En dus?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou ja, niet zo zeer gefrustreerd als wel geil.
Ik niet, ik ben nooit geilquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:44 schreef MNR het volgende:
Ow geil. Ja, dat is toch okay?
Zijn we allemaal wel eens.
Joe Mann? Weet niet of het zo heet. Zal er de volgende keer eens op lettenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het Joe Mann bedoel je? Ik ken het. Heerlijk wandelen daar. En op de Sonse hei ook overigens. Maar nee, daar ben ik niet geweest. Ik was hier bij de kinderboerderij, flinke speeltuin voor de kids, dekentje, drinken en een boekje mee...
Mooi, ik wil natuurlijk niet dat iedereen denkt dat ik banale dingen doe als: geil zijnquote:
Niemand denkt hier toch?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mooi, ik wil natuurlijk niet dat iedereen denkt dat ik banale dingen doe als: geil zijn
Hoe noem jij het dan ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mooi, ik wil natuurlijk niet dat iedereen denkt dat ik banale dingen doe als: geil zijn
Monument, paviljoen..quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Joe Mann? Weet niet of het zo heet. Zal er de volgende keer eens op letten
Ik wist het nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:57 schreef MNR het volgende:
God Box, komt er nog een leuke film op TV vanavond. Weet jij vast wel
en voor de rest zou ik zeggen zoek het ergens anders in want het valt vies tegenquote:
Ben blij dat het alleen je neus maar is, en maar eventjes duurt (hoop ik dan voor je)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |