abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67929982
Krokante, goudgele, in frituurvet gebakken aardappelreepjes.
Iedere keer als bovengenoemde delicatesse het middelpunt wordt van een topique hier op FOK! voelen de KLB-hooligans zich genoodzaakt zich, bijzonder luidruchtig, verbaal uit te laten over de gewenste spelling van deze godenspijs. Hierdoor verzandt iedere poging tot discussie over deze gefrituurde rakkers al gauw in een samenscholing van lager begaafden, danwel proletenkermis (© emimich) waardoor de 'subject at hand', de klacht die oorspronkelijk gegeven was, binnen de kortste keren totaal ondergesneeuwd raakt.

Een mooi voorbeeld is dit: Slecht gebakken friet/patat

Ondanks dat TS met een originele insteek, een welluidende klacht heeft weten te formuleren waarin menig FOK!ker zich kan herkennen, ontploft het topic zoals verwacht binnen de kortste keren wederom in een vruchteloze discussie, die uiteindelijk afgekapt wordt door een boze moderator die een slotje met zich meeneemt.

Waarom is het onmogelijk een fatsoenlijke discussie over de knapperige knapen te voeren? Kunnen we nu echt niet beter? Zullen we het gewoon eens proberen ?

Klacht: Dwaze discussies zonder einde
Het antwoord:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg
pi_67929997
Je kan beide woorden gebruiken.

Slotje.
pi_67930015
PATAT!!!!!!!!!!!
pi_67930020
K-L-B HOO-LI-GANS

Het is patat. Ik kan het weten want ik verkoop het.
pi_67930034
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:53 schreef DurumDoner het volgende:
K-L-B HOO-LI-GANS

DurumDoner is vakkenvuller
pi_67930045
quote:
In de drie zuidelijke provincies van Nederland spreekt men van friet en in Vlaanderen wordt meestal van frieten, frietjes of fritten gesproken, terwijl in de rest van Nederland men het meestal over patat heeft
pi_67930053
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:53 schreef DurumDoner het volgende:
K-L-B HOO-LI-GANS

Lul geen onzin.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Friet
pi_67930059
Flikker op !!
Ga weg
pi_67930070
Laten we het voortaan "knapperige knapen" noemen..
I'll throw my apples if you get too close to me.
pi_67930071
Topic bevestigt zichzelf trouwens
Ga weg
pi_67930075
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Lul geen onzin.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Friet
Wikipedia

Iedereen kan dat wijzigen.
pi_67930079
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:53 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Denken dat vakkenvullers producten verkopen
pi_67930080
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:53 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Nee.
pi_67930086
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:55 schreef Appletree het volgende:
Laten we het voortaan "knapperige knapen" noemen..
Goed plan, VOOR
Ga weg
pi_67930088
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Denken dat vakkenvullers producten verkopen
Idd. Hij is zelf vakkenvuller kennelijk.
  Donald Duck held zaterdag 11 april 2009 @ 18:55:55 #16
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_67930092
Typisch inderdaad. Maar wel een mooie graadmeter voor het niveau hier.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 11 april 2009 @ 18:56:09 #17
241564 HowardStern
Expect the unexpectable
pi_67930093
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:55 schreef DurumDoner het volgende:

[..]

Nee.
Het is friet nerd. Eigenlijk is het zelfs niet eens friet, maar frites.
pi_67930102
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:55 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Wikipedia

Iedereen kan dat wijzigen.
Titel blijft altijd hetzelfde
pi_67930123
Voorstellen als iemand in het openbaar het woord Patat gebruikt
  zaterdag 11 april 2009 @ 18:57:39 #20
3185 Adelante
To let it go now
pi_67930132
Self fullfilling prophecy
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_67930139
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:56 schreef HowardStern het volgende:

[..]

Het is friet nerd. Eigenlijk is het zelfs niet eens friet, maar frites.
Het is patat, kijk maar op mijn menu.
pi_67930166
PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT! PATAT!
  zaterdag 11 april 2009 @ 18:59:29 #23
241564 HowardStern
Expect the unexpectable
pi_67930175
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:57 schreef DurumDoner het volgende:

[..]

Het is patat, kijk maar op mijn menu.
op de zak die ik hier heb van de appie heijn staat voorgebakken Mini Frites.

Je moet nog een cursus Nederlands volgen denk, het is frites/friet en géén patat. Dus ga even dat patat uitvegen en schrijf met je krijtje Friet op.
pi_67930190
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:59 schreef HowardStern het volgende:
Dus ga even dat patat uitvegen en schrijf met je krijtje Friet op.
pi_67930193
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:59 schreef HowardStern het volgende:

[..]

op de zak die ik hier heb van de appie heijn staat voorgebakken Mini Frites.

Je moet nog een cursus Nederlands volgen denk, het is frites/friet en géén patat. Dus ga even dat patat uitvegen en schrijf met je krijtje Friet op.
Heb het er met watervaste stift opgezet aangezien het PATAT is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')