quote:Op maandag 27 april 2009 00:32 schreef tunispower het volgende:
ze kan prachtig zingen ja, maar ik ben het er niet mee eens dat ze in xfactor zit. ik kan me nog herinneren dat harm van idols opnieuw meedeed aan een talentjacht en hij bij de auditie niet werd doorgelaten omdat hij al zijn kans had gehad in idols en daar best ver is gekomen. ik vind dat dat voor rachel ook moest gelden. ze heeft haar kans gehad en het is niet voor niets stuk gegaan, oneerlijk voor de andere kandidaten die nog geen kans hebben gehad om zo ver te komen.
Op zich zou ik het met je eens zijn als ze al een solocarrière had gehad. Dat is dus niet zo. Rachel heeft succes gehad in een groep. Die is uit elkaar gevallen. Niet omdat ze geen succes meer hadden maar omdat een aantal zich niet meer kon vinden in de keuze van de muziek. Nu probeert Rachel dus een solocarrière.quote:Op maandag 27 april 2009 00:32 schreef tunispower het volgende:
ze kan prachtig zingen ja, maar ik ben het er niet mee eens dat ze in xfactor zit. ik kan me nog herinneren dat harm van idols opnieuw meedeed aan een talentjacht en hij bij de auditie niet werd doorgelaten omdat hij al zijn kans had gehad in idols en daar best ver is gekomen. ik vind dat dat voor rachel ook moest gelden. ze heeft haar kans gehad en het is niet voor niets stuk gegaan, oneerlijk voor de andere kandidaten die nog geen kans hebben gehad om zo ver te komen.
Amenquote:Op maandag 27 april 2009 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich zou ik het met je eens zijn als ze al een solocarrière had gehad. Dat is dus niet zo. Rachel heeft succes gehad in een groep. Die is uit elkaar gevallen. Niet omdat ze geen succes meer hadden maar omdat een aantal zich niet meer kon vinden in de keuze van de muziek. Nu probeert Rachel dus een solocarrière.
Maar ze kent al die mensen al. Als ze echt zo veel doorzettingsvermogen had gehad, had ze toch al laaaang wat van de grond gekregen? Dit is eerder de makkelijke weg.quote:Op maandag 27 april 2009 14:32 schreef MirKr het volgende:
vanwege haar doorzettingsvermogen om haar droom waarheid te laten worden
Nee, want je moet een platenmaatschappij zo ver krijgen dat ze een plaat met je willen maken. En vanwege sterk dalende verkoopcijfers over de hele wereld staan platenmaatschappijen daar niet meer om te springen. Als ik me goed herinner werd Ilse de Lange zelfs op een gegeven moment door haar platenmaatschappij op straat gezet. Zij is gelukkig al genoeg een echte ster om zo weer een andere platenmaatschappij te kunnen vinden.quote:Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Maar ze kent al die mensen al. Als ze echt zo veel doorzettingsvermogen had gehad, had ze toch al laaaang wat van de grond gekregen?
Dat misschien wel ja.... maar dan moet je wel eerst heel hoog eindigen. Ik weet eigenlijk niet of dat wel zo makkelijk is. Je kunt het ook zien dat ze zichzelf opnieuw heel kwetsbaar opstelt want het blijft lullig om publiekelijk te worden weggestemd.quote:Dit is eerder de makkelijke weg.
Een vriendin van mij is zangeres, en heeft vorig jaar een platencontract gekregen bij een grote platenmaatschappij. Ze was niet bekend, en had ook nooit in een talentenjacht als Xfactor gestaan. Haar platenmaatschappij heeft naast haar nog wel meer artiesten getekend. Wat je wel moet hebben is 100% inzet, en het zou fijn zijn als de artiest zelf ook met nummers komt, danwel ideeen.quote:Op maandag 27 april 2009 22:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want je moet een platenmaatschappij zo ver krijgen dat ze een plaat met je willen maken. En vanwege sterk dalende verkoopcijfers over de hele wereld staan platenmaatschappijen daar niet meer om te springen. Als ik me goed herinner werd Ilse de Lange zelfs op een gegeven moment door haar platenmaatschappij op straat gezet. Zij is gelukkig al genoeg een echte ster om zo weer een andere platenmaatschappij te kunnen vinden.
Rachel heeft vast ook wel door dat er wél belangstelling is als je hoog eindigt in een programma als X-factor.
.
Nee... er werden toen meer artiesten op straat gezet. Gewoon omdat de verkoopcvijfers echt dramatisch daalden. En je moet 100% inzet hebben om het te maken? Ja, dat heeft Rachel niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:29 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is zangeres, en heeft vorig jaar een platencontract gekregen bij een grote platenmaatschappij. Ze was niet bekend, en had ook nooit in een talentenjacht als Xfactor gestaan. Haar platenmaatschappij heeft naast haar nog wel meer artiesten getekend. Wat je wel moet hebben is 100% inzet, en het zou fijn zijn als de artiest zelf ook met nummers komt, danwel ideeen.
Geen idee waar dat met Ilse de Lange over ging, maar dat zal eerder een verschil van mening geweest zijn, dan "geen interesse".
Als het haar in al die jaren en met 100% inzet niet gelukt is om het te maken, dan zal het nu ook niet gaan werken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee... er werden toen meer artiesten op straat gezet. Gewoon omdat de verkoopcvijfers echt dramatisch daalden. En je moet 100% inzet hebben om het te maken? Ja, dat heeft Rachel niet natuurlijk.
Het ligt er echt niet alleen aan hoe je je inzet, ik weet dat Rachel zich altijd voor de volle 100% inzet. Je moet ook geluk hebben en de juiste mensen tegenkomen. Dat Rachel niet solo is doorgebroken de laatste jaren zegt niks over haar inzet. En dat ze nu weer mee doet aan een tv programma, het is niet hetzelfde als starmaker dat was een groep nu is het solo. Ze verdiend respect voor het doorzettingsvermogen! Daarnaast is ze altijd zichzelf gebleven, ze heb een geweldige stem.. Kortom Rachel 2 the finalquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:50 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Als het haar in al die jaren en met 100% inzet niet gelukt is om het te maken, dan zal het nu ook niet gaan werken.
en dat is ze nu wel ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:29 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is zangeres, en heeft vorig jaar een platencontract gekregen bij een grote platenmaatschappij. Ze was niet bekend,
Precies, het was sowieso een schande dat ze in de singoff stond... Ik ga zelfs stemmen vrijdag ook al kan ik het niet live zienquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:20 schreef erikh het volgende:
Zoals ze in de singoff stond te zingen en te performen was ze echt fantastisch. Helemaal los en alles gegeven. Hopelijk wint ze want ze is gewoon de beste en ook enorm constant elke week.
hahaha, dat heb ik de laatste 2 keer ook gedaan, de ene keer omdat ik op een verjaardag zat, de andere keer omdat ik op een terrasje zat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, het was sowieso een schande dat ze in de singoff stond... Ik ga zelfs stemmen vrijdag ook al kan ik het niet live zien
Je kunt sinds afgelopen zondag al stemmenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, het was sowieso een schande dat ze in de singoff stond... Ik ga zelfs stemmen vrijdag ook al kan ik het niet live zien
Zo werkt het helaas niet in de platenwereld. Je moet een beetje geluk hebben/afdwingen en dat doet Rachel nu door met X factor mee te doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:50 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Als het haar in al die jaren en met 100% inzet niet gelukt is om het te maken, dan zal het nu ook niet gaan werken.
Klopt. dat was Warner die zijn complete lokale 'stal' op straat zette. Waaronder ook Krezip.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee... er werden toen meer artiesten op straat gezet. Gewoon omdat de verkoopcvijfers echt dramatisch daalden. En je moet 100% inzet hebben om het te maken? Ja, dat heeft Rachel niet natuurlijk.
Laten we eerlijk zijn, zonder X factor is het dus niet gelukt. Ze doet niet voor niets mee. Maar dat ligt niet aan Rachel, maar meer aan de platenmaatschappijen die niet echt meer risico's durven lopen.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:57 schreef MirKr het volgende:
GO Rachel, je komt er wel, met of zonder X Factor!!
Ik weet niet hoe het met jouw oren zit, maar volgens mij is Rachel de enige met een unieke herkenbare sound !quote:Op woensdag 29 april 2009 21:12 schreef krootje het volgende:
Ik geloof niet meer zo in Rachel. Ze doet iedere keer zo iemand na en heeft niet echt een eigen sound of sterke persoonlijkheid. Ik gun het haar wel heel erg, maar ze mist nog ff wat, of tenminste dat vergeten ze uit te zenden misschien. Dat kan ook.
Amenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:19 schreef creno het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jouw oren zit, maar volgens mij is Rachel de enige met een unieke herkenbare sound !
Met mijn oren gaat het goed en daarom zul je mij ook niet horen zeggen dat Rachel niet kan zingen. Integendeel, ze is een hele goede zangeres. Maar waar blijft nou het icoon Rachel?? Dat ze heel goed alles kan zingen en iedereen heel goed na kan doen, misschien wel overtreffen met hun eigen nummer, ja dat weet ik nu wel. Ik vraag me gewoon heel erg af wat ze nu zelf eigenlijk leuk vind om te doen. Leg ik het zo goed uit dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:19 schreef creno het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jouw oren zit, maar volgens mij is Rachel de enige met een unieke herkenbare sound !
je wilt haar dus in een hokje zetten als ik het goed begrijp ?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:31 schreef krootje het volgende:
[..]
Met mijn oren gaat het goed en daarom zul je mij ook niet horen zeggen dat Rachel niet kan zingen. Integendeel, ze is een hele goede zangeres. Maar waar blijft nou het icoon Rachel?? Dat ze heel goed alles kan zingen en iedereen heel goed na kan doen, misschien wel overtreffen met hun eigen nummer, ja dat weet ik nu wel. Ik vraag me gewoon heel erg af wat ze nu zelf eigenlijk leuk vind om te doen. Leg ik het zo goed uit dan?
Nah.. eigenlijk welquote:Op woensdag 29 april 2009 21:46 schreef creno het volgende:
[..]
je wilt haar dus in een hokje zetten als ik het goed begrijp ?
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:28 schreef electronique het volgende:
ze is wel een goede zangeres, maar daar houdt het ook op
Dat geldt juist voor Lisa bv. Die kan goed zingen, maar heeft niet echt kaas gegeten van een goede show neerzetten. Rachel daarentegen wel. Dus ik snap niet dat je dat juist Rachel verwijt.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:28 schreef electronique het volgende:
ze is wel een goede zangeres, maar daar houdt het ook op
ja ik denk dat lisa het ook wel een beetje heeft, al denk ik dat lisa zichzelf, wat ze is en wil zijn een beetje verliest in alles.quote:Op donderdag 30 april 2009 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat geldt juist voor Lisa bv. Die kan goed zingen, maar heeft niet echt kaas gegeten van een goede show neerzetten. Rachel daarentegen wel. Dus ik snap niet dat je dat juist Rachel verwijt.
Maarja op de radio hoor ik toch liever een Lisa dan een Rachel hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat geldt juist voor Lisa bv. Die kan goed zingen, maar heeft niet echt kaas gegeten van een goede show neerzetten. Rachel daarentegen wel. Dus ik snap niet dat je dat juist Rachel verwijt.
Ze had gelukkig 2 goede optredens, niets op aan te merkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:12 schreef DrunKnJSD het volgende:
Vorige week nog bijna weggestuurd door de stemmen van de bellende kijkers maar gisteravond was het lot haar gunstig geschied!
LOL.. K-otic was geen flop hoor. Singles hebben het meer dan goed gedaan en albums ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:57 schreef stylish_bitch het volgende:
Ik gun het haar wel,
ze doet zoveel moeite om een carriere te maken,
en K-otic was gewoon een flop.
Go Rachel!
*Hoewel Lisa wel mijn nummer 1 is.*
Klopt:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. K-otic was geen flop hoor. Singles hebben het meer dan goed gedaan en albums ook.
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:14 schreef creno het volgende:
Idols 4: Men dacht dat Nathalie zou winnen, Nikki won !
idd, dat was wel een heel slecht voorbeeld. Alleen die van floortje vs raffaela klopt enigszins, de rest is onzinquote:
Ik gun het haar wel, maar ik vind ook dat ze haar kans heeft gehad.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:18 schreef murp het volgende:
ik gun het haar gewoonweg niet, ze heeft al een hele carrière gehad.
Ik heb ook nooit gedacht dat Floortje zou winnen eigenlijk. Raffaela was een betere zangeres.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:27 schreef sbientje het volgende:
[..]
idd, dat was wel een heel slecht voorbeeld. Alleen die van floortje vs raffaela klopt enigszins, de rest is onzin
Nee hoezoquote:Op zondag 3 mei 2009 09:33 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Pffffffff!!
Heb je de Photoshop ontdekt ofzo?![]()
Inderdaad, zó fout met dat kader en die 'bloem' linksboven en onderquote:Op zondag 3 mei 2009 09:33 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Pffffffff!!
Heb je de Photoshop ontdekt ofzo?![]()
Ten eerste heb ik mijn foto's verkleind. Ze zijn gemaakt met een canon 350Dquote:Op zondag 3 mei 2009 10:44 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad, zó fout met dat kader en die 'bloem' linksboven en onderEn dan voor zo'n matige foto ook nog eens je copyright claimen
En Floortje een suikerzoete nepdoosquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gedacht dat Floortje zou winnen eigenlijk. Raffaela was een betere zangeres.
Nee, ik wíl dat niet eens zelf maken. Alleen met die kaders en die tekst er zo groot op staat wat, tja, hoe zal ik het eens zeggen.. kitscherig. Je hebt zeker ook plaatjes die bewegen en met glitters?quote:Op zondag 3 mei 2009 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
ok foto op originele grote, zonder kaders, wel met copyrightJaloers dat je zulke foto's zelf niet kan maken ofzo
[ afbeelding ]
alsof je zulke goede foto's maaktquote:Op zondag 3 mei 2009 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
ok foto op originele grote, zonder kaders, wel met copyrightJaloers dat je zulke foto's zelf niet kan maken ofzo
[ afbeelding ]
Nee, ze vinden het gewoon lelijkquote:Op zondag 3 mei 2009 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
Jaloers dat je zulke foto's zelf niet kan maken ofzo
de vriendin van boukhari is een vriendin van rachel, heb ik gisteren begrepenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:53 schreef koningdavid het volgende:
Ik wist ook niet dat ze bevriend was met Nourdin Boukhari trouwens.
Smaken verschillenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:16 schreef eleusis het volgende:
[..]
Nee, ze vinden het gewoon lelijkIk ook overigens.
Ik denk dat Apeldoorn nog in haar hoofd zat.....quote:Op zondag 3 mei 2009 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ja was ook afschuwelijk
Ze had hieronder een legging aan, maar op zich viel het wel mee met der dikke poten. Op tv lijkt inderdaad alles dikker. maar zo in het echie viel dat best mee.
Ze was trouwens weer echt lief. Z gingen handtekeningen uitdelen, en ze maakte zich alleen maar zorgen om een klein kindje wat in de verdrukking zat,dus ze haalde gelijk de beveiliging erbij, en Lisa en Jamal die viel dat nog geen eens op
Ervaring zal ik dan maar denken?
Sorry maar:quote:Op zondag 3 mei 2009 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Smaken verschillen![]()
Ik vond ze overigens erg mooi gelukt. En niet alleen ik. En heb er al weer genoeg geld mee verdiend![]()
Helaas gaat Jamal winnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:14 schreef creno het volgende:
Rachel maakt een grote kans om te winnen, omdat Lisa door vele als winnares wordt gezien !
Ik zal het even uitleggen:
idols 1: Men dacht dat Jim zou winnen, Jamai won !
idols 3: Men dacht dat Floortje zou winnen, Raffaela won !
Dus een gedoodverfde winnaar wil toch niet altijd iets zeggen !
Ik heb zelfs mijn prijzen verhoogdquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn prijzen verhoogdIk maak nu 1 euro winst op 1 foto
Nog 501 mensen die mijn foto's kopen en ik heb 600 euro verdiend
Sta nu op 99 euroBest veel in 2 dagen tijd voor een hobby fotograaf
Sorry hoor. Wie is de "men" waar jij op doelt, alleen jijzelf waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:14 schreef creno het volgende:
Rachel maakt een grote kans om te winnen, omdat Lisa door vele als winnares wordt gezien !
Ik zal het even uitleggen:
idols 1: Men dacht dat Jim zou winnen, Jamai won !
idols 3: Men dacht dat Floortje zou winnen, Raffaela won !
Dus een gedoodverfde winnaar wil toch niet altijd iets zeggen !
Lisa heeft ook last van het Floortje-effectquote:Op zondag 3 mei 2009 18:07 schreef UltraR het volgende:
De populariteit van Floortje daalde zienderogen naarmate de liveshows vorderden. Volgens mij was het vrij duidelijk dat het spannend zou worden in de finale.
Nathalie van Nikki winnen???!!!???!! right.... Als er ooit 1 winna(a)r(es) van tevoren vrij duidelijk was was het Nikki wel.
Meldtquote:Op zondag 3 mei 2009 18:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Lisa heeft ook last van het Floortje-effectZe wordt niet direct minder populair als je naar het gegil op de tv luistert maar op Fok komt er wel steeds meer kritiek.
Ik heb nooit gedacht dat Nathalie zou winnen. Gevreesd misschienMaar als er ooit 1 vooraf vasstaande winnaar is geweest dan is dat Sharon wel geweest.
Ik denk dat Rachel nu wel een grote kans maakt. Qua zang doet ze niks onder voor Lisa, qua uitstraling overstijgt ze Lisa met gemak. Plus dat er nog ex-starmaker fans zijn die nog steeds Rachel fan zijn. Dat helpt ook.
Rachel heeft te veel vriendjes in de muziek wereld.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Lisa heeft ook last van het Floortje-effectZe wordt niet direct minder populair als je naar het gegil op de tv luistert maar op Fok komt er wel steeds meer kritiek.
Ik heb nooit gedacht dat Nathalie zou winnen. Gevreesd misschienMaar als er ooit 1 vooraf vasstaande winnaar is geweest dan is dat Sharon wel geweest.
Ik denk dat Rachel nu wel een grote kans maakt. Qua zang doet ze niks onder voor Lisa, qua uitstraling overstijgt ze Lisa met gemak. Plus dat er nog ex-starmaker fans zijn die nog steeds Rachel fan zijn. Dat helpt ook.
bronnen:quote:Op zondag 3 mei 2009 18:07 schreef UltraR het volgende:
[..]
Sorry hoor. Wie is de "men" waar jij op doelt, alleen jijzelf waarschijnlijk?
Jim zat ongeveer elke liveshow tot aan de finale op de kruk, Jamai had daar nog nooit gezeten. Welke sukkel denkt er dan dat Jim zal gaan winnen?
De populariteit van Floortje daalde zienderogen naarmate de liveshows vorderden. Volgens mij was het vrij duidelijk dat het spannend zou worden in de finale.
Nathalie van Nikki winnen???!!!???!! right.... Als er ooit 1 winna(a)r(es) van tevoren vrij duidelijk was was het Nikki wel.
Ik vind Rachel best een goeie zangeres.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:44 schreef Plazier het volgende:
Rachel is echt geweldig, een prachtige vrouw!
Heb hier trouwens een filmpje waarin haar rondingen (lees: lekkere kontje) errug goed te zien zijn, aanradertje!
![]()
youtube.com/watch?v=Kr2jlCyCJBI&feature=fvst
Dat is het grote verschil! En daarom moet ze ook winnen, verder is ze ook gewoon veel innemender en leuker. Meer een pure artiest.quote:Op donderdag 30 april 2009 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwachtte al wat van dit soort artikelen. Die heb ik ook gelezen toentertijd. Maar dit zijn dus gewoon 3 mensen die een stukje schrijven. Het is niet alsof journalisten de waarheid in pacht hebben.quote:
Vrijdagavond was ze MET AFSTAND de beste. Twee top optredens. Als zij de X Factor niet heeft, heeft niemand 'm. Lisa boeit me alleen met haar stem en verder niet. Lisa moet in / met een rockband gaan optreden op bijv. Pinkpop, Parkpop, Torhout en dat soort festivals. Past perfect bij haar. Zie in haar niet echt een pop artiest. In Rachel des te meer. Ze heeft zo'n herkenbaar stemgeluid! In alle nummers van K-Otic haal je haar stem er feilloos tussenuit. Ik hoop eigenlijk dat ze in de finale nog een keer in de 'herkansing' gaat met I will always love you, want ik weet 100% zeker dat ze het kan en dat ze iedereen daarmee omver blaast!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:31 schreef TheVulture het volgende:
Ze was zaterdag echt beter dan Lisa vond ik...
Een herkansing met I will always love you?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:47 schreef MirKr het volgende:
[..]
Vrijdagavond was ze MET AFSTAND de beste. Twee top optredens. Als zij de X Factor niet heeft, heeft niemand 'm. Lisa boeit me alleen met haar stem en verder niet. Lisa moet in / met een rockband gaan optreden op bijv. Pinkpop, Parkpop, Torhout en dat soort festivals. Past perfect bij haar. Zie in haar niet echt een pop artiest. In Rachel des te meer. Ze heeft zo'n herkenbaar stemgeluid! In alle nummers van K-Otic haal je haar stem er feilloos tussenuit. Ik hoop eigenlijk dat ze in de finale nog een keer in de 'herkansing' gaat met I will always love you, want ik weet 100% zeker dat ze het kan en dat ze iedereen daarmee omver blaast!
Die nummer, deze nummerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:43 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Een herkansing met I will always love you?
Kijk, die nummer is zo uitgekauwd en uitgebeft.
Waarom zou ze het nog een keertje moeten zingen dan?
Is het om te bewijzen dat ze de beste zangeres is?
Ik dacht dat je Rachel al de beste vindt.
Die nummer is door bijna iedereen, die een beetje
redelijk de toon kan houden, gezongen en als Rachel het nog
niet goed kan brengen dan vind ik het te veel van het goeie
om deze uitgekauwde nummer nog weer eens te moeten aanhoren.
Grappenmaker. Dat nummer kunnen alleen echt de beste zangers/zangeressen zingen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:43 schreef KbenHetZat het volgende:
Die nummer is door bijna iedereen, die een beetje
redelijk de toon kan houden, gezongen en als Rachel het nog
niet goed kan brengen dan vind ik het te veel van het goeie
om deze uitgekauwde nummer nog weer eens te moeten aanhoren.
Of 'Listen'.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:19 schreef creno het volgende:
ik roep het nog maar eensze moet gewoon Halo van Beyonce zingen
Die is wel op haar lijf geschrevenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:50 schreef sbientje het volgende:
maar ze gaat "One night only" zingen. Wat vinden jullie daarvan? Kan volgens mij heel goed of heel slecht uitpakken..
Dat nummer had ik ook voor haar gekozen, de andere twee vond ik niets, dit is een nummer waar ze flink wat stemmen mee kan scoren.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:50 schreef sbientje het volgende:
maar ze gaat "One night only" zingen. Wat vinden jullie daarvan? Kan volgens mij heel goed of heel slecht uitpakken..
Als ze zoiets doet als dit, komt het wel goedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:53 schreef MirKr het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat het nummer me helemaal niets zei. Dus opgezocht op YouTube, zangeres kende ik eigenlijk ook niet. Tja, tis wel een vrij dramatisch nummer, volgens mij uit een musical ofzo? Denk wel dat het in Rachel's nadeel kan zijn dat het een relatief onbekend nummer is in tegenstelling tot de nummers van Lisa en Jamal. Ik denk echter wel dat ze het met verve kan brengen, zitten een paar mooie uithalen in, dus zal wel goedkomen! Ben wel heel benieuwd naar haar 'single', het zou een mix van pop met een vleugje country zijn volgens haar in Live & Cooking. Als ze daarmee maar niet hetzelfde pad inslaat als Ilse de Lange!
Lisa staat momenteel op punten voor, dat zie je in alle polls.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:20 schreef ranja het volgende:
Ze gaat ook weer I Will Always Love You van Dolly Parton doen stond in de Metro
Waarom nou...
Als ze met een stunt wilt aankomen dan moet ze Wheneverquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lisa staat momenteel op punten voor, dat zie je in alle polls.
Rachel kan alleen nog winnen door een stunt uit te halen.
Gordon zei dat ze niet goed genoeg was voor het liedje... Lijkt mij al uitdaging genoeg
Nah, die heeft ze al gedaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:18 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Als ze met een stunt wilt aankomen dan moet ze Whenever
van Shakira zingen. Topless graag!
Heupwiechend want ze heeft heel veel heup te over.
Buikdansend moet kunnen want ze heeft plenty buik.
Denk dat ze daarmee 25% xtra stemmen kan scoren........
Dat nummer is te hoog gegrepen voor haar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:20 schreef ranja het volgende:
Ze gaat ook weer I Will Always Love You van Dolly Parton doen stond in de Metro
Waarom nou...
Ze wil heel graag doorbreken... ik denk alleen wel dat dit echt haar laatste kans is... meer programma's zijn er ook nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:25 schreef patatmetfriet het volgende:
Oké. Songfestival. Talpa Soundmixshow. En dan natuurlijk Starmaker. Vindt ze het soms gewoon leuk om aan teevee spelletjes mee te doen of zo?
De uitslag is eigenlijk vaak anders dan die van de polls, dus geen pijl op te trekken. Als de mensen stemmen op de meest allround artiest dan wint Rachel gewoon. Zo simpel is het.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lisa staat momenteel op punten voor, dat zie je in alle polls.
QFT!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:29 schreef patatmetfriet het volgende:
Rachel, voor al uw feesten en partijen met dronken collega's in een boerenschuur. Misschien gaat de uurprijs naar XFA weer wat omhoog. Maar dat zal het blijven. Daaaag Reetsj.
Geweldigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als ze zoiets doet als dit, komt het wel goed
De soort muziek die je hoort als mijn pielemuis in en langs haar anus schuurt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:17 schreef BVO het volgende:
Wat voor muziek gaat deze braderiezangeres eigenlijk na XFA maken?
Heel mooiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:18 schreef MaGNeT het volgende:
Oh ja, en deze vind ik eigenlijk wel het best van haar recente werk
Ik wil niet weten hoe dat klinkt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:19 schreef Plazier het volgende:
[..]
De soort muziek die je hoort als mijn pielemuis in en langs haar anus schuurt.
We zien haar terug op het Songfestival van 2010quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:17 schreef BVO het volgende:
Weet je zeker dat het niet vanwege de benodigde humor is?!quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:55 schreef MisterO het volgende:
Ik las in de Metro dat Rachel vrijdag weer I will always love you gaat zingen om te bewijzen dat ze het wel kan
Eigenlijk heb je best wel een punt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:17 schreef BVO het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zien haarmaandelijks terug op het Songfestival van 2010 nummer 1 in de top 40!
[POLL] Finale X-Factorquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
Goede keus! Even laten zien dat ze het wel kan! Zing Gordon maar onder de tafel Rachel! Je kan het!
BVOBraderiezangeres
Jij weet echt niet waar je het over heb he? Er staat daar gewoon een allround zangeres met zeker wel een eigen stem, ik herken haar stem meteen! Ze heeft namelijk een country-achtige klank in haar stem
En toch denk ik dat ze niet gaat winnen. ik denk zelfs dat die Jamal gaat winnen, jezus die is echt TE populair
Die poll op fok heeft nooit geklopt volgens mijquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
[POLL] Finale X-Factor
Ik weet niet hoe je erbij komt dat Jamal populair is, op FOK niet iig
Ze kan zingen, ze heeft een redelijk eigen geluid, maar verder... totaal GEEN eigen identiteit. Dat is wat mensen willen. Ze willen iemand die echt is, iemand die een bepaalde muzieksoort vanuit zijn hart zingt. Rachel is een leuke zangeres voor feesten en partijen. Goede stem, kan alles zingen, doet hard haar best.. maar voor een echte artiest? Zoals haar zijn er teveel, ze zal nooit een echte ster worden. Nooit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
Goede keus! Even laten zien dat ze het wel kan! Zing Gordon maar onder de tafel Rachel! Je kan het!
BVOBraderiezangeres
Jij weet echt niet waar je het over heb he? Er staat daar gewoon een allround zangeres met zeker wel een eigen stem, ik herken haar stem meteen! Ze heeft namelijk een country-achtige klank in haar stem
En toch denk ik dat ze niet gaat winnen. ik denk zelfs dat die Jamal gaat winnen, jezus die is echt TE populair
Ik stel voor alle bakvissen het land uit te zettenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:35 schreef sbientje het volgende:
et zegt hoogstens dat er een hoop bakvissen fan zijn van jamal... en spijkenisse is natuurlijk een soort Brooklyn The Netherlands
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze kan zingen, ze heeft een redelijk eigen geluid, maar verder... totaal GEEN eigen identiteit. Dat is wat mensen willen. Ze willen iemand die echt is, iemand die een bepaalde muzieksoort vanuit zijn hart zingt. Rachel is een leuke zangeres voor feesten en partijen. Goede stem, kan alles zingen, doet hard haar best.. maar voor een echte artiest? Zoals haar zijn er teveel, ze zal nooit een echte ster worden. Nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |