Bepaalde woorden overnemen, maar als je als je als blanke jongen met veel turken omgaat ineens alles op zijn turks uit gaat spreken vind ik dat wel wat ver gaanquote:Op zondag 12 april 2009 03:02 schreef remlof het volgende:
Wat is het probleem? Je past gewoon je taalgebruik aan aan je vrienden, aan met wie je veel omgaat. Ik zeg nog steeds "shite" en "mavatanculo"
ik weet nu nog steeds niet wie je bentquote:Op zondag 12 april 2009 03:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik proat mit 'n mooi Grunnigs accent en bin doar bliede met!![]()
who caresquote:
Ik ben ook al uit dat kansloze dorp hoorquote:Op zondag 12 april 2009 03:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
who caresIk woon iig niet in Leek
Was wel een bekend figuur denk ik op de Lindenborg vanwege slechthorendheid.. Als je nou ineens mijn naam weet, plz mn achternaam niet zeggen
Dat geldt ook voor Friezenquote:Op zondag 12 april 2009 03:09 schreef cerror het volgende:
Dat soort figuren negeer ik. Ten alle tijden.
Spreek je moerstaal of krijg de kanker.
Alsjeblieft niet, dan gaan alle Turken en Marokkanen ineens Turks en Marokkaans sprekenquote:Op zondag 12 april 2009 03:09 schreef cerror het volgende:
Wat ze nu ook spreken, ik negeer ze nu ook.quote:Op zondag 12 april 2009 03:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, dan gaan alle Turken en Marokkanen ineens Turks en Marokkaans spreken
Ligt aan de Marokkaan of Turk waarmee je praat, ik heb er ontmoet die wel normaal pratenquote:Op zondag 12 april 2009 03:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat ze nu ook spreken, ik negeer ze nu ook.
Ik heb liever dat ze of Nederlands spreken met misschien een neerlandsch dialect of ze spreken turks, marokkaans of papiëmento.
Want dat gebroken Nederlands met die vage krachttermen tussendoor? Alsof je met een dyslectische mongool aan het communiceren bent.
Dat zeg ik; nederlands kunnen praten zonder de krachttermen.quote:Op zondag 12 april 2009 03:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ligt aan de Marokkaan of Turk waarmee je praat, ik heb er ontmoet die wel normaal praten
Pas zodra men niet meer verstaanbaar nederlands kan praten is het gedaan met de tolerantie.quote:Op zondag 12 april 2009 03:22 schreef boyv het volgende:
Heb sowieso een hekel aan iedereen die expres met een dialect of accent gaat praten.
Als zo'n rasechte bollenboer van die onverstaanbare onzin loopt uit te kramen naar je is het nog wel grappig omdat ie niet beter weet, maar mensen die expres te taal verbasteren of zo'n kak-accent gebruiken -->![]()
Och, dat is toch maar ter compensatie van het klokkenspel.quote:Op zondag 12 april 2009 03:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat zeg ik; nederlands kunnen praten zonder de krachttermen.
Zoals wollah, ik sjweer en allemaal van dat soort spraakgebreken.
As ik dah soort volk teeg'n kom dan goah ik g'woon sooo proat'n. Dah kunnie alles zegg'n wan dah denk ze toch was dah dah veuh boe'nlul!quote:Op zondag 12 april 2009 03:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik proat mit 'n mooi Grunnigs accent en bin doar bliede met!![]()
Wereld postquote:Op zondag 12 april 2009 03:09 schreef cerror het volgende:
2 posts hierboven wens je ze nog kanker toe.quote:Op zondag 12 april 2009 03:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat zeg ik; nederlands kunnen praten zonder de krachttermen.
Binnen context.quote:Op zondag 12 april 2009 03:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 posts hierboven wens je ze nog kanker toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |