EEN WEEK!!! Get a grip!quote:Op zondag 12 april 2009 13:00 schreef Spark90 het volgende:
De grond zakte letterlijk onder m'n voeten vandaan.
Ja, een tikkie overdreven is de reactie van TS wel.quote:Op zondag 12 april 2009 17:06 schreef Maeghan het volgende:
Waarom laat je je beeld over haar door een ander bepalen? Wees een vent en vorm je eigen mening.
Daarnaast, ze heeft je niks beloofd toch? Geen eeuwige trouw, kinderen, een golden retriever? Je kent haar een week, wat verwacht je van haar?
EEN WEEK!!! Get a grip!
quote:Op zondag 12 april 2009 15:51 schreef Neutrino het volgende:
Niet confronteren. Je moet met haar afspreken en dan andere vrouwen aandacht geven.
Dan ben je opeens exclusief. Laat haar maar moeite voor je doen. Je bent toch de prijs ?
en dan keihard neuken en geen aandacht meer geven..
Je moest eens weten hoeveel smsjes dat oplevert...![]()
quote:Op zondag 12 april 2009 16:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Recht voor haar neus die vriendin van haar zoenen
Maar serieus, gewoon de volgende regelen. Als ze je écht leuk vindt, dan laat ze dat wel merken.quote:Op zondag 12 april 2009 18:32 schreef Spark90 het volgende:
misschien wel :p. Alleen wie vind het leuk om zon bericht te krijgen. Tnx voor de sommige serieuze antwoorden
Dit kwam ook als eerste in mij op. Waarom laat een vriendin jou dit zin? Wat wil ze ermee bereiken?quote:Op zondag 12 april 2009 17:14 schreef Xennia het volgende:
Wat een kutvriendin heeft dat mens. Ik zou toch even jouw scharrel even smsen over dit hoogverraad en dan achterover leunen en kijken wat er gebeurt.
Oh en de grond onder je voeten weg voelen zakken na 1 date vind ik wel erg dramatisch.
Dat is ook maar een mythe volgens mij. Ik heb eerder het idee dat jongens gewoon liever niet 'lief' genoemd willen worden. Ik ken wel voorbeelden waar de vrouw de man lief noemde en waar een relatie uit is ontstaan.quote:Op zondag 12 april 2009 20:17 schreef Michellee het volgende:
[..]
Dit kwam ook als eerste in mij op. Waarom laat een vriendin jou dit zin? Wat wil ze ermee bereiken?
Aan de andere kant als ze zegt dat je lief bent, dat is meestal niet heel gunstig.
Eerlijk heb jij geen ziel ofzo? Je leest toch dat die jonge na 1 date al verkocht was, hij zakte door de grond na het lezen van zo'n bericht. Dan stap je niet zomaar even over naar de volgende.quote:Op zondag 12 april 2009 18:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar serieus, gewoon de volgende regelen. Als ze je écht leuk vindt, dan laat ze dat wel merken.
Uit z´n username maak ik op dat TS 18 of 19 is, dan mag datquote:Op zondag 12 april 2009 17:14 schreef Xennia het volgende:
Oh en de grond onder je voeten weg voelen zakken na 1 date vind ik wel erg dramatisch.
Wat ongelofelijk simpel weerquote:Op zondag 12 april 2009 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent te lief en je doet teveel moeite ---> geen uitdaging --> niet interessant.
Next!
Ik zou maar niet proberen in de voetsporen van Agatha Christie te treden.quote:Op zondag 12 april 2009 20:17 schreef Michellee het volgende:
[..]
Dit kwam ook als eerste in mij op. Waarom laat een vriendin jou dit zin? Wat wil ze ermee bereiken?
Aan de andere kant als ze zegt dat je lief bent, dat is meestal niet heel gunstig.
Nou ik zou het niet zo op prijs stellen als mijn vriendin een smsje laat zien aan iemand die ze niet zo goed kent.quote:Op maandag 13 april 2009 00:05 schreef Elfy het volgende:
[..]
Ik zou maar niet proberen in de voetsporen van Agatha Christie te treden.
Je hebt zeg maar ook nog mensen die een ander graag verder helpen in plaats van ze door te laten modderen
Laat me raden: jij bent vrijgezel?quote:Op zondag 12 april 2009 16:55 schreef juiced het volgende:
In een betere positie kan je niet geplaatst zijn!
Jij vind er nu geen reet meer aan, laat niks van je horen, meisje denkt: "waarom hoor ik niks?", ze vind je lekker onbereikbaar, ze belt je op, jij neemt sjagrijnig op, zij gaat moeite voor je doen zodat je haar leuk vind, want meisjes willen nou eenmaal leuk gevonden worden, jij hebt er geen zin in, zij doet nog meer moeite, jullie gaan neuken, jij denkt: "wat een slet", je laat weer niks van je horen, zij is stomverbaasd en kan het niet hebben, ze belt je op en vraagt waarom je niks meer van je laat horen, jij zegt: "och, weet ik veel", meisje vind je mysterieus, meisje gaat alle mogelijke moeite doen, jij moet er steeds minder van hebben, je hebt een stalker/sexbuddy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 april 2009 17:14 schreef Xennia het volgende:
Wat een kutvriendin heeft dat mens. Ik zou toch even jouw scharrel even smsen over dit hoogverraad en dan achterover leunen en kijken wat er gebeurt.
Whehehe niet de reactie die ik in gedachte had te gaan plaatsen, maar wel erg scherp.quote:Op zondag 12 april 2009 17:14 schreef Xennia het volgende:
Dat dus !quote:Op zondag 12 april 2009 13:39 schreef right_turn het volgende:
Gewoon genieten van wat jullie nu samen hebben en je niet druk maken over allerlei mogelijke en onmogelijke scenario's.
Ja, dat is zo. Maar ik zou niet hele samenzweringsplannen achter de actie van de vriendin van het meisje gaan zoeken.quote:Op maandag 13 april 2009 10:28 schreef Michellee het volgende:
[..]
Nou ik zou het niet zo op prijs stellen als mijn vriendin een smsje laat zien aan iemand die ze niet zo goed kent.
Agreequote:Op zondag 12 april 2009 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent te lief en je doet teveel moeite ---> geen uitdaging --> niet interessant.
Next!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |