En dus?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou ja, niet zo zeer gefrustreerd als wel geil.
Ik niet, ik ben nooit geilquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:44 schreef MNR het volgende:
Ow geil. Ja, dat is toch okay?
Zijn we allemaal wel eens.
Joe Mann? Weet niet of het zo heet. Zal er de volgende keer eens op lettenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het Joe Mann bedoel je? Ik ken het. Heerlijk wandelen daar. En op de Sonse hei ook overigens. Maar nee, daar ben ik niet geweest. Ik was hier bij de kinderboerderij, flinke speeltuin voor de kids, dekentje, drinken en een boekje mee...
Mooi, ik wil natuurlijk niet dat iedereen denkt dat ik banale dingen doe als: geil zijnquote:
Niemand denkt hier toch?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mooi, ik wil natuurlijk niet dat iedereen denkt dat ik banale dingen doe als: geil zijn
Hoe noem jij het dan ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mooi, ik wil natuurlijk niet dat iedereen denkt dat ik banale dingen doe als: geil zijn
Monument, paviljoen..quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Joe Mann? Weet niet of het zo heet. Zal er de volgende keer eens op letten
Ik wist het nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:57 schreef MNR het volgende:
God Box, komt er nog een leuke film op TV vanavond. Weet jij vast wel
en voor de rest zou ik zeggen zoek het ergens anders in want het valt vies tegenquote:
Ben blij dat het alleen je neus maar is, en maar eventjes duurt (hoop ik dan voor je)quote:
Heb een kwartiertje in de wc gestaanquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben blij dat het alleen je neus maar is, en maar eventjes duurt (hoop ik dan voor je)
owquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Duimpje!quote:
Vrouwen, zodra ze je aan de haak hebben geslagen gaat het snel bergafwaarts...quote:
Uberhaupt vrouwenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen, zodra ze je aan de haak hebben geslagen gaat het snel bergafwaarts...
>> ONZ \ HOMO topicquote:
Doe dan gewoon de hele link.. zo moet ie nog zoeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen, zodra ze je aan de haak hebben geslagen gaat het snel bergafwaarts...
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Doe dan gewoon de hele link.. zo moet ie nog zoeken.Ik ben luiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Duidelijk...quote:
Sinds wanneer is singles alleen voor hetero'squote:
Ik ben niet zo scherp meer `savondsquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sinds wanneer is singles alleen voor hetero's
Gelukkig had ik de oorspronkelijke post al gelezen...quote:
Je bent uit de kast gekomen?quote:
relbui?quote:
Ik snap nu in ieder geval wel waarom ze weg is...quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:28 schreef mrbox het volgende:
Is MNR met d'r lekkere kontje nu weg ?ik me helemaal uitsloven enzo
![]()
Neequote:
Welke? Ik had er eerst 1, die ge-edit en nu weer een anderequote:Op zaterdag 11 april 2009 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig had ik de oorspronkelijke post al gelezen...
Je mist alleen nog de standaard "ik heb het altijd al geweten" opmerkingquote:
De eerste.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Welke? Ik had er eerst 1, die ge-edit en nu weer een andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |