Geen idee waar ze lopen, het schalt door de hele buurt heenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat een watje ben je dan als je niet opgewassen bent tegen een paar miezerige kindjes.
Gelukkig gaat mijn buurkind (mijn daadwerkelijke buurjongen) niet zijn trompetrepetitie doen op zondagochtend 8 uur! Nee, 10 uurquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:42 schreef Titus-Pullo het volgende:
Irritant ja, vooral omdat kinderen met niemand rekening kunnen houden.
Wij hadden in de straat altijd zo'n klein stepneukertje, dat om 9 uur s'ochtends buiten ging spelen in het weekend. Toen kreeg hij voor zijn verjaardag zo'n toeter voor aan zijn stepstuur.
Wat had ik die toeter graag in zijn anale gangenstelsel willen rammen zeg
"anale gangenstelsel" nog nooit vangehoord,vind hem wel mooi.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:42 schreef Titus-Pullo het volgende:
Irritant ja, vooral omdat kinderen met niemand rekening kunnen houden.
Wij hadden in de straat altijd zo'n klein stepneukertje, dat om 9 uur s'ochtends buiten ging spelen in het weekend. Toen kreeg hij voor zijn verjaardag zo'n toeter voor aan zijn stepstuur.
Wat had ik die toeter graag in zijn anale gangenstelsel willen rammen zeg
Och, dat doen ze ook in de supermarkt out of the blue.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:22 schreef Id_do_her het volgende:
Ik woon direct aan een speelplaats en daar krioelt het ook van de kinderen die allerlei soorten herrie maken. Ligt het aan mij of beginnen kinderen soms zonder enige reden te krijsen, en dan ook enkele seconden lang.
Guardia Civil oproepen natuurlijk!quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee waar ze lopen, het schalt door de hele buurt heen!
Mag je nog blij zijn dat ie geen auto met DSG heeft.quote:Op zondag 12 april 2009 02:13 schreef De_Jostiband het volgende:
Ook zo'n rotjoch hier. Installeer ik me in de tuin met de nodige voorraad Hertog-Jan, begint dat kutkind onophoudelijk pogingen te ondernemen om een auto na te bootsen terwijl hij op zijn driewieler rondscheurt. Mèèèèrmmm, huuuummmm, tuut tuut!
quote:Op zondag 12 april 2009 10:11 schreef cvboer het volgende:
[..]
Mag je nog blij zijn dat ie geen auto met DSG heeft.
Dan ben jij een van de weinigen. Maar had je dat niet zelf kunnen bedenken? Wat deed je dan voor je moeder werd?quote:Op zondag 12 april 2009 00:22 schreef Killer_Mom het volgende:
jaren later hoorde ik van een buurvrouw dat ze ook last hadden van mijn kinderen met een toeter op hun fietsjes. had ze dat maar meteen gezegd, dan had ik er wat aan gedaan,
jonge ouders hebben er niet altijd erg in dat er mensen uitslapen.
Dat is dus het eerste wat ik dacht.. Kind voor alles en alle vormen van logische redeneringen of sociaal normbesef weg..?quote:Op zondag 12 april 2009 10:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het lijkt wel of de kinderen in de plaats van het gezond verstand van de ouders komen.
Dat is bij de meeste ouders zo denk ik, hun kind doet nooit iets verkeerd, en het zijn altijd de koters van iemand anders.quote:Op zondag 12 april 2009 11:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat is dus het eerste wat ik dacht.. Kind voor alles en alle vormen van logische redeneringen of sociaal normbesef weg..?
Held!quote:Op zondag 12 april 2009 13:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zo zat ik eens in een snackbar rustig met mijn vriendin van een heerlijke friet speciaal (het is friet geen patat)
"Sorry, zou je even jezelf bezig kunnen houden met je opvoedkundige taak als ouder zijnde? Er zijn namelijk mensen die er allicht last van hebben dat je kind al een halve dag aan een stuk door, door een megafoon aan het jengelen is..!"quote:Op maandag 13 april 2009 00:28 schreef Killer_Mom het volgende:
normbesef \ kort lontje. kortzichtig.
of je laat de mensen gewoon hun fouten maken.
niet mee eens, ga er mee praten.
wat een onzin, ik maakte er geen probleem van als hun toen 16- 18 jarige kinderen feest hadden tot 4 of 5 uur 's morgens. hele dagen brommers maakte aan huis , en dan klagen over een toetertje.quote:Op maandag 13 april 2009 11:49 schreef neo2000 het volgende:
[..]
"Sorry, zou je even jezelf bezig kunnen houden met je opvoedkundige taak als ouder zijnde? Er zijn namelijk mensen die er allicht last van hebben dat je kind al een halve dag aan een stuk door, door een megafoon aan het jengelen is..!"
Fouten..Tokkie gedrag.
Herkenbaar, maar toen ik er wat van zei hielden ze direct opquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:34 schreef Renesite het volgende:
Waarom geven ouders buurtkinderen een megafoon om mee te spelen? Lopen er hier 3 koters met dat ding te schreeuwen door de buurt![]()
Bloed irritant!
als jij ooit kinderen hebt schop jij ze ook de deur uit zodat je uit kunt slapen. niet zeuren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:34 schreef Castillion het volgende:
Eerst hadden we kinderen die om 8 uur 's ochtends buiten gingen spelen, en dat ook echt vaak.
Vraag je vriendelijk aan die ouders of ze er rekening mee willen houden, gaan ze tegen jou flippen dat je niet moet zeuren
een lief manneke, veroordeeld om dag en nacht te FOKen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:48 schreef Castillion het volgende:
Wat ik ook deed, om 8 uur 's ochtends keek ik tekenfilms en zat ik niet buiten als een mongool te schreeuwen.
Klaagbaak top tip! Werkt prima...quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:29 schreef Lord_Cardigan het volgende:
verkracht er één. Dan blijven ze wel bij je uit de buurt
ja?quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:46 schreef Killer_Mom het volgende:
het verbaasd me dat jonge mensen last hebben van spelende kinderen, wat deden jullie ? met 6 jaar achter je eerste PC?
Nu moet ik denken aan Shin Chanquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:48 schreef Castillion het volgende:
Wat ik ook deed, om 8 uur 's ochtends keek ik tekenfilms en zat ik niet buiten als een mongool te schreeuwen.
Eerste 16 jaar van mijn leven in de kelder opgesloten gezeten, gelukkig had niemand toen last van mij.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:46 schreef Killer_Mom het volgende:
het verbaasd me dat jonge mensen last hebben van spelende kinderen, wat deden jullie ? met 6 jaar achter je eerste PC?
Ik moest lachenquote:
of een Mauser rond gaan schieten in de buurt. dan kom je in het nieuws.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:53 schreef 2cv het volgende:
Megafoon van het desbetreffende kindertje jatten en met het apparaat van heel dicht bij keihard in zijn oor tetteren dat hij irritant is. Wedden dat 'ie het dan nooit meer doet ?
Disclaimer: er kunnen vervelende gevolgen plaatsvinden, bijvoorbeeld maar niet uitsluitend: doofheid van het kind waardoor je uiteindelijk gedonder met justitie krijgt en je een niet milde schadevergoeding mag betalen, ouders van het kind die je tot moes slaan of buurtbewoners die een ongezellig feest organiseren omdat ze van het gebrul van dat kutkind af zijn.
arm kind.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:56 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
ja?
eerste pc die mijn ouders kochten hadden ze gekocht in 1982.
we mochten vroeger, als we in het weekend buiten gingen spelen, geen herrie maken van mijn ouders, want dat was vervelend voor de andere mensen in de buurt. ook had ik geen megafoon, geen sirene voor aan mijn fiets, en ook geen andere dingen die lawaai maakte. ik had een accoustische gitaar waar ik tot vroeg in de avond mee mocht spelen, binnen, en buiten alleen herrie maken op normale tijdstippen (in de middag dus). s'ochtends herrie maken = s'avonds zonder toetje naar bed, want de rest van de buurt moet geen last van je hebben.
ik heb niks te klagen gehad.
Maar niet uitsluitendquote:Op dinsdag 14 april 2009 01:00 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
of een Mauser rond gaan schieten in de buurt. dan kom je in het nieuws.
al die ophef om een toetertje. als je echt moe bent raam dicht en doorslapen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Maar niet uitsluitend![]()
Maar je hebt een punt. Dan liever ene ongezellig feestje.
O jij bent er ook zo een?quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:44 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
als jij ooit kinderen hebt schop jij ze ook de deur uit zodat je uit kunt slapen. niet zeuren.
misschien is er een kans dat je onvruchtbaar bent, goed nieuws voor de buurt.
dit meen ik niet. pas je aan, laat de kinder spelen.
Ja totdat jij last hebt van anderen he? Maar van kinderen mag niets gezegd worden, want dan "mag" het.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:15 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
wat een onzin, ik maakte er geen probleem van als hun toen 16- 18 jarige kinderen feest hadden tot 4 of 5 uur 's morgens. hele dagen brommers maakte aan huis , en dan klagen over een toetertje.
je kunt je overal druk over maken. bij ons in de buurt vertrekken op zondag morgen 2 mensen [ apart van elkaar] , voor tourritten met motors. een met 6 of 8 of meer Harly's , de ander recht tegenover met tour motors. dat dreun je je bed ook uit. ik hoop dat ze een gezellige dag hebben, en ik ben er ook vaak bij als ze aanrijden,
leven en laten leven, ik vraag me af wie hier de tokkie is.
lezen. moeilijk he?quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja totdat jij last hebt van anderen he? Maar van kinderen mag niets gezegd worden, want dan "mag" het.
Moet jij niet slapen op dit moment?quote:
ik was even weg, kijken waar de lampen aan gaan met een megafoon op straat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet jij niet slapen op dit moment?
Toetertje ? Megafoon !quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:34 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
al die ophef om een toetertje. als je echt moe bent raam dicht en doorslapen.
ben blij dat je geen haan in de buurt hebt , of erger een pauw, liever motors en kinderen als die klote vogels om half 5 .
Zó herkenbaar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:29 schreef Sempiterna het volgende:
De tokkies zijn die mensen die totaal geen normbesef hebben en geen rekening kunnen houden met hun mede menschen. Zo ook hier.... ik woon in een appartementen complex in een van de betere buurten van Den Bosch, dus dan mag je wel wat verwachten, maar nee ook hier heb je tokkies.
Zo lig ik afgelopen zaterdag lekker te meuren in bed, want ik hoefde pas 's-middags te werken. Word ik al om 8 uur wakker, omdat er zo'n pleefiguur de balkon deuren opengezet heeft en dacht van.. hmm een lekker nuziekje hoort er ook bij. Dus die meid zet 'r stereo vol open. En niet even een minuutje maar zeker een uur lang. Ik heb oordoppen in, maar zelfs daardoorheen kwam dat jengel geluid nog.
Of dan heb je ochtenddienst en lig je al vroeg op bed, want de wekker gaat om 5 uur 's-ochtends. Dan kun je niet slapen omdat er een paar debiele volwassen josti's voor de TV lopen te krijsen omdat er een overbetaalde pauper een bal het net in heeft geschopt. Of mensen die "feestjes" houden tot 3 uur 's-nachts terwijl ik ook in het weekend vroeg op mag vanwege werk.
Echt waar, af en toe heb ik het gevoel dat ik de honkbalknuppel eens ter hand moet nemen om het fatsoen er met wat zinvol geweld erin te rammen.
En dat zijn ook tokkies.. Maar die zijn oud en wijs genoeg om het zelf te beseffen..quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:15 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
wat een onzin, ik maakte er geen probleem van als hun toen 16- 18 jarige kinderen feest hadden tot 4 of 5 uur 's morgens. hele dagen brommers maakte aan huis , en dan klagen over een toetertje.
je kunt je overal druk over maken. bij ons in de buurt vertrekken op zondag morgen 2 mensen [ apart van elkaar] , voor tourritten met motors. een met 6 of 8 of meer Harly's , de ander recht tegenover met tour motors. dat dreun je je bed ook uit. ik hoop dat ze een gezellige dag hebben, en ik ben er ook vaak bij als ze aanrijden,
leven en laten leven, ik vraag me af wie hier de tokkie is.
Herkenbaar +1quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:34 schreef Castillion het volgende:
Eerst hadden we kinderen die om 8 uur 's ochtends buiten gingen spelen, en dat ook echt vaak.
Vraag je vriendelijk aan die ouders of ze er rekening mee willen houden, gaan ze tegen jou flippen dat je niet moet zeuren
..dan lees ik echt een uitvlucht. De maatschappij, dat ben jij.. Maar dat werkt wel 2 kanten op.. Gebeurt het hier te vaak dan zijn de ouders de mijne als ze geen verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen kinderen. Kinderen een megafoon geven om mee te spelen. Geef ze dan een claymore of zo..quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:44 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
als jij ooit kinderen hebt schop jij ze ook de deur uit zodat je uit kunt slapen. niet zeuren.
misschien is er een kans dat je onvruchtbaar bent, goed nieuws voor de buurt.
dit meen ik niet. pas je aan, laat de kinder spelen.
Ja en die kut studenten/ scholieren hebben ook niet door dat ddor de weeks ik vroeg naar mijn werk moet en bijtijds naar bed wilquote:Op zondag 12 april 2009 10:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan ben jij een van de weinigen. Maar had je dat niet zelf kunnen bedenken? Wat deed je dan voor je moeder werd?
Het lijkt wel of de kinderen in de plaats van het gezond verstand van de ouders komen.
Oh ja ik had zoiets naast mequote:Op woensdag 15 april 2009 02:15 schreef Killer_Mom het volgende:
hebben ze die in Ierland ook?![]()
mijn zoon is er 4 keer per jaar op vakantie, al 6 jaar lang. hij is er helemaal fan van. morgen kijk ik op je side, het is nu al laat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |