Ik ben vrijquote:Op donderdag 16 april 2009 17:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
huphup ga is hamburgers bakken

Leuk geschrevenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:12 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik adviseer je om mijn blogs te lezen over Roc van Twente Hengelo
http://rocalmelo.hyves.nl/ en dan bij blogs, zijn beide van mij

quote:Op donderdag 16 april 2009 19:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen werken. Daarna ook weekend
Morgen komt mn lief bij mij slapen, als het mag van dr ouders

Neeh, lekker bij mij in bed ^^quote:

Je hebt wel een twee persoons bed hoop ik?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neeh, lekker bij mij in bed ^^
Maar haar ouders zijn een beetje van de oude stempel. Bij elkaar slapen doen ze de ene keer wel moeilijk over, en de andere keer niet. Zou nu de eerste keer zijn dat zij bij mij slaapt, en ze is bang dat haar ouders daar moeilijk over gaan doen. Vandaar

Want?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:43 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Je hebt wel een twee persoons bed hoop ik?

Nou je bent 19. En je moet aan je ouders vragen als ze mag blijven slapen?quote:
Pas op ze kan zwanger rakenquote:

Lieve schat, HAAR ouders doen moeilijk. Die van mij vinden het prima.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou je bent 19. En je moet aan je ouders vragen als ze mag blijven slapen?![]()
Als je nou 16 was oké...

Haar ouders zijn (zoals hierboven al gezegt) van de oude stempel. Die doen er de ene keer heel moeilijk over, en de andere keer vinden ze het zomaar prima.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:44 schreef Rikketik het volgende:
Ze was toch iets van negentien of zo? Dat je dat soort dingen überhaupt nog aan je ouders vraagt. Zeker als ze bij jou gaat slapen, bij haar zelf thuis was het nog een ander verhaal geweest.

Ze moet wel. Ze moet altijd alles vragenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:38 schreef Rikketik het volgende:
Het gaat er niet om hoe haar ouders zijn en of ze het wel of niet goedkeuren, het gaat erom dat je op je negentiende überhaupt niet meer gaat vragen of je bij je vriendin mag slapen. Althans, dat zou ik niet doen.

Nouja, ik kan het nu toch niet overtuigend uitleggen, maar leer dr ouders eens kennen, dan snap je het welquote:Op donderdag 16 april 2009 21:43 schreef Rikketik het volgende:
En daar gehoorzaamt ze ook aan? Lijkt me erg verstikkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |