Euh... nee!quote:
In de toto geef ik je gelijk, in m'n hart niet.quote:
Vreselijk toch als je iemand zijn been moedwillig breekt en door blijft gaan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:42 schreef fanneke het volgende:
@ TT:
Dat misselijke kereltje zal door weinig gemist worden, denk ik.
Ik hoop zo op een gelijkspel akkoordje in de laatste wedstrijd tussen GRA-VOL en dat dan ROD eruit vliegt.quote:
Die kan beter naar het buitenbland gaan denk ik. Geen club toch die die gozer nog wil hebben?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:42 schreef fanneke het volgende:
@ TT:
Dat misselijke kereltje zal door weinig gemist worden, denk ik.
Derde klasse Litouwen lijkt me een goede oplossingquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:44 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Die kan beter naar het buitenbland gaan denk ik. Geen club toch die die gozer nog wil hebben?
Hij zit al in het buitenland hij werd uitgeleendquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:44 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Die kan beter naar het buitenbland gaan denk ik. Geen club toch die die gozer nog wil hebben?
En dan wel allebei nacompetitie? Terwijl 1 van de 2 veilig is met 3 punten?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik hoop zo op een gelijkspel akkoordje in de laatste wedstrijd tussen GRA-VOL en dat dan ROD eruit vliegt.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hup Groningen!
Idem voor Heracles.quote:Op zondag 12 april 2009 00:55 schreef Ritmo het volgende:
Willem II zal het Ajax wel weer cadeau geven morgen.
Na 10 minuten staat het waarschijnlijk 2-0 ja.quote:Op zondag 12 april 2009 00:55 schreef Ritmo het volgende:
Willem II zal het Ajax wel weer cadeau geven morgen.
De wraak voor Bosz en Verbeek.quote:Op zondag 12 april 2009 12:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, die zullen zich wel weer voor 120% inzetten.
Nja, die vind ik ook altijd maar erg zwak overkomen in de Kuip. Maargoed, ze staan tegenover Lucius en Greene, dan hoef je niet eens scherp te zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 12:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, die zullen zich wel weer voor 120% inzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |