quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:16 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij ook een befsik?
quote:
me powned ref is tofquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:28 schreef bloodysunday het volgende:
dood hier
en je PowNed registratie kan ook wel weg
bij je onderbroek daar komt toch alleen je moeder 14.gifquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:34 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, heeft iemand tips waar mensen wel eens geld verstoppen?
Ik wil op stap en heb 15 euro en krijg niet meer de kans om te pinnen.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:36 schreef gers het volgende:
[..]
bij je onderbroek daar komt toch alleen je moeder 14.gif
hoiiiiiiiquote:
private spice 14.gifquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:45 schreef bloodysunday het volgende:
Nog wat leuks op TV?
lang leve digitennequote:
geil bloempotkapsel, had ik vroegah ook altijdquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:13 schreef sezten het volgende:
Ik vind mij mooi.
Het Puber en Tiener Userfototopic! [#29]
![]()
![]()
![]()
Gel is not-done in crisistijdquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
geil bloempotkapsel, had ik vroegah ook altijd![]()
goedenavond lui, mijn lever roept
Zelfkennis is okequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:13 schreef sezten het volgende:
Ik vind mij mooi.
Het Puber en Tiener Userfototopic! [#29]
![]()
![]()
![]()
Ik haat nep lachen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfkennis is oke![]()
Je mag wel wat lachen.
Wat dat betreft lach ik ook nooit op foto's
Nep lachen is not done.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:21 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik haat nep lachen.
En als ik ga lachen is het weer ¨schattig¨![]()
(Ik lach normaal best wel vaak
)
Nederlands gaargquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:53 schreef dagdag het volgende:
Non mollare mai forza juve ale forza juve ale non mollare mai
OLE OLE OLE OLE INTER INTER
ja maar juve verliestquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:56 schreef sezten het volgende:
Dagdadggg Inter was weer sterren vanmiddag
jaquote:
Dat welquote:
Ik dacht helemaal nietsquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:27 schreef sezten het volgende:
Ik lach normaal best wel vaak, normaal.
Als je dacht dat ik best wel vaak nep lach of zo
Gitaorspelen. Alleen het grovere werk.quote:
Broek Palingquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
If there's something strange
in your neighborhood
Who ya gonna call?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Broek Paling
tatatadadada tadadadadada
ik heb gvd godse kramp in mijn vingers van het gitaar spelen van vanaafquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gitaorspelen. Alleen het grovere werk.Almachtige powerchords sliden op de dikke snaren.
Maar het gaat wel lekker, nog een paar dagen en dan kan ik weer wat nummerts compleet spelen.
Dat zijn goede tekens.quote:Op zondag 12 april 2009 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb gvd godse kramp in mijn vingers van het gitaar spelen van vanaaf
Hier nog een.quote:Op zondag 12 april 2009 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb gvd godse kramp in mijn vingers van het gitaar spelen van vanaaf
quote:Op zondag 12 april 2009 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie zullen wel allemaal metal gaste zijn
maar toch kan ik dees ff niet achterhouden:
Eigenlijk niet maar ik wou even pimpen dat ik ook de hele avond heb gespeeld.quote:
Ah, er is zowaar flink geragd door verschillende menschen dezer avond.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie zullen wel allemaal metal gaste zijn
maar toch kan ik dees ff niet achterhouden:
Stone Sourquote:Op zondag 12 april 2009 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, er is zowaar flink geragd door verschillende menschen dezer avond.
The Day That Never Comes is goaf om te spelen!quote:Op zondag 12 april 2009 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben nu met het snellere werk van Metallica bezig.
De tering, je snapt meteen waarom Hetfield de baas der ritme is. Damn!
quote:
Dat snelle stuk ergens halverwege hou ik niet bij.quote:Op zondag 12 april 2009 00:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
The Day That Never Comes is goaf om te spelen!
[..]![]()
Ik speelde op mijn Les Paul.
Ik be het een en ander aan het zoeken over de maten van nekken met 22 en 24 frets.quote:Op zondag 12 april 2009 00:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Stone Sour
Hoe gaat het met je gitaar?
Ik wil een akoestische kopen.
whehe ik speel gh ook op een les paulquote:Op zondag 12 april 2009 00:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
The Day That Never Comes is goaf om te spelen!
[..]![]()
Ik speelde op mijn Les Paul.
Ik heb het ook geprobeerd, als je een echt instrument gespeeld hebt is het niet te doen.quote:Op zondag 12 april 2009 00:18 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb van de week GH gespeeld. Ik faalde hard.Vooral nummers die ik op de gitaar kan spelen gingen voor geen meter. GH is echt niet te vergelijken met "het echte werk".
watquote:Op zondag 12 april 2009 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Metallica gaat zometeen even de les lezen aan de homo negers op NED3.
Wat voor gitaar is dat eigenlijk?quote:Op zondag 12 april 2009 00:16 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn liefuh pinK is Na0r de kl0te.![]()
Ik verwacht morgen een blaar.![]()
Ik was eergister trouwens even 1 fret aan het poetsen met een sok die ik zou weggooien.
Die sok was wit en gewassen, en na het boenen gewoon groen/zwartig.![]()
![]()
![]()
Verklaart waarom ik na een douche als ik gitaar ga spelen meteen van die smerige toppen heb.![]()
Maar hij is dan ook al 5 jaar gewassen, de viespeuk.
Herkenbaar. Vooral met een dikke plectrum ga ik nogal snel de mist in.quote:Op zondag 12 april 2009 00:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat snelle stuk ergens halverwege hou ik niet bij.Ik schiet van het fretboard af en raak de compleet verkeerde toetsen
.
Was jij niet op vakantie?quote:
quote:
En hoe zit het met je body?quote:Op zondag 12 april 2009 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik be het een en ander aan het zoeken over de maten van nekken met 22 en 24 frets.![]()
Ik heb een tekening voor 22 maar wil stiekem als het kan een 24.
Ik weet het, zo'n heule kleine.quote:
Precies. Krijg je opmerkingen naar je hoofd "Joah, je speelt toch gitoar! Je kan dr niks van!"quote:Op zondag 12 april 2009 00:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd, als je een echt instrument gespeeld hebt is het niet te doen.
Je moet verschillende ritmes spelen en dubbele gitaarpartijen door elkaar heen.![]()
Ik heb er een keer op gespeeld.quote:
El cheapo SX ding van 60 eu.quote:Op zondag 12 april 2009 00:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat voor gitaar is dat eigenlijk?
[..]
Herkenbaar. Vooral met een dikke plectrum ga ik nogal snel de mist in.
ja vandaar ook die krampquote:Op zondag 12 april 2009 00:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En hoe zit het met je body?
[..]
Ik weet het, zo'n heule kleine.
Met een tremolo.
[..]
Precies. Krijg je opmerkingen naar je hoofd "Joah, je speelt toch gitoar! Je kan dr niks van!"
[..]
Ik heb er een keer op gespeeld.
Staat even stil, auto slopen heeft nu even voorrang.quote:Op zondag 12 april 2009 00:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En hoe zit het met je body?
[..]
Ik weet het, zo'n heule kleine.
Met een tremolo.
[..]
Precies. Krijg je opmerkingen naar je hoofd "Joah, je speelt toch gitoar! Je kan dr niks van!"
[..]
Ik heb er een keer op gespeeld.
te lelijk voor woordenquote:
Fretbuzzquote:Op zondag 12 april 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
El cheapo SX ding van 60 eu.![]()
Maar ik heb niks anders door stundentenarmoe.![]()
Echt iedere gitaar speelt beter dan dit orgel.Dat weet ik omdat ik op verschillende gitaren heb gespeeld bij vrienden.
![]()
Maargoed, voordeel is wel dat als ik hier redelijk op kan spelen ik gewoon goed kan spelen op een andere.![]()
Bij deze kan ik op m'n allerhardst knijpen en nog fretbuzz krijgen.!1!1
Koop een echte gitaar!quote:
Hehe inderdaad.quote:Op zondag 12 april 2009 00:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Staat even stil, auto slopen heeft nu even voorrang.![]()
Planken laat ik binnenkort op maast zagen en dan lijmen die handel.
Haha, so true."Woat fur gitaorspeler b3n jy mang?"
Of Smoke on the Water.quote:Op zondag 12 april 2009 00:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Fretbuzz
Dat heeft de leengitaar bij m'n leraar ook. Verschrikkelijk irritant.
[..]
Koop een echte gitaar!
[..]
Hehe inderdaad.
Als ze hier zijn zien ze m'n gitaar hangen en hebben ze zoiets van: "Joah, dat kan ik ook wel!"... En dan komt er iets uit wat 7 nation army zou moeten zijn.
ik heb ook een echtequote:Op zondag 12 april 2009 00:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Fretbuzz
Dat heeft de leengitaar bij m'n leraar ook. Verschrikkelijk irritant.
[..]
Koop een echte gitaar!
[..]
Hehe inderdaad.
Als ze hier zijn zien ze m'n gitaar hangen en hebben ze zoiets van: "Joah, dat kan ik ook wel!"... En dan komt er iets uit wat 7 nation army zou moeten zijn.
Dan moet je daarop spelen!quote:
Dat was volgens mij het eerste wat ik kon.quote:
Ik vind die kleur echt niks.quote:Op zondag 12 april 2009 00:39 schreef PeZu het volgende:
ik heb deze
http://www.khriskrunch.com/weapons/green_epiphone.jpg
allen speel ik nooit gitaar
verder heb ik in de berging bij mijn ouders nog een echt oude les paul uit 65/64 ofzo
Die kan ik nog steeds niet, nooit geleerd.quote:Op zondag 12 april 2009 00:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan moet je daarop spelen!
[..]
Dat was volgens mij het eerste wat ik kon.
Op A, D en E na oid.
Uit 64/65, eckt?quote:Op zondag 12 april 2009 00:39 schreef PeZu het volgende:
ik heb deze
http://www.khriskrunch.com/weapons/green_epiphone.jpg
allen speel ik nooit gitaar
verder heb ik in de berging bij mijn ouders nog een echt oude les paul uit 65/64 ofzo
mja hij is mooi groen jaquote:Op zondag 12 april 2009 00:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind die kleur echt niks.
Wat voor Les Paul?
Foto's? Als je hem toch niet gebruikt wil ik hem misschien wel overkopen.
Doe 'm eens een keer opzoeken en picca's plaatsen pretty please.quote:Op zondag 12 april 2009 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja hij is mooi groen ja![]()
ik dacht gewoon en les paul standard, rood uit begin jaren 60, maar ik denk niet dat die goedkoop weg gaat als ie ooit weg gaat
Ja, ik ook. Maar dat geldt voor bijna iedereen denk ik.quote:Op zondag 12 april 2009 00:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die kan ik nog steeds niet, nooit geleerd.Alleen de intro dan.
Mijn 1e weet ik de naam niet eens meer van, wel de lyrics ongeveer.![]()
"I feel it in my fingers,
I feel it in my veins.
Love is all around me,
And so the feeling goes"
Of iets dergelijk.![]()
Een of andere schijtnummert ja.quote:Op zondag 12 april 2009 00:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar dat geldt voor bijna iedereen denk ik.
Is dat zo'n soepsappig boybandliedje?Volgens mij ken ik het wel.
epiphone is gibsonquote:Op zondag 12 april 2009 00:45 schreef Broekpaling het volgende:
Is die groene een Epiphone of een Gibson?
Zie mij edit.quote:Op zondag 12 april 2009 00:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een of andere schijtnummert ja.
Iets met G, E, A, D ofzo.![]()
Weet nog dat ik veel moeite had met de A.
Epiphone is een "Poor Man's Gibson".quote:Op zondag 12 april 2009 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
epiphone is gibson![]()
maar tis een epiphone ja
vd wek ben ik bij mijn ouders en zal eens kijken of hem d eberging in kan duiken en de koffer ergens onder vandaan kan toveren_!
Ja maar Gibson is de 1337 en de Epiphone is voor paupers om het zo te verwoorden.quote:Op zondag 12 april 2009 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
epiphone is gibson![]()
maar tis een epiphone ja
vd wek ben ik bij mijn ouders en zal eens kijken of hem d eberging in kan duiken en de koffer ergens onder vandaan kan toveren_!
ja dat weet ik ook wel aangezien ik ook gewoon een gibson heb die ligt te verstoffenquote:Op zondag 12 april 2009 00:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar Gibson is de 1337 en de Epiphone is voor paupers om het zo te verwoorden.
Net als je ESP en LTD hebt.
Fender en Squier?
quote:Op zondag 12 april 2009 00:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook wel aangezien ik ook gewoon een gibson heb die ligt te verstoffen_!
De gitaar die m'n moeder op de zolder had liggen is naar m'n nichtje gegaan.quote:Op zondag 12 april 2009 00:51 schreef Broekpaling het volgende:
Vroeger hoopte ik als ik door de rommel van m'n ouders zou wroeten schitterende LP's van goafe bands zou vinden die jaaaaaaren oud zijn. Of een oude gitaar.![]()
Maar mijn ouders blijken vrij saai te zijn.
Ik wil een AC30.quote:Op zondag 12 april 2009 00:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Heb je ook een versterker staan?
voor dde epiphoney een of andere habidabie ding maar bij de les paul zat een oude gibson amp met mooi bruin doekquote:Op zondag 12 april 2009 00:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Heb je ook een versterker staan?
Eis 'm op?quote:Op zondag 12 april 2009 00:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De gitaar die m'n moeder op de zolder had liggen is naar m'n nichtje gegaan.Was ook een of andere oude Les Paul.
Man, dat je dat allemaal wegzet.quote:Op zondag 12 april 2009 00:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor dde epiphoney een of andere habidabie ding maar bij de les paul zat een oude gibson amp met mooi bruin doek_!
Ik heb hun een jaar niet gesproken. Zelfs met m'n verjaardag niks gehoord.quote:
Wat een sukkel.quote:Op zondag 12 april 2009 00:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Man, dat je dat allemaal wegzet.![]()
Was ook een tijdje geleden een of andere lambal die vond een gitaar waar Hendrix op gespeeld had in de garage van z'n ouderlijk huis.
Laat 'ie 'm veilen.![]()
Als ik 'm had gevonden of ik nou gitaar kon spelen of niet had ik 'm never nooit niet weggedaan.
Neem les!quote:Op zondag 12 april 2009 00:59 schreef PeZu het volgende:
de verterker die bij d eepi staat is behringer, toch niet zo habiedabie als ik dacht
ja wat moet ik met 2 gitaren in huis al ik toch niet speel_!
beter zoek ik die oude gibson en geef die een mooi plekje als sier stuk
en dat te bedenken dat ik zo graag gitaar wou spelen omdat van morrison vroeger wel eens in de onze huiskamer zat te pingelenquote:Op zondag 12 april 2009 01:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neem les!
Bij het Koorenhuis werken prima leraren.
leuke binnenkomer na het stappenquote:Op zondag 12 april 2009 05:00 schreef kurk_droog het volgende:
ouders hebben tafel gedekt voor paasontbijt
Weer niet uitslapen dus
gastquote:Op zondag 12 april 2009 11:05 schreef kurk_droog het volgende:
Het lijkt net of er telkens een bel open knapt
Je had mijn wc trouwens moeten zien. Ik kakte klei of zo want heel de pot was bruin en bleef plakkenquote:
tip vd meester: velletje wc papier neerleggen voordat je gaat dumpenquote:Op zondag 12 april 2009 11:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je had mijn wc trouwens moeten zien. Ik kakte klei of zo want heel de pot was bruin en bleef plakken![]()
Ontbijt...quote:Op zondag 12 april 2009 05:00 schreef kurk_droog het volgende:
ouders hebben tafel gedekt voor paasontbijt
Weer niet uitslapen dus
Doen ze in de avond al omdat ze in de ochtend moe zijnquote:Op zondag 12 april 2009 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ontbijt...![]()
Hebben ze die tafel al voor 5 uur s ochtends gedekt?
Jaquote:Op zondag 12 april 2009 11:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
tip vd meester: velletje wc papier neerleggen voordat je gaat dumpen
's avonds voor het slapen gaan alvast de non spoilable's en het servies etc etc klaarzetten zodat je zondag uit kan slapen totdat het ontbijt tijd is, jwtzquote:Op zondag 12 april 2009 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ontbijt...![]()
Hebben ze die tafel al voor 5 uur s ochtends gedekt?
quote:Op zondag 12 april 2009 11:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Doen ze in de avond al omdat ze in de ochtend moe zijn
Ik ontbijt nooit.quote:Op zondag 12 april 2009 11:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
's avonds voor het slapen gaan alvast de non spoilable's en het servies etc etc klaarzetten zodat je zondag uit kan slapen totdat het ontbijt tijd is, jwtz
ik ook nietquote:
Ik ook, ik krijg echt geen boterham (wat ik al vies vind) weg.quote:Op zondag 12 april 2009 11:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kan niet eten in de ochtend. Ben dan te ziek of zo![]()
hoi en doei, ik ga gezellig doenquote:
Goedemorgen schatje, lekker geslapen?quote:Op zondag 12 april 2009 12:01 schreef Zotheid het volgende:
Dood aan het Feest van Sinterklaas.
En aan de kerk.
Ontzettend.quote:Op zondag 12 april 2009 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goedemorgen schatje, lekker geslapen?
quote:Op zondag 12 april 2009 12:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ontzettend.
De lieve vrouw van de politie heeft me wel goed geholpen.
En nu mag ik met mijn chagrijnige bek naar me pa alwaar mijn familie mijn verjaardag komt vieren.
Ja. Dinsdag bij de gemeente zeuren. Even vragen of wat huisgenoten ook een verklaring af willen leggen.quote:Op zondag 12 april 2009 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Je hebt gebeld over geluidsoverlast?
Succes he.
HEEL VEEL SUCCES (met het zeuren bij de gemeente)quote:Op zondag 12 april 2009 12:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Dinsdag bij de gemeente zeuren. Even vragen of wat huisgenoten ook een verklaring af willen leggen.
Natuurlijk, ik woon naast een discotheek, maar ook zij hebben zich te houden aan regels. En de herrie waar ik vannacht (en de laatste tijd steeds meer) last van had gaat elke vergunning te boven.
Het is toch belachelijk dat ik hoofdpijn krijg van de dreunende bas? Met oordopjes in...
enjoy! Ik ben alleen thuisquote:
DANK JE WEL!!11quote:Op zondag 12 april 2009 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HEEL VEEL SUCCES (met het zeuren bij de gemeente)
Heb je dan ook zo'n kapje voor je ogen?
Ik ga paaslunchen...
en dat wist je niet toen je er ging wonenquote:Op zondag 12 april 2009 12:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Dinsdag bij de gemeente zeuren. Even vragen of wat huisgenoten ook een verklaring af willen leggen.
Natuurlijk, ik woon naast een discotheek, maar ook zij hebben zich te houden aan regels. En de herrie waar ik vannacht (en de laatste tijd steeds meer) last van had gaat elke vergunning te boven.
Het is toch belachelijk dat ik hoofdpijn krijg van de dreunende bas? Met oordopjes in...
"Ik was er eerder dan die disco"quote:Op zondag 12 april 2009 12:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en dat wist je niet toen je er ging wonen
Toen ik daar ging wonen was het geluidsniveau niet zo buiten proportioneel.quote:Op zondag 12 april 2009 12:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en dat wist je niet toen je er ging wonen
Dat ook weer niet.quote:
Nog je zaad gespoiten?quote:Op zondag 12 april 2009 12:43 schreef RickoKun het volgende:
Hallo poepnegerts!![]()
Weer lekker volgetanked gisteren! Was ook zo'n meid bij van 18, maar met een fucking geil lichaam alsof ze 15 is![]()
ZOEN LEKKAH KLEIN KONTJE!
![]()
Dat denken ze in de derde wereld ookquote:Op zondag 12 april 2009 12:40 schreef Broekpaling het volgende:
Honger.
quote:
In de derde wereld denken ze geeneens, anders kwamen ze wel met oplossingen voor zichzelfquote:Op zondag 12 april 2009 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat denken ze in de derde wereld ook
Sterf af!1quote:Op zondag 12 april 2009 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat denken ze in de derde wereld ook
Doe normaalquote:
Ik stel voor om geen cent meer te doneren.quote:Op zondag 12 april 2009 12:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In de derde wereld denken ze geeneens, anders kwamen ze wel met oplossingen voor zichzelf
Oeh, bijna!quote:
aah net niet dusquote:Op zondag 12 april 2009 13:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oeh, bijna!
Ik gokte er op dat je die post zou maken op 14:00 precies.![]()
Jij doerak!!! Bijna goed!quote:Op zondag 12 april 2009 13:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oeh, bijna!
Chill. Je mag door voor de broodroosterquote:Op zondag 12 april 2009 13:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oeh, bijna!
Ik moet nog douchen enzoquote:
Er zit nog genoeg bij hem in van gisterquote:Op zondag 12 april 2009 14:12 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ga is zuipen jij over 2 uur ajax
quote:Op zondag 12 april 2009 14:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er zit nog genoeg bij hem in van gister
Ga niet heen.quote:Op zondag 12 april 2009 14:12 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ga is zuipen jij over 2 uur ajax
Klopt.quote:Op zondag 12 april 2009 14:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er zit nog genoeg bij hem in van gister
geilquote:Op zondag 12 april 2009 14:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
Willem II, kaarten uitgeleend en ik ga straks met wolvendagen zuipen.
Vind je het gek dat je maag dat niet zo chill vindtquote:
haha doe je goedquote:Op zondag 12 april 2009 14:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je maag dat niet zo chill vindtik ben nu nog aan het bijkomen van de drank van vrijdagavond
Dat topic was min of meer verzonnen.quote:Op zondag 12 april 2009 14:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je maag dat niet zo chill vindtik ben nu nog aan het bijkomen van de drank van vrijdagavond
Mando Diao. Nee. Nee, echt niet.quote:
Ik haat jequote:Op zondag 12 april 2009 14:20 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat topic was min of meer verzonnen.
Nee niet eensquote:Op zondag 12 april 2009 14:20 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
haha doe je goedkei hard gefeest?
Hmm was erg gezellig dusquote:Op zondag 12 april 2009 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik haat je
[..]
Nee niet eensik ging bowlen en het ging slecht dus toen ging ik maar drinken
(werkte wel), daarna nog een paar drankjes bij een vriendin thuis..
Rond een uur of twaalf kwam een vriend van me langs, met een flinke fles Jägermeister als bagage.. Toen deden we een drankspelletje dat hij zelf verzonnen hadkwam erop neer dat je véél shotjes moest nemen
en toen nog een jointje om de avond mee af te sluiten.
Ja dan was het dus heel erg gezellig, als je niet weet wat er die avond gebeurd is.quote:Op zondag 12 april 2009 14:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat zeker! Al herinner ik me delen niet meer
Ik heb daar ook andere ervaringen mee.quote:Op zondag 12 april 2009 14:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja dan was het dus heel erg gezellig, als je niet weet wat er die avond gebeurd is.
Iets met meisjes en bloed.quote:Op zondag 12 april 2009 14:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb daar ook andere ervaringen mee.
Ja maar jij lijkt me ook zo'n type dat belachelijk veel drinktquote:Op zondag 12 april 2009 14:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb daar ook andere ervaringen mee.
Gelukkig niet.quote:Op zondag 12 april 2009 14:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat jullie allemaal doen hoor![]()
![]()
Wil je het weten?quote:Op zondag 12 april 2009 14:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat jullie allemaal doen hoor![]()
![]()
nee.quote:Op zondag 12 april 2009 14:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, dat zou pervers zijn. Ben je een pervers persoon?
Zal ik zo dan ook maar naar de badkamer lopen?quote:
Even better.quote:Op zondag 12 april 2009 15:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal ik zo dan ook maar naar de badkamer lopen?
Jaaa, die saxofoon!11quote:
Je stalkt me hierquote:
Nee.quote:Op zondag 12 april 2009 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je stalkt me hier![]()
Is seks niet genoeg voor je?
Mijn avatar is zo geil hè. Echt bizar. Met afstand mijn beste avatar.quote:Op zondag 12 april 2009 16:24 schreef Broekpaling het volgende:
3 bier.
Ik kan niet eens zien wat het is.quote:Op zondag 12 april 2009 16:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mijn avatar is zo geil hè. Echt bizar. Met afstand mijn beste avatar.
homoquote:
quote:
Raar.quote:
moet jij niet baapen ?quote:Op zondag 12 april 2009 17:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Ha, hallo.
Vanavond.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanavond.
Ook misschien nog een paar gasten helemaal aftuigen, aangezien ze met z'n 4-en tegen skaff-a gevochten hebben, en dat kan ik natuurlijk niet laten gebeuren. Skaf heeft ze wel gepakt trouwens
Ik ben een keer voor m'n smoel geslagen met zo'n ding, geen pretjequote:
Triest, met z´n 4en.quote:Op zondag 12 april 2009 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanavond.
Ook misschien nog een paar gasten helemaal aftuigen, aangezien ze met z'n 4-en tegen skaff-a gevochten hebben, en dat kan ik natuurlijk niet laten gebeuren. Skaf heeft ze wel gepakt trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |