Basketballquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:51 schreef Laniboekje het volgende:
En hoe is het eigenlijk gekomen dan? Een keer een ongeluk gehad of iets?
Ieuw! Zie het al voor me en ik hoor het ook gewoon... Vreselijk. Neem aan dat je dus ook niet meer kunt basketballen op het moment?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Basketball
Probeerde de bal binnen te houden... Nu was dat wel gelukt, maar ik zette mijn linkervoet neer, draai mijn lichaam en mijn voet blijft volkomen stil staan en toen was het KNAP!
Neuh, kan geeneens fietsen op het moment laat staan springen en rennenquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ieuw! Zie het al voor me en ik hoor het ook gewoon... Vreselijk. Neem aan dat je dus ook niet meer kunt basketballen op het moment?
Fietsen is toch maar overrated...quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Neuh, kan geeneens fietsen op het moment laat staan springen en rennen
quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Fietsen is toch maar overrated...
Heb wel met je te doen.
zolang ze winnen hoor je mij niet klagenquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:58 schreef Edwinuss het volgende:
Wat een saaie wedstrijd van Manchester.
Ze hebben de laatste 2 wedstrijden in het laatste kwartier een 17 jarige speler in het veld gezet, maar die speler heeft de laatste 2 keer een beslissende goal gescoord.
Mij ook niet, maar ze hebben wel beter gespeeld.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
zolang ze winnen hoor je mij niet klagen
zekersquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar ze hebben wel beter gespeeld.
Volg je het voetbal een beetje ?
Vanavond Barcalona
1-3quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
1-3Ik had het over de championleague
maar je had het aantal doelpunten goed
edit: barcalona won wel met 4-0 van Bayern. Misschien dat je daar mee vergist
Die speelden dezelfde avond
quote:
wattesquote:
edit.. was al beantwoordquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:08 schreef Lyzio het volgende:
Omdat het de eerste zaterdag van de week is. Like d0h...
Ik heb de VBO gedaanquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:15 schreef Lyzio het volgende:
En trouwens, Edje, een spatie tussen het laatste woord van een zin en het daaropvolgende leesteken is echt not done. VMBO-er.
Krijg je van mij drie tonnen Zyklon B op je beeldscherm!quote:
wil je ze ernaast zetten anders vallen ze eraf...quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Krijg je van mij drie tonnen Zyklon B op je beeldscherm!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik begon je net een toffe gozer te vindenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:18 schreef Pettigrew81 het volgende:
Maar ik ga ff buiten een wijntje drinkennu is het nog aangenaam buiten
Ga huilen .quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:15 schreef Lyzio het volgende:
En trouwens, Edje, een spatie tussen het laatste woord van een zin en het daaropvolgende leesteken is echt not done. VMBO-er.
Ooh! Extra een spatie doen hé! Schavuit!quote:
ja .quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ooh! Extra een spatie doen hé! Schavuit!
NiX mis met die OP Racert!quote:
Dat mag je zelf invullen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:27 schreef Lyzio het volgende:
Waarom denkt iedereen dat ik een kloon van AQuila ben?
CD-i part 2?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:27 schreef Edwinuss het volgende:
Je vriendje heeft een nieuwe video op Youtube gezet.
Ik ben helemaal niemands creatie! Ja, van m'n ouders. Maar goed, dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:30 schreef AQuila360 het volgende:
Lz! Voor wat het waard is: Je bent wel mijn beste creatie tot nu toe!
Damn wat ben jij mild geworden...quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Geen idee. Maar de cameraman moet echt een nekschot krijgen, wat een mongool.
Lz sorry maar ik loog toen ik zei dat je ouders had... Je bent een kloon die door mij is gemaakt!quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niemands creatie! Ja, van m'n ouders. Maar goed, dat is een ander verhaal.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Damn wat ben jij mild geworden...
Dat is een vuige leugen!quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lz sorry maar ik loog toen ik zei dat je ouders had... Je bent een kloon die door mij is gemaakt!
Clone #14
Sorry iedereen wist het al...quote:
Edje ook hoor maar die is misluktquote:
Dít is dan wel weer een AQ-kloon!quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:55 schreef DGVF het volgende:
De nieuwe review staat idd net online, kijk snel!
Het is een kanker review.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:55 schreef DGVF het volgende:
De nieuwe review staat idd net online, kijk snel!
Hoezo dat dan weer.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Geen idee. Maar de cameraman moet echt een nekschot krijgen, wat een mongool.
Ik wil een mod op jou. Ieder moment van de dag! We never close! Bandiet dat je daar zit!quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:57 schreef AQuila360 het volgende:
Hey Emar toevallig dat je komt binnen vallen nu!!
En Edje je bent wel hard man!
Hoezo dat dan weer?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:58 schreef DGVF het volgende:
[..]
Hoezo dat dan weer.
De review gaat trouwens over Hotel Mario
Ik vond je best cool, maar nu niet meer. Onze liefde is over!quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:59 schreef AQuila360 het volgende:
Edje wat Emar graag wil horen zijn opmerkingen waar die wat mee kan?
Lz! Als je edje op dat jochie met kanker scheld dan gaat me dat te ver!quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik vond je best cool, maar nu niet meer. Onze liefde is over!
Monteren is wat anders dan filmen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lz! Als je edje op dat jochie met kanker scheld dan gaat me dat te ver!
Ik weet dat Edje handig is met monteren enzo dus misschien kan die emar wel helpen of tips geven! daar heeft dat joch meer aan!
Ohh oke dus alleen het filmen is kut?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Monteren is wat anders dan filmen.
Hij kan gewoon niet filmen.
Nee.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:02 schreef Edwinuss het volgende:
AQ, ik kan hem wel een tip geven :
Verwijder als je video's.
Ga daarna je wachtwoord veranderen, sla gewoon een paar keer op het toetsenbord totdat je een lange letterreeks krijgt die niemand kan onthouden.
Dus je intereseert jeniet voor opbouwende kritiek. Lekkere filmmaker ben je danquote:
Jij ook weer hier, ouwe zuiperd.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus je intereseert jeniet voor opbouwende kritiek. Lekkere filmmaker ben je dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je alleen de cameraman een nekschot wil geven, van mij mag de rest ook hoorquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat kleine kindje dan niet hoor. Dat is zielig.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat je alleen de cameraman een nekschot wil geven, van mij mag de rest ook hoor
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:08 schreef Edwinuss het volgende:
Er is een fototopic ergens, en daar heeft een user een foto geplaatst waar jevan zegt.
Welke Guido is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Dat noem ik geen opbouwende kritiek,quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Daar heb je een punt Emar!quote:
Ik ben aangesloten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:12 schreef Lyzio het volgende:
Ik zal zorgen dat de laatste post in dit topic van mij is en dan gaat de volgende reeks de titel LBF heten!
STOPT HET KLONEN! SLUIT U AAN!
Wij gaan de gevestigde orde omver schoppen! VIVA LA RESISTANCE!quote:
. .quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:16 schreef AQuila360 het volgende:
Ik sluit me aan bij de Clone heersers!
Sorry Lz
Ik ga jouw geen opbouwende kritiek gevenquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:16 schreef AQuila360 het volgende:
Ik sluit me aan bij de Clone heersers!
Sorry Lz
quote:This is Lyzio. If you are listening.. you are the resistance.
its alivequote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ga jouw geen opbouwende kritiek geven
Omdat ik namelijk allang niet meer naar die zooi van je kijk
Het boeidt me niet wat je maakt, het is niks, was niks en het zal nooit wat worden ook.
Val AQuila maar lastig met die meuk van je. Ik ga echt geen tijd besteden aan jouw bullshit.
Want meer dan dat word die film van jouw niet. Leuk hoor dat je lol hebt bij het maken van die film,
ik besteed liever me leuke dingen. Klaar en nu mij niet meer quoten want antwoorden doe ik niet meer. Ik ben compleet klaar met jouw en die meuk die je uitkots op youtube.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:19 schreef Edwinuss het volgende:
Member #1
Lyzio, AKA the hottie
Member # 2
Edwinuss AKA The Bear
Member #3
Poit, AKA ARIE DE BEUKER
Dit wordt gewoon nog stoerder dan onze band!!quote:
Haha. Seniele ouwe vent.quote:
Het zou een mooi logo zijn, zeg nou zelf.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het zou een mooi logo zijn, zeg nou zelf.
Valt me wel tegen als developer, wat een slecht idee.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het zou een mooi logo zijn, zeg nou zelf.
Hij mag dan 81 zijn, maar hij vindt grapjes over ontlasting nog altijd leuk. Gun de man zijn plezier.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Valt me wel tegen als developer, wat een slecht idee.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:51 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hij mag dan 81 zijn, maar hij vindt grapjes over ontlasting nog altijd leuk. Gun de man zijn plezier.
Het idee had niets met development te makenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Valt me wel tegen als developer, wat een slecht idee.
moet toch wat :pquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het idee had niets met development te maken
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:12 schreef Edwinuss het volgende:
Lennart, ken jij een joey schiphouwer uit groningen?
hey hey!quote:
Je gaat te ver Koei!quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:54 schreef koei het volgende:
Zo, druk dagje op mn werk. De zaterdag voor pasen is sowieso altijd mega druk, maar we hadden vandaag ook nog een man met een hartstilstand in de winkel. Uiteindelijk hebben ze zn hart met van die elektrische schokken weer aan de praat gekregen, maar in het ziekenhuis is hij alsnog overleden. En ik wasvanmorgen vrij, dus ik heb alle actie weer gemist
Jullie hebben een AED? Heel goed!quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:54 schreef koei het volgende:
Zo, druk dagje op mn werk. De zaterdag voor pasen is sowieso altijd mega druk, maar we hadden vandaag ook nog een man met een hartstilstand in de winkel. Uiteindelijk hebben ze zn hart met van die elektrische schokken weer aan de praat gekregen, maar in het ziekenhuis is hij alsnog overleden. En ik wasvanmorgen vrij, dus ik heb alle actie weer gemist
quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
Ed ga weg uit het 360 topic of ik roep Bart!
Nee, wij hebben BHV-ers en een telefoon om 112 mee te bellen. De ambulance was er binnen 5 minuten, dus dat was erg netjes! Mijn werk zit gelukkig ook redelijk dicht bij het ziekenhuis in de buurt, dat scheelt ook.quote:
Hoi met Koei ik wil graag 2 pizza calamiteiten bestellen!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:10 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, wij hebben BHV-ers en een telefoon om 112 mee te bellen. De ambulance was er binnen 5 minuten, dus dat was erg netjes! Mijn werk zit gelukkig ook redelijk dicht bij het ziekenhuis in de buurt, dat scheelt ook.
Oh, nou gooi eens in de groep. Neem aan dat de BHV'ers een jaarlijkse BLS (Basic Life Support) training krijgen. Wordt tegenwoordig ook aandacht aan werken met een AED gegeven.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:10 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, wij hebben BHV-ers en een telefoon om 112 mee te bellen. De ambulance was er binnen 5 minuten, dus dat was erg netjes! Mijn werk zit gelukkig ook redelijk dicht bij het ziekenhuis in de buurt, dat scheelt ook.
Hey dat is zo'n een FM radiotje toch? Moet je zwengelen en dan kun je 20 min radio luisteren!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:26 schreef Reintji het volgende:
[..]
Oh, nou gooi eens in de groep. Neem aan dat de BHV'ers een jaarlijkse BLS (Basic Life Support) training krijgen. Wordt tegenwoordig ook aandacht aan werken met een AED gegeven.
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld; http://www.defibrion.nl/
We hebben het er vorige week bij de bestuursvergadering van mn softbalvereniging wel over gehad. We hebben zo'n ding hangen (van de voetbal), maar er is van ons niemand die ermee om kan gaan, dus dat is ook niet zo handig.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:26 schreef Reintji het volgende:
[..]
Oh, nou gooi eens in de groep. Neem aan dat de BHV'ers een jaarlijkse BLS (Basic Life Support) training krijgen. Wordt tegenwoordig ook aandacht aan werken met een AED gegeven.
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld; http://www.defibrion.nl/
Cloverfield is geniaal.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:07 schreef lennartb.nl het volgende:
Ben cloverfield aan t kijken, best tof ja
De LG 32LG5000 is echt een geweldige tv
Over half jaar wil je een groterequote:Op zaterdag 11 april 2009 23:07 schreef lennartb.nl het volgende:
Ben cloverfield aan t kijken, best tof ja
De LG 32LG5000 is echt een geweldige tv
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Over half jaar wil je een grotere
WIL JE TEGEN MIJ SCHIETEN?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:19 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja
Maar ik ben al blij dat ik de tekst in games nu kan lezen en kan zien waar ik op schiet
Welke shooters heb je allemaal?quote:
COD4quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Welke shooters heb je allemaal?
Team Fortress 2 PCquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Welke shooters heb je allemaal?
Geeeeeeeeiiiiileee sleeeeeeeeeeeetquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:53 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Geeeeeeeeiiiiileee sleeeeeeeeeeeet
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:55 schreef Edwinuss het volgende:
Ben me toch een partij hard afgemaakt @ FIFA09
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Koei zonder dat Koei plaatje ben je voor geen Koei meer!quote:Op zondag 12 april 2009 00:21 schreef koei het volgende:
Zo, ik ga even een broodje in de oven gooien!
Gelukkig!quote:Op zondag 12 april 2009 00:26 schreef koei het volgende:
Het is maar voor twee dagen Aquila... Daarna ben ik mijn ouwe zelf weer!
Oh?quote:
die banken ook van tegenwoordigquote:Op zondag 12 april 2009 02:41 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik kwam gister rond 4uur snachts bij mn vriendin om daar te slapen, maar ik was vet dronken en ging nog even tv kijken. Toen ben ik op de bank in slaap gevallen in een rare positie en nu heb ik vreselijk last van mn nek![]()
En ik maar denken dat ik veilig was van al het leed wat sommige banken mensen aandoen deze tijden, maar nu ben ik er zelf ook slachtoffer vanquote:
Precies, gewoon schandaligquote:Op zondag 12 april 2009 02:53 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik veilig was van al het leed wat sommige banken mensen aandoen deze tijden, maar nu ben ik er zelf ook slachtoffer van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door AQuila360 op 12-04-2009 12:49:23 ]Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op zondag 12 april 2009 09:24 schreef AQuila360 het volgende:
Het is Pasen! En ik heb hier in de SC paaseiren verstopt! Wie ze als 1e vind mag ze hebben!Ikke! Ze zaten achter zo'n balkje verstopt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Dan wil ik wel eentje die je écht van AQuila hebt gekregen, met een certificaat van echtheid dusquote:Op zondag 12 april 2009 12:08 schreef Bart het volgende:
Jullie mogen er allemaal eentje op komen halen op de Eikenhorst 4 in Wassenaar
Die krijg je erbij! Gewoon aanbellen en zeggen dat je het AQuila-eitje komt ophalen, dan komt het helemaal goed!quote:Op zondag 12 april 2009 12:11 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dan wil ik wel eentje die je écht van AQuila hebt gekregen, met een certificaat van echtheid dus
quote:Op zondag 12 april 2009 12:56 schreef Fallen het volgende:
Mobiele tvp zo aan het eind van dit topic.
Welke prijsvraag? Ik heb niets gezien? Kun je nu eindelijk dat Halo Wars pakket winnen?quote:Op zondag 12 april 2009 13:27 schreef koei het volgende:
Jongens, ik ben wel een beetje teleurgesteld in jullie... Krijgen jullie een voorsprong bij de prijsvraag, is er niemand die mee doet
En verkopenquote:Op zondag 12 april 2009 13:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welke prijsvraag? Ik heb niets gezien? Kun je nu eindelijk dat Halo Wars pakket winnen?
als je nou eens een directe link gaf, enige wat ik zie zijn zoek de poes topics op je blogquote:Op zondag 12 april 2009 13:27 schreef koei het volgende:
Jongens, ik ben wel een beetje teleurgesteld in jullie... Krijgen jullie een voorsprong bij de prijsvraag, is er niemand die mee doet
http://games.fok.nlquote:Op zondag 12 april 2009 14:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
als je nou eens een directe link gaf, enige wat ik zie zijn zoek de poes topics op je blog
Lol ik wist niet dat FOK ook een onderdeel over games hadquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 14:19 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb een heel raar gevoel de laatste 2 dagen, voel me niet echt helemaal 100 %
Alles gaat langs me heen etc. Heel raar..
sorry ik dacht dat je het over je blog had, maar ik heb dan ook al je recente blogs gelezenquote:
Ik was het iedergeval niet, ik wist niet eens dat je hier poste. waarschijnlijk gewoon overheen gelezenquote:Op zondag 12 april 2009 20:03 schreef robbolo het volgende:
Zag ik t nou goed? Een link die ik hier gaf, en waar niet op gereageerd werd, is op games.fok terecht gekomen, zonder dat het even gemeld word?
Niet tevreden met de cover van je game?
Maakt ook voor de rest niks uit, was meer om ff die link te spammenquote:Op zondag 12 april 2009 20:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik was het iedergeval niet, ik wist niet eens dat je hier poste. waarschijnlijk gewoon overheen gelezen
Wat heb je er aan gedaan om je wakker te voelen ? Want dat gevoel mis ik nu een beetje. Dit loop vanaf Donderdagavond..quote:Op zondag 12 april 2009 21:42 schreef Poit het volgende:
Zo, ik voel me voor het eerst vandaag weer eens wakker
Morgen een testritje maken in waarschijnlijk mijn nieuwe auto
Nu, ook mét deuk
[ afbeelding ]
M'n bed uitkomenquote:Op zondag 12 april 2009 21:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat heb je er aan gedaan om je wakker te voelen ? Want dat gevoel mis ik nu een beetje. Dit loop vanaf Donderdagavond..
WTF is dat voor dingquote:Op zondag 12 april 2009 21:42 schreef Poit het volgende:
Nu, ook mét deuk
[ afbeelding ]
hmm, ik hoop dat je er niet teveel voor betaaltquote:Op zondag 12 april 2009 21:42 schreef Poit het volgende:
Nu, ook mét deuk
[ afbeelding ]
Ik had bij jouw geen boodchappenkarretje als dat verwachtquote:Op zondag 12 april 2009 21:42 schreef Poit het volgende:
Nu, ook mét deuk
[ afbeelding ]
Welke Prijsvraag Koei? Waarom maak je het me altijd zo moelijkquote:Op zondag 12 april 2009 22:40 schreef koei het volgende:
[..]
hmm, ik hoop dat je er niet teveel voor betaalt
De achterbank kan naar benedenquote:Op zondag 12 april 2009 22:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik had bij jouw geen boodchappenkarretje als dat verwachter kan immers amper een paar kratten bier in
Dat is nou een automobiel AQuila. Ik weet niet of ze in Kloosterhaar nog met paard en wagen rijden?quote:
Helemaal niksquote:Op zondag 12 april 2009 22:40 schreef koei het volgende:
[..]
hmm, ik hoop dat je er niet teveel voor betaalt
serieus? gratis..quote:Op zondag 12 april 2009 22:59 schreef Poit het volgende:
[..]
De achterbank kan naar benedenMoet je opletten wat er in past
[..]
Dat is nou een automobiel AQuila. Ik weet niet of ze in Kloosterhaar nog met paard en wagen rijden?
[..]
Helemaal niks
Is een datequote:Op zondag 12 april 2009 23:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
serieus? gratis..
Ik heb ooit een mazda 323 gekocht voor 25 euro.
Maar dit is natuurlijk nog brijanter
Misschien moet ik maar gewoon keer kijken hoeveel kratten bier erin kanhelp ik daarna ook wel met opmaken
Het staat geschreven.quote:
respectos voor jou.quote:Op maandag 13 april 2009 00:45 schreef lennartb.nl het volgende:
Weer overnieuw bezig met GTA4, geweldige game toch
Het jammere van gta4 toen hij uit kwam was dat ik te gehyped was. Ik wist zoveel details al voordat ik het speelde dat ik ipv telkens verrast zijn, steeds dingen herkende van wat ik had gelezen.quote:
Die hype was inderdaad groot, grootste wat ik ooit heb mee gemaakt als het gaat om een release van een entertainment product, dit zal gegarandeerd ook weer gebeuren als ze een nieuw deel maken, want er waren toch een aantal dingen die beter zouden kunnen, neem aan dat Rockstar naar de fans luistert.quote:Op maandag 13 april 2009 01:00 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Het jammere van gta4 toen hij uit kwam was dat ik te gehyped was. Ik wist zoveel details al voordat ik het speelde dat ik ipv telkens verrast zijn, steeds dingen herkende van wat ik had gelezen.
Alsnog in het begin heel veel plezier van gehad. Maar nu ik het na bijna een jaar weer speel ben ik weer verrast hoe goed hij eigenlijk is. Alle details en de hele sfeer. De humor, de geniale personages en dialogen. Deze game is gewoon perfect
En het rijdt zo lekker, realistisch en zo heerlijk als je op hoge snelheid overal doorheen weet te knallen!
Eerst vermaak ik me wel met hem weer helemaal uitspelen, daarna misschien maar the lost and damned erbij halen
Wat speel je dan wel graag ?quote:Op maandag 13 april 2009 01:59 schreef koei het volgende:
Je moet ook nooit meer dan 1 preview lezen, meer is gewoon niet nodig omdat je dan wel een globaal idee van de game hebt.
Verder vind ik GTA kut. Dat mannetje loopt veel te langzaam en het beweegt niet fijn.
Voor mij was die game te saai..quote:Op maandag 13 april 2009 02:14 schreef koei het volgende:
Rainbow Six Vegas! Eerste spel dat ik helemaal uit heb gespeeld en zelfs wat online achievements voor heb gehaald!1!1 Verder speel ik vooral veel arcade- en muziekgames.
quote:Op maandag 13 april 2009 07:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Misschien straks maar even mn maandje live doen om gta online te spelenwordt dat nog een beetje gespeeld?
Online GTA is volgens mien niet heel tof!quote:Op maandag 13 april 2009 07:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Misschien straks maar even mn maandje live doen om gta online te spelenwordt dat nog een beetje gespeeld?
Tja ik heb nu eenmaal weinig keus als ik Gears of War online wil spelenquote:
Gears is toch ook op de PC te spelen?quote:Op maandag 13 april 2009 10:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Tja ik heb nu eenmaal weinig keus als ik Gears of War online wil spelen
PCquote:
Maar mijn pc is zo verouderd dat ik op de kast na alles wel kan vervangenquote:
quote:Op maandag 13 april 2009 10:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar mijn pc is zo verouderd dat ik op de kast na alles wel kan vervangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
In?quote:
quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 21:42 schreef Poit het volgende:
Nu, ook mét deuk
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 april 2009 10:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar mijn pc is zo verouderd dat ik op de kast na alles wel kan vervangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Heb nog wat gratis maandjesquote:
Hier !quote:Op maandag 13 april 2009 07:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Het is een vet nummer, en ik verwacht dat dit de comeback van dit decennia gaat worden. Beste man gaat dit jaar 2 albums uitbrengen, en is talloze jaren afwezig geweest.quote:Op maandag 13 april 2009 08:16 schreef lennartb.nl het volgende:
Goddamn wat een vreselijk slecht nieuw nummer van Eminem
Vroeger maakte die nog vette shit
Wat is er nu weer mis?quote:
Jaquote:
Damn wat een fucking heerlijk scheurbakkie!!!quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 15:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Damn wat een fucking heerlijk scheurbakkie!!!
Donderdag the car is mine!!![]()
Ja en ik heb in eenquote:Op maandag 13 april 2009 15:30 schreef Poit het volgende:
Ik heb nog nooit in een
[ afbeelding ]
gereden.
Het rijdt in elk geval beter dan mijn [ afbeelding ]
Die ik eerst had.
Maar sowieso, ik kan in elk geval zeggen dat ik in een [ afbeelding ] rij.
En tsjeck en interieur!! [ afbeelding ] Ik heb alleen geen klokje bovenin
Rijden die niet goed dan?quote:Op maandag 13 april 2009 15:19 schreef Tain het volgende:
Als ie trouwens maar beter rijdt dan een:
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook nergens ontkend Poit!quote:Op maandag 13 april 2009 17:35 schreef Poit het volgende:
Nietus!!
Mijn pimpus SUBARU!! is gewoon zwaar KONING!!! Alleenheerscher!
True.. true..quote:
Ik heb anderhalf jaar kinda noodgedwongen in een oude Peugot 106 moeten rijden. Dát is pas een scheurijzer! Heerlijk hoe bij iedere bocht die achterkant je in wilt halen.quote:Op maandag 13 april 2009 17:38 schreef Poit het volgende:
[..]
True.. true..
Echt heerlijk zo'n kleine scheurmachine
K.L.O.O.Tquote:
Wil jij deze angry mob tegenhouden?quote:
LOLquote:Op maandag 13 april 2009 18:08 schreef Lyzio het volgende:
Hee! Pakistanen. Dat doet me denken aan The 40 Year Old Virgin, die ik vandaag gekeken hebDie oude Pakistaan in die winkel
![]()
GO FUCK A GOAT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |