Aangezien het een TVP is, neem ik aan dat je er nu niks over gaat vertellen? Toch,... ben benieuwd wat je van de presentatie vond en hoe het er uit zag!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:56 schreef Nebo het volgende:
Had ik hier al een tvptje geplaatst? Ik heb de eer gehad om te genieten van een live-demonstratie
Ach jeequote:
Dankjequote:
Lijkt me sterk dat ze daar geen rekening mee houden. Ze zullen er geen shooter van maken!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:11 schreef HgN-ex het volgende:
Word het in AC2 niet een beetje uit balans gebracht doordat je nu ook een gun hebt?
Of zal dat wel aan banden worden gelegd?
Je zal echt niet continu met een pistool door de straten kunnen rennen. Ik vermoed dat je deze alleen in sommige stukken en situaties kunt inzetten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:11 schreef HgN-ex het volgende:
Word het in AC2 niet een beetje uit balans gebracht doordat je nu ook een gun hebt?
Of zal dat wel aan banden worden gelegd?
Waarschijnlijk is het gewoon een laatste redmiddel om snel een target om te leggen. Vergeet niet dat pistolen in die tijd pas net uitgevonden waren (en een zekere Leonardo da Vinci was een van de eersten die ze kon maken)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je zal echt niet continu met een pistool door de straten kunnen rennen. Ik vermoed dat je deze alleen in sommige stukken en situaties kunt inzetten.
Lijkt me wel cool om er een te laden en eenmaal te gebruiken. Erg veel zin in dit spel en ben reuze benieuwd naar de reviews. Kijken of ze ook daadwerkelijk echt verbeteringen hebben aangebracht. Hoe dan ook,... vond deel 1 ondanks de herhalende gameplay ook super, dus het komt wel goed voor mij persoonlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:39 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het gewoon een laatste redmiddel om snel een target om te leggen. Vergeet niet dat pistolen in die tijd pas net uitgevonden waren (en een zekere Leonardo da Vinci was een van de eersten die ze kon maken)
en herladen duurde zeer lang. Je zult dus niet als een master chief rond kunnen rennen.
En dat is maar goed ook
Precies, ik had er ook niet veel moeite mee dat er veel herhaling in zat. Het goed plannen en uitvoeren van een assassination d.m.v. maps en andere informatie was echt supertofquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lijkt me wel cool om er een te laden en eenmaal te gebruiken. Erg veel zin in dit spel en ben reuze benieuwd naar de reviews. Kijken of ze ook daadwerkelijk echt verbeteringen hebben aangebracht. Hoe dan ook,... vond deel 1 ondanks de herhalende gameplay ook super, dus het komt wel goed voor mij persoonlijk.
Ik kwijlde ook echt van de reizen. Van de ene stad naar de andere stad was waanzinnig. Eens,... het duurde even en ik hem meer tijd besteed in de steden dan in de wereld daar buiten, maar toch,... zo gaaf. Wat ik jammer vond was dat je altijd direct als vijand gezien werd bij de checkpoints. Daar vielen ze je altijd maar aan. Het stealth element was buiten de steden niet echt aanwezig. Voor de rest echt waanzinnig om van die dingen te verzamelen. Heb net alles, maar als ik in een dorpje ergens onderweg een vlag zag ging ik er wel voor. Even klimmen enzo,.... !quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:08 schreef Ezio het volgende:
[..]
Precies, ik had er ook niet veel moeite mee dat er veel herhaling in zat. Het goed plannen en uitvoeren van een assassination d.m.v. maps en andere informatie was echt supertof
Gewoon je paard langzaam laten lopen als je bij guards bent (blend) dan doen ze dat nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kwijlde ook echt van de reizen. Van de ene stad naar de andere stad was waanzinnig. Eens,... het duurde even en ik hem meer tijd besteed in de steden dan in de wereld daar buiten, maar toch,... zo gaaf. Wat ik jammer vond was dat je altijd direct als vijand gezien werd bij de checkpoints. Daar vielen ze je altijd maar aan. Het stealth element was buiten de steden niet echt aanwezig. Voor de rest echt waanzinnig om van die dingen te verzamelen. Heb net alles, maar als ik in een dorpje ergens onderweg een vlag zag ging ik er wel voor. Even klimmen enzo,.... !
Een foto maken van je SD tv?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:57 schreef Ezio het volgende:
Kijk eens wat ik net voor elkaar kreeg![]()
[ afbeelding ]
Afgeslachtquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:57 schreef Ezio het volgende:
Kijk eens wat ik net voor elkaar kreeg![]()
[ afbeelding ]
Marco Polo?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:51 schreef Beach het volgende:
FF een kleine gedachte van mij:
die hints die aan het einde van deel 1 zaten die je zag met de Eagle Vision met al die symbolen en teksten enzo hé; passen die hints bij de Italiaanse Renaissance waarin deel2 zich afspeelt?
Vette shitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:32 schreef Chocobo het volgende:
CAM gameplay!
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-assassins-creed/54478
Vijand vanuit het hooi trekken vond ik ook erg cool!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Vette shitZo van een toren springen voor een instant kill
Ja die move was ook errug vetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vijand vanuit het hooi trekken vond ik ook erg cool!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |