Euh... nee!quote:
In de toto geef ik je gelijk, in m'n hart niet.quote:
Vreselijk toch als je iemand zijn been moedwillig breekt en door blijft gaan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:42 schreef fanneke het volgende:
@ TT:
Dat misselijke kereltje zal door weinig gemist worden, denk ik.
Ik hoop zo op een gelijkspel akkoordje in de laatste wedstrijd tussen GRA-VOL en dat dan ROD eruit vliegt.quote:
Die kan beter naar het buitenbland gaan denk ik. Geen club toch die die gozer nog wil hebben?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:42 schreef fanneke het volgende:
@ TT:
Dat misselijke kereltje zal door weinig gemist worden, denk ik.
Derde klasse Litouwen lijkt me een goede oplossingquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:44 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Die kan beter naar het buitenbland gaan denk ik. Geen club toch die die gozer nog wil hebben?
Hij zit al in het buitenland hij werd uitgeleendquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:44 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Die kan beter naar het buitenbland gaan denk ik. Geen club toch die die gozer nog wil hebben?
En dan wel allebei nacompetitie? Terwijl 1 van de 2 veilig is met 3 punten?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik hoop zo op een gelijkspel akkoordje in de laatste wedstrijd tussen GRA-VOL en dat dan ROD eruit vliegt.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hup Groningen!
Idem voor Heracles.quote:Op zondag 12 april 2009 00:55 schreef Ritmo het volgende:
Willem II zal het Ajax wel weer cadeau geven morgen.
Na 10 minuten staat het waarschijnlijk 2-0 ja.quote:Op zondag 12 april 2009 00:55 schreef Ritmo het volgende:
Willem II zal het Ajax wel weer cadeau geven morgen.
De wraak voor Bosz en Verbeek.quote:Op zondag 12 april 2009 12:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, die zullen zich wel weer voor 120% inzetten.
Nja, die vind ik ook altijd maar erg zwak overkomen in de Kuip. Maargoed, ze staan tegenover Lucius en Greene, dan hoef je niet eens scherp te zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 12:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, die zullen zich wel weer voor 120% inzetten.
Ja echt.quote:Op zondag 12 april 2009 12:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Na 10 minuten staat het waarschijnlijk 2-0 ja.
Niet waar.quote:Op zondag 12 april 2009 12:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou eerder andersom moeten zijn, jullie hebben ons die 2 geleverd.
Eigen belang ik wil plek 2quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 13:25 schreef Kingside het volgende:
Overwinningkje van Willem II kunnen we verwachten. Musampa schiet er gewoon 3 of 4 in en klaar.
De enige zaadwedstrijd is om half 5.quote:Op zondag 12 april 2009 13:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Allemaal zaadwedstrijden om half 3 zie ik.
3 uur Aston Villa - Evertonquote:Op zondag 12 april 2009 13:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Allemaal zaadwedstrijden om half 3 zie ik.
Jorien hou je muil eens.quote:Op zondag 12 april 2009 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Die boertjes van een Heracles krijgen zometeen een 3-0 + nederlaag
Wat een elftal mensen. Om je vingers bij af te likken.quote:Feyenoord: Timmer; Leerdam, Greene, Lucius, Van Bronckhorst; Wijnaldum, Bruins, Landzaat, Fer; Biseswar, Makaay.
quote:Ga je mee naar het stadion
Naar de club van rood en wit
Zoek een plaatsje in de zon
Waar je zo gezellig zit
Kijk ze komen op het veld
Een gejuich uit duizend kelen
Ja, je staat er van versteld
Als die sterrenploeg gaat spelen
Dan is altijd wat je hoort...
Het lied van Feyenoord
Hand in hand kameraden
Hand in hand voor Feyenoord 1
Geen woorden maar daden
Leve Feyenoord 1
quote:FC Groningen: Luciano; De Roover, Sankoh, Granqvist, Stenman; Meerdink, Matthijs, Lovre, Holla; Berg, Van de Laak.
Vitesse: Velthuizen; Verhaegh, Sprockel, Drost, Kuiper; Claudemir, Sansoni, Hofs, Molhoek; Nilsson en Van Wolfswinkel![]()
quote:Feyenoord: Timmer; Leerdam, Greene, Lucius, Van Bronckhorst; Wijnaldum, Bruins, Landzaat, Fer; Biseswar, Makaay.
Heracles Almelo: Van Nieuwenhuijzen; Boakye, Maertens, Wuytens, Looms; De Vries, Van den Bergh, Breukers; Douglas, Dost en Overtoom.
quote:SC Heerenveen: Vonk; Breuer, Bak-Nielsen, Dingsdag, Popov; Grindheim, Svec, Pranjic; Beerens, Elm, Ingelsten.
FC Volendam: Verhoeven; Maynard, Bakens, Schilder, Koning; De Wit, De Lange, Meijers; Van Dijk, Sheotahul en Van Zaanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |