kheb het nog niet eens over de prijs gehadquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:59 schreef hardromacore het volgende:
Jaja.. mensen zijn gierig geworden.. kapitalisme ten top: jij denkt goedkoop iets te kopen.. diegene naait jou omdat iemand meer heeft geboden.. bedank het systeem
Doe eensquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:03 schreef denkjedat het volgende:
zou ik eens even typen hoe dit gesprek gaat via de sms?
Geldt dat ook voor particulieren onderling?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:03 schreef Adelante het volgende:
Schadevergoeding eisen op grond van tekortkoming in de nakoming van een verbintenis.
is mij niet verteldquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:23 schreef Luutgaert het volgende:
De tomos had kurren, koop beter die andere.
Natuurlijk. Probleem is natuurlijk de bewijslast bij mondelinge afspraken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:23 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor particulieren onderling?
ik had een normale volwassen man aan de lijn toen ik de afspraak maaktequote:Op zaterdag 11 april 2009 21:24 schreef Adelante het volgende:
niet boos zijn
Met wie doe je zaken een 13-jarige? Die zijn handelingsonbekwaam dus stop maar
tips !quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:26 schreef Max-Westerman het volgende:
ongelofelijk dat dit kan..
Dat was zijn vader denk ik.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:25 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ik had een normale volwassen man aan de lijn toen ik de afspraak maakte
hey jongens kijk hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat had je gekocht dan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:57 schreef denkjedat het volgende:
denk je een goeie deal gesloten te hebben
via
marktplaats
![]()
zou ik hem maandag ophalen.
is hij al verkocht
ben nu zelfs zo woest geworden dat ik om de zin de enter indruk
godvergraf
Ja, natuurlijk Gewoon het Burgerlijk Wetboek (BW). Artikel 6:74 BW uit mijn hoofd (wanprestatie).quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:23 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor particulieren onderling?
quote:
Flikker toch een keer op. Waarom speciaal Nederlanders?quote:Op zondag 12 april 2009 12:37 schreef DurumDoner het volgende:
Heb ook een hekel aan Nederlanders die hun afspraken niet na komen.
waarom betaal je dan vooraf?quote:Op zondag 12 april 2009 12:36 schreef Zotheid het volgende:
Hier op fok kunnen ze er ook wat van. Ik heb via V&A 2 boeken gekocht, al betaald, maar de andere kant laat niks meer horen.
"Waarom betaal je dan vooral?" Omdat de rest de boeken ook heeft gehad.
Dat wou hij. De rest van het topic had de boeken ook binnengekregen. Hij zou mij dinsdag een T&T nummer sturen, maar ik heb nog steeds niks gehoord.quote:
Ik zeg gewoon wat Fok!kers willen lezen. Als ik iets normaals had gepost wordt er 9 van de 10 x gereageerd met; "JA DIE TURKEN KOMEN HUN AFSPRAKEN NIET NAquote:Op zondag 12 april 2009 12:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Flikker toch een keer op. Waarom speciaal Nederlanders?
Ik word echt schijtziek van jou.
Natuurlijk val ik erover. Dat was toch ook jouw bedoeling? Jij gaf de voorzet en ik kopte hem in.quote:Op zondag 12 april 2009 12:52 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat Fok!kers willen lezen. Als ik iets normaals had gepost wordt er 9 van de 10 x gereageerd met; "JA DIE TURKEN KOMEN HUN AFSPRAKEN NIET NA![]()
![]()
:DD EINZEINZ
Maar wel leuk dat je er over valt.
Moet elke x als ik je foto zie heel hard lachen.quote:Op zondag 12 april 2009 13:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk val ik erover. Dat was toch ook jouw bedoeling? Jij gaf de voorzet en ik kopte hem in.
Maar zo vaak lees ik dat niet over Turken. Althans, niet van mij. Als je nou een Nigeriaan was oke, dan kon ik me er nog iet bij voorstellen.
Elke keer als ik jouw reacties lees moet ik verschrikkelijk hard huilen.quote:Op zondag 12 april 2009 13:04 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Moet elke x als ik je foto zie heel hard lachen.
Zorg jij nou maar eerst eens dat je de shoarma op tijd bezorgt.quote:Op zondag 12 april 2009 12:37 schreef DurumDoner het volgende:
Heb ook een hekel aan Nederlanders die hun afspraken niet na komen.
Heb geen shoarma.quote:Op zondag 12 april 2009 13:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar eerst eens dat je de shoarma op tijd bezorgt.
Ook als je in de spiegel kijkt zeker?quote:Op zondag 12 april 2009 13:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Elke keer als ik jouw reacties lees moet ik verschrikkelijk hard huilen.
Jonge, beter zorg je dat die stukken schaap hier op tijd zijn.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 12 april 2009 13:14 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ook als je in de spiegel kijkt zeker?
Die kop van jouquote:Op zondag 12 april 2009 13:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee hoor.
En ach, jij durft niet eens een foto te posten. Bang dat ze je om je grote neus uitlachen zeker.
... *fobo checkt...quote:
+2 DDquote:Op zondag 12 april 2009 13:43 schreef sinadO het volgende:
[..]
... *fobo checkt...
+1 DD, foto = redelijk erg ja.
+2 anoniem lafbekje.quote:
Kom maar op met een foto van jou kop. Kan ik ook even lachen.quote:
hou ik niet uit ..quote:Op zondag 12 april 2009 13:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt beter even bellen ipv dat moeilijke geSMS steeds.
Jongen waarom zou ik me kop op internet plaatsen? Wat voor meerwaarde biedt dat aan mijn fotoboek?quote:Op zondag 12 april 2009 14:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
+2 anoniem lafbekje.
Als je zo stoer bent om mij uit te lachen, waarom durf je dan zelf geen foto te plaatsen?
quote:Op zondag 12 april 2009 15:12 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Jou kop is gewoon lachwekkend. Die inhammen
'quote:Op zondag 12 april 2009 15:22 schreef Robijn1961 het volgende:
Hee TS, het is lullig dit soort dingen, maar er zijn toch nog genoeg Tomossen op Marktplaats te verkrijgen joh
Nou, ik wens je morgen meer succesquote:Op zondag 12 april 2009 18:40 schreef denkjedat het volgende:
[..]
'
morgen ergens anders een tomos ophalen![]()
heber zin in
dankjewelquote:Op zondag 12 april 2009 18:43 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nou, ik wens je morgen meer succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |