Whehe, ik heb mn examen tegelijk met Linda behaaldquote:Op zondag 12 april 2009 03:09 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik ben ook al uit dat kansloze dorp hoor_
Maar de enige die ik ken die leed onder slechthorendheid was een linda volgens mij. Maar chicks zijn geen nachtbrakende fokkers
 Maar Linda was doof, niet slechthorend
 Maar Linda was doof, niet slechthorend  

Mijn concentratievermogen is langer dan jouw lul in erectie.quote:Op zondag 12 april 2009 03:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Binnen context.
Nog even zwakzinnig als altijd Tong. Je concentratievermogen is even lang als de OP van één van je topics.

Badoem Tsjjj.quote:Op zondag 12 april 2009 03:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn concentratievermogen is langer dan jouw lul in erectie.

Ken ik jou uberhaupt wel?quote:Op zondag 12 april 2009 03:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Whehe, ik heb mn examen tegelijk met Linda behaaldMaar Linda was doof, niet slechthorend

Ik zat toen met examens wel achter Pascale die altijd haar strings boven de broek uit had..
 Ik zat toen met examens wel achter Pascale die altijd haar strings boven de broek uit had..

Beter pm je je naam evenquote:Op zondag 12 april 2009 03:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
Weet ik veelIk zat toen met examens wel achter Pascale B.die altijd haar strings boven de broek uit had..

Nee, dat is buitenaards.quote:Op zondag 12 april 2009 03:04 schreef keienlegger het volgende:
Telt Spakenburgs ook als een buitenlands accent?

Je vergeet de puntjes op de Uquote:

Waarom zijn die puntjes er eigenlijk. De uitspraak wordt er niet anders vanquote:

En de tweede b moet een p zijn.quote:

Een woord uit het Duits hè, en erm mensen als Weuring vinden puntjes geil..quote:Op zondag 12 april 2009 03:50 schreef P8 het volgende:
[..]
Waarom zijn die puntjes er eigenlijk. De uitspraak wordt er niet anders van

Jawel zonder " zeg je OE met "zeg je Uquote:Op zondag 12 april 2009 03:50 schreef P8 het volgende:
[..]
Waarom zijn die puntjes er eigenlijk. De uitspraak wordt er niet anders van

In het Duits, maar mensen in Nederland zeggen nooit oeberhauptquote:Op zondag 12 april 2009 03:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel zonder " zeg je OE met "zeg je U

Maar waarom staat er dan niet gewoon oeberhaupt?quote:Op zondag 12 april 2009 03:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel zonder " zeg je OE met "zeg je U

Mij maakt het ook niet uit hoor.quote:Op zondag 12 april 2009 03:54 schreef P8 het volgende:
[..]
In het Duits, maar mensen in Nederland zeggen nooit oeberhaupt
En GL heeft gelijk. Voor die fout bied ik wel mijn excuses aan. Ik schuif de schuld af op het tijdstip.

Ik zeur niet.quote:

Nee nu is het te laat. Nu moet ik eerst nog even mijn stress wegroken. Eigen schuld tongquote:Op zondag 12 april 2009 03:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zeur niet.
Ik lulde gewoon wat.
Trusten P8

?
 ?

Somsquote:Op zondag 12 april 2009 04:01 schreef P8 het volgende:
[..]
Nee nu is het te laat. Nu moet ik eerst nog even mijn stress wegroken. Eigen schuld tong
Post jij eigenlijk nog wel eens wat onder de?

Hoe doe je dat dan wanneer iemand in R&P post dat iemands vader is overledenquote:
me enigszins ongepastquote:
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |