quote:Gelredome
Rammstein is groot, heel groot! Behalve als afsluiter op de maandag van
Pinkpop komt de Duitse band ook voor een eigen concert naar Nederland. Op
zondag 30 juni staat Rammstein in het Gelredome in Arnhem.Rammstein geeft niet zomaar een concert, Rammstein geeft een
muziektotaalshow. De show is tot in alle details uitgedacht, de make-up,
kleding, licht en natuurlijk het vuurwerk. Allerlei soorten vuur en
vuurwerk, regens van koudvuur, gitaarhalzen die branden, reusachtige
vlammenwerpers en de brandende jas van zanger Lindemann. De show staat in
perfecte harmonie met de muziek, het een vult het ander aan, het is een
totaalervaring. De muziek is een unieke mix van metal, industrial, techno
en klassiek. Till Lindemann brult en zingt daaroverheen hilarische, soms
romantische, soms grove, meezingbare (Duitse) teksten.Rammstein is entertainment, deze geweldige show moet je gezien hebben!
Zeker omdat dit voorlopig de laatste tour van Rammstein is, de volgende
tour zal op zijn vroegst in 2005 zijn.Zondag 30 juni 2002
Gelredome – Arnhem
Deuren open: 16.30 uur, aanvang: 18.30 uur
Entree: ¤ 35, ¤ 32,50, ¤ 30 (exclusief servicekosten)Kaartverkoop start aanstaande zaterdag om 10.00 uur door Ticket Service
Da's wel erg groot of zijn ze al zo populair?
quote:vvk begint zaterdag pas hoor...
Op maandag 08 april 2002 20:48 schreef FLIPNEUS het volgende:
Yay! Ga gelijk kaartjes halen!
quote:Ja, gelijk kaartjes halen als de voorverkoop begint natuurlijk.
Op maandag 08 april 2002 20:55 schreef calvobbes het volgende:[..]
vvk begint zaterdag pas hoor...
June, 29th 2002 Werchter (Belgium)
--- (ach kleine afstand België - Nederland ![]()
July, 4th 2002 Norway - Quart Festival
quote:Dit bericht komt van de concertorganisator, Mojo, dus lijkt me wel een kern van waarheid in zitten.
Op maandag 08 april 2002 22:17 schreef mystical het volgende:
Staat verder niets op de officiële Rammstein site
June, 29th 2002 Werchter (Belgium)
--- (ach kleine afstand België - Nederland
July, 4th 2002 Norway - Quart Festival
quote:
Op maandag 08 april 2002 22:23 schreef Rood_schaap het volgende:
hmmm dat wordt kaartje halen en er heentoch vlakbij
quote:* Rood_schaap pakt gewoon de bus
Op maandag 08 april 2002 22:29 schreef mystical het volgende:[..]
Nog steeds te ver weg voor mij
lopen is me net iets te ver
Gaat het dak dicht? Lijkt me wel toch?
quote:Voor mij 5 minuten lopen
Op maandag 08 april 2002 22:31 schreef Rood_schaap het volgende:[..]
* Rood_schaap pakt gewoon de bus
lopen is me net iets te ver
quote:Die krijgen ze echt wel vol... Ze draaien al weer een tijdje mee, fans zat..
Op maandag 08 april 2002 20:34 schreef calvobbes het volgende:Gelredome
Da's wel erg groot of zijn ze al zo populair?
quote:Jammer dat ze zo commercieel zijn geworden. Gaat meestal behoorlijk ten koste van de kwaliteit van de muziek...
Op dinsdag 09 april 2002 17:46 schreef FouteMensenStaff het volgende:[..]
Die krijgen ze echt wel vol... Ze draaien al weer een tijdje mee, fans zat..
Vorige keer had ik een prachtige plek vooraan, daardoor ook goed zicht + goed geluid.
De gelredome daarintegen staat niet echt bekend om zijn geweldige geluid... en de kans op een plek met slecht zicht is ook groter.
En het is duur en m'n broertje wil niet meer dus dan heb ik niemand om mee te gaan en.. en.. en..
Maar van de andere kant wil ik ze toch onwijs graag zien!
*moeilijk*
quote:Dit wordt echt wel beter dan de HMH.. Ik denk dat het net zo iets gaat worden als in Berlijn.. Er komt dan vast ook een nieuwe DVD uit (Mutter 2002, Live aus Arnheim
Op dinsdag 09 april 2002 17:48 schreef Keroppi het volgende:
Ik weet het nog niet.. Ik wil graag gaan maar ik ben dat het alleen maar zal tegenvallen na de vorige keerVorige keer had ik een prachtige plek vooraan, daardoor ook goed zicht + goed geluid.
De gelredome daarintegen staat niet echt bekend om zijn geweldige geluid... en de kans op een plek met slecht zicht is ook groter.En het is duur en m'n broertje wil niet meer dus dan heb ik niemand om mee te gaan en.. en.. en..
Maar van de andere kant wil ik ze toch onwijs graag zien!
*moeilijk*
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 17:56 schreef Mr_Rammstein het volgende:[..]
Dit wordt echt wel beter dan de HMH.. Ik denk dat het net zo iets gaat worden als in Berlijn.. Er komt dan vast ook een nieuwe DVD uit (Mutter 2002, Live aus Arnheim
)
Nee maar waarom denk je dat 't beter wordt?
quote:Ik denk aangezien er al 40.000 mensen in de gelredome passen het budget veel groter zal zijn, dus kunnen er veel meer geluids- en licht-effecten toegepast worden (er is ook meer ruimte) en er kan nog professioneler gewerkt worden doordat er ook extra geld beschikbaar is voor allerlei extra technici.
Op dinsdag 09 april 2002 19:16 schreef Keroppi het volgende:[..]
live aus Arnheim
Nee maar waarom denk je dat 't beter wordt?
Zit iedereen gewoon op de stadion-stoeltjes of zo? Ik neem aan dat het pogo-en en zo een beetje moeilijk wordt dan? (of gaat de grasmat eruit en zit iedereen op wat normaal het veld is (lijkt me lastig voor in en uitgaan voor het publiek)
quote:Er kunnen 16.000 staanplaatsen gemaakt worden in het gelredome. + de vele zitplaatsen voor de luiere mensen
Op dinsdag 09 april 2002 21:35 schreef Marnix_Karssenberg het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk in een stadion (aangezien mijn muziek niet zo populair is heb ik dit nog nooit meegemaakt)Zit iedereen gewoon op de stadion-stoeltjes of zo? Ik neem aan dat het pogo-en en zo een beetje moeilijk wordt dan? (of gaat de grasmat eruit en zit iedereen op wat normaal het veld is (lijkt me lastig voor in en uitgaan voor het publiek)
Houd daarmee op!
(
)
quote:In het Gelredome wordt de grasmat er gewoon uitgereden. Daardoor ontstaat er een betonnen vloer waar genoeg staanplaatsen zijn. Aan een van de korte zijdes wordt het podium opgebouwd en aan beide lange zijdes en de andere korte zijde kun je dan zitten. Vandaar het prijsverschil in de kaartjes. De duurste is een veldkaartje, de middelste is een van de lange zijdes en de goedkoopste is de korte zijde, omdat je dan het verst van het podium verwijdert bent.
Op dinsdag 09 april 2002 21:35 schreef Marnix_Karssenberg het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk in een stadion (aangezien mijn muziek niet zo populair is heb ik dit nog nooit meegemaakt)Zit iedereen gewoon op de stadion-stoeltjes of zo? Ik neem aan dat het pogo-en en zo een beetje moeilijk wordt dan? (of gaat de grasmat eruit en zit iedereen op wat normaal het veld is (lijkt me lastig voor in en uitgaan voor het publiek)
quote:FF bijstellen...na lang zeuren
Op maandag 08 april 2002 22:29 schreef mystical het volgende:[..]
Nog steeds te ver weg voor mij
I'm there!!!!
quote:en aangezien ze volgens Mojo ook "special guests" meebrengen, kan dat nog wel een aardige show / mini festival worden
Deuren open: 16.30 uur, aanvang: 18.30 uur
quote:Dan ga ik ook niet hoor...
Op dinsdag 09 april 2002 19:47 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik heb besloten om niet te gaan (blabla)
quote:Waarom dat niet?
Op woensdag 10 april 2002 10:42 schreef WasQ het volgende:[..]
Dan ga ik ook niet hoor...
quote:Blijft aardig leeg daar dus
Op woensdag 10 april 2002 11:46 schreef Kipman het volgende:
Ik heb besloten ook niet te gaan.
quote:En op Werchter. Eerlijk gezegd gaat mijn voorkeur daar naar uit.
Op woensdag 10 april 2002 14:02 schreef Sjimmie het volgende:
Ze staan op Pinkpop dus ik denk dat er niet veel op afkomt.
Verder heb ik geen zin om 35 € te besteden voor een concert waarbij je de bandleden amper kunt zien, en vooral dat het geluid buitengewoon kwalitatatief uitermate teleurstellend is.
(Ik was niet kapot van het geluid tijdens U2 afgelopen jaar in die betonbak)
Ben mei 2001 in Dortmund geweest, december 2001 in Amsterdam, volgende maand op Pinkpop en dan in Juni Arnhem en het verveelt me nog steeds niet
quote:Ja, dat is een van de reden dat ik er naar toe mag: ah mam, ze treden hierna voor tenminste 3 jaar niet meer op, tis echt 't laatste concert in NL (en zij zijn echt niet zo gek om me naar Duitsland te laten gaan/rijden). Tactiek
Op woensdag 10 april 2002 14:19 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Vol zal het heus wel raken denk ik, aangezien dit één van de laatste concerten is tot ver in 2005
Ze gaan dus in ieder geval weer bezig met een nieuw album
quote:Yep, das het voordeel
Op woensdag 10 april 2002 14:33 schreef mystical het volgende:[..]
Ja, dat is een van de reden dat ik er naar toe mag: ah mam, ze treden hierna voor tenminste 3 jaar niet meer op, tis echt 't laatste concert in NL (en zij zijn echt niet zo gek om me naar Duitsland te laten gaan/rijden). Tactiek
Ze gaan dus in ieder geval weer bezig met een nieuw album
BTW: mét de bijbehorende 'Mutter-clips'? (want als ik ga wachten totdat ze bij TMF of theBox langskomen en de zgn. internetclips zijn ook niet echt van hoge kwaliteit)
quote:http://www.werchter.nl/lineup.htm
Op woensdag 10 april 2002 14:15 schreef Isabeau het volgende:
oh, ik ga ook naar Werchter! Wist niet dat ze daar kwamen
Vooral de zaterdag heeft een interessante line-up dit jaar.
quote:De eerdergenoemde clip is te downloaden als SVCD (d.w.z. DVD-kwaliteit gecaptured via digitale tv),.. maar ja dan zit nog wel het logo van de tv-zender erdoorheen
Op woensdag 10 april 2002 14:43 schreef mystical het volgende:
Houdt voor de zekerheid wel de hamer + doosje spijkers in de aanslagBTW: mét de bijbehorende 'Mutter-clips'? (want als ik ga wachten totdat ze bij TMF of theBox langskomen en de zgn. internetclips zijn ook niet echt van hoge kwaliteit)
quote:En waar moet ik die file mee afspelen? Ik zag wel wat staan op dat forum, maar werd er niet echt veel wijzer van.
Op woensdag 10 april 2002 15:02 schreef Mr_Rammstein het volgende:[..]
De eerdergenoemde clip is te downloaden als SVCD (d.w.z. DVD-kwaliteit gecaptured via digitale tv),.. maar ja dan zit nog wel het logo van de tv-zender erdoorheen
Ontopic.
Hoe laat moet je daar zo'n beetje zijn?? Deuren open: 16.30 uur, ik heb niet echt zin om ergens achterin te moeten staan
quote:Gelredome is zwaar, maar dan ook zwaar kut met de auto, file's alom. Denk dat je echt een uur vantevoren naar binnen moet om een leuke plek te krijgen.
Op woensdag 10 april 2002 16:12 schreef mystical het volgende:[..]
En waar moet ik die file mee afspelen? Ik zag wel wat staan op dat forum, maar werd er niet echt veel wijzer van.
Daar komt bij dat ik een ontzettende n00b op dit gebied ben.
Lukt 't met WindowsMediaPlayer of RealPlayer? (want dat zijn de enige 'players' hier op de comp.)![]()
Ontopic.
Hoe laat moet je daar zo'n beetje zijn?? Deuren open: 16.30 uur, ik heb niet echt zin om ergens achterin te moeten staan
quote:dus om 15.30 uur aanwezig zijn daar of om 17.30 uur naar binnen
Op woensdag 10 april 2002 16:17 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Gelredome is zwaar, maar dan ook zwaar kut met de auto, file's alom. Denk dat je echt een uur vantevoren naar binnen moet om een leuke plek te krijgen.
*=niet helemaal helder vandaag en is ook een n00b op concertgebied
quote:Vantevoren is naar mijn weten voor aanvang van het concert, maar jouw kennis van de Nederlandsche taal kan anders zijn.
Op woensdag 10 april 2002 16:22 schreef mystical het volgende:[..]
dus om 15.30 uur aanwezig zijn daar of om 17.30 uur naar binnen
*=niet helemaal helder vandaag en is ook een n00b op concertgebied
quote:Qua accoustiek is het Gelredome stukken beter dan de Arena. (heeft De Kast bijvoorbeeld niet een live cd van Gelredome?)... Gelredome is stukken lager dan de Arena, die heeft 2 ringen en Gelredome maar 1. Het stadion is 2x zo laag (dak hangt ook redelijk laag) en is qua capaciteit 2x zo klein 26000 ipv 52000.... bovendien is Gelredome vierkant wat voor accoustiek beter is dan de ronde Arena. Je zit ook dichter op het veld en kan alles dus stukken beter zien, en natuurlijk heb je genoeg staanplaatsen.... Als Rammstein een beetje goeie aparatuur meeneemt komt het wel goed hoor
Op woensdag 10 april 2002 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Zou wel graag willen gaan, maar is dat niet een mega groot stadion? Bon Jovi in de Arena was ook al niet zo'n succes: was net een slecht nagesynchroniseerde film, geluid kwam later dan het beeld waar ik zat. In de Heineken music hall viel het nog wel mee om helemaal op het balkon te zitten, had je een mooi overzicht op het concert. Ga er nog even over nadenken.
quote:Geef nou maar gewoon eerlijk toe dat je die hebt
Op woensdag 10 april 2002 16:53 schreef Marnix_Karssenberg het volgende:[..]
(heeft De Kast bijvoorbeeld niet een live cd van Gelredome?)...
quote:Een live cd zegt niks over de akoestiek van de plaats waar het is opgenomen hoor!
Op woensdag 10 april 2002 16:53 schreef Marnix_Karssenberg het volgende:(heeft De Kast bijvoorbeeld niet een live cd van Gelredome?)
quote:Omdat jij niet gaat dus (goed lezen flippie)
Op woensdag 10 april 2002 11:00 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Waarom dat niet?
leven=lezen
[Dit bericht is gewijzigd door WasQ op 12-04-2002 08:53]
quote:
Op donderdag 11 april 2002 14:26 schreef WasQ het volgende:[..]
Omdat jij niet gaat dus (goed leven flippie)
quote:ook in Zeeland zijn die te krijgen hoor.
Op zaterdag 13 april 2002 00:48 schreef Rexonium het volgende:
ik ga proberen een kaartje te krijgen ook al woon ik in zeeland, rammstein is gewoon het besten
[Dit bericht is gewijzigd door 2x4 op 13-04-2002 16:22]
quote:Eh, gewoon veldplaatsen nemen.
Op zaterdag 13 april 2002 13:52 schreef 2x4 het volgende:
[afbeelding]Ik wil vandaag mijn kaartjes bestellen, maar nou is het bovenste plaatje dus Geldredome en het onderste de ticketservice site.
Nou is mijn vraag, welke rang is de standplaatst het meest vooraan, is dit gewoon rang 1?
PS: iemand al iets te weten gekomen over de support act?
quote:Er gaan al uitgebreide speculaties rond over American Head Charge, Oomph! en uiteraard Clawfinger..
Op zaterdag 13 april 2002 14:18 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Eh, gewoon veldplaatsen nemen.
Is wel zo gezellie.PS: iemand al iets te weten gekomen over de support act?
quote:Ik ook
Op zaterdag 13 april 2002 10:40 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik heb ze ik heb ze ik heb ze
quote:dat arme kind
Op maandag 15 april 2002 14:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik gaaaaaaaaaaaaa!!!
Voor de zekerheid maar zitplaatsen genomen (2e rang, vak K, 5e rij), want op 30 juni ben ik 5 maanden zwanger
Ik heb er zin in!!!
quote:Dat arme kind kan iig al vanaf z'n geboorte "ICH WILL" schreeuwen
Op maandag 15 april 2002 21:10 schreef Gravedigger het volgende:[..]
dat arme kind
quote:Ja hoor, nou mooi niet dus
Op woensdag 10 april 2002 08:45 schreef mystical het volgende:[..]
FF bijstellen...na lang zeuren
I'm there!!!!
Ah, wat baal ik ook van ouders en hun regeltjes
quote:Of *Mutter*
Op maandag 15 april 2002 21:14 schreef Los_Bastardos het volgende:[..]
Dat arme kind kan iig al vanaf z'n geboorte "ICH WILL" schreeuwen
quote:Of Rein Raus!
Op maandag 15 april 2002 21:14 schreef Los_Bastardos het volgende:[..]
Dat arme kind kan iig al vanaf z'n geboorte "ICH WILL" schreeuwen
Of wat dacht je van "Du riecht so gut (weil es bitter schmeckt..."
)
quote:Kuss mich is dat toch?
Op maandag 15 april 2002 21:41 schreef Elegy het volgende:[..]
Of Rein Raus!
Of wat dacht je van "Du riecht so gut (weil es bitter schmeckt..."
)
IIG, ik zie jullie wel op 30 juni(niet dat ik jullie zal herkennen ofzo, maar het gaat om het idee)
Ik kan niet meer wachten, maar moet het wel.
quote:kewl, effe die van mij nog inscannen
Op woensdag 17 april 2002 15:01 schreef 2x4 het volgende:
[afbeelding]Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
2x nog wel, dus er kan nog een lief fok!meisje mee
quote:Ik denk niet dat die er erg anders uit zullen zien.
Op woensdag 17 april 2002 15:05 schreef Mr_Rammstein het volgende:[..]
kewl, effe die van mij nog inscannen

Rammstein x1 (Dortmund)

Rammstein x2 (Amsterdam)

Rammstein x3 (Landgraaf)

Rammstein x4 (Arnhem)
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Rammstein op 17-04-2002 15:25]
quote:Klopt, van de heideroosjes heb ik ook verschillende CD's
Op woensdag 17 april 2002 15:41 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Leuke collectie, aan je signature te zien ben je ook niet vies van de Heideroosjes?
quote:Je wordt niet vastgebonden op die stoel hoor
Op woensdag 22 mei 2002 16:08 schreef spacemangraig het volgende:
Heeft er iemand nog kaarten voor een staanplaats te koop?? ik heb geen zin om te gaan zitten
Van de Mojo Propaganda mail:
quote:
Op zondag 30 juni geeft de Duitse band Rammstein een concert in het Gelredome in Arnhem. Voordat zij in hun kostuums en met make-up het podium zullen betreden en Arnhem op zijn grondvesten laten daveren spelen er twee special guests op datzelfde podium.Als eerste zal de Amerikaanse band Queens Of The Stone Age het publiek opwarmen. De band komt voort uit Kyuss en dit jaar komt hun derde album uit. Daarna zal Neerlands trots Within Temptation het stokje overnemen. Hun album Mother Earth staat al 33 weken in de album top 100 en staat momenteel op nummer 9.
quote:Ze staan die dag ook nog op Parkpop te spelen.
Op zaterdag 08 juni 2002 11:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Within Temptation bij Rammstein
die jongens (+dame) willen echt overal optreden tegenwoordig , zou me niets verbazen als die na een tijdje de halve zooi moeten cancellen doordat ze uitgeput zijn...
Ik hoop eigenlijk dat ze 't niet halen tot 't Gelredome
quote:kijk dat bedoel ik... kom op zeg , 2 concerten op 1 dag...
Op zaterdag 08 juni 2002 13:12 schreef mystical het volgende:[..]
Ze staan die dag ook nog op Parkpop te spelen.
Ik hoop eigenlijk dat ze 't niet halen tot 't Gelredome
quote:Ten eerste kan een festival in Duitsland dichterbij Arnhem zijn dan eentje in DenHaag.
Op zaterdag 08 juni 2002 16:25 schreef mystical het volgende:
Wat dacht je van Queens of the Stone Age??
Die staan die dag op een festival in Duitsland (TBA geloof ik). Ik weet niet hoe ver dat in Duitsland is...maaruh die mogen dus ook wel over snel vervoer beschikken
Nee, ik ga niet naar Rammstein. Wel naar het (uitverkochte) concert van QOTSA in de Melkweg
.
quote:Ben ik met je eens
Op woensdag 19 juni 2002 12:53 schreef Doc het volgende:[..]
Ten eerste kan een festival in Duitsland dichterbij Arnhem zijn dan eentje in DenHaag.
quote:Tis bevestigd van alle kanten. Zowel QotSA als WT komen
Ten tweede is het idioot dat Within Temptation na QOTSA komt (eigenlijk ook idioot dat Rammstein na QOTSA komt maar goed)
quote:De verbazing betreft bij mij niet het feit dat ze komen spelen, maar eerder de volgorde van de optredende bands
Op woensdag 19 juni 2002 14:26 schreef mystical het volgende:
Tis bevestigd van alle kanten. Zowel QotSA als WT komen
quote:Hehehehe... t dak gaat uraf 30 juni
Op maandag 08 april 2002 22:58 schreef Capetown het volgende:
Whoa, we're there dude!Gaat het dak dicht? Lijkt me wel toch?
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 16:09 schreef ramstamper het volgende:
SJa... ff over 30 juni Rammstein Gelredome.
Iemand enig idee wie ur in t voorprogramma komt?
'k Heb gehoord Kane, laten we met zn allen hopen dat die bullshit buiten de deur gehouden wordt
quote:
Op zondag 30 juni geeft de Duitse band Rammstein een concert in het Gelredome in Arnhem. Voordat zij in hun kostuums en met make-up het podium zullen betreden en Arnhem op zijn grondvesten laten daveren spelen er twee special guests op datzelfde podium.
Als eerste zal de Amerikaanse band Queens Of The Stone Age het publiek opwarmen. De band komt voort uit Kyuss en dit jaar komt hun derde album uit. Daarna zal Neerlands trots Within Temptation het stokje overnemen. Hun album Mother Earth staat al 33 weken in de album top 100 en staat momenteel op nummer 9.
quote:waar heb je dat vandaan...?
Op donderdag 20 juni 2002 16:14 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
[..]
Voor de mensen die rammstein nog een keer willen zien. dan kunnen ze dit beter nu doen want dit is voorlopig de laatste keer dat ze in nederland zijn volgensmij. Ik heb gehoord dat ze een sabatical year(s) gaan doen. Ik weet niet of dit klopt.
quote:Hm... in 2005 ofzo begint hun nieuwe tour, dus als ze komen duurt t ontzettend lang voordat t zover is.
Op donderdag 20 juni 2002 16:19 schreef BrammeS het volgende:
Klasgenoten van mij gaan er heen, Ik zou eerst ook maar krijg het financieel niet rond. Anyways ik was in december al naar Rammstein in de heineken music hall geweest, En dat was één van de beste concerten die ik ooit heb gezien.
Voor de mensen die rammstein nog een keer willen zien. dan kunnen ze dit beter nu doen want dit is voorlopig de laatste keer dat ze in nederland zijn volgensmij. Ik heb gehoord dat ze een sabatical year(s) gaan doen. Ik weet niet of dit klopt.
quote:Pagina 4.
Op donderdag 20 juni 2002 16:18 schreef ramstamper het volgende:[..]
waar heb je dat vandaan...?
hier doen de toetsen het wel weer goed, wat n vage computer * geeft m n ferme tik op zijn neus *
quote:Dat stond in de krant...
Op donderdag 20 juni 2002 16:21 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Pagina 4.
En mn computer doet ut weer normaal
quote:Ze zullen ondertussen toch nog wel wat concerten geven toch?? Buiten een tour om.
Op donderdag 20 juni 2002 16:21 schreef ramstamper het volgende:[..]
Hm... in 2005 ofzo begint hun nieuwe tour, dus als ze komen duurt t ontzettend lang voordat t zover is.
quote:Het voorprogramma is weer 'ns aangepast.
Op donderdag 20 juni 2002 20:05 schreef Mr. Orange het volgende:
Waarom kon Clawfinger niet gewoon als voor programma???
Beter dan WT tenminste.
En inderdaad Clawfinger had gewoon moeten komen ![]()
Voorprogramma is ver beneden pijl
RAMMSTEIN vond ik een erg goed optreden, maar weinig interactie met het publiek, jammer ![]()
MAAR, als er nu opnames zijn voor een nieuwe clip of DVD zal het een stuk beter worden
quote:Is dat nou eiggenlijk al zeker dat er een DVD wordt gemaakt van dit concert? Waar komt die informatie eigenlijk vandaan? Ik kan het namelijk nergens vinden..
Op zondag 23 juni 2002 00:26 schreef generalist het volgende:
MAAR, als er nu opnames zijn voor een nieuwe clip of DVD zal het een stuk beter worden
quote:Echt niet Clawfinger was cool, vette pit gevormd vooraan op maandag
Op zondag 23 juni 2002 00:26 schreef generalist het volgende:
Clawfinger was ook het voorprog. in de Heineken MusicHall afgelopen december. Clawfinger was maar zo-zo.RAMMSTEIN vond ik een erg goed optreden, maar weinig interactie met het publiek, jammer
quote:Klopt.. kijk maar op de site van Dreadlock Pussy bij Gigs. Daar staat dat ze rammstein zullen supporten in het Gelredome.
Op zondag 23 juni 2002 00:14 schreef mystical het volgende:[..]
Het voorprogramma is weer 'ns aangepast.
Tenminste als ik die persoon mag geloven.
Queen of the Stone Age komt niet, voor hen in de plaats komt nu Dreadlock Pussy...
Op de site van QotSA staat namelijk dat zij de 30ste juni in de Melkweg optreden (http://www.qotsa.com/tour/index.asp gebruik de search optie op Nederland)En inderdaad Clawfinger had gewoon moeten komen
Voorprogramma is ver beneden pijl
quote:De Gelderlander
Op donderdag 20 juni 2002 19:52 schreef sbonestroo het volgende:
welke krant?
quote:Hm... geen id, maar k was niet van plan om naar Duitsland te reizen, nu is t op n paar km. afstand
Op donderdag 20 juni 2002 20:00 schreef mystical het volgende:[..]
Ze zullen ondertussen toch nog wel wat concerten geven toch?? Buiten een tour om.
quote:Hee rooie rakker
Op donderdag 20 juni 2002 20:05 schreef Mr. Orange het volgende:
Waarom kon Clawfinger niet gewoon als voor programma???
Beter dan WT tenminste.
quote:Uitverkocht?? Ook de tribune? Jemig... :S
Op maandag 24 juni 2002 10:35 schreef mystical het volgende:
Op BOXtext () las ik zonet dat 't Rammsteinconcert uitverkocht is (!)
Iemand enig idee hoeveel plaatsen dat zijn?
quote:Hoezo?
Op dinsdag 25 juni 2002 16:24 schreef ramstamper het volgende:[..]
Maar op n tribune zitten is toch wel zo ontzettend KUT
Vanaf de tribune heb je een veel beter zicht op de show van die gasten en eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik bij Rammstein veel liever de show zie dan dat ik in de pit sta te raggen, dat verdient die show ook nl.
quote:das ook wel vet ja, bij zo'n concert zitten...
Op dinsdag 25 juni 2002 16:36 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Hoezo?
Vanaf de tribune heb je een veel beter zicht op de show van die gasten en eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik bij Rammstein veel liever de show zie dan dat ik in de pit sta te raggen, dat verdient die show ook nl.
quote:k Ken t niet
Op dinsdag 25 juni 2002 16:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
wow cool Dreadlock Pussy komt ook
die moet ik ooit nog eens zien , maar om daarvoor 30 € te betalen vind ik te veel
quote:In je stoel headbangen.
Op woensdag 26 juni 2002 16:51 schreef ramstamper het volgende:[..]
das ook wel vet ja, bij zo'n concert zitten...
k neem aan dat je zoiets hebt van 'erop los stampen!'
zoals ik dat maar verwoord
quote:Ja en dan hopen dat je niet met je hoofd keihard tegen de stoel van diegene die voor je zit opknalt
Op woensdag 26 juni 2002 17:01 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
In je stoel headbangen.
Met het voorprogramma ben ik nog steeds niet tevreden, maar gelukkig neemt diegene met wie ik meerij oordoppen mee (althans dat werd 'm aangeraden, hij is nogal van de klassieke kant
).
- Geen opname apparatuur.
- Fototoestel boven 70 mm (kijk op je lens).
- Digitaal al helemaal niet.
- Filmen mag ook niet.
- Geen flesjes.
- Geen blikjes.
- Pakjes wel.
- Geen scherpe voorwerpen (messen oa).
- Kettingen die aan je broek zitten, dat ligt eraan, als ze echt te groot en zwaar zijn dan niet.
- Soms worden armbanden en nekbanden met studs (punten) ook ingenomen.
- Geen stoelen en andere zitjes (3-poten).
- Geen stokken
- Geen koelbox.
- Geen harddrugs en pillen.
- Joints en weed en stuff wel, maar voor eigen gebruik.
- Geen bidon (drinkflessen).
Tis maar ff dat je 't weet
quote:Misschien kun je het nog op ebay proberen, wel kort dag, maar pasgeleden waren er nog in de aanbieding.
Op vrijdag 28 juni 2002 18:22 schreef ToXiCitY het volgende:
ahbah kan niet meer aan kaarten komen, best wel balen want in december vorig jaar kon ik ook al niet, naja Parkpop dan maar
quote:Ja als je geen koelboxen mee mag nemen ga ik niet!!!
Op woensdag 26 juni 2002 22:11 schreef mystical het volgende:
En oh ja, voor de mensen die nog wat van plan zijn mee te nemen naar het concert, hier nog ff wat regels (wat mag je wél en wat mag je niet meenemen), rechtstreeks geript van de rammstein.nl site:- Geen opname apparatuur.
- Fototoestel boven 70 mm (kijk op je lens).
- Digitaal al helemaal niet.
- Filmen mag ook niet.
- Geen flesjes.
- Geen blikjes.
- Pakjes wel.
- Geen scherpe voorwerpen (messen oa).
- Kettingen die aan je broek zitten, dat ligt eraan, als ze echt te groot en zwaar zijn dan niet.
- Soms worden armbanden en nekbanden met studs (punten) ook ingenomen.
- Geen stoelen en andere zitjes (3-poten).
- Geen stokken
- Geen koelbox.
- Geen harddrugs en pillen.
- Joints en weed en stuff wel, maar voor eigen gebruik.
- Geen bidon (drinkflessen).Tis maar ff dat je 't weet
ICH WILL!!
quote:Coole Moeder
Op zaterdag 29 juni 2002 09:37 schreef sassa_s het volgende:
Mijn moeder gaat hierheenVinnik niet leuk!!

Bijna ![]()
Mijn eerste keer Rammstein live, en ook de eerste keer dat ik staanplaatsen heb bij zo'n concert.
Iets zegt me dat dat niet zo'n veilige combinatie is
Aan de voorpret bij de meeste van jullie te zien zal dat wel lukken!
Ik verwacht wel een paar uitgebreide verslagen hier
Eens kijken wat voor showtje het wordt
Wahaaaa, ik heb er zin in!
Voor iedereen die er bij is: heel veel plezier!
See you there.....!!!!
quote:hmm....
Op zondag 30 juni 2002 12:35 schreef Doc het volgende:
Lijkt me helemaal een leuk concert als Deutchland Weltmeister geworden is
quote:Ach misschien spelen ze nu extra pissed off
Op zondag 30 juni 2002 15:02 schreef calvobbes het volgende:[..]
hmm....
Verwacht mij maar ergens vooraan
Ga over 3 kwartier weg..
En warm dat het was, ze hadden wel het dak een beetje open kunnen zetten
quote:Nah... bennik het niet helemaal mee eens, de kwaliteit van Gelredome vond ik vanavond ronduit echo-put. HMH in A'dam vond ik afgelopen december met de herren Rammstein stukken beter.
En muziek in het Gelredome is echt stukken beter dan in de ArenA, zei de Amsterdammer.
quote:Dat idee had ik nou ook. Het was een beetje een standaard optreden leek het wel. En ook alsof het wat langzaam ging.
Rammstein tsja ik heb ze wel eens beter gezien. Ze leken me een beetje vermoeid
Vond trouwens het de stem van de zangeres van WT niet goed tot z'n recht kwam in het stadion, jammer.
quote:Bij de eerste paar nummer viel het wel mee, alleen bij de laatste 3 begon d'r stem raar te doen
Vond trouwens het de stem van de zangeres van WT niet goed tot z'n recht kwam in het stadion, jammer.
quote:Alleen al het feit dat er geen bootje op het laatst kwam was wel jammer idd.. Het was er vol genoeg voor, dat ding het nooit om kunnen slaan.
Het was een beetje een standaard optreden leek het wel. En ook alsof het wat langzaam ging.
ff serieus: het was idd erg goed, maar toch een soort van standaard ja. Helemaal exact hetzelfde optreden als op Pinkpop (waar ik overigens niet was, maar heb van horen zeggen) Maar toch erg stoer om een keer de beruchte dildo-act gezien te hebben ![]()
Vond Dreadlock Pussy trouwens niet veel aan en Within Temptation, sja wel aardig, niet meer dan dat. Trouwens die Sharon is wel leuk in dr strakke jurk
quote:jah... die was leuk
de beruchte dildo-act
quote:Ja, erg jammer, maar er was ook geen aansluiting tussen het podium en het publiek, dat was de andere keren wel zo, misschien daarom
geen bootje
quote:Ik ben wel naar Pinkpop geweest, maar het was niet hetzelfde optreden als op Pinkpop. Ten eerst kon dit qua tijd niet: op Pinkpop hebben ze om te beginnen maar 5 kwartier gespeeld, terwijl het gister anderhalf uur was. Er waren wel een aantal elementen die Pinkpop en gister gemeen hadden: de opkomst van Till en het vuurwerk over die lijnen over het publiek heen. (die dingen hadden ze in de HMH dan weer niet).
Op maandag 01 juli 2002 01:41 schreef Michellus het volgende:Helemaal exact hetzelfde optreden als op Pinkpop (waar ik overigens niet was, maar heb van horen zeggen)
Al met al: ik heb weer genoten. Was de derde keer dat ik ze gezien heb dit jaar. Het enige nadeel als je zo vaak ziet, is dat je al precies weet wat er gaat komen. Het is vanwege al het vuurwerk wel een beetje een "standaard" show. Maar dat kan natuurlijk ook niet anders ivm de veiligheid.
Voorin was het inderdaad gigantisch heet. Na een tijdje ben ik dan ook naar achter toe gevlucht (wat mij trouwens niet altijd in dank werd afgenomen
)
Heeft iemand de playlist van gisteren?
- Mein Herz brennt
- Link 2 3 4
- Sehnsucht
- Feuer frei
- Rein Raus
- Adios
- Mutter
- Hallelujah
- Zwitter
- WeiBes Fleisch
- Asche zu Asche
- Du hast
- Bück dich
- Engel
- Rammstein
- Sonne
- Ich will
- Stripped
Wel een beetje vreemd dat Dreadlock Pussy (toen zij opruimden) en Within Temptation (toen zij moesten opbouwen) er wel een half uur over deden, en Rammstein in 20 minuten klaar was.
Zijn er overigens nog opnames gemaakt? Ik heb helemaal geen camera's gezien
Zat overigens goed vol, volgens mij was 't wel helemaal uitverkocht
quote:Dat was echt heel stoer
en het vuurwerk over die lijnen over het publiek heen
quote:Dan iig niet voor een DVD. Dan zou je heus wel een groot aantal camera's hebben gezien. Die vallen altijd wel op tijdens concerten
Op maandag 01 juli 2002 12:58 schreef mystical het volgende:Zijn er overigens nog opnames gemaakt? Ik heb helemaal geen camera's gezien
![]()
quote:Dat denk ik ook wel. Jammer had m'n ouders 't wel willen laten zien (jaja, heb Live Aus Berlin ook wel, alleen is toch anders toen was ik er namelijk niet bij
Op maandag 01 juli 2002 13:07 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dan iig niet voor een DVD. Dan zou je heus wel een groot aantal camera's hebben gezien. Die vallen altijd wel op tijdens concerten
quote:Dan stonden wij vlak bij elkaar zeker. Ingang L op het veld. Doorgang was vet druk naar de WC's toe. Vlak voor Dreadlock Pussy kon het nog, maar daarna werd het zo druk.. Zaten we (me + hotlips) lekker achteraan naast de FOOD stands, beginnen ze opeens allemaal tegen de achterwand aan te zeiken! Daar ging ons rustige plekje.
Op maandag 01 juli 2002 11:13 schreef enmot het volgende:
Ik heb gisteren ook genoten van de concert.Alleen ik vondt in het begin in de avond kloten om naar de wc te gaan.Hoe kunnen ze nou de ingang en de wc's in een gang doen![]()
.Maar verders was het supergaaf op een klein min puntje naar er stonden voor ons 3 nazi's die de hitler groet aan het uitroepen waren,maar verders was het gaaf.
Ik vond het vervoer erg goed geregeld. Ik ging met de auto vanuit friesland, maar je werd geleid naar een parkeerplaats buiten arnhem en per bus vervoerd (lijn 8
). Ook de terug weg was erg easy. Busje vol, dan rijden maar. Alleen stonden er op het parkeerplaats soms auto's nogal ongelukkig geparkeerd zodat ze bijv. achterstevoren moesten uitrijden en omdat daar alle auto's langs reden, er lang moesten wachten voordat zij aan de beurt waren. Dit was voor ons gelukkig niet het geval.
Dreadlock Pussy was hard (qua stijl) maar niet echt boeiend. Leek meer op een sound check ofzo. Omdat WT bekender is, was dit ook een betere 2e vooract en wel leuk om iedereen al wat op te warmen.
Rammstein kwam mij ook een beetje vermoeid en standaard over, maar dan was niet echt erg. Ik was er voor het eerst en ik moet zeggen dat alles geweldig was.
Die stem en die keiharde gitaren: Heeeeeerlijk ![]()
Ik vondt het i.i.g. super en ben blij dat ik er was.
quote:Hoe kom je trouwens aan deze play-list? Mee zitten schijven tijdens het concert??:?
Op maandag 01 juli 2002 12:54 schreef mystical het volgende:
Playlist:- Mein Herz brennt
- Link 2 3 4
- Sehnsucht
- Feuer frei
- Rein Raus
- Adios
- Mutter
- Hallelujah
- Zwitter
- WeiBes Fleisch
- Asche zu Asche
- Du hast
- Bück dich
- Engel
- Rammstein
- Sonne
- Ich will
- Stripped
quote:Misschien gewoon goed geheugen.. Ik wist ze ook vrijwel allemaal, zeker in combinatie met het geheugen van vrienden die ook mee waren
Op maandag 01 juli 2002 16:03 schreef PoGo het volgende:[..]
Hoe kom je trouwens aan deze line-up? Mee zitten schijven tijdens het concert??:?
quote:
Op maandag 01 juli 2002 13:34 schreef PoGo het volgende:[..]
Dan stonden wij vlak bij elkaar zeker. Ingang L op het veld. Doorgang was vet druk naar de WC's toe. Vlak voor Dreadlock Pussy kon het nog, maar daarna werd het zo druk.. Zaten we (me + hotlips) lekker achteraan naast de FOOD stands, beginnen ze opeens allemaal tegen de achterwand aan te zeiken! Daar ging ons rustige plekje.
En over die 3 nazi's: Ik zag wel 2 gabbers die strak stonden van de pillen en hakkend met een gestrekte hand stonden, dus ik denk dat wij dezelfde bedoelen.Hadden die jongens een rode trui en een blouse aan??.
Ik vond het vervoer erg goed geregeld. Ik ging met de auto vanuit friesland, maar je werd geleid naar een parkeerplaats buiten arnhem en per bus vervoerd (lijn 8). Ook de terug weg was erg easy. Busje vol, dan rijden maar. Alleen stonden er op het parkeerplaats soms auto's nogal ongelukkig geparkeerd zodat ze bijv. achterstevoren moesten uitrijden en omdat daar alle auto's langs reden, er lang moesten wachten voordat zij aan de beurt waren. Dit was voor ons gelukkig niet het geval.
Dreadlock Pussy was hard (qua stijl) maar niet echt boeiend. Leek meer op een sound check ofzo. Omdat WT bekender is, was dit ook een betere 2e vooract en wel leuk om iedereen al wat op te warmen.
Rammstein kwam mij ook een beetje vermoeid en standaard over, maar dan was niet echt erg. Ik was er voor het eerst en ik moet zeggen dat alles geweldig was.
Die stem en die keiharde gitaren: HeeeeeerlijkIk vondt het i.i.g. super en ben blij dat ik er was.
quote:Jup. Same guy.
Op maandag 01 juli 2002 17:28 schreef enmot het volgende:
Hadden die jongens een rode trui en blouse aan??
Ik had blond met paarse streep over mijn hoofd. Mocht dat zijn opgevallen..
quote:Zal je moeten opschieten. want waarschijnlijk zie je voorlopig niet meer
Op maandag 01 juli 2002 14:13 schreef hotlips het volgende:
Echt helemaal super!!! eerste keer rammstein, sluit me volledig bij PoGo aan, geweldig, en zelfs goed zicht vanaf naja achter dusIk heb genoten en verkeer nog steeds in een afterRammsteinroes of zo....
Zeker voor herhaling vatbaar!
quote:dan heb je waarschijnlijk naast mij en Mr_Rammstein gestaan
Op maandag 01 juli 2002 17:34 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Rammstein was echt GAAF! Lekker vuurwerk inderdaad, stond een meter of 2 a 3 bij die paal midden in het publiek vandaan waar die pijlen heenschoten, schrok me de tering!Te gekke show
was eerste rang 35 euro ?
zoja, dan ben ik godverdomme flink genaaid want ik kwam eerste rang niet in met mijn kaartje van 35 euro
quote:€ 35.-- was een veldkaaert
Op maandag 01 juli 2002 18:50 schreef mattttPUNTnl het volgende:
ik vraag me iets af...was eerste rang 35 euro ?
zoja, dan ben ik godverdomme flink genaaid want ik kwam eerste rang niet in met mijn kaartje van 35 euro
maargoed, dan is er niks aan het handje..
quote:Je bedoeld waarschijnlijk het afgesloten vak bij het podium?
Op maandag 01 juli 2002 18:50 schreef mattttPUNTnl het volgende:
ik vraag me iets af...was eerste rang 35 euro ?
Daar laten ze de eerste paar 100 / duizend mensen in die een veldkaart hebben. Daarna gaat het vak dicht en komt er niemand meer in. Dat is om de druk op de eerste rijen te verminderen1
quote:Mars ice cream kraam ken ik wel, rest niet zo op gelet toen we allemaal wat naar voren werden gedwongen vanwege de wildplassers.. het was net een zwembad een het eind.
Op maandag 01 juli 2002 17:44 schreef enmot het volgende:
Ik weet niet,ik was ook aardig de weg kwijt.Ik was de jongen met de korte haar en witte t'shirt.Ik stond bij de mars kraam naast??
quote:Die DVD komt er! Het schijnt dat onder andere opnamen op PinkPop zijn gemaakt
Op maandag 01 juli 2002 13:07 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dan iig niet voor een DVD. Dan zou je heus wel een groot aantal camera's hebben gezien. Die vallen altijd wel op tijdens concerten
quote:Juist niet toch? Op Pinkpop moesten toch alle camera's uit en werd er zelfs niks op het scherm bij de lichttoren getoond!
Op maandag 01 juli 2002 20:18 schreef greatgonzo het volgende:Die DVD komt er! Het schijnt dat onder andere opnamen op PinkPop zijn gemaakt
Overigens is er ook een Off Limits festival in Leipzig met Rammstein, dus ik denk dat eventuele opnames voor een DVD toch tijdens deze 2 concerten gemaakt gaan worden.
quote:Er mocht niets uitgezonden worden, dat wil niet zeggen dat er niets opgenomen is. Het NOB staat niet slecht bekend. Ooit wilde Stevie Wonder deze opnametrein zelfs hebben voor een live-recording maar hij was niet vrij.
Op maandag 01 juli 2002 20:30 schreef calvobbes het volgende:[..]
Juist niet toch? Op Pinkpop moesten toch alle camera's uit en werd er zelfs niks op het scherm bij de lichttoren getoond!
quote:Om heel eerlijk te zijn....ja
Op maandag 01 juli 2002 16:03 schreef PoGo het volgende:[..]
Hoe kom je trouwens aan deze play-list? Mee zitten schijven tijdens het concert??:?
quote:Ik denk het ook, want meestal maken ze van 2 concerten 1 registratie voor een DVD/Video. Volgens mij is 't bij Live Aus Berlin ook gedaan (maar weet niet zeker), bij S&M (Metallica) wel. Op zich wel handig, kun je de mooiste fragmenten uitbrengen
Op maandag 01 juli 2002 23:16 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Overigens is er ook een Off Limits festival in Leipzig met Rammstein, dus ik denk dat eventuele opnames voor een DVD toch tijdens deze 2 concerten gemaakt gaan worden.
ik heb ze inmiddels 2x gezien, in de HMH en op pinkpop, vond het niet waard om ze een 3e keer te zien
(niet dat ik er nix aan vond, maar kon het geld nog wel gebruiken!)
quote:Was voor mij de derde keer. HMH, Pinkpop en Gelredome. Als ik heel eerlijk ben, dan vond ik het optreden in de HMH nog het beste. Heeft er waarschijnlijk ook wel mee te maken dat dat mijn eerste Rammstein concert was.
Op dinsdag 02 juli 2002 12:40 schreef greatgonzo het volgende:ik heb ze inmiddels 2x gezien, in de HMH en op pinkpop, vond het niet waard om ze een 3e keer te zien
Ik heb trouwens via via het gerucht gehoord dat Rammstein niet meer in de HMH mag optreden in de toekomst. Vanwege de te hoge vlammen schijnen ze aardig wat schade aan het plafond toe te hebben gebracht
quote:Nou dan maar in de Arena de volgende keer
Ik heb trouwens via via het gerucht gehoord dat Rammstein niet meer in de HMH mag optreden in de toekomst. Vanwege de te hoge vlammen schijnen ze aardig wat schade aan het plafond toe te hebben gebracht
Ik voelde me te dom om fototoestel mee naar binnen te nemen, lange leve mn 1e keer stoned ![]()
Dus heeft iemand foto's voo rmij??
Ik heb ur al wat op Internet gevonden, maar k vond de kwaliteit niet echt denderend, maar het is iig iets!
http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&threadid=107654
Daar staan ur wat, voor mensen die ook zoeken... kan iemand mij helpen? Stuur je foto's aub naar marilynmanson_heerst@hotmail.com!
Danke sehr!
Naja, t was echt n geweldig concert! K stond vooraan, dichterbij als dat de foto's gemaakt werden dan hierboven staat.... geweldig wassut!
Al wassut zinloos om er om half 1 al te staan, als we om 4 uur waren gekomen hadden we nog vooraan gestaan
Maar van al die concerten was die in Hannover nog het beste. Vette show en het geluid was ook goed (in tegenstelling tot het Gelredome).
quote:Denk niet dat je dat wilt, daar is de accoustiek echt bagger. Ik had in het Gelredome soms al moeite om ze te verstaan (ken de teksten weliswaar, dus er was wel achter te komen), maar in de ArenA is het dus echt beroerd. Ben daar een tijd geleden geweest toen Bon Jovi daar optrad, maar het was niet best......
Op dinsdag 02 juli 2002 14:07 schreef Mr_Rammstein het volgende:[..]
Nou dan maar in de Arena de volgende keer
Maar ja..... aan de andere kant: de reistijd is wel een stuk beter: 1,5 uur naar Arnhem rijden of na je werk 1 minuut lopen! (mijn werk zit namelijk tegen de ArenA aan
)
quote:De accoustiek vond ik af en toe inderdaad erg slecht in het Gelredome.
Op dinsdag 02 juli 2002 14:35 schreef Vectra het volgende:[..]
Denk niet dat je dat wilt, daar is de accoustiek echt bagger. Ik had in het Gelredome soms al moeite om ze te verstaan (ken de teksten weliswaar, dus er was wel achter te komen), maar in de ArenA is het dus echt beroerd. Ben daar een tijd geleden geweest toen Bon Jovi daar optrad, maar het was niet best......
Maar ja..... aan de andere kant: de reistijd is wel een stuk beter: 1,5 uur naar Arnhem rijden of na je werk 1 minuut lopen! (mijn werk zit namelijk tegen de ArenA aan
)
quote:Dan lag het dus niet aan mij.......
Op dinsdag 02 juli 2002 14:39 schreef boku het volgende:De accoustiek vond ik af en toe inderdaad erg slecht in het Gelredome.
quote:Helaas heb ik geen foto's voor je. Heb wel iemand redelijk vooraan met een mooi digitaal toestel bakken met foto's zien staan maken, maar ben zo dom geweest om niet om zijn adresgegevens te vragen. Hij stond ongeveer midden voor het podium, niet in het voorste vak, ongeveer 4 meter voor de mixtafel. Kent iemand hem toevallig???
Op dinsdag 02 juli 2002 14:43 schreef ramstamper het volgende:
Is ur nou iemand die me foto's kan sturen...?
quote:We gaan op zoek naar die ramstamper
Op dinsdag 02 juli 2002 14:45 schreef Vectra het volgende:[..]
Helaas heb ik geen foto's voor je. Heb wel iemand redelijk vooraan met een mooi digitaal toestel bakken met foto's zien staan maken, maar ben zo dom geweest om niet om zijn adresgegevens te vragen. Hij stond ongeveer midden voor het podium, niet in het voorste vak, ongeveer 4 meter voor de mixtafel. Kent iemand hem toevallig???
quote:Ja superconcert. DreadLock Pussy is zeker ook niet mijn favoriete band (meer iets voor een voorprogramma voor KoRn lijkt mij). Within Temptation was al beter, maar ja, ik ging toch echt werkelijk voor Rammstein. (dit sloeg nog ff terug op dat andere topic van je, dat nu reeds gesloten is
Op dinsdag 02 juli 2002 14:32 schreef ramstamper het volgende:
Ik zoek foto's van het concert!!Dus heeft iemand foto's voo rmij??
Naja, t was echt n geweldig concert! K stond vooraan, dichterbij als dat de foto's gemaakt werden dan hierboven staat.... geweldig wassut!
Mijn foto's zullen wel niet gelukt zijn. Ik had zo wegwerp-cameraatje mee. Afstand tot het gefotografeerde object 1 - 3 meter
(en ik zat op de tribune). Maar goed, heb gewoon wat foto's genomen, als ik weer 'ns een groen licht zag, of blauw, of rood, of oranje ![]()
Eens zien hoeveel er van over blijft (want de Kruidvat pleurt er ook nog wel eens wat foto's uit als ze (te) wazig zijn). Even afwachten dus.
quote:Voortaan beter je huiswerk doen hoor, voordat je naar een concert toe gaat
Op dinsdag 02 juli 2002 15:28 schreef D3nn15 het volgende:
kon alleen niet genoeg nrs meezingen, volgende keer beter!
quote:Zal t nooit meer doen
Op dinsdag 02 juli 2002 15:48 schreef Vectra het volgende:[..]
Voortaan beter je huiswerk doen hoor, voordat je naar een concert toe gaat
quote:Je hebt ook nog ruim de tijd, want de eerskomende tijd (als in: misschien wel meer dan 2 jaar) komen ze waarschijnlijk toch niet in Nederland. Tegen die tijd zou je toch wel de teksten uit je hoofd moeten kennen
Op dinsdag 02 juli 2002 16:16 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Zal t nooit meer doen
. Geloof me
Volgende keer brul ik alle teksten mee ipv de helft
quote:Weet je zeker dat ze aan't filmen waren? k Weet welke je bedoeld, die naar boven klommen en daarzo hoog in die soort stoeltjes zaten, eentje links en eentje rechts.... ik had ur niet over nagedacht eigenlijk, maar betwijfel toch sterk of ze wel filmden..... k zou eerder denken voor wat licht ofzo..... majah... ik kan t natuurlijk ook helemaal fout hebben, laten we daarop hopen
Op dinsdag 02 juli 2002 16:29 schreef filth het volgende:
was echt een supergaaf concert!!! stond ong in het midden en heb nog een paar foto's kunnen maken.. ( beetje erg kleine maar zitten wel mooie tussen.., wil ze wel op Fok! zetten maar ben er nogsteeds niet achter hoe ik ze moet uploaden)
en het is wel opgenomen.. boven het podium zaten 2 kerels alles te filmen
quote:En ik ben er dan voor 99,99% van overtuigd dat ze van het licht waren. Zowel links als rechts waren het namelijk schijnwerpers die ze bedienden.
Op dinsdag 02 juli 2002 16:37 schreef filth het volgende:
ik weet echt zeker dat ze aan het filmen waren.. dat waren camera's waar ze mee bezig waren..
Trouwens: als er opnames gemaakt zouden zijn, dan lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat er alleen van boven gefilmd word. Je zou dan minimaal camera's op het podium en vanaf de mixtafel verwachten. Ga er maar vanuit dat er niet gefilmd is (jammer maar helaas)
quote:Dat dacht ik dus ook......
Op dinsdag 02 juli 2002 17:09 schreef Vectra het volgende:[..]
En ik ben er dan voor 99,99% van overtuigd dat ze van het licht waren. Zowel links als rechts waren het namelijk schijnwerpers die ze bedienden.
Trouwens: als er opnames gemaakt zouden zijn, dan lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat er alleen van boven gefilmd word. Je zou dan minimaal camera's op het podium en vanaf de mixtafel verwachten. Ga er maar vanuit dat er niet gefilmd is (jammer maar helaas)
quote:Great minds think alike
Op dinsdag 02 juli 2002 17:22 schreef ramstamper het volgende:[..]
Dat dacht ik dus ook......
quote:Wat wil ik graag........
Op dinsdag 02 juli 2002 17:54 schreef Gravedigger het volgende:
Wie gaan er dan naar Dortmund van jullie??
Planning is om de trein van 7.55 uit Amsterdam te nemen. Aankomst Dortmund 10.55 uur.
Misschien kunnen we samen reizen vanuit Nederland
quote:Tja. Ik moet er ook wel bij zeggen dat ik overnacht in een hotel daar. heb ik vorig jaar ook gedaan. Je komt nou eenmaal niet meer terug naar Nederland op zo'n laat tijdstip
Op dinsdag 02 juli 2002 19:15 schreef ramstamper het volgende:[..]
Wat wil ik graag........
Maar t geld groeit niet op mn rug
Als ik geld had, was ik zeerbeslist met jullie meegereisd!
quote:Scheisse. Ik had graag mee gewild (aan 't geld ligt 't 'm niet), maar m'n ouders vinden 1 keer wel genoeg
Op dinsdag 02 juli 2002 17:54 schreef Gravedigger het volgende:
Wie gaan er dan naar Dortmund van jullie??
Planning is om de trein van 7.55 uit Amsterdam te nemen. Aankomst Dortmund 10.55 uur.
Misschien kunnen we samen reizen vanuit Nederland
Veel plezier in ieder geval
Het was een goeie avond
quote:Concert is in principe zelfs al uitverkocht. Je moet enorm grote moeite doen om een kaartje te vinden
Op dinsdag 02 juli 2002 20:28 schreef Gravedigger het volgende:[..]
Tja. Ik moet er ook wel bij zeggen dat ik overnacht in een hotel daar. heb ik vorig jaar ook gedaan. Je komt nou eenmaal niet meer terug naar Nederland op zo'n laat tijdstip
Helaas hebben m'n ouders bij voorbaat al NEIN gezegd
quote:Yeah!! Zeg me dat dit waar is
Op donderdag 04 juli 2002 21:27 schreef mystical het volgende:
Ik hoorde vandaag dat Rammstein weer in NL komt in september. Iemand die dit kan bevestigen/ontkennen.Helaas hebben m'n ouders bij voorbaat al NEIN gezegd
quote:Kan niets bevestigen, noch ontkennen. Neemt niet weg dat ik erg benieuwd ben waar je deze informatie vandaan hebt! Dat zou dus betekenen dat ze binnen een paar maanden tijd minimaal 6 keer in NL te zien zijn (3 keer HMH, Pinkpop, Gelredome, september???). Heel apart mag ik wel zeggen: zo zijn ze jaren niet in NL te zien, en nu reeds 5 keer in een heel korte periode. Hadden ze schade in te halen ofzo?
Op donderdag 04 juli 2002 21:27 schreef mystical het volgende:
Ik hoorde vandaag dat Rammstein weer in NL komt in september. Iemand die dit kan bevestigen/ontkennen.
Betwijfel of ik er heen zou gaan. Heb ze dit jaar 3 keer gezien en ken nu het showtje wel een beetje (en daarnaast: het geld groeit me nou ook weer niet echt op mijn rug
)
quote:Niet een officiele bron ofzo. Ik kwam gister, tijdens m'n ronde, een schilder tegen die m'n T-shirt opmerkte (Rammstein of course
Op donderdag 04 juli 2002 21:42 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Yeah!! Zeg me dat dit waar is
Waar heb je dit gehoord?
Haha, straks is het net zo'n gerucht als die DVD-opnames die gemaakt zouden worden in het Gelredome!
Maar goed, over 1 maand ofzo zal er dan wel meer bekend zijn (want dan zullen de eventuele kaarten wel in de voorverkoop gaan).
quote:Die opnamen kunnen natuurlijk ook nog in Leipzig en Dortmund worden gemaakt
Op vrijdag 05 juli 2002 07:17 schreef mystical het volgende:[..]
Niet een officiele bron ofzo. Ik kwam gister, tijdens m'n ronde, een schilder tegen die m'n T-shirt opmerkte (Rammstein of course
), dus die begint direct te vragen of ik er zondag ook bij was (aber natürlich) en zei dat ze in September nog een keer zouden komen. Dus ik al zeer blij: 'Ja, echt??'. 'Ja, werkelijk waar!!'. En da's 't laatste wat hij zei, ik heb dus geen idee waar hij die info weg heeft.
Haha, straks is het net zo'n gerucht als die DVD-opnames die gemaakt zouden worden in het Gelredome!
Maar goed, over 1 maand ofzo zal er dan wel meer bekend zijn (want dan zullen de eventuele kaarten wel in de voorverkoop gaan).
Kan overigens wel een opname zijn van de concerten in de HMH in december. Op 4 december viel het mij namelijk op dat er wat camera's rondom hingen. Maar eigenlijk een beetje te weinig voor een goeie opname. Wellicht dat er op de andere dagen wat meer is gefilmd, want 1 ding is wel zeker. Welk concert ze ook op die DVD zetten, het zal een meerdaagse zijn. Dan kunnen ze eventuele slechte momenten nog weg-editen door een andere dag op die plek in te voegen.
quote:Grmpf, hopen dat ze dat wél op de DVD laten staan
Op dinsdag 09 juli 2002 02:21 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Ik las op het forum van Rammstein.nl, dat de DVD allang vorig jaar gemaakt zou zijn in Berlijn (2 dagen, start mutter-tour). Tijdens dat optreden waren er volop camera's aanwezig en werd de hele truukendoos uit de kast gehaald, waarbij Till's gezicht zelfs volledig in de fik stond. Iedereen schrok zich rot, want hij lag te bleeren op de grond, maar toen het geblust was trok ie een masker van z'n gezicht
* dusse jij dwaalt ook rond op Rammstein.nl
quote:Ja en af en toe ook op herzeleid.com
Op dinsdag 09 juli 2002 07:58 schreef mystical het volgende:* dusse jij dwaalt ook rond op Rammstein.nl
quote:mail ze maar naar me toe
Op woensdag 10 juli 2002 23:38 schreef filth het volgende:
Als iemand me een keer wil uitleggen hoe ik die foto's kan uploaden, wil ik ze wel op fok zetten.
Zijn niet van die heeele superfoto's maar wel leuk.
quote:uhm is goed, maar kan alleen niet nu want ben niet thuis
Op woensdag 10 juli 2002 23:41 schreef drLiter het volgende:[..]
mail ze maar naar me toe
en eik wil ik zelf nu ook wel es weten hoe ik ze moet uploaden
en ff uploaden met een ftp programma
2 foto's van een serie die ik op internet vond van het gelredome.. hehheh die bovenste is wel tof.. zie je flake met zn brandblussertje de vlammenwerper proberen te bedwingen. Dat was wel cool gedaan ![]()
Zie voor meer foto's uit het Gelredome:
http://home.quicknet.nl/qn/prive/w.smids/RAMMSTEIN/PHOTOS/index.html
Heleboel foto's van Werchter:
http://members.lycos.nl/edend/Rammsteinwerchter.html
quote:Heb sterke twijfels dat die url foto's bevat van het Gelredome. De reden? Of er waren ontzettend veel mensen die hun Werchter armbandjes omhadden in het Gelredome, of de foto's zijn gewoon gemaakt tijdens Werchter (een andere reden kan ik niet verzinnen voor die oranje armbandjes)
Op vrijdag 12 juli 2002 10:28 schreef Mr_Rammstein het volgende:Zie voor meer foto's uit het Gelredome:
http://home.quicknet.nl/qn/prive/w.smids/RAMMSTEIN/PHOTOS/index.html
quote:Goeie foto's! Maarrehh... wie is de schone op nr 15
Op zondag 14 juli 2002 02:31 schreef Mr_Rammstein het volgende:
deze zijn 100% gelredome: http://members1.chello.nl/g.feenstra1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |