PVV stemmen. Die komen hier het meest mee overeen.quote:
Ja, maar daar vegen ze net zo hard hun reet aan af. Kan je beter op een partij stemmen die gaat proberen te redden wat er nog te redden valtquote:Op zondag 12 april 2009 15:04 schreef LXIV het volgende:
Nu twijfel ik over stemmen. Als ik stem is dat sowieso min of meer een fiat voor de Europese zaak. "Er hebben mensen gestemd dus is onze macht legitiem" Als de opkomst (theoretisch) lager dan 10% zou zijn, dan was dat toch een enorme klap voor de legitimiteit van het EU-parlement.
Kun je vinden.quote:Op zondag 12 april 2009 15:04 schreef LXIV het volgende:
Ik vind de EU een antidemocratische, arrogante eliteclub van bureaucraten.
We kennen in Nederland dankzij VVD'er Hans Wiegel geen correctieve referenda. Aan die partij moet je je klachten adresseren.quote:We mogen af en toe eens ergens op stemmen, maar met de uitslag wordt sowieso de reet afgeveegd als hij niet bevalt.
Nostalgisch gezwets: zij deden het echt niet uit idealisme. Het was soevereiniteit voor een beperkte groep.quote:We raken de soevereiniteit kwijt waar onze voorvaderen eeuwenlang voor gevochten hebben.
Bron?quote:En waarom? Om bakken met geld naar luie en corrupte Italiaanse ambtenaren te mogen sturen.
Dit is natuurlijk flauwekul. Het maakt weldegelijk wat uit of je op een eurosceptische partij stemt of niet.quote:Nu twijfel ik over stemmen. Als ik stem is dat sowieso min of meer een fiat voor de Europese zaak. "Er hebben mensen gestemd dus is onze macht legitiem"
En je zit nog wel te klagen dat de EU ondemocratisch is? Moet je dan niet juist stemmen? Van de Commissie zal het niet komen.quote:Als de opkomst (theoretisch) lager dan 10% zou zijn, dan was dat toch een enorme klap voor de legitimiteit van het EU-parlement.
Ah, zoals Hitler in zijn beste dagen. Het systeem omver werpen. ja, dat is tofquote:Anderzijds gooi ik mijn stem dan weg. SP of PVV stemmen, de meest anti-europese partijen in Nederland, is dan ook nog een optie. Het liefste zou ik op een partij of persoon stemmen die enkel tot doelstelling had obstructie te plegen in het Europese proces. Dus alle vergaderingen verstoren door voortdurend te interumperen,
Bron graag.quote:of de massale coruptie en zakkenvullerij van de europarlementariers in de pers bekend stellen. Wat moet ik nu doen?
"Het is gewoon noodzakelijk" en ik kan geen voorbeelden geven?quote:Op zondag 12 april 2009 12:37 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is gewoon noodzakelijk. We zetten ons met deze houding voor aap.
En je kunt dus geen concrete voorbeelden geven zie ik
Het is noodzakelijk dat de besluitvorming op een centraler niveau plaats vindt. Dat betekent echter nog niet perse dat de macht gecentraliseerd moet en hoeft te zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 17:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
"Het is gewoon noodzakelijk" en ik kan geen voorbeelden geven?
Wat is precies noodzakelijk en waarom, en op wat voor manier zetten we onszelf voor aap, omdat we niet met de menigte mee zouden gaan?
Gelul; kan je kiezen tussen twee PVDA-burgermeesters, kies je er een dan is "het volk heeft deze PVDAer gekozen". Ga je niet stemmen dan is het "men wil niet stemmen".quote:Op zondag 12 april 2009 17:28 schreef Klopkoek het volgende:
En je zit nog wel te klagen dat de EU ondemocratisch is? Moet je dan niet juist stemmen? Van de Commissie zal het niet komen.
Stem dan PVV. Als is het alleen maar om Klopkoek en consorten te jennen.quote:Op zondag 12 april 2009 18:09 schreef Napalm het volgende:
[..]
Gelul; kan je keizen tussen twee PVDA-burgermeersters, kies je er een dan is "het volk heeft deze PVDAer gekozen. Ga je niet stemmen dan is het "men wil niet stemmen".![]()
Lul wat je wilt maar zoiets kan je niet goedpraten.
Er zijn duidelijk partijen die vragen om meer democratie in de EU.quote:Op zondag 12 april 2009 18:09 schreef Napalm het volgende:
[..]
Gelul; kan je keizen tussen twee PVDA-burgermeersters, kies je er een dan is "het volk heeft deze PVDAer gekozen. Ga je niet stemmen dan is het "men wil niet stemmen".![]()
Lul wat je wilt maar zoiets kan je niet goedpraten.
Waarom? Wat wordt daardoor in Nederland beter en voor de Nederlandse burger?quote:Op zondag 12 april 2009 17:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is noodzakelijk dat de besluitvorming op een centraler niveau plaats vindt.
Een extra bureaucratisch orgaan dat vele miljoenen per jaar kost draagt daar niet aan bij.quote:Het grootste probleem is vooral dat er een neoliberale wind heerst en de grote ondernemingen teveel macht hebben in de EU.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |