En dus?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou ja, niet zo zeer gefrustreerd als wel geil.
Ik niet, ik ben nooit geilquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:44 schreef MNR het volgende:
Ow geil. Ja, dat is toch okay?
Zijn we allemaal wel eens.
Joe Mann? Weet niet of het zo heet. Zal er de volgende keer eens op lettenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het Joe Mann bedoel je? Ik ken het. Heerlijk wandelen daar. En op de Sonse hei ook overigens. Maar nee, daar ben ik niet geweest. Ik was hier bij de kinderboerderij, flinke speeltuin voor de kids, dekentje, drinken en een boekje mee...
Mooi, ik wil natuurlijk niet dat iedereen denkt dat ik banale dingen doe als: geil zijnquote:
Niemand denkt hier toch?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mooi, ik wil natuurlijk niet dat iedereen denkt dat ik banale dingen doe als: geil zijn
Hoe noem jij het dan ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mooi, ik wil natuurlijk niet dat iedereen denkt dat ik banale dingen doe als: geil zijn
Monument, paviljoen..quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Joe Mann? Weet niet of het zo heet. Zal er de volgende keer eens op letten
Ik wist het nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:57 schreef MNR het volgende:
God Box, komt er nog een leuke film op TV vanavond. Weet jij vast wel
en voor de rest zou ik zeggen zoek het ergens anders in want het valt vies tegenquote:
Ben blij dat het alleen je neus maar is, en maar eventjes duurt (hoop ik dan voor je)quote:
Heb een kwartiertje in de wc gestaanquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben blij dat het alleen je neus maar is, en maar eventjes duurt (hoop ik dan voor je)
owquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Duimpje!quote:
Vrouwen, zodra ze je aan de haak hebben geslagen gaat het snel bergafwaarts...quote:
Uberhaupt vrouwenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen, zodra ze je aan de haak hebben geslagen gaat het snel bergafwaarts...
>> ONZ \ HOMO topicquote:
Doe dan gewoon de hele link.. zo moet ie nog zoeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen, zodra ze je aan de haak hebben geslagen gaat het snel bergafwaarts...
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Doe dan gewoon de hele link.. zo moet ie nog zoeken.Ik ben luiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Duidelijk...quote:
Sinds wanneer is singles alleen voor hetero'squote:
Ik ben niet zo scherp meer `savondsquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sinds wanneer is singles alleen voor hetero's
Gelukkig had ik de oorspronkelijke post al gelezen...quote:
Je bent uit de kast gekomen?quote:
relbui?quote:
Ik snap nu in ieder geval wel waarom ze weg is...quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:28 schreef mrbox het volgende:
Is MNR met d'r lekkere kontje nu weg ?ik me helemaal uitsloven enzo
![]()
Neequote:
Welke? Ik had er eerst 1, die ge-edit en nu weer een anderequote:Op zaterdag 11 april 2009 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig had ik de oorspronkelijke post al gelezen...
Je mist alleen nog de standaard "ik heb het altijd al geweten" opmerkingquote:
De eerste.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Welke? Ik had er eerst 1, die ge-edit en nu weer een andere
gmtaquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:37 schreef Adolecens het volgende:
Nou, niet bijster veel te doen hiero!
yes!!!quote:
zullen we eentje starten?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
yes!!!
Nergens een relletje ofzo?
trut!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
trut!!
wat ben jij toch een losertje eigenlijk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje lieve leuke onschuldige vrouwtjes slaan en uitschelden
Ah, ik dacht dat het een verklaring was voor de vissenlucht waar sommige vrouwen wel eens van worden beticht.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
okee, dat was eigenlijk een heel lieve opmerking
Mja, daar schijn ik goed in te zijn...quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat ben jij toch een losertje eigenlijk he
Ik heb hem gemist... Maar nu heb ik dus een heel vreemd beeld van JB en vissticksquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het een verklaring was voor de vissenlucht waar sommige vrouwen wel eens van worden beticht.
Zal ik me ermee bemoeien?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat ben jij toch een losertje eigenlijk he
doe je tenminste nog iets 'goed'quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, daar schijn ik goed in te zijn...
Gek genoeg kom je daarmee behoorlijk in de richting van de post die ze aanvankelijk plaatste.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:48 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb hem gemist... Maar nu heb ik dus een heel vreemd beeld van JB en vissticks
D'r is is geen fuck te doen... Ga zo film kijken, misschien dat er dan wel een fuck te doen is hierquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zal ik me ermee bemoeien?
Of willen jullie graag een privé-rel?
Maar tis idd rustig
Ik heb best wel meer kwaliteiten! Kan ook goed ramen lappenquote:
hpfilmpje?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
D'r is is geen fuck te doen... Ga zo film kijken, misschien dat er dan wel een fuck te doen is hier
[..]
Ik heb best wel meer kwaliteiten! Kan ook goed ramen lappen
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:44 schreef Duimelot het volgende:
Ik zei dat ik een vis ben jaquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gek genoeg kom je daarmee behoorlijk in de richting van de post die ze aanvankelijk plaatste.
Ik niet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:58 schreef Carooltje79 het volgende:
wow het is hier echt rustig zeg...... is iedereen lekker aan het daten
Je hapt inderdaad prima!quote:
nee ikke ook nietquote:
Gaan wij daten jah.quote:
Ja.. met mijn wasquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:58 schreef Carooltje79 het volgende:
wow het is hier echt rustig zeg...... is iedereen lekker aan het daten
quote:
quote:
vorkje prikkenquote:
daar heb ik de hele middag al mee gezeten die ben ik nu wel zatquote:
quote:
nu nog eten?? haha en waar gaan we dat doen dan?quote:
ohw niet? ikke vind het altijd wel leuk..... nieuwe mensen ontmoeten enzo...quote:
Haha neeeee joh nu is idd een beetje te laatquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nu nog eten?? haha en waar gaan we dat doen dan?
Oh, toen lag ik heerlijk in het zonnetje te lezen, nadat ik eerst nieuwe schoenen gekocht hadquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
daar heb ik de hele middag al mee gezeten die ben ik nu wel zat
haha jaaa beetje wel hequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Haha neeeee joh nu is idd een beetje te laat
jaaa ik ook lekker tussendoor hoorquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, toen lag ik heerlijk in het zonnetje te lezen, nadat ik eerst nieuwe schoenen gekocht had
Pien! Jij hier?quote:
Maarssen red ik trouwens vanavond nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha jaaa beetje wel he
is leuker om nu lekker op de bank te hangen met een filmpje ofzo
quote:
Waar kommie vandaan dan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maarssen red ik trouwens vanavond niet
Maar ik ga ook vanavond idd een filmpje kijken
Nee? Hoe kom je daar nou bij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Welke lijst?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een nieuwe vrouw
Vul je de lijst ook in?
Ik kom uit Almerequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Waar kommie vandaan dan?
ohw gezellie..... weet je al welke je gaat kijken?
ohw das leuke serie idd... is toch op comedy of hebbie op dvd?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kom uit Almere
Ik denk dat ik The Office US ga kijken, serie dan maja net zo leuk
De newbie vragenquote:
Ik heb alle afleveringen op dvd jaquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw das leuke serie idd... is toch op comedy of hebbie op dvd?
Die heb ik ook nog nooit ingevult eigenlijksquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een nieuwe vrouw
Vul je de lijst ook in?
Alleen als je vaker date met de zelfdequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Stelling: Daten wordt saai als je het vaker doet.
Nou, dan doe je het nuquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog nooit ingevult eigenlijks
Liefquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:12 schreef Pien85 het volgende:
Hoe oud ben je? 23
Sekse? laatste keer dat ik keek was ik nog een vrouwtje
Woonplaats/ regio? Omg. Amsterdam
Interesses? Lettertjes, lezen, schrijven, talen, literatuur, buiten.
Seksuele voorkeur? Onbekend
Lengte en postuur? 167cm slank
Hoe lang single? lang genoeg
Oquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alleen als je vaker date met de zelfde
Ligt eraan, hoevaak je succes hebt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Daten met nieuwe mensen is vaak wel leukquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O
Er zijn denk ik een paar mensen die dat moeten weten!
GMTA!quote:
Altijd.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoevaak je succes hebt.
ohw das leuk iddquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen op dvd ja
Ik loop al de hele week die afleveringen te bekijken
Wat ga jij vanavond doen?
quote:
Ohja, uiteraard ook afhankelijk van wel of niet neukenquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee is elke x weer spannend..... alst nie dezelfde is dan hequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ook gezelliequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw das leuk idd![]()
ikke ga beetje op internet rondhangen denk.....
Dan blijf je dus singlequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee is elke x weer spannend..... alst nie dezelfde is dan he
ja ik blijf nog wel ffies singlequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan blijf je dus single
Ik dacht dat daten juist was om een partner te vinden
Ik vind het allemaal maar ingewikkeld zo hoor !
nou ja er zijn leukere dingen te bedenken hoor om te doen op de zaterdagavondquote:
Dat weet ik maar al te goed, maar ja met wie, waar, wat.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou ja er zijn leukere dingen te bedenken hoor om te doen op de zaterdagavond
ja pcies...... dat is het nou netquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat weet ik maar al te goed, maar ja met wie, waar, wat.
Die weet dat al lang... Daarom zijn wij ook vrij snel gestopt met daten...quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moet jouw vrouw dat niet weten bijvoorbeeld?
het leven is zow moeilijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja pcies...... dat is het nou net
jaaaa soms ist behoorlijk moeilijk allemaal.... maja doe maar nie te zwaar over nadenken anders lijkt het helemaal zoooooo erg.......quote:
tis zaterdag avondquote:
Twitteren is leukquote:
Het probleem met mij is vooral dat ik niet echt uit ga. Naar concerten ja, maar ik ken zow weinig meiden met dezelfde muzieksmaak. En daar is het ook moeilijk om echt iemand te ontmoeten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaa soms ist behoorlijk moeilijk allemaal.... maja doe maar nie te zwaar over nadenken anders lijkt het helemaal zoooooo erg.......
ik heb gwn pech dat al me toen-vrijgezellie vrienden allemaal een partner hebben nu... duss die gaan nie meer lekker elke week mee de kroeg in of lekker feesten
Wat voor smaak is dat dan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het probleem met mij is vooral dat ik niet echt uit ga. Naar concerten ja, maar ik ken zow weinig meiden met dezelfde muzieksmaak. En daar is het ook moeilijk om echt iemand te ontmoeten.
ohw das helemaal vervelend dan idd.... heb je dan zo aparte muziek smaak??quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het probleem met mij is vooral dat ik niet echt uit ga. Naar concerten ja, maar ik ken zow weinig meiden met dezelfde muzieksmaak. En daar is het ook moeilijk om echt iemand te ontmoeten.
mwa, hangt van de date afquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ohja, dat ook natuurlijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:30 schreef rival het volgende:
[..]
mwa, hangt van de date af
goedenavond
Eeej wat doe jij nou hier?? je zou ook nie ff een smsje terug sturenquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:30 schreef rival het volgende:
[..]
mwa, hangt van de date af
goedenavond
Ik ga heel af en toe naar een kroeg, maar vind het gewoon op 1 of andere manier niet gezellig.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw das helemaal vervelend dan idd.... heb je dan zo aparte muziek smaak??
maaarrree nooit naar kroegje ofzo??
ik kom net thuis... heb de hele dag onder auto's gelegenquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeej wat doe jij nou hier?? je zou ook nie ff een smsje terug sturen
En wat moet ik me daarbij voorstellen dan? noem es wat... dan kan ik ff luisteren op youtube ofzo..quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga heel af en toe naar een kroeg, maar vind het gewoon op 1 of andere manier niet gezellig.
Ik hou vooral van alternatieve muziek.
Waar moet ik aan denken bij alternatieve muziek? Dat is wel errug breed namelijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga heel af en toe naar een kroeg, maar vind het gewoon op 1 of andere manier niet gezellig.
Ik hou vooral van alternatieve muziek.
aah das dan wel weer lief van je hequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:32 schreef rival het volgende:
[..]
ik kom net thuis... heb de hele dag onder auto's gelegen
en toen dacht ik, ik ga jullie even bezoeken
Emo, indie, punk en dan ook electro en popquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waar moet ik aan denken bij alternatieve muziek? Dat is wel errug breed namelijk
Tofquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Emo, indie, punk en dan ook electro en pop
Ik hou van Hilary Duff, maar ook van Rolling Stones en Marilyn Mansonquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En wat moet ik me daarbij voorstellen dan? noem es wat... dan kan ik ff luisteren op youtube ofzo..
nou zijn toch zat meiden die daar ook wel van houden?? of vergis ik mequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik hou van Hilary Duff, maar ook van Rolling Stones en Marilyn Manson
Erg lief.. maar je weet toch dat ik al voorzien ben? Bovendien lijk ik toch een voorkeur te hebben voor het mannelijk geslacht. En dat voor iemand die zegt dat de buitenkant niet zo belangrijk is..quote:
nou ik niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou daarom dusquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Erg lief.. maar je weet toch dat ik al voorzien ben? Bovendien lijk ik toch een voorkeur te hebben voor het mannelijk geslacht. En dat voor iemand die zegt dat de buitenkant niet zo belangrijk is..
quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:36 schreef rival het volgende:
[..]
nou ik niet!![]()
jij wel dan?![]()
noujah jullie zitten wel op zaterdagavond op het internet![]()
jaja ik ook
Ik ben heel saaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:
Truequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja, je vermaakt je toch wel hier denk ik
Have funquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik alleen op zondag![]()
Dames, Heren, Fijne avond!
Goedquote:
Nu nog stofzuigen?? gaan je buren dan nie klagen....quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:44 schreef DR34M3R het volgende:
GoedEn druk. Heb het overdag te druk met leuke dingen doen, dus 's avonds huishoudelijke klusjes
![]()
Zometeen nog ff stofzuigen, en dan de paaseieren gaan verstoppen. Daarna mag ik van mezelf naar bed.
Trustequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga ook op tijd naar bed, want ik denk dat ik scheidsrechter mag spelen bij t zoeken van de eieren
even mn dagboek nog schrijven en wat lezen en dan maar oner de deken
O, tijdens hetdagboek schrijven, kijk ik ook nog wat hier hoor, ik wil natuurlijk niets interessants missenquote:
quote:
heeeeel rustig hahaquote:
Nee, ik heb lieve buren, die overigens zelf ook nog wel eens de muziek hard willen hebben staan. Maar daar doe ik net zo min moeilijk over, zowel ik als de kids slapen daar makkelijk doorheen. Dus waarom zou ik?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nu nog stofzuigen?? gaan je buren dan nie klagen....
of alleen de mijne zijn zulke zeikerds.... kan ook nog
Ik merk hetquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
heeeeel rustig haha
met mij lekker hoor en met jou dan?
jaa dat vind ik ook hoor.... ik ben zelf ook helemaal nie moeilijk maar als ik nu nog zou gaan zuigen zou ik het morgen echt wel te horen krijgen hoor...quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, ik heb lieve buren, die overigens zelf ook nog wel eens de muziek hard willen hebben staan. Maar daar doe ik net zo min moeilijk over, zowel ik als de kids slapen daar makkelijk doorheen. Dus waarom zou ik?
oei das zekers minder..... hopen dat het bij een beetje blijftquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik merk het
Ja, wel goed! "Beetje" verkouden alleen, dus dat is minder.
Mwah, het is vanaf dinsdag ofzo & heel mijn hoofd zit volquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
oei das zekers minder..... hopen dat het bij een beetje blijft
ja is ook zo maar ja dat maakt het nie minder vervelend he.....quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mwah, het is vanaf dinsdag ofzo & heel mijn hoofd zit vol
Maar goed; er zijn ergere dingen.
Nee, dat is waarquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja is ook zo maar ja dat maakt het nie minder vervelend he.....
hebbie nog wat leuks gedaan vandaag? beetje genoten van het zonnetje ?quote:
Ik moest werken & daarna ergens wezen eten met mijn ouders & daarna op de fiets naar mijn oom, tante & neefquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hebbie nog wat leuks gedaan vandaag? beetje genoten van het zonnetje ?
haha nee geen datequote:Op zaterdag 11 april 2009 23:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moest werken & daarna ergens wezen eten met mijn ouders & daarna op de fiets naar mijn oom, tante & neef
Jij?
Of nog een date gehad?
Gezellig!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee geen date
heb lekker in de tuin gezeten in het zonnetje en lekker me huisje opgeruimd enzo....
Zekersquote:
Daar heb ik ze hier nog nooit over gehoord. En ik weet dat het toch flink gehorig is hier in de flatquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa dat vind ik ook hoor.... ik ben zelf ook helemaal nie moeilijk maar als ik nu nog zou gaan zuigen zou ik het morgen echt wel te horen krijgen hoor...
Lees ze!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:12 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Nog even lezen.. o damn. Ik wilde nog wat mails en pm's beantwoorden. Nou ja, dat kan morgen ook nog. Ff tijd voor mezelf nu, de kids zullen morgen wel weer extreem vroeg op zijn vrees ik.
Hooooi!quote:
hey hoiquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lees ze!
[..]
Hooooi!
Ja, snotterdesnot
Ja, kei saaiquote:
Nog ruimte vrij voor 1 er bij ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, kei saai
Ik lig inderdaad in bed & kijk ER.
Ja hoor, ruimte genoeg hierquote:
Hoiquote:
Er zitten hier meer nep-Singles dan echtequote:
Ik schrok alquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zitten hier meer nep-Singles dan echte![]()
whahahahahquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zitten hier meer nep-Singles dan echte![]()
Hoeft niet hoorquote:
Hahaquote:
Mja, dat is hier lastigquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:37 schreef Juicyhil het volgende:
Maar nu weet ik niet wie ik kan versieren![]()
Auto is een goede kandidaatquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:37 schreef Juicyhil het volgende:
Maar nu weet ik niet wie ik kan versieren![]()
quote:
Is dat zo?quote:
quote:
quote:
Hihi joajquote:
pas maar op, deze heeft echte vrouwen "charme"quote:
Jeuj!quote:
Je gaat mij niet zwart maken hequote:Op zaterdag 11 april 2009 23:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
pas maar op, deze heeft echte vrouwen "charme"
haha neeequote:Op zaterdag 11 april 2009 23:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jeuj!
[..]
Je gaat mij niet zwart maken he![]()
quote:
Ik luister lekker niet naar hemquote:[..]
Je gaat mij niet zwart maken he![]()
Zo ben ik niet!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
haha neeemaar straks breek je die jongen zijn hartje
Goed zoquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[..]
Ik luister lekker niet naar hem
Nee vooral niet doenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[..]
Ik luister lekker niet naar hem
quote:
hahahahaha is er al een fan dag georganiseerd ? meet and greet ?quote:
Nee, volgens mij nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahahahaha is er al een fan dag georganiseerd ? meet and greet ?
hahaha ik verwacht van sappigeheuvel straks wel eenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet
Ik weet niet of mijn fans zo'n dag willen
Geen idee... Vraag aan mijn fansquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahaha ik verwacht van sappigeheuvel straks wel eenja
maar waarom niet dan ?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet
Ik weet niet of mijn fans zo'n dag willen
quote:
Bye bye, slaap ze voor zoquote:
slaap zacht snottertjequote:
Ik rijd nationaal met een uitschieter naar Brussel.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
Ik was nog serieus ook dat ik overwoog trucker te worden![]()
Wat rijdt jij dan? Internationaal of nationaal?
Why?quote:Op zondag 12 april 2009 00:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En een tip: bespaar je de moeite, de transportwereld is best ziek.
Je gaat er al vanuit dat er geen singles zijn die op stap gaan/zijn?quote:
Nee, maar de laatste paar pagina's staan vol met "ik ga ook mijn bed maar eens opzoeken"-posts.quote:Op zondag 12 april 2009 00:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je gaat er al vanuit dat er geen singles zijn die op stap gaan/zijn?
Aja ik lees niet terugquote:Op zondag 12 april 2009 00:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, maar de laatste paar pagina's staan vol met "ik ga ook mijn bed maar eens opzoeken"-posts.
Gewoon aftrekken op dr foto's. Werkt bijna net zo goed.quote:
Nog meer heldere ideeen?quote:Op zondag 12 april 2009 00:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon aftrekken op dr foto's. Werkt bijna net zo goed.
Die is idd te eng... Ik geef je gelijk.quote:Op zondag 12 april 2009 00:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik meestal ook niet. Het alternatief was Passion of the Christ.
Voor eerst dit maar uit, dan krijg je daarna wel weer nieuwe tipsquote:
Klaar.quote:Op zondag 12 april 2009 00:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voor eerst dit maar uit, dan krijg je daarna wel weer nieuwe tips
Omdat de transportbedrijven elkaar dood concurreren. Omdat transportbedrijven ritten aannemen die niet kunnen qua rij- en rusttijden. Omdat controlerende instanties niet rusten voor ze je een bekeuring aangenaaid hebben. Om maar eens een paar dingen te noemen.quote:
Ja tyfus he... Had dan ff een doekje gebruikt. Ga eerst maar ff die troep opruimenquote:
Ja lulhoer, ik blijf niet bezig. Kom op met die tips dan!quote:Op zondag 12 april 2009 00:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja tyfus he... Had dan ff een doekje gebruikt. Ga eerst maar ff die troep opruimen.
Maar je blijft er toch inzitten of op zoek naar wat anders?quote:Op zondag 12 april 2009 00:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat de transportbedrijven elkaar dood concurreren. Omdat transportbedrijven ritten aannemen die niet kunnen qua rij- en rusttijden. Omdat controlerende instanties niet rusten voor ze je een bekeuring aangenaaid hebben. Om maar eens een paar dingen te noemen.
Wat zijn de behoeften? Daar anticipeer ik dan wel op...quote:Op zondag 12 april 2009 00:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja lulhoer, ik blijf niet bezig. Kom op met die tips dan!
Op zoek naar wat anders, waar ze in ieder geval de regels wel naleven.Maar het wil niete cht vlotten nog. Nu heb ik wel het geluk dat ik nog werk heb, dat scheelt wel.quote:Op zondag 12 april 2009 00:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar je blijft er toch inzitten of op zoek naar wat anders?
Ik heb bier.quote:Op zondag 12 april 2009 00:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat zijn de behoeften? Daar anticipeer ik dan wel op...
Hoezo heb je dan tips nodig? Gewoon doorzuipen en je hebt vanzelf lolquote:
Ik heb geen tips nodig, ik was gewoon nieuwsgierig met wat voor tips je aan zou komen.quote:Op zondag 12 april 2009 00:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo heb je dan tips nodig? Gewoon doorzuipen en je hebt vanzelf lol.
Mn tip nis dus doorzuipenquote:Op zondag 12 april 2009 00:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb geen tips nodig, ik was gewoon nieuwsgierig met wat voor tips je aan zou komen.
Slapen?! Dat doe ik niet hoorquote:
Ik wel hoorquote:Op zondag 12 april 2009 01:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Slapen?! Dat doe ik niet hoor
Maar vooruit, als je graag wilt; Slaap lekker
Ik ben er heul goed in, maar ik wil gewoon nog niet. Maar het is beter als ik het wel gewoon ga doenquote:Op zondag 12 april 2009 01:45 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ik wel hoor
Ben er niet zo goed in, maar toch hobby...
Bye
Tis ook nog wel een beetje vroeg voor jouquote:Op zondag 12 april 2009 01:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben er heul goed in, maar ik wil gewoon nog niet. Maar het is beter als ik het wel gewoon ga doen
Mooi!quote:Op zondag 12 april 2009 01:25 schreef djayzz het volgende:
Good evuning!
Ik ben op de Corcovado geweest (cristo redentor)![]()
[ afbeelding ]
die dus ^.
Foto's volgen!
Belsezar amigoquote:Op zondag 12 april 2009 02:51 schreef DieBoard het volgende:
Voor ik gebanned word hier de ow zo vereiste info
# Hoe oud ben je? 26
# Sekse? man
# Woonplaats/ regio? Almere
# Interesses? Series, films actie en avontuur! En lachen is een dagelijkse bezigheid
# Seksuele voorkeur? Vrouw
# Lengte en postuur? http://51983587.nl.strato-hosting.eu/martijn.jpg
# Hoe lang single? Lang, kom de nacht net door
Kom hier via blathazar, ken ik in reallife. Weet alleen niet hoe je zijn nick schrijft
Ja alles goed gegaanquote:Op zondag 12 april 2009 03:02 schreef DieBoard het volgende:
aah man das toch niet te onthouden
5 actieve topics al, lippen, poesjes, pinnen (door de gleuf?) en achter de computer
Heel thuis gekomen zonder achterlicht?
Had je dit keer wel je lichten aan?
Greets
Ow niet gedaan zie ikquote:Op zondag 12 april 2009 03:07 schreef Belsezar het volgende:
Enne die rode ogen reductie ken je nog niet op die foto DieBoard?![]()
Hier regent het nietquote:Op zondag 12 april 2009 03:25 schreef Q. het volgende:
Wat een weer! Blij dat iemand me thuis heeft gebracht en ik niet die 10 km door die stortregen hoefde te fietsen. Nu alleen mn fiets nog een keer ophalen op de één of andere manier.
quote:Op zondag 12 april 2009 02:51 schreef DieBoard het volgende:
Voor ik gebanned word hier de ow zo vereiste info
# Hoe oud ben je? 26
# Sekse? man
# Woonplaats/ regio? Almere
# Interesses? Series, films actie en avontuur! En lachen is een dagelijkse bezigheid
# Seksuele voorkeur? Vrouw
# Lengte en postuur? http://51983587.nl.strato-hosting.eu/martijn.jpg
# Hoe lang single? Lang, kom de nacht net door
Kom hier via blathazar, ken ik in reallife. Weet alleen niet hoe je zijn nick schrijft
Whehehe... ik vond de versie van DieBoard ook wel leuk anders. Dat lijkt dan alweer op blaatezar..quote:
Tja das nie zo slim hequote:Op zondag 12 april 2009 09:51 schreef KudFokker het volgende:
Man o mannnn...
Wat ben ik brak zeg
6:30 lag ik erin, 9:00 er uit....
Ik ben nog dronken van gisteren
Heb geprobeerd er onder uit te lullen, maar dat ging niet...
Trek gewoon dat jurkje aan met een legging eronder. Wordt het warm: legging uit, wordt het koud, jasje aanquote:Op zondag 12 april 2009 09:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet doen met dit weer
Het wordt mooi, dus ik zou bijna zeggen een jurkje, maar het ziet er nu niet zo mooi uit en ik moet dadelijk een half uur fietsen...
Dilemma's
Dan wordt het lastig. Weten we in ieder geval nu dat we geen 5 minuten hoeven te wachtenquote:Op zondag 12 april 2009 09:54 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen! Ik ben vroeg wakker voor mijn doen.... Oja, ik kan niet zien hoever we al zijn met dit topic maar als ik hem sluit, dan kan ik geen nieuwe maken...
Met mijn neefje en nichtje naar het linneus hof...quote:Op zondag 12 april 2009 09:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tja das nie zo slim he
Wat ga je doen dan?
Nee, ik houd niet van een legging onder mn jurkjequote:Op zondag 12 april 2009 09:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Trek gewoon dat jurkje aan met een legging eronder. Wordt het warm: legging uit, wordt het koud, jasje aan
Simpel trucje van Rhu ooit gelezen.
Sow heeeel veeeel succes dan!!quote:Op zondag 12 april 2009 09:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Met mijn neefje en nichtje naar het linneus hof...
Nou ik ga, wish me luck
Inderdaad, kans is dan alleen groter dat er meerdere topics komen hahaquote:Op zondag 12 april 2009 09:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig. Weten we in ieder geval nu dat we geen 5 minuten hoeven te wachten
Sterkte!quote:Op zondag 12 april 2009 09:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nou ik ga, wish me luck
Mag hopen dat jij niet de BOB bent....quote:Op zondag 12 april 2009 09:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nou ik ga, wish me luck
Hahaha idd jahquote:Op zondag 12 april 2009 10:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mag hopen dat jij niet de BOB bent....
t scheelt dat t niet zo veel stof is, is handig meenemenquote:Op zondag 12 april 2009 10:24 schreef MNR het volgende:
Handig he? Uitwijkplannen
Heel veel plezier JB!
Haha, inderdaadquote:Op zondag 12 april 2009 10:16 schreef Carooltje79 het volgende:
Nou tis ook nie veel hier........
Toch ben ik zo vroeg gaan slapenquote:Op zondag 12 april 2009 02:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tis ook nog wel een beetje vroeg voor jou
quote:
Pasen.. Daar heb ik dus echt helemaal niets mee.. Al die vervelende mensen die óók hiervan weer een commercieel ding maken, bah. Straks krijgen we nog paascadeautjes ook...quote:
Hoi!quote:
Ja, het gaat steeds meer een "tweede kerst" wordenquote:Op zondag 12 april 2009 11:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pasen.. Daar heb ik dus echt helemaal niets mee.. Al die vervelende mensen die óók hiervan weer een commercieel ding maken, bah. Straks krijgen we nog paascadeautjes ook...
Ik wacht op mijn paasontbijtjequote:Op zondag 12 april 2009 11:23 schreef Duimelot het volgende:
ik vind wel leuk, eitjes verstoppen en de kids die gaan zoeken, paas ontbijtje erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |