quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:06 schreef moussy het volgende:
Wij hebben nog maar 5 zijdehoenders voor de broed en 5 legkippen, ik was er helemaal klaar mee met die pluizenbalen, maar toch he ..
Ik weet het niet, het zijn geen schokkende dingen hoor, lijkt meer op nieuwe kleine bloeduitstortinkjes maar ik vroeg me af of dit erbij hoort ofzoquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:56 schreef pinquit het volgende:
misschien even bellen huup? paarse punten klinkt wel raar
de sushi was wel ok. ik vind het een beetje saai, elke keer dezelfde smaak. maar hij was iig wel gelukt
Nee hoor ze staan achter een hek. De kinderen mogen van mij absoluut niet de wei in als er eens een bal invliegt ofzo. Die haal ik zelfquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:41 schreef Luchtbel het volgende:
Getver Maneki. Lopen die beesten echt zo los langs je huis? Is dat niet eng met de kinderen?
Oh oke. Ik dacht het omdat je schreef dat het zo dichtbij je huis was. Maar ik vind paarden sowieso een beetje eng.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Nee hoor ze staan achter een hek. De kinderen mogen van mij absoluut niet de wei in als er eens een bal invliegt ofzo. Die haal ik zelf
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:49 schreef Luchtbel het volgende:
Bizar Livelink! Wel grappig en dat vergeet je nooit meer, natuurlijk.
Ik ben er echt een soort van hyper vanmorgen ga ik hem zien. Ze wou meteen al maar ik vond dat ze moest slapen enzo. Ik heb net voor het eerst 10 km hardgelopen. Hierdoor waarschijnlijk. Lekker lomp
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:40 schreef huuphuup het volgende:
Wuahahahaha Sugar!!![]()
Ik heb de paastafel gedektsoort van, er mist nog een stuk tafel omdat dat nu nog lief's bureau + computer is dus daar neemt ie nog geen afscheid van zolang het niet echt nodig is
Hahaha gelukkig hij is niet de enigequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]. Hier ook, alleen heb ik hem maar weer op tafel gezet nadat ik het kleed erop had gelegd
.
oe! lekkerquote:
creme fraiche ipv slagroom werkt ook goedquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Neemaar ik roer wel wat mascarpone los met slagroom. Mijn kinderen vinden dat al lang prima
maar ik leg de grens toch wel bij mayonaise met klontjes hoorquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Eten over de datum was bij ons thuis vroeger meer regel dan uitzondering. Doet wel goed voor je weerstand
Ik heb het niet kunnen onderscheiden van de herrie die de stratenmakers hiernaast maakten, dus misschien was het de andere kant op?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:37 schreef Memmel het volgende:
Maneek, effe wat anders, heb jij vanmorgen om 8 uur ook die klap gehoord? Dacht dat er ergens een gasexplosie was ofzo!
dat komt nį het stadium waarin het weer vloeibaar wordt zeker?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
maar ik leg de grens toch wel bij mayonaise met klontjes hoor
ik denk dat dat stadium dan geweest is terwijl die pot al die jaren halfleeg in de kast stondquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
dat komt nį het stadium waarin het weer vloeibaar wordt zeker?
Blegh!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
maar ik leg de grens toch wel bij mayonaise met klontjes hoor
Ik ben zo`n waaghals johquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:42 schreef Reinhilde het volgende:
Oe, Maneek, heb je ze nu al gebakken voor morgenochtend? Hoop dat ze nog lekker zijn dan!
Ik durf dat nooit met scones, ze al eerder bakken.
Ik ga ze morgen pas maken. Wel echte Devon Clotted Cream gehaald
!DANGEROUS DOLLY YOU!!!111oneonequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik ben zo`n waaghals johLaat ze goed afkoelen en bewaar ze in een luchtdichte trommel. Het is maar voor een nachtje, morgen zijn ze op.
Heb ze in paashaas- en lammetjesvorm gemaakt, supertof
Hier ķs de tafel het bureauquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hahaha gelukkig hij is niet de enige
Ja het is hier heel gezellig, behalve dat stuk tafelkleed dat nu zo zielig over de grond ligt te dweilen omdat het bureau nog in de hoek staat![]()
Maar ik vind het best paasig en leuk geworden.
Die van mij moest vanavond ook eindelijk weer eens werken. Voor het eerst sinds eh, volgens mij sinds ik geen werk meer hebquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:42 schreef Fuente het volgende:
[..]
En ik verveel me. B. is zo'n beetje elke avond op pad geweest deze week, inclusief vanavond, dus ik ben alleenig![]()
[/klaagmodus]
Idem. Ik gooi dus alles weg wat 'op' de houdbaarheidsdatum is. B. heeft dat niet zo, maar ik zorg ervoor dat alles weggegooid is voor hij de kans krijgt om het toch te gaan maken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:48 schreef Dakota het volgende:
ik ben trouwens een ontzettende houdbaarheidsofiel..dit vooral omdat ze dat thuis niet waren..
ik heb zooo vaak groene haren en witte klonten gedronken dat ik sind sik op mijzelf woon, niets meer over datum nuttig.
ik heb geen druppel appelsap meer gedronken sinds ik het genoegen heb gehad kennis te maken met een pak wat een maand over de datum wasquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:48 schreef Dakota het volgende:
ik ben trouwens een ontzettende houdbaarheidsofiel..dit vooral omdat ze dat thuis niet waren..
ik heb zooo vaak groene haren en witte klonten gedronken dat ik sinds ik op mijzelf woon, niets meer over datum nuttig.
Je bedoelt: lekker shoppen zonder dat je hoort 'wat ben je aan het doen, toch niet weer dingen aan het bestellen he?!'quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die van mij moest vanavond ook eindelijk weer eens werken. Voor het eerst sinds eh, volgens mij sinds ik geen werk meer heb. Ik vind het echt heerlijk, lekker alleen thuis dingen doen zonder dat ie op mijn vingers zit te kijken
.
Oh, daar bemoeit ie zich niet meequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:51 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Je bedoelt: lekker shoppen zonder dat je hoort 'wat ben je aan het doen, toch niet weer dingen aan het bestellen he?!'
vrolijk een slok drinken, raar kijken, pak weg mikken.. en je broer die later vraagt waarom je groen donshaar op je lip hebtquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb geen druppel appelsap meer gedronken sinds ik het genoegen heb gehad kennis te maken met een pak wat een maand over de datum wasben er echt dagen ziek van geweest haha
quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Met roomboter uit de landwinkel ohohoh iemand hou me tegen
ik dacht eerder andersomquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:09 schreef k_i_m het volgende:
Kan je niet met de snurkende vent de tv een zetje geven?
Volgens de tvgids komt morgen gewoon de herhaling op NL1quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:12 schreef Jelief het volgende:
uitzending gemist kim....
euh de site dus...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
kijk je nu dan ook weekend miljoenaars?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik luister nu het moment van de waarheid en een snurkende vent..ik ben te lui om op te staan en 1 van de 2 een lel te geven voor een ander deuntje
Neequote:Op zaterdag 11 april 2009 23:32 schreef Dakota het volgende:
[..]
kijk je nu dan ook weekend miljoenaars?
quote:Op zondag 12 april 2009 00:17 schreef Dakota het volgende:
ik ga weg voordat reinhilde me in elkaar gaat slaan, doei
ooh...quote:Op zondag 12 april 2009 00:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Op mij?Maar popje, ik ben al bezet
dank je !quote:Op zondag 12 april 2009 07:12 schreef Popples het volgende:
gefeliciteerd stout.
allemaal fijne paasdagen.
Ja, dat snap ik wel, maar doordat ze nu geen koorts meer heeft, al twee dagen niet meer, heb ik het idee dat ze dus eigenlijk niet ziek meer is. Of denk ik daar te makkelijk overquote:Op zondag 12 april 2009 08:18 schreef Fuente het volgende:
Guuzewuus, is normaalTenminste, Sara slaapt ook altijd heel veel als ze ziek is (vorige nacht 16 uur achter elkaar geslapen, en ook nog eens 4 uur overdag). Als ze wakker is moet ze wel alert zijn, en drinken.
Sara is ook nog steeds niet lekker, spuugde vanmorgen de vloer onder op haar kamer (thank God voor laminaat).
Beterschap voor Stella
Waarschijnlijk is ze echt aan het bijkomen van het ziekzijn. Het vergt veel van die kleintjes he?quote:Op zondag 12 april 2009 08:20 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, maar doordat ze nu geen koorts meer heeft, al twee dagen niet meer, heb ik het idee dat ze dus eigenlijk niet ziek meer is. Of denk ik daar te makkelijk over. Stella denkt er in ieder geval duidelijk anders over. Ze is ook echt nogsteeds behoorlijk zielig tussendoor.
Beterschap voor Sara ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Reinhilde op 12-04-2009 10:39:09 ]
nou, niets te doen...quote:Op zondag 12 april 2009 08:40 schreef Guuzewuus het volgende:
Als je toch verder niks te doen hebt. Bak wat je bakken kunt, dat zeg ik
.
Zijn jullie morgen ook nog alleen? Zullen wij dan even langskomen misschienquote:Op zondag 12 april 2009 09:17 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik ben altijd alleen met Pasen, met de kinderen. S is traditiegetrouw het hele weekend in de Ardennen met vrienden. Ik zie er altijd tegen op, maar nu hebben we alsnog een leuk Paasontbijt gehad zo net! Fijn!
![]()
ja, P. is opeens Remy, ik hoef niet meer op mn tenen te lopen, alleen nu gaan ze het over het hoofd van de kinderen spelen, dat ze recht hebben op een opa en omaquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 09:47 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, P. is opeens Remy, ik hoef niet meer op mn tenen te lopen, alleen nu gaan ze het over het hoofd van de kinderen spelen, dat ze recht hebben op een opa en oma![]()
Cas is ongevraagd meegenomen naar het strand toen P. bij ze was voor de caravan en vouwwagen, als kadootje heeft hij een zonnesteek en brandplekken in zijn gezicht opgelopen door de zon, maar nu zijn wij kinderachtig dat wij het hun verwijten dat het gebeurt is. Ze hebben toch ambachtcreme (handencreme tegen kloven en ruwe handen) op zn wangen gesmeerd tegen het zonnetje ...quote:Op zondag 12 april 2009 09:51 schreef Belana het volgende:
ik heb niet het hele verhaal gevolgd mous, maar leuk klinkt anders
maar ik geloof dat je blij ben dat je thuis mag blijven, dus dat is dan goed nieuws
mja, ik dacht dat ze het alleen op gesmeerd hadden toen ze thuis waren gekomen, maar ze hebben het ook gesmeerd voor ze weggingen, er zit oa. alcoholquote:
jezus en daar mag je dan niks van zeggen...quote:Op zondag 12 april 2009 10:01 schreef moussy het volgende:
[..]
mja, ik dacht dat ze het alleen op gesmeerd hadden toen ze thuis waren gekomen, maar ze hebben het ook gesmeerd voor ze weggingen, er zit oa. alcoholen citroenzuur in, dat is lekker ingebakken dus, ik snap de korsten nu ook.
nee..quote:Op zondag 12 april 2009 10:03 schreef Belana het volgende:
[..]
jezus en daar mag je dan niks van zeggen...
Nou, lekker...quote:Op zondag 12 april 2009 10:04 schreef moussy het volgende:
[..]
nee..
Ik schrok vooral van dit goedje wat er in die creme zit:
Benzylalcohol wordt algemeen toegepast als oplosmiddel in inkt, verf, lak en epoxyharsen.[2] Daarnaast wordt het zowel zuiver als veresterd gebruikt als geur- en smaakstof in bijvoorbeeld zeep, parfum en levensmiddelen. Ook bij de bereiding van een aantal medicijnen wordt benzylalcohol toegepast. De stof heeft bacteriostatische eigenschappen en wordt als ontwikkelaar in de fotografie gebruikt. De stof werkt als antagonist van afrodisiaca.
Als het je opgelegd wordt is het ook niet leuk!quote:Op zondag 12 april 2009 10:08 schreef Popples het volgende:
wij doen niks met pasen. de oudste hebben een paashaas gehad. dat is alles wat wij doen. mijnmoeder daar in tegen die is gelovig en dat komt soms mijn keel uit.
Wel goed, we mogen er alleen niet aankomen, de plekken waren eerst samen getrokken, als een prop papier incl kreukels en vouwen, maar dat is nu op 1 plek los 'gescheurd' gelukkig want het staat nu mooi glad en het is mooi roze wat er onder zit. Ik was echt bang dat hij van die kreukelbrandwondlittekens in zn gezicht zou houden.quote:Op zondag 12 april 2009 10:12 schreef Reinhilde het volgende:
Mous wat goed dat jullie er wat van hebben gezegd, en wat lekker dat je nu pasen thuis kan vieren!![]()
Hoe gaat het met Cas nu?
quote:Op zondag 12 april 2009 10:43 schreef huuphuup het volgende:
Wij zijn aan het wachten tot 11 uur ongeveer en mn lief loopt enorm met zn ziel onder zn arm haha, zn comp kan nu niet aan dus hij waggelt echt heel zielig een beetje rond nuzielepietje.
daar lag ik ook naar te kijken. maar ik ben door natasja froger uit mijn bed gejaagd. wat is dat toch eenhinderlijke K*T-reclamequote:Op zondag 12 april 2009 11:00 schreef huuphuup het volgende:
Hij zit nu iets op discovery te kijken en weet straks vast alles van ontbossen en climate change
Ik heb op de een of andere manier een beetje een vreemd beeld van jullie, geen idee hoe dat komtquote:Op zondag 12 april 2009 12:01 schreef Dakota het volgende:
ons paaontbijt is uitgelopen op horror
we doen nu karaoke en dansen de robot op abba.
dit was net mijn klapstuk
incl russische robot!
ja en jaquote:Op zondag 12 april 2009 12:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik stel naast in Z&G hier ook even de vraag: hebben jullie tijdens je zwangerschap(pen) gedroomd over je baby en klopte achteraf het geslacht?
Haha, ik kan het ook echt helemaal nog niet zo goed hoor! Dit is mijn eerste taartje, ik heb gister een workshop gedaanquote:
geen idee meer, dat is al 10 jaar geleden en ik zou niet weten waar het boek is gebleven, zal het straks eens aan P. vragen.quote:Op zondag 12 april 2009 12:44 schreef Linda2205 het volgende:
en wat stond daar in, mbt zwangerschap?
ik heb werkelijk geen flauw ideequote:Op zondag 12 april 2009 12:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb op de een of andere manier een beetje een vreemd beeld van jullie, geen idee hoe dat komt
Oeh kom je hierheen?quote:Op zondag 12 april 2009 14:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo, ff 2 volle kruiwagens onkruid uit alleen de bloementuin verwijderd![]()
Lekker klusweertje is het
Totdat we het geslacht ook daadwerkelijk wisten heb ik nooit gedroomd over de baby. Wel over een tuinstoel, een tas, een blikopener, een paard (quote:Op zondag 12 april 2009 12:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik stel naast in Z&G hier ook even de vraag: hebben jullie tijdens je zwangerschap(pen) gedroomd over je baby en klopte achteraf het geslacht?
Ik wil best wel een keer komen tuinieren bij je hoorquote:Op zondag 12 april 2009 14:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oeh kom je hierheen?Kun je je kruiwagens wel meenemen
De appelboom staat helemaal in bloei en er zitten al ieniemini rode appel-knopjes aan
Chell, waar was die taart nou precies voor?quote:Op zondag 12 april 2009 16:35 schreef Lois het volgende:
Wat een prachtige taart Chell![]()
![]()
Rocka ik heb serieus gedroomd over biggetjes, hamsters en konijntjes dus aan mij moet je zulke vragen niet stellen. Lief joh, zo'n roze biggetje met een rompertje aan
Wat is hij mooiquote:Op zondag 12 april 2009 10:34 schreef moussy het volgende:
We hebben paaseischilderhulp!
Wat doe je?
[ afbeelding ]
Hč gezellig!
[ afbeelding ]
Dit vind ik nou gezellig zo, niks verplicht, gewoon mn eigen troepje
Dat roze tasje is trouwens ook Action
die van mij heeft alleen paaseieren gezocht. t is niet echt een snoeperd, dus het kan wel even duren voor het op is.quote:Op zondag 12 april 2009 17:48 schreef MamsX het volgende:
En hoeveel chocola heeft jullie kleintje op??![]()
![]()
Ik was aan het surfen op het web kom ik een blog tegen van een meisje die haar 3 maanden oude kindje lekker een paashaas heeft gegeven, kind onder de chocola en het slijm![]()
Nergens voorquote:Op zondag 12 april 2009 17:04 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Chell, waar was die taart nou precies voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind ze zo leukdenk dat ik gelijk na de geboorte van ons kindje ook zulke foto's wil hebben!
Ik verwachtte van mijn schoonmoeder dat ze tenminste wel eens langs zou komen op eigen initiatief en van mijn schoonvader en zijn vrouw dat ze Fee wel even vast zouden willen houden. Nou moet ik ondertussen maar eens accepteren dat mijn schoonmoeder geen warme oma zal zijn. Mijn schoonvader en zijn vrouw zijn andere keren wel wat meer met Fee bezig geweest, misschien dat het deze keer kwam omdat ze naast ons ook nog andere gasten hadden.quote:Op zondag 12 april 2009 20:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat waren je verwachtingen of had je graag willen zien dan, cattie?
Jaaaa ik ga voor Rambo!quote:Op zondag 12 april 2009 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
Nou vooruit, omdat jullie het zijn.
Maar niks zeggen he!![]()
*klik*
Oh ja Cattie, het is buiten jammer ook erg pijnlijk lijkt mij.quote:Op zondag 12 april 2009 20:41 schreef cattie het volgende:
Ik vind het zo jammer. Kijk, Fee is natuurlijk een baby, die doen nog niet zo veel (om in Phineas en Furb termen te blijven), maar ze is maar 1 keer zo klein. Ze is binnen no-time groot.
Dat had ik gister op mn werk huup...3 van die opgeschoten jochies van 17 die me probeerde te versieren...ik dacht echt van: waat? Versier je nu echt een ouder, zwanger iemand?quote:Op zondag 12 april 2009 20:55 schreef huuphuup het volgende:
Trouwens op weg naar huis ging ik nog even langs het benzinestation begint die jongen van de kassa enorm te flirten, en informeert ook tussen neus en lippen door nog even hoe lang ik nog moet en aan het einde informeert ie of ik nog single ben... whut?! ik was echt helemaal flabbergasted, wa kriegn we noe?
(overigens was het best een leuke jongen, jaar of 26, dus als iemand nog op zoek iskinderen geen bezwaar geloof ik haha)
Oh die kan ook nog. Ramon en Raoul had ik nog. Maar ja, wie zegt dat de R de eerste letter is. Ik zie BE er voor aan ons daar in de maling te nemen.quote:Op zondag 12 april 2009 20:59 schreef Linda2205 het volgende:
Ik zeg Robin...Sasha en Robin...bekt toch lekker?
Zou het?quote:Op zondag 12 april 2009 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh die kan ook nog. Ramon en Raoul had ik nog. Maar ja, wie zegt dat de R de eerste letter is. Ik zie BE er voor aan ons daar in de maling te nemen.
Welkepomp?quote:Op zondag 12 april 2009 20:55 schreef huuphuup het volgende:
Haha ik had dat met Thomas van Reinhilde zo erg ooooh echt om op te vretenen zo leuk lachen ook nog
mn neefjes en nichtjes waren ook altijd goed uitsloofmateriaal
maar die zijn nu niet zo klein meer en al helemaal niet meer zo snel onder de indruk
![]()
Trouwens op weg naar huis ging ik nog even langs het benzinestation begint die jongen van de kassa enorm te flirten, en informeert ook tussen neus en lippen door nog even hoe lang ik nog moet en aan het einde informeert ie of ik nog single ben... whut?! ik was echt helemaal flabbergasted, wa kriegn we noe?
(overigens was het best een leuke jongen, jaar of 26, dus als iemand nog op zoek iskinderen geen bezwaar geloof ik haha)
Heb ik je toch goed ingeschatquote:
dat ken ik van mijn schoonouders. die vinden bijv. speelgoed(houten puzzel of een boekje) onzin en kopen voor het nichtje playmobol. mijn kids krijgen de grootste rotzooi wat binnen 2 min. voor hun ogen uitelkaar flikker. tja dan gooi ik het ook voor hun ogen de vuilnisbak in. maar ondertussen kopen ze zich rot aan rotzooi voor hun huis en verschepen ze duizend euro per keer naar haar vriendin in hongarije.quote:Op zondag 12 april 2009 21:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Oh en cattie ik weet hoe het voelt..mijn ouders waren met mij niet ouderlijk dus ik had gehoopt dat ze het met de kleinkinderen wel goed zouden maken omdat ze nu zouden beseffen hoe snel het gaat maar niets hoor!
De kinderen krijgen iets goedkoops omdat het zo duur is allemaal, en een week later kopen ze een nieuwe tv van 108 cm![]()
ohja zo heette een klasgenootje vroeger haha en een heleboel mensen bij ons spraken dat uit als een soort "guugd" ofzo.quote:
Oh ja!quote:
Hahaha ja in Leiden doet die naam het ook altijd erg fijnquote:Op zondag 12 april 2009 21:44 schreef k_i_m het volgende:
Kan je nagaan wat "wij hier in het Gooi" ervan maken.
quote:Op zondag 12 april 2009 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh echt, waar hebben ze deze vrouwen gevonden!![]()
Ben ik de enige die Lekker Slim kijkt?![]()
![]()
Nou, als je je eens oprecht wilt verbazen is dit een aanrader!quote:
Whahahaha ik vroeg al net aan Jeroen : Is dat een meneer of mevrouw? Of een meneer die nu een mevrouw is of andersom?quote:Op zondag 12 april 2009 22:07 schreef huuphuup het volgende:
Ik kijk Paul de Leeuw met een soort androgyn geval op de piano nu. Maar het schijnt mooi te zijn.
Volgens Paul is het een meneer die zich een mevrouw voelt maar stiekem toch gewoon een meneer wil zijn en blijven ofzoquote:Op zondag 12 april 2009 22:09 schreef Lois het volgende:
[..]
Whahahaha ik vroeg al net aan Jeroen : Is dat een meneer of mevrouw? Of een meneer die nu een mevrouw is of andersom?
Volgens mij is het een serie. dus volgende week nog een kansquote:Op zondag 12 april 2009 22:11 schreef snoopy het volgende:
Ik ben te lui om me naar de tv te verplaatsen buuf
Dat hoop ik dus écht. Want anders geef ik bij deze de mensheid op.quote:
Wat? Onder het mom van: "nu kan het nog" lig ik al bijna de hele dag in bed...ik heb zulke dingen nu nodig, hahaquote:
tegelijk...quote:Op zondag 12 april 2009 22:24 schreef huuphuup het volgende:
Het doet me een beetje denken aan dat ene grietje die toen bij Jensen was ooit eens? Ik heb het toen niet gezien en ik weet ook niet waar dat meisje van was maar er staan nog filmpjes op youtube. Die griet was ook zo ontzettend ongelofelijk dom
Maar dit is kan ik echt niet geloven. 6 dames en die missen écht veel algemene kennis. Hoe doe je dat?? hoe ontwijk je het nieuws???quote:Op zondag 12 april 2009 22:24 schreef huuphuup het volgende:
Het doet me een beetje denken aan dat ene grietje die toen bij Jensen was ooit eens? Ik heb het toen niet gezien en ik weet ook niet waar dat meisje van was maar er staan nog filmpjes op youtube. Die griet was ook zo ontzettend ongelofelijk dom
Oh zo..ik dacht dat je de pomp in k'heuvel bedoelde want daar staat ookzo1n lekkere gladjakker. Vertelde me altijd over zn nieuwe vriendin en z`n twee kinderen uit verschillende relaties en of ik zin had komend weekend te gaan stappen. Ja dagquote:Op zondag 12 april 2009 21:21 schreef huuphuup het volgende:
oh das ook een fijne Maneek![]()
het was de bp langs de snelweg van/naar r'dam daaro, geeeen idee hoe het daar het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |