Wanneer leer je nou eens die pleonasmen af ?quote:Op zondag 12 april 2009 03:23 schreef cerror het volgende:
Ik las de TT en wist gelijk dat deze clip zou voorkomen.
Centraal topic seniele autist.
Op de koffie na klopt hetquote:Op zondag 12 april 2009 03:25 schreef B.E.D het volgende:
Tong is het waar dat jij een kerel bent van 40+ die de hele dag achter de pc zit/tv kijkt/koffie en bier drinkt?
quote:
Omdat autist niet gelijk staat aan seniel. Idioot.quote:Op zondag 12 april 2009 03:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer leer je nou eens die pleonasmen af ?
quote]Op zondag 12 april 2009 03:09 schreef cerror het volgende:quote:Op zondag 12 april 2009 03:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Omdat autist niet gelijk staat aan seniel. Idioot.
Ja.quote:
Ja.quote:
Briljante reply voor iemand zonder woordenquote:
Ik probeerde die verneukte quoot van je te fixxen.quote:Op zondag 12 april 2009 03:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Briljante reply voor iemand zonder woorden
Jij hebt je reply veranderd man.quote:Op zondag 12 april 2009 03:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik probeerde die verneukte quoot van je te fixxen.
Je neemt niet eens de tijd om een beetje normaal te quoten. Heb je het zo druk met posten?
Wederom om jouw quotefout te maken.quote:
Je zou graag mij zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 03:41 schreef cerror het volgende:
Door dat gefuseer van quotes weet ik niet meer wie ik ben.
Als ik jou wilde zijn stond ik nu wel achter de plaatselijke total tankstation m'n kontje te verkopen.quote:Op zondag 12 april 2009 03:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zou graag mij zijn.
Je laat je nu wel erg kennen.
Maar het icoontje staat je niet.
Dank jequote:Op zondag 12 april 2009 03:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hè Tong, jij ook een vrolijk Pasen
Nee dan zou je Nederlands beter zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 03:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ik jou wilde zijn stond ik nu wel achter de plaatselijke total tankstation m'n kontje te verkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |