quote:
Duitsquote:Op zondag 12 april 2009 00:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ken weinig Duitse bands die bestaan uit drie personen, laat staan van ongeveer die leeftijd. In welke taal zingen ze eigenlijk?
Laatste woord is goed.quote:Op zondag 12 april 2009 01:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Bernd das Brot?
"Vetter"quote:Op zondag 12 april 2009 01:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Weißes Brot?
Stand deel 1492:quote:
BasOne+1quote:Op zondag 12 april 2009 01:30 schreef BasOne het volgende:
sjezus
1935 amerikaans, is dood...
Elvis
Geen fucking idee
Sja, dat heb je met AKQ, het begint flitsend maar het eindigt altijd met gedonderquote:Op zondag 12 april 2009 01:36 schreef Siniti het volgende:
Bliksem
Die ja, ik denk als ik hem belabberd omschrijf wordt ie iets moeilijkerquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 01:54 schreef MaJo het volgende:
Uitleg?
Drivers seatquote:Op zondag 12 april 2009 01:56 schreef Siniti het volgende:
Welk nummer stond op 1 in Top Gears 10 greatest driving songs?
Wat is de uitleg van LaStrange, want door jouw uitleg snap ik nog steeds niet waarom het zwart moet zijn!?quote:Op zondag 12 april 2009 01:55 schreef Siniti het volgende:
Op de rode doos: De prijs zit hierin FOUT
Op de zwarte: Hier zit de prijs niet in FOUT
Op de witte: De prijs zit niet in de rode doos. GOED
Ik ook nietquote:Op zondag 12 april 2009 01:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is de uitleg van LaStrange, want door jouw uitleg snap ik nog steeds niet waarom het zwart moet zijn!?
Wie heeft de tekst van wat veranderd?quote:Op zondag 12 april 2009 02:00 schreef BasOne het volgende:
Ff googlen ze hadden de text veranderd
1 post boven jequote:
Stel de prijs zit in rood: Dan is de uitspraak op de rode doos juist, maar die op de zwarte ook. En er is maar 1 uitspraak juist.quote:Op zondag 12 april 2009 01:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is de uitleg van LaStrange, want door jouw uitleg snap ik nog steeds niet waarom het zwart moet zijn!?
Ah soquote:Op zondag 12 april 2009 02:01 schreef BasOne het volgende:
These boots are made for walking, and that's just what they'll do
When the Top Gear mechanics
Have their way with you
Op de rode doos: De prijs zit hierinquote:Op zondag 12 april 2009 02:03 schreef Siniti het volgende:
Alles fout trouwens.
De vraag is in welke doos de prijs zit, niet welke doos het juist zegt. De prijs zit in de zwarte doos, dus de rode doos heeft een onjusit opschrift. De zwarte doos dus ook, want hij zit er wel in. De prijs zit in de zwarte doos en niet in de rode, dus is het opschrift op de witte goed.
Niet in zwart is de uitspraak die dus niet klopt, hij zit wel in zwart. Bij jou zouden de uitspraken op de zwart én rode doos goed zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 02:05 schreef BasOne het volgende:
[..]
Op de rode doos: De prijs zit hierin
Op de zwarte: Hier zit de prijs niet in
Op de witte: De prijs zit niet in de rode doos.
Niet in zwart, wit zegt niet in rood, dus in wit, want daar word niets over vermeld en dus zit de prijs daar
Als het niet Sniffing the teas - driver seat isquote:Op zondag 12 april 2009 01:56 schreef Siniti het volgende:
Welk nummer stond op 1 in Top Gears 10 greatest driving songs?
Ken ik datquote:Op zondag 12 april 2009 02:07 schreef LaStrange het volgende:
Don't stop me now?
quote:Op zondag 12 april 2009 02:10 schreef boyv het volgende:
Ok gaan we; alle combinaties proberen.
Situatie 1:
Op de rode doos: De prijs zit hierin GOED
Op de witte: De prijs zit niet in de rode doos. FOUT
Volgens het opschrift van rood moet de prijs in rood zitten. Volgens het opschrift van zwart (dubbele ontkenning) moet het in zwart zitten. Dat wordt em dus niet.
Situatie 2:
Op de zwarte: Hier zit de prijs niet in GOED
Op de witte: De prijs zit niet in de rode doos. GOED<<<<<<<<<<<<<<<<
Rood zegt dat de prijs niet in rood zit, het opschrift op de witte doos zegt echter van wel. Wordt em ook niet dus.
Situatie 3:
Rood zegt dat de prijs niet in hem zit. Wit bevestigd wat er bij rood staat. De prijs zit in de zwarte doos.
http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear_(current_format)quote:Op zondag 12 april 2009 02:11 schreef BasOne het volgende:
Van die wil ik een bron zien, #1 op de cd wil nog niet zeggen #1 in de hitlist
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat maar, dit ontgaat mijn militaire logica.quote:Op zondag 12 april 2009 02:10 schreef boyv het volgende:
Ok gaan we; alle combinaties proberen.
Situatie 1:
Volgens het opschrift van rood moet de prijs in rood zitten. Volgens het opschrift van zwart (dubbele ontkenning) moet het in zwart zitten. Dat wordt em dus niet.
Situatie 2:
Rood zegt dat de prijs niet in rood zit, het opschrift op de witte doos zegt echter van wel. Wordt em ook niet dus.
Situatie 3:
Rood zegt dat de prijs niet in hem zit. Wit bevestigd wat er bij rood staat. De prijs zit in de zwarte doos.
er kan maar 1 opschrift juist zijn toch?quote:
Dat kon ik dus niet vinden. Maar ik weet 100% cker dat de volgorde op de cd in volgorde staat.quote:Op zondag 12 april 2009 02:11 schreef BasOne het volgende:
Van die wil ik een bron zien, #1 op de cd wil nog niet zeggen #1 in de hitlist
No'ok, ik vind het nou niet echt een driving song maargoedquote:Op zondag 12 april 2009 02:12 schreef boyv het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear_(current_format)
[..]
Toyotaquote:Op zondag 12 april 2009 02:14 schreef LaStrange het volgende:
Welk automerk bracht het model met de belachelijke naam "Picnic" op de markt?
BElgieeeeeeequote:Op zondag 12 april 2009 02:14 schreef Cobra4 het volgende:
Dus voor alle AKQ'rs. Voor een logica quiz moet je mij niet vragen.
Maar wil je een land binnenvallen dan ben ik je man!
Had de uitzendingen vooor de bekendmaking gezien, wist dat deze een kanshebber was naast Radar Love en Bat oo hellquote:Op zondag 12 april 2009 02:13 schreef MaJo het volgende:
Hoe kwam je daar opeens op lastrange? Vind het een vrij onlogische gok
Imho Radar Love betere 'driving song' dan don't stop me now. en Steppenwolf - Born to be wild of Tseve Miller band - The Joker beter da beide....quote:Op zondag 12 april 2009 02:16 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Had de uitzendingen vooor de bekendmaking gezien, wist dat deze een kanshebber was naast Radar Love en Bat oo hell
Duidelijkquote:Op zondag 12 april 2009 02:16 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Had de uitzendingen vooor de bekendmaking gezien, wist dat deze een kanshebber was naast Radar Love en Bat oo hell
Of het gehele euvre (spelling?) van the beatlesquote:Op zondag 12 april 2009 02:18 schreef BasOne het volgende:
[..]
Imho Radar Love betere 'driving song' dan don't stop me now. en Steppenwolf - Born to be wild of Tseve Miller band - The Joker beter da beide....
Is een optie.quote:
Shaun Of The Dead was ook nog een hint, bekende scene dat ze met cues zombies staan te slaan terwijl een jukebox don't stop me now speeltquote:Op zondag 12 april 2009 02:13 schreef MaJo het volgende:
Hoe kwam je daar opeens op lastrange? Vind het een vrij onlogische gok
Yellow submarine, I am the walruss, mar mijn fav is Come togetherquote:Op zondag 12 april 2009 02:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Of het gehele euvre (spelling?) van the beatles
Bij mij niet, maar ik heb al eerder een uitleg gegeven waarom.quote:Op zondag 12 april 2009 02:19 schreef Siniti het volgende:
Voor de laatste keer
Situatie 1, rood is bij voorbaat goed:
Volgens het opschrift van rood moet de prijs in rood zitten. Volgens het opschrift van zwart moet het in zwart zitten, je komt op 2 goede stellingen.
Situatie 2, zwart is bij voorbaat goed:
Zwart zegt dat de prijs niet in zwart zit, dan zit hij of in rood of in wit. Als hij in rood zit is de stelling op rood goed, als hij in wit zit is de stelling op wit goed dus komen we weer op 2 goede stellingen.
Situatie 3, wit is bij voorbaat goed:
Rood zegt dat de prijs bij hem zit, foute stelling. Zwart zegt dat de prijs niet in zwart zit, foute stelling. Wit zegt dat de prijs niet in rood zit, goede stelling. Deze klopt dus.
Hopelijk helpt dit een beetje
Siniti, je hebt een doos nodig...quote:Op zondag 12 april 2009 02:19 schreef Siniti het volgende:
Voor de laatste keer
Situatie 1, rood is bij voorbaat goed:
Volgens het opschrift van rood moet de prijs in rood zitten. Volgens het opschrift van zwart moet het in zwart zitten, je komt op 2 goede stellingen.
Situatie 2, zwart is bij voorbaat goed:
Zwart zegt dat de prijs niet in zwart zit, dan zit hij of in rood of in wit. Als hij in rood zit is de stelling op rood goed, als hij in wit zit is de stelling op wit goed dus komen we weer op 2 goede stellingen.
Situatie 3, wit is bij voorbaat goed:
Rood zegt dat de prijs bij hem zit, foute stelling. Zwart zegt dat de prijs niet in zwart zit, foute stelling. Wit zegt dat de prijs niet in rood zit, goede stelling. Deze klopt dus.
Hopelijk helpt dit een beetje
Tis ook beetje kromme uitleg, maar dat boeit nietquote:Op zondag 12 april 2009 02:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar ik heb al eerder een uitleg gegeven waarom.
Ik denk ik doe eens lief en probeer het nog eens uit te leggenquote:Op zondag 12 april 2009 02:22 schreef BasOne het volgende:
[..]
Siniti, je hebt een doos nodig...
http://www.google.nl/search?q=xxx&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
Ik heb een aandachtspanne van 3 seconden dus die tekst gaat hem niet wordenquote:Op zondag 12 april 2009 02:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar ik heb al eerder een uitleg gegeven waarom.
Je hebt em wel bijna goedquote:Op zondag 12 april 2009 02:25 schreef boyv het volgende:
ik zou bijna de bestuurder zeggen als het een doordenker is, maar da's eigenlijk geen onderdeel van de auto he
Die zwarte doos is eigenlijk oranje...quote:Op zondag 12 april 2009 02:22 schreef BasOne het volgende:
[..]
Siniti, je hebt een doos nodig...
http://www.google.nl/search?q=xxx&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
Bloed aan de muur?quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 02:28 schreef boyv het volgende:
lol een vrouwelijke bestuurder / bestuurster?
http://www.raadsels.nlquote:Op zondag 12 april 2009 02:30 schreef MaJo het volgende:
Bron?
Omdat het skiën is, met een trema op de equote:Op zondag 12 april 2009 02:30 schreef BasOne het volgende:
hehehehe
Siniti
Waarom kunnen vrouwen niet skien?
Wat is teveel?quote:Op zondag 12 april 2009 02:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Die vragen gaan echt nergens meer over.![]()
Willen alle AdBlue-users (users die teveel gedronken hebben, red.) zich nu melden?
De binnenspiegel natuurlijk....als je daar in kijkt voor je make-up knal je zo op je voorganger...quote:
Op een zaterdag nacht, om 02:30 mag er wel wat minder serieus gedaan worden imhoquote:Op zondag 12 april 2009 02:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Die vragen gaan echt nergens meer over.![]()
Willen alle AdBlue-users (users die teveel gedronken hebben, red.) zich nu melden?
quote:Op zondag 12 april 2009 02:32 schreef Maizena het volgende:
[..]
De binnenspiegel natuurlijk....als je daar in kijkt voor je make-up knal je zo op je voorganger...
Er ligt geen sneeuw tussen de keuken en de slaapkamerquote:Op zondag 12 april 2009 02:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Omdat het skiën is, met een trema op de e
Ja kom op, dat kun je toch niet serieus als bron aanbrengen?quote:
Ik weet niet of ik moet lachen van verdriet of dat ik moet huilen van vreugde.quote:Op zondag 12 april 2009 02:32 schreef BasOne het volgende:
[..]
Op een zaterdag nacht, om 02:30 mag er wel wat minder serieus gedaan worden imho
100 maal?quote:Op zondag 12 april 2009 02:35 schreef boyv het volgende:
In plaats A vindt een aardbeving plaats van 4 op de schaal van Richter.
In plaats B vindt een aardbeving plaats van 9,5 op de schaal van Richter.
Hoeveel keer krachtiger is de aardbeving bij plaats B, in vergelijking met de beving bij A?
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op zondag 12 april 2009 02:41 schreef tong80 het volgende:
Ik moest pissen en keek stiekem en dacht dat is het.
Is natuurlijk niet zo maar stel je voor dat het wel zo zou zijn ?
waar HEB je het over?quote:Op zondag 12 april 2009 02:41 schreef tong80 het volgende:
Ik moest pissen en keek stiekem en dacht dat is het.
Is natuurlijk niet zo maar stel je voor dat het wel zo zou zijn ?
Komt in de buurt.quote:Op zondag 12 april 2009 02:40 schreef LaStrange het volgende:
iets van 100.000 keer sterker of overdrijf ik nu?
Ok ik ga snel weer leggequote:
Reken ik goed (leg zo uit waarom) als niemand anders het weet binnen een paar minuten.quote:Op zondag 12 april 2009 02:45 schreef LaStrange het volgende:
dan gok ik 10 tot de 5.5e of kan dat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Oh ja nu weet ik het.quote:Op zondag 12 april 2009 02:47 schreef boyv het volgende:
[..]
Reken ik goed (leg zo uit waarom) als niemand anders het weet binnen een paar minuten.
quote:Op zondag 12 april 2009 02:48 schreef BasOne het volgende:
Siniti
Wanneer begint een brandweerman te spuiten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
he?quote:Op zondag 12 april 2009 02:50 schreef LaStrange het volgende:
Laatste gok: 1.122018e+19 / 6.309573e+10 = 177827882
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Komt het meest in de buurt.quote:Op zondag 12 april 2009 02:45 schreef LaStrange het volgende:
LaStrange +1quote:Op zondag 12 april 2009 02:45 schreef LaStrange het volgende:
Voor welk land moest ik ook alweer een invasieplan opstellen?quote:Op zondag 12 april 2009 02:58 schreef Siniti het volgende:
Dit is ingewikkelder dan die simpele logica
Nah als ie te moeilijk was..quote:Op zondag 12 april 2009 02:58 schreef Siniti het volgende:
Jan lenferink.quote:Op zondag 12 april 2009 02:58 schreef boyv het volgende:
idd een kutvraag als je niet weet hoe de schaal van Richter werkt
maar ik denk dat weet vast wel iemand
Hem opvouwenquote:Op zondag 12 april 2009 03:00 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nah als ie te moeilijk was..
Hoe kan je de prijs van een Lada verdubbelen?
De tank vullenquote:Op zondag 12 april 2009 03:00 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nah als ie te moeilijk was..
Hoe kan je de prijs van een Lada verdubbelen?
nope, door er benzine in te gooienquote:
1 euroquote:Op zondag 12 april 2009 03:02 schreef LaStrange het volgende:
Een fles whisky kost 10 euro. De inhoud is 9 euro duurder dan de fles. Hoe duur is de fles?
hm ja maar hij zou te makkelijk zijn als je gewoon kon optellen of aftrekkenquote:Op zondag 12 april 2009 02:58 schreef Siniti het volgende:
Zaterdagnacht, bierquote:
ok de logica?quote:Op zondag 12 april 2009 03:07 schreef LaStrange het volgende:
[..]
knap
Tussenstand deel 1492:
Siniti 3
BasOne 2
LaStrange 4
Boyv 1
GVD te laat omdat ik met een briljant topic bezig wasquote:
Het heeft met het WK te makenquote:
Erg warm maar hoe internationaal ?quote:
Juist.quote:
Was jij trouwens niet anderhalf uur geleden naar bed gegaanquote:Op zondag 12 april 2009 04:01 schreef tong80 het volgende:
Het ligt erg voor de hand voor een goalscoren van internationaal niveau
Ja maar ik kon niet slapenm. Dan brengt Fok reddingquote:Op zondag 12 april 2009 04:02 schreef BasOne het volgende:
[..]
Was jij trouwens niet anderhalf uur geleden naar bed gegaan
Het is van Tongerloquote:Op zondag 12 april 2009 04:05 schreef BasOne het volgende:
Kolere Van Tongeren, dat was een wilde gok in de ruimte
Nu moek een vraag verzinnen
I bet you say that to all the girlsquote:
Had het gelezenquote:Op zondag 12 april 2009 04:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier mijn echte naam :
Het grote waterpolo topic.
Volgens mij mocht ik de vraag stellenquote:Op zondag 12 april 2009 04:37 schreef BasOne het volgende:
Hoofdrol spelers in de Shawshank Redemption?
Ik zou je een punt willen geven maar het was mijn beurt nietquote:Op zondag 12 april 2009 04:40 schreef Terpentin07 het volgende:
Tim Robbins en Morgan Freeman
hier nietquote:Op zondag 12 april 2009 04:44 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik ook.En wat een kutweer.Ik ben kletsnat.
2,10 hierquote:Op zondag 12 april 2009 04:54 schreef BasOne het volgende:
wat betaal je nou voor een pilsje?
nee in assenquote:Op zondag 12 april 2009 04:50 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
mAAR JE WOONT DAN ZEKER OOK niet in AMSTERDAM
Dus je hebt voor ruim 80 euro gezopenquote:
2,70 in een absolute kuttent.Was ik maar thuis gebleven en had lekker een jointje gerookt.En dan nog niet eens geneukt.quote:
Zatlapquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 04:57 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
2,70 in een absolute kuttent.Was ik maar thuis gebleven en had lekker een jointje gerookt.En dan nog niet eens geneukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |