangemaakt wordt, lijkt het me handig om er een algemeen topic over aan te maken.

TS begint met een bericht van de weblog: http://www.hollywoodrepor(...)6d052885db4114f0c656

Met een televisieprogramma op Nederland 2 heeft men de conclusie getrokken dat er te weinig bewijslast is om Osama Bin Laden als de hoofdverdachte van 9/11 te zien.
Met de reacties die onder het bericht staan kun je je heerlijk amuseren: zo is een Amerikaan blij niet in Europa te wonen, omdat ze in Amerika tenminste niet zo gebrainwashed zijn als hier!
pi_67947660
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 14:42 schreef ToT het volgende:
Volgens mij zijn de meeste 9/11-topics zo'n beetje uitgestorven, maar om te voorkomen dat over elk detail weer een apart topic aangemaakt wordt, lijkt het me handig om er een algemeen topic over aan te maken.

TS begint met een bericht van de weblog: http://www.hollywoodrepor(...)6d052885db4114f0c656

Met een televisieprogramma op Nederland 2 heeft men de conclusie getrokken dat er te weinig bewijslast is om Osama Bin Laden als de hoofdverdachte van 9/11 te zien.
Met de reacties die onder het bericht staan kun je je heerlijk amuseren: zo is een Amerikaan blij niet in Europa te wonen, omdat ze in Amerika tenminste niet zo gebrainwashed zijn als hier!
Thx, heb de uitzending helaas gemist.
quote:
In the latest show, Spong was able to convince the jury that bin Laden's connection to Sept. 11 was a product of "Western propaganda."
Maar wie was het dan? Hopelijk komt er 'n vervolg.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_68080162
Overbodig geworden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')