En dus?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou ja, niet zo zeer gefrustreerd als wel geil.
Ik niet, ik ben nooit geilquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:44 schreef MNR het volgende:
Ow geil. Ja, dat is toch okay?
Zijn we allemaal wel eens.
Joe Mann? Weet niet of het zo heet. Zal er de volgende keer eens op lettenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het Joe Mann bedoel je? Ik ken het. Heerlijk wandelen daar. En op de Sonse hei ook overigens. Maar nee, daar ben ik niet geweest. Ik was hier bij de kinderboerderij, flinke speeltuin voor de kids, dekentje, drinken en een boekje mee...
Mooi, ik wil natuurlijk niet dat iedereen denkt dat ik banale dingen doe als: geil zijnquote:
Niemand denkt hier toch?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mooi, ik wil natuurlijk niet dat iedereen denkt dat ik banale dingen doe als: geil zijn
Hoe noem jij het dan ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mooi, ik wil natuurlijk niet dat iedereen denkt dat ik banale dingen doe als: geil zijn
Monument, paviljoen..quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Joe Mann? Weet niet of het zo heet. Zal er de volgende keer eens op letten
Ik wist het nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:57 schreef MNR het volgende:
God Box, komt er nog een leuke film op TV vanavond. Weet jij vast wel
en voor de rest zou ik zeggen zoek het ergens anders in want het valt vies tegenquote:
Ben blij dat het alleen je neus maar is, en maar eventjes duurt (hoop ik dan voor je)quote:
Heb een kwartiertje in de wc gestaanquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben blij dat het alleen je neus maar is, en maar eventjes duurt (hoop ik dan voor je)
owquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Duimpje!quote:
Vrouwen, zodra ze je aan de haak hebben geslagen gaat het snel bergafwaarts...quote:
Uberhaupt vrouwenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen, zodra ze je aan de haak hebben geslagen gaat het snel bergafwaarts...
>> ONZ \ HOMO topicquote:
Doe dan gewoon de hele link.. zo moet ie nog zoeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen, zodra ze je aan de haak hebben geslagen gaat het snel bergafwaarts...
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Doe dan gewoon de hele link.. zo moet ie nog zoeken.Ik ben luiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Duidelijk...quote:
Sinds wanneer is singles alleen voor hetero'squote:
Ik ben niet zo scherp meer `savondsquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sinds wanneer is singles alleen voor hetero's
Gelukkig had ik de oorspronkelijke post al gelezen...quote:
Je bent uit de kast gekomen?quote:
relbui?quote:
Ik snap nu in ieder geval wel waarom ze weg is...quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:28 schreef mrbox het volgende:
Is MNR met d'r lekkere kontje nu weg ?ik me helemaal uitsloven enzo
![]()
Neequote:
Welke? Ik had er eerst 1, die ge-edit en nu weer een anderequote:Op zaterdag 11 april 2009 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig had ik de oorspronkelijke post al gelezen...
Je mist alleen nog de standaard "ik heb het altijd al geweten" opmerkingquote:
De eerste.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Welke? Ik had er eerst 1, die ge-edit en nu weer een andere
gmtaquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:37 schreef Adolecens het volgende:
Nou, niet bijster veel te doen hiero!
yes!!!quote:
zullen we eentje starten?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
yes!!!
Nergens een relletje ofzo?
trut!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
trut!!
wat ben jij toch een losertje eigenlijk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje lieve leuke onschuldige vrouwtjes slaan en uitschelden
Ah, ik dacht dat het een verklaring was voor de vissenlucht waar sommige vrouwen wel eens van worden beticht.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
okee, dat was eigenlijk een heel lieve opmerking
Mja, daar schijn ik goed in te zijn...quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat ben jij toch een losertje eigenlijk he
Ik heb hem gemist... Maar nu heb ik dus een heel vreemd beeld van JB en vissticksquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het een verklaring was voor de vissenlucht waar sommige vrouwen wel eens van worden beticht.
Zal ik me ermee bemoeien?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat ben jij toch een losertje eigenlijk he
doe je tenminste nog iets 'goed'quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, daar schijn ik goed in te zijn...
Gek genoeg kom je daarmee behoorlijk in de richting van de post die ze aanvankelijk plaatste.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:48 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb hem gemist... Maar nu heb ik dus een heel vreemd beeld van JB en vissticks
D'r is is geen fuck te doen... Ga zo film kijken, misschien dat er dan wel een fuck te doen is hierquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zal ik me ermee bemoeien?
Of willen jullie graag een privé-rel?
Maar tis idd rustig
Ik heb best wel meer kwaliteiten! Kan ook goed ramen lappenquote:
hpfilmpje?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
D'r is is geen fuck te doen... Ga zo film kijken, misschien dat er dan wel een fuck te doen is hier
[..]
Ik heb best wel meer kwaliteiten! Kan ook goed ramen lappen
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:44 schreef Duimelot het volgende:
Ik zei dat ik een vis ben jaquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gek genoeg kom je daarmee behoorlijk in de richting van de post die ze aanvankelijk plaatste.
Ik niet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:58 schreef Carooltje79 het volgende:
wow het is hier echt rustig zeg...... is iedereen lekker aan het daten
Je hapt inderdaad prima!quote:
nee ikke ook nietquote:
Gaan wij daten jah.quote:
Ja.. met mijn wasquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:58 schreef Carooltje79 het volgende:
wow het is hier echt rustig zeg...... is iedereen lekker aan het daten
quote:
quote:
vorkje prikkenquote:
daar heb ik de hele middag al mee gezeten die ben ik nu wel zatquote:
quote:
nu nog eten?? haha en waar gaan we dat doen dan?quote:
ohw niet? ikke vind het altijd wel leuk..... nieuwe mensen ontmoeten enzo...quote:
Haha neeeee joh nu is idd een beetje te laatquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nu nog eten?? haha en waar gaan we dat doen dan?
Oh, toen lag ik heerlijk in het zonnetje te lezen, nadat ik eerst nieuwe schoenen gekocht hadquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
daar heb ik de hele middag al mee gezeten die ben ik nu wel zat
haha jaaa beetje wel hequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Haha neeeee joh nu is idd een beetje te laat
jaaa ik ook lekker tussendoor hoorquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, toen lag ik heerlijk in het zonnetje te lezen, nadat ik eerst nieuwe schoenen gekocht had
Pien! Jij hier?quote:
Maarssen red ik trouwens vanavond nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha jaaa beetje wel he
is leuker om nu lekker op de bank te hangen met een filmpje ofzo
quote:
Waar kommie vandaan dan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maarssen red ik trouwens vanavond niet
Maar ik ga ook vanavond idd een filmpje kijken
Nee? Hoe kom je daar nou bij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Welke lijst?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een nieuwe vrouw
Vul je de lijst ook in?
Ik kom uit Almerequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Waar kommie vandaan dan?
ohw gezellie..... weet je al welke je gaat kijken?
ohw das leuke serie idd... is toch op comedy of hebbie op dvd?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kom uit Almere
Ik denk dat ik The Office US ga kijken, serie dan maja net zo leuk
De newbie vragenquote:
Ik heb alle afleveringen op dvd jaquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw das leuke serie idd... is toch op comedy of hebbie op dvd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |