quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:06 schreef moussy het volgende:
Wij hebben nog maar 5 zijdehoenders voor de broed en 5 legkippen, ik was er helemaal klaar mee met die pluizenbalen, maar toch he ..
Ik weet het niet, het zijn geen schokkende dingen hoor, lijkt meer op nieuwe kleine bloeduitstortinkjes maar ik vroeg me af of dit erbij hoort ofzoquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:56 schreef pinquit het volgende:
misschien even bellen huup? paarse punten klinkt wel raar
de sushi was wel ok. ik vind het een beetje saai, elke keer dezelfde smaak. maar hij was iig wel gelukt
Nee hoor ze staan achter een hek. De kinderen mogen van mij absoluut niet de wei in als er eens een bal invliegt ofzo. Die haal ik zelfquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:41 schreef Luchtbel het volgende:
Getver Maneki. Lopen die beesten echt zo los langs je huis? Is dat niet eng met de kinderen?
Oh oke. Ik dacht het omdat je schreef dat het zo dichtbij je huis was. Maar ik vind paarden sowieso een beetje eng.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Nee hoor ze staan achter een hek. De kinderen mogen van mij absoluut niet de wei in als er eens een bal invliegt ofzo. Die haal ik zelf
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:49 schreef Luchtbel het volgende:
Bizar Livelink! Wel grappig en dat vergeet je nooit meer, natuurlijk.
Ik ben er echt een soort van hyper vanmorgen ga ik hem zien. Ze wou meteen al maar ik vond dat ze moest slapen enzo. Ik heb net voor het eerst 10 km hardgelopen. Hierdoor waarschijnlijk. Lekker lomp
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:40 schreef huuphuup het volgende:
Wuahahahaha Sugar!!![]()
Ik heb de paastafel gedektsoort van, er mist nog een stuk tafel omdat dat nu nog lief's bureau + computer is dus daar neemt ie nog geen afscheid van zolang het niet echt nodig is
Hahaha gelukkig hij is niet de enigequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]. Hier ook, alleen heb ik hem maar weer op tafel gezet nadat ik het kleed erop had gelegd
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |