Essay?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:14 schreef Bob-B het volgende:
Werken is goed voor je kadaver! Al klaar met je essay Nath?

Ja, stiekem wel. Maar als ik dan aan het eind van de maand mijn loonstrookje zie kan ik er weer tegenaan voor een maandquote:Op woensdag 15 april 2009 10:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Word je niet gek van de mac? ik zou er niet aan moeten denken om bijna elke dag te moeten werken (bij de mc)![]()

Als je constant in die lucht staat wil je niet eens meer denken aan etenquote:

Ja nouja, weet ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 15 april 2009 21:01 schreef Samzz het volgende:
Hoe wil je ooit afvallen zonder fatsoenlijk te eten dan?
Mijn piercing doet niet lief

Onder fatsoenlijk eten versta ik ontbijt, tussendoortje, middag eten, tussendoortje, avondeten, tussendoortje. Dat is al jaren de beste manier om af te vallen, in combinatie met sporten. En dan geen snoep als tussendoortje, maar een gezonde snack, een appel of salade, iets in die trant.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja nouja, weet ik eigenlijk ook niet![]()
Ik ontbijt wel fatsoenlijk, en avondeten ookEn heb geen tussendoortjes. Dus opzich..

Ohja, nouja. Ik sport 5 uur in de week. En eet ontbijt en avondeten. Met af en toe tussendoor een stuk fruit, als ik daar aan toe kom. En drink veel multivitaminen, maar of dat zin heeft weet ik niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onder fatsoenlijk eten versta ik ontbijt, tussendoortje, middag eten, tussendoortje, avondeten, tussendoortje. Dat is al jaren de beste manier om af te vallen, in combinatie met sporten. En dan geen snoep als tussendoortje, maar een gezonde snack, een appel of salade, iets in die trant.
Anders het Cambridge dieet. Daar ga ik volgende week mee beginnen, die spreekt me heel erg aan

Ja... dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 15 april 2009 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohja, nouja. Ik sport 5 uur in de week. En eet ontbijt en avondeten. Met af en toe tussendoor een stuk fruit, als ik daar aan toe kom. En drink veel multivitaminen, maar of dat zin heeft weet ik niet.
Maar ik wil niet perse afvallen. Ben niet blij met mn lichaam, maar heb geaccepteerd dat er toch nooit wat vanaf gaat.. en daarbij, eten is vaak ook veelste lekker

Door mijn litteken heb ik 2 bulten in plaats van een gewone buikquote:Op woensdag 15 april 2009 21:47 schreef Rikketik het volgende:
Een (klein) buikje bij een meisje is best liev hoor.

Zodra ik mij dat voorneem, hou ik dat 2 avonden vol, en dan is t alweer afgelopenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:05 schreef ACT-F het volgende:
Ik zou mijn buikspieren ook eens moeten trainen, maar ben te lui

Da's knap. Bij mij blijft het bij 2x proberenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zodra ik mij dat voorneem, hou ik dat 2 avonden vol, en dan is t alweer afgelopen

Hahaquote:Op woensdag 15 april 2009 22:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Da's knap. Bij mij blijft het bij 2x proberen

quote:Op woensdag 15 april 2009 22:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
Aaah net een shoarma schoteltje op.
Heerlijk na al dat dieet en sport verhaaltjes gelezen te hebben

quote:Op donderdag 16 april 2009 08:44 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen
ik had vanmorgen tentamen, maar ben maar gaan werken

Om vet te verbranden moet het kacheltje branden en als jij geen brandstof in het kacheltje doet denkt het kacheltje ook: "je komt er wel uit" Dus dan klok je vanzelf uit en ga je tegen het dek. Dus verantwoord en regelmatig eten is het beste om de verbranding op peil te houden.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja nouja, weet ik eigenlijk ook niet![]()
Ik ontbijt wel fatsoenlijk, en avondeten ookEn heb geen tussendoortjes. Dus opzich..

ja, over een paar wekenquote:Op donderdag 16 april 2009 09:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Foei![]()
En nu? Moet je m ooit eens inhalen natuurlijk?

dat wat je denktquote:Op donderdag 16 april 2009 11:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik verbaas me nog steeds om je avatar, wat doet ze daar nou precies.

dat dacht ikquote:

Ik adviseer je om mijn blogs te lezen over Roc van Twente Hengeloquote:Op donderdag 16 april 2009 12:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een kut school is het hier ook. We zitten hier met z'n 3en omdat we een module niet gehaald hebben, en dus opnieuw moeten doen. We zitten gewoon in een OLC zonder docent ofzo.
Komt een docent langs die deze module geeft, totaal geen interesse enzo. En ik snap geen ene donder van deze opdracht/module. En die docent heeft nauwelijks tijd.
En die docent wist niet eens dat we met z'n 3en waren
Dus ik zit me echt 5 weken te vervelen op school.![]()

Jaquote:Op donderdag 16 april 2009 12:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik herken het zeer duidelijk, die verhalen gaan dus over de MBO school in Hengelo (dikkers?)

das niet zo handigquote:Op donderdag 16 april 2009 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kom er net achter dat ik vanochtend om 11 uur bij het UWV had moeten zijnSpring zometeen maar ff in mn bolide en scheur er alsnog naartoe, hopen dat de kerel met wie ik een gesprek zou hebben nog tijd heeft

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |