Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topicquote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
Wat nobel.quote:Op zondag 12 april 2009 12:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is je vergeven, op Eerste Paasdag.
quote:Op zondag 12 april 2009 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nog 385920 minuten tot mijn verjaardag![]()
ik weet niet of ik het paasvuur ook zie, maar ik ga wel naar benteloquote:
Dan zie je het vast wel. Ik mag aannemen dat je buiten bent met dit mooie weerquote:Op zondag 12 april 2009 19:46 schreef rulerofdeath het volgende:
ik weet niet of ik het paasvuur ook zie, maar ik ga wel naar bentelo
ow, das mooi kut. beterschap d'r meequote:Op zondag 12 april 2009 19:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan zie je het vast wel. Ik mag aannemen dat je buiten bent met dit mooie weerMijn Paasvakantie is echt helemaal naar de klote door de griep
Nou, hier in Goor is het namelijk buiten bij het Paasvuurquote:Op zondag 12 april 2009 19:55 schreef rulerofdeath het volgende:
maar hoezo buiten? binnen is het bier en de muziek
't Begint hier in zeeuws-vlaanderen alweer frisjes te wordenquote:Op zondag 12 april 2009 20:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ja met dit weer zou ik ook graag gaan magiccen
quote:Op zondag 12 april 2009 20:24 schreef Samzz het volgende:
Ik blijf lekker binnen. Ik ben misselijk.
quote:
Hier gaat het ook goed.quote:Op zondag 12 april 2009 19:17 schreef rulerofdeath het volgende:
Marije
goed en met jou?
wel jammer dat ajax heeft gewonnen
Ik ookquote:Op maandag 13 april 2009 02:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hm...gewerkt en weer terug. Op naar bed, moet er om 10:00 uit
Alle 3 gewerktquote:Op maandag 13 april 2009 02:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom is iedereen hier nog wakker
Veel plezierquote:Op maandag 13 april 2009 02:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En nu slapen. Mn meisje komt me om kwart voor 11 ophalen ga dan bij haar voetbalwedstrijd kijken
Zijn vandaag een maand samen
Moest vandaag 5-1. Wat dus half 3 is geworden.quote:Op maandag 13 april 2009 02:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik moet morgen weer, 11 tot 19![]()
Vandaag 16 tot 01 gewerkt![]()
Ik ga pitten
Ga jij m'n geheim maar mooi verklappen jaquote:
Tjah ik had Knuppeltje junior er toch echt graag bij gehad.quote:Op maandag 13 april 2009 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga jij m'n geheim maar mooi verklappen ja
Ik hoopte m weg te hebben voor iemand er ooit achter zou komen. Zonde...
Nee, deze is werkelijk partijdig. Dat hebben ze tot nu toe elke wedstrijd al gehad.quote:Op maandag 13 april 2009 15:32 schreef Chr1st1aan het volgende:
Zeggen ze allemaal Girl
Op welke club zit je vriendin?
Wat stond daar?quote:Op maandag 13 april 2009 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
-
Alsof knuppeltje junior ook maar enig recht heeft zegquote:Op maandag 13 april 2009 15:47 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Tjah ik had Knuppeltje junior er toch echt graag bij gehad.
Maarja altijd maar aan jezelf denken he
Wilde de eerste post editten, maar had op de quote knop gedruktquote:
Durf je te geloven dat ik 0 eieren heb gegeten?quote:Op maandag 13 april 2009 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof knuppeltje junior ook maar enig recht heeft zeg![]()
Hoe is het met de rest? De paasdagen goed doorgekomen en jezelf niet misselijk gegeten in eieren?
Schandalig! Het is wel de wedergeboorte van Jezus dat we vieren hoorquote:Op maandag 13 april 2009 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Durf je te geloven dat ik 0 eieren heb gegeten?
Het was kutquote:Op maandag 13 april 2009 16:10 schreef Samzz het volgende:
Hoe is het met de rest? De paasdagen goed doorgekomen en jezelf niet misselijk gegeten in eieren?
Erwin W. ken ik niet, maar Paul S. heb je goedquote:Op maandag 13 april 2009 17:53 schreef Blawh het volgende:
Paul S. en Erwin W.?
Dagquote:Op maandag 13 april 2009 18:19 schreef MarijeH het volgende:goede avond. Hoe gaat het hier?
Morgen om 8:30 begint mijn stage.
Sterkte, geen school?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goeiemorgen.
Zo weer werken, tot 7
werken met je kadaverquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo.. Wat ben ik blij dat ik vandaag vrij ben van school, alleen werken...van 5 tot 10
Ik 20quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dit weekend geen 30 uur gewerkt
Wouterrrrrrrrrrrquote:
En daarom zit je nooit ff binnenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het is buiten ook geen lekker weer ofzo ?
Die gedachten had ik nou net.....quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jah, maar niet met de gedachte: JAA IK MOET WAT POSTEN OP HET TUKKERS FORUM OP FOK
Dat moet je toch over hebben om deze topic in leven te houden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jah, maar niet met de gedachte: JAA IK MOET WAT POSTEN OP HET TUKKERS FORUM OP FOK
Ik heb het gevoel dat het maandag is... Pasen verneukt ook álles.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooh, avond
Ik ben mijn tijdsbesef kwijt.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dat moet je toch over hebben om deze topic in leven te houden.
Komop zeg, regio verrader
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep. En vanavond moet ik weer
Al zooooooovaak aangevraagdquote:Op woensdag 15 april 2009 08:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Laat je minder inroosteren dan
WOG?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vertoon licht WOG, maar verder alles naar wens
en aan jouw kant?
Word je niet gek van de mac? ik zou er niet aan moeten denken om bijna elke dag te moeten werken (bij de mc)quote:Op woensdag 15 april 2009 10:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
HoiZo weer werken van 11 tot 7
Ik zou echt 250kilo wegen denk ik.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Word je niet gek van de mac? ik zou er niet aan moeten denken om bijna elke dag te moeten werken (bij de mc)![]()
Je bent niet de enige, gewoon te mooi weer om je met de studie bezig te houden.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ben op school, maar ik heb geen zin om wat dan ook maar uit te voeren... Echt het toonbeeld van een perfecte studente hier
of samenvattenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:38 schreef Rikketik het volgende:
misschien moet ik de samenvattingen wat inkorten.
Essay?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:14 schreef Bob-B het volgende:
Werken is goed voor je kadaver! Al klaar met je essay Nath?
Ja, stiekem wel. Maar als ik dan aan het eind van de maand mijn loonstrookje zie kan ik er weer tegenaan voor een maandquote:Op woensdag 15 april 2009 10:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Word je niet gek van de mac? ik zou er niet aan moeten denken om bijna elke dag te moeten werken (bij de mc)![]()
Als je constant in die lucht staat wil je niet eens meer denken aan etenquote:
Ja nouja, weet ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 15 april 2009 21:01 schreef Samzz het volgende:
Hoe wil je ooit afvallen zonder fatsoenlijk te eten dan?
Mijn piercing doet niet lief
Onder fatsoenlijk eten versta ik ontbijt, tussendoortje, middag eten, tussendoortje, avondeten, tussendoortje. Dat is al jaren de beste manier om af te vallen, in combinatie met sporten. En dan geen snoep als tussendoortje, maar een gezonde snack, een appel of salade, iets in die trant.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja nouja, weet ik eigenlijk ook niet![]()
Ik ontbijt wel fatsoenlijk, en avondeten ookEn heb geen tussendoortjes. Dus opzich..
Ohja, nouja. Ik sport 5 uur in de week. En eet ontbijt en avondeten. Met af en toe tussendoor een stuk fruit, als ik daar aan toe kom. En drink veel multivitaminen, maar of dat zin heeft weet ik niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onder fatsoenlijk eten versta ik ontbijt, tussendoortje, middag eten, tussendoortje, avondeten, tussendoortje. Dat is al jaren de beste manier om af te vallen, in combinatie met sporten. En dan geen snoep als tussendoortje, maar een gezonde snack, een appel of salade, iets in die trant.
Anders het Cambridge dieet. Daar ga ik volgende week mee beginnen, die spreekt me heel erg aan
Ja... dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 15 april 2009 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohja, nouja. Ik sport 5 uur in de week. En eet ontbijt en avondeten. Met af en toe tussendoor een stuk fruit, als ik daar aan toe kom. En drink veel multivitaminen, maar of dat zin heeft weet ik niet.
Maar ik wil niet perse afvallen. Ben niet blij met mn lichaam, maar heb geaccepteerd dat er toch nooit wat vanaf gaat.. en daarbij, eten is vaak ook veelste lekker
Door mijn litteken heb ik 2 bulten in plaats van een gewone buikquote:Op woensdag 15 april 2009 21:47 schreef Rikketik het volgende:
Een (klein) buikje bij een meisje is best liev hoor.
Zodra ik mij dat voorneem, hou ik dat 2 avonden vol, en dan is t alweer afgelopenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:05 schreef ACT-F het volgende:
Ik zou mijn buikspieren ook eens moeten trainen, maar ben te lui
Da's knap. Bij mij blijft het bij 2x proberenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zodra ik mij dat voorneem, hou ik dat 2 avonden vol, en dan is t alweer afgelopen
Hahaquote:Op woensdag 15 april 2009 22:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Da's knap. Bij mij blijft het bij 2x proberen
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
Aaah net een shoarma schoteltje op.
Heerlijk na al dat dieet en sport verhaaltjes gelezen te hebben
quote:Op donderdag 16 april 2009 08:44 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen
ik had vanmorgen tentamen, maar ben maar gaan werken
Om vet te verbranden moet het kacheltje branden en als jij geen brandstof in het kacheltje doet denkt het kacheltje ook: "je komt er wel uit" Dus dan klok je vanzelf uit en ga je tegen het dek. Dus verantwoord en regelmatig eten is het beste om de verbranding op peil te houden.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja nouja, weet ik eigenlijk ook niet![]()
Ik ontbijt wel fatsoenlijk, en avondeten ookEn heb geen tussendoortjes. Dus opzich..
ja, over een paar wekenquote:Op donderdag 16 april 2009 09:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Foei![]()
En nu? Moet je m ooit eens inhalen natuurlijk?
dat wat je denktquote:Op donderdag 16 april 2009 11:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik verbaas me nog steeds om je avatar, wat doet ze daar nou precies.
dat dacht ikquote:
Ik adviseer je om mijn blogs te lezen over Roc van Twente Hengeloquote:Op donderdag 16 april 2009 12:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een kut school is het hier ook. We zitten hier met z'n 3en omdat we een module niet gehaald hebben, en dus opnieuw moeten doen. We zitten gewoon in een OLC zonder docent ofzo.
Komt een docent langs die deze module geeft, totaal geen interesse enzo. En ik snap geen ene donder van deze opdracht/module. En die docent heeft nauwelijks tijd.
En die docent wist niet eens dat we met z'n 3en waren
Dus ik zit me echt 5 weken te vervelen op school.![]()
Jaquote:Op donderdag 16 april 2009 12:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik herken het zeer duidelijk, die verhalen gaan dus over de MBO school in Hengelo (dikkers?)
das niet zo handigquote:Op donderdag 16 april 2009 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kom er net achter dat ik vanochtend om 11 uur bij het UWV had moeten zijnSpring zometeen maar ff in mn bolide en scheur er alsnog naartoe, hopen dat de kerel met wie ik een gesprek zou hebben nog tijd heeft
Ik ben vrijquote:Op donderdag 16 april 2009 17:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
huphup ga is hamburgers bakken
Leuk geschrevenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:12 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik adviseer je om mijn blogs te lezen over Roc van Twente Hengelo
http://rocalmelo.hyves.nl/ en dan bij blogs, zijn beide van mij
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen werken. Daarna ook weekend
Morgen komt mn lief bij mij slapen, als het mag van dr ouders
Neeh, lekker bij mij in bed ^^quote:
Je hebt wel een twee persoons bed hoop ik?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neeh, lekker bij mij in bed ^^
Maar haar ouders zijn een beetje van de oude stempel. Bij elkaar slapen doen ze de ene keer wel moeilijk over, en de andere keer niet. Zou nu de eerste keer zijn dat zij bij mij slaapt, en ze is bang dat haar ouders daar moeilijk over gaan doen. Vandaar
Want?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:43 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Je hebt wel een twee persoons bed hoop ik?
Nou je bent 19. En je moet aan je ouders vragen als ze mag blijven slapen?quote:
Pas op ze kan zwanger rakenquote:
Lieve schat, HAAR ouders doen moeilijk. Die van mij vinden het prima.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou je bent 19. En je moet aan je ouders vragen als ze mag blijven slapen?![]()
Als je nou 16 was oké...
Haar ouders zijn (zoals hierboven al gezegt) van de oude stempel. Die doen er de ene keer heel moeilijk over, en de andere keer vinden ze het zomaar prima.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:44 schreef Rikketik het volgende:
Ze was toch iets van negentien of zo? Dat je dat soort dingen überhaupt nog aan je ouders vraagt. Zeker als ze bij jou gaat slapen, bij haar zelf thuis was het nog een ander verhaal geweest.
Ze moet wel. Ze moet altijd alles vragenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:38 schreef Rikketik het volgende:
Het gaat er niet om hoe haar ouders zijn en of ze het wel of niet goedkeuren, het gaat erom dat je op je negentiende überhaupt niet meer gaat vragen of je bij je vriendin mag slapen. Althans, dat zou ik niet doen.
Nouja, ik kan het nu toch niet overtuigend uitleggen, maar leer dr ouders eens kennen, dan snap je het welquote:Op donderdag 16 april 2009 21:43 schreef Rikketik het volgende:
En daar gehoorzaamt ze ook aan? Lijkt me erg verstikkend.
Daar zou ik niet vanuit gaan.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, ik kan het nu toch niet overtuigend uitleggen, maar leer dr ouders eens kennen, dan snap je het wel
Vader is politieagent, deelt graag straffen uit. Kan zomaar zijn dat als ze zonder vragen bij mij komt slapen ze een week geen internet heeft, etc.quote:
Als hier iemand blijft slapen, dan vraag ik het niet, dan meld ik het gewoon...je bent toch zelf en oud genoeg om zelf keuzes te kunnen maken?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vader is politieagent, deelt graag straffen uit. Kan zomaar zijn dat als ze zonder vragen bij mij komt slapen ze een week geen internet heeft, etc.
Maar zij heeft er geen last van, ze is niet anders gewend.
Vind het zelf ook normaal om nog gewoon te vragen of het goed is of iemand bij mij komt logeren, of ik bij iemand anders ga logeren.
Ik snap heel goed wat Nath bedoelt. Niet iedere ouder is zo ruimdenkend.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als hier iemand blijft slapen, dan vraag ik het niet, dan meld ik het gewoon...je bent toch zelf en oud genoeg om zelf keuzes te kunnen maken?
Hup matras op de kamer en niemand heeft er last van.
Maar ik leef nog wel onder het dak van mn ouders. Zij willen wel graag weten wie ik hier in huis heb en wat ze kunnen verwachten als ze 's ochtends wakker wordenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als hier iemand blijft slapen, dan vraag ik het niet, dan meld ik het gewoon...je bent toch zelf en oud genoeg om zelf keuzes te kunnen maken?
Ik hoef het niet eens te vragen, me moeder vraagt gelijk als ze langer blijft![]()
Hup matras op de kamer en niemand heeft er last van.
Dankjequote:Op donderdag 16 april 2009 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap heel goed wat Nath bedoelt. Niet iedere ouder is zo ruimdenkend.
Bij mij is het altijd zo "Ze komt vanmiddag hier, en dan eet ze mee. Is dat goed?". En eigenlijk kunnen ze dan al niet meer zeggen dat het niet goed is, maar wat dat betreft zijn mijn ouders wel makkelijk. Ik ben het alleen gewend om dat soort dingen gewoon te 'overleggen' thuis.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:02 schreef Rikketik het volgende:
Nou heb ik nooit last gehad van een dominante vader of moeder, maar ik zou gewoon de confrontatie aangaan. Ik ben achttien en ik wil vrijheid. Kan het niet goedschiks, dan doen we het wel kwaadschiks.
Op mijn zestiende vond ik het normaal om dingen te vragen. Nu informeer ik mijn moeder uiteraard wat ik ga doen, maar de keuze is absoluut niet meer aan haar of ik wel of niet doe.
Like I said, zo makkelijk gaat dat niet bij haar ouders. Die geven haar dan keihard huisarrest. Maar waarom moeilijk doen als het prima gaat zo?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
Godverdomme wat heb ik last van m'n achillespees. Dat wordt morgen lekker de hele dag niet lopen..jeuj olé.
En je vriendin moet gewoon dwingen en niet vragen. Mag het niet? Praat nóóit meer tegen je pa en ma
Straf op je 19de , ...tjah. Persoonlijk heb ik zoiets als waarom pik je het nog op die leeftijd? Als je écht rare dingen doet (extreme shit) dan kunnen ze je het huis uitkicken maar straf.. tjah.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Like I said, zo makkelijk gaat dat niet bij haar ouders. Die geven haar dan keihard huisarrest. Maar waarom moeilijk doen als het prima gaat zo?
onze training ging niet door, we waren met zijn 3en. Beetje jammerquote:Op donderdag 16 april 2009 23:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
En wat een honger hebben we na het trainen...mmmmm ff iets ongezonds ? neuh brood maar weer (n)
Wij waren met 8 man whoehoe.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
onze training ging niet door, we waren met zijn 3en. Beetje jammer
hehe, hier ook nog niet. Had wel 15 druppels op me voor ruit zittenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wij waren met 8 man whoehoe.
Maar geen onweer in Enschede , viel me nog mee met die donkere wolken opeens.
Moest nog een pokke eind terug fietsen dus ik vond 't wel best allemaal hehe.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hehe, hier ook nog niet. Had wel 15 druppels op me voor ruit zitten
pics or it didn't happenquote:
En ik maar denken dat ik iets speciaals met San had, is ze ondertussen gewoon een playerinquote:
Dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:34 schreef Chr1st1aan het volgende:
We zijn allemaal onder de indruk van Bobs mededeling
En zodat jullie meer drinken gaan kopen, en zodat mijn loon omhoog gaatquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
Hoe je de friet nog zouter moet maken?
Dat hoop je ja! Je loon gaat "alleen maar omhoog als je leeftijd omhoog gaat", en als je te oud bent moet je opzouten want dan ben je te duurquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En zodat jullie meer drinken gaan kopen, en zodat mijn loon omhoog gaat
zo klopt hetquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
Hoe je de friet patat nog zouter moet maken?
quote:
Friet is dunne aardappelenquote:
Ja, maar onder de grote letters Mad Sauce staat er wel Fritessaus.quote:
Poep kan ook fritessaus zijn..quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar onder de grote letters Mad Sauce staat er wel Fritessaus.
Jepquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nath, heb jij mijn gitaartas nog?
Ik heb hem binnenkort nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |