Maarja op de radio hoor ik toch liever een Lisa dan een Rachel hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat geldt juist voor Lisa bv. Die kan goed zingen, maar heeft niet echt kaas gegeten van een goede show neerzetten. Rachel daarentegen wel. Dus ik snap niet dat je dat juist Rachel verwijt.
Ze had gelukkig 2 goede optredens, niets op aan te merkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:12 schreef DrunKnJSD het volgende:
Vorige week nog bijna weggestuurd door de stemmen van de bellende kijkers maar gisteravond was het lot haar gunstig geschied!
LOL.. K-otic was geen flop hoor. Singles hebben het meer dan goed gedaan en albums ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:57 schreef stylish_bitch het volgende:
Ik gun het haar wel,
ze doet zoveel moeite om een carriere te maken,
en K-otic was gewoon een flop.
Go Rachel!
*Hoewel Lisa wel mijn nummer 1 is.*
Klopt:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. K-otic was geen flop hoor. Singles hebben het meer dan goed gedaan en albums ook.
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:14 schreef creno het volgende:
Idols 4: Men dacht dat Nathalie zou winnen, Nikki won !
idd, dat was wel een heel slecht voorbeeld. Alleen die van floortje vs raffaela klopt enigszins, de rest is onzinquote:
Ik gun het haar wel, maar ik vind ook dat ze haar kans heeft gehad.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:18 schreef murp het volgende:
ik gun het haar gewoonweg niet, ze heeft al een hele carrière gehad.
Ik heb ook nooit gedacht dat Floortje zou winnen eigenlijk. Raffaela was een betere zangeres.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:27 schreef sbientje het volgende:
[..]
idd, dat was wel een heel slecht voorbeeld. Alleen die van floortje vs raffaela klopt enigszins, de rest is onzin
Nee hoezoquote:Op zondag 3 mei 2009 09:33 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Pffffffff!!
Heb je de Photoshop ontdekt ofzo?![]()
Inderdaad, zó fout met dat kader en die 'bloem' linksboven en onderquote:Op zondag 3 mei 2009 09:33 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Pffffffff!!
Heb je de Photoshop ontdekt ofzo?![]()
Ten eerste heb ik mijn foto's verkleind. Ze zijn gemaakt met een canon 350Dquote:Op zondag 3 mei 2009 10:44 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad, zó fout met dat kader en die 'bloem' linksboven en onderEn dan voor zo'n matige foto ook nog eens je copyright claimen
En Floortje een suikerzoete nepdoosquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gedacht dat Floortje zou winnen eigenlijk. Raffaela was een betere zangeres.
Nee, ik wíl dat niet eens zelf maken. Alleen met die kaders en die tekst er zo groot op staat wat, tja, hoe zal ik het eens zeggen.. kitscherig. Je hebt zeker ook plaatjes die bewegen en met glitters?quote:Op zondag 3 mei 2009 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
ok foto op originele grote, zonder kaders, wel met copyrightJaloers dat je zulke foto's zelf niet kan maken ofzo
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |