SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weg
DurumDoner is vakkenvullerquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:53 schreef DurumDoner het volgende:
K-L-B HOO-LI-GANS
Het is patat.Ik kan het weten want ik verkoop het.
quote:In de drie zuidelijke provincies van Nederland spreekt men van friet en in Vlaanderen wordt meestal van frieten, frietjes of fritten gesproken, terwijl in de rest van Nederland men het meestal over patat heeft
Lul geen onzin.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:53 schreef DurumDoner het volgende:
K-L-B HOO-LI-GANS
Het is patat.Ik kan het weten want ik verkoop het.
Wikipediaquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lul geen onzin.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Friet
Goed plan, VOORquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:55 schreef Appletree het volgende:
Laten we het voortaan "knapperige knapen" noemen..
Idd. Hij is zelf vakkenvuller kennelijk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Denken dat vakkenvullers producten verkopen
Titel blijft altijd hetzelfdequote:Op zaterdag 11 april 2009 18:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wikipedia
Iedereen kan dat wijzigen.
Het is patat, kijk maar op mijn menu.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:56 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Het is friet nerd. Eigenlijk is het zelfs niet eens friet, maar frites.
op de zak die ik hier heb van de appie heijn staat voorgebakken Mini Frites.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:57 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Het is patat, kijk maar op mijn menu.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:59 schreef HowardStern het volgende:
Dus ga even dat patat uitvegen en schrijf met je krijtje Friet op.
Heb het er met watervaste stift opgezet aangezien het PATAT is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:59 schreef HowardStern het volgende:
[..]
op de zak die ik hier heb van de appie heijn staat voorgebakken Mini Frites.
Je moet nog een cursus Nederlands volgen denk, het is frites/friet en géén patat. Dus ga even dat patat uitvegen en schrijf met je krijtje Friet op.
pa·tat de; v(m) friet: ~ met een portie patat met mayonaisequote:Op zaterdag 11 april 2009 19:00 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Heb het er met watervaste stift opgezet aangezien het PATAT is.
Geen probleemquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:01 schreef Titus-Pullo het volgende:
Dank u voor de (imo terechte) kudo's voor mijn topicschrijfkunsten
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT!
Onder de rivierenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:09 schreef Rosbief het volgende:
Patat is gewoon anders dan friet.
Patat is nepfriet die boven de rivieren wordt gegeten, friet is het echte werk.
Dus je kunt ze niet over één kem scharen.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:55 schreef Appletree het volgende:
Laten we het voortaan "knapperige knapen" noemen..
Parietquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:01 schreef Oproerkraaier het volgende:
Zullen we een nieuw woord verzinnen, zoals FrietatOf goudgele aardappelreepjes natuurlijk
Good! En nu is het afgelopen!quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:14 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Vind ik niet eens slecht klinken.![]()
Ik ben voor!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:44 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ik heb maar een gids gemaakt waarmee we samen uit kunnen vinden of het nou Friet () of Patat (
) is!
[ afbeelding ]
Ik heb maar een gids gemaakt waarmee we samen uit kunnen vinden of het nou Friet () of Patat (
) is!
[ afbeelding ]
) is!
[ afbeelding ]
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Goede OP!
100% eens met klacht!
Mensen die discuteren over of het patat of friet is.![]()
) is!
[ afbeelding ]
Dat is mijn uitspraakquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:53 schreef DurumDoner het volgende:
K-L-B HOO-LI-GANS
Discussie is niet meer nodig, mijn perfecte gids bewijst dat maar weer.quote:
) is!
[ afbeelding ]
Volgende keer in het zuiden friet halenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:00 schreef sezten het volgende:
[..]
Credits voor de tijd die je er in stak.
Ik kwam op patat uit
De reacties op de afgelopen pagina's had je natuurlijk nooit verwacht.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:51 schreef Nikmans het volgende:
Waarom is het onmogelijk een fatsoenlijke discussie over de knapperige knapen te voeren? Kunnen we nu echt niet beter? Zullen we het gewoon eens proberen?
Het is nu mooi wel over, daar heeft Snakey ff voor gezorgdquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:25 schreef keienlegger het volgende:
[..]
De reacties op de afgelopen pagina's had je natuurlijk nooit verwacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |