Maar ik moet. Vriendin is werken en die wil dadelijk eten verwacht ik. Maar ik zit zo lekker lam op mijn stoel doelloos te internetten.quote:
Pak de telefoon en bel een pizza gek.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:27 schreef valek het volgende:
[..]
Maar ik moet. Vriendin is werken en die wil dadelijk eten verwacht ik. Maar ik zit zo lekker lam op mijn stoel doelloos te internetten.
Kan zij niet na d'r werk nog even langs de supermarkt gaan. Of is ze lui of zo?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:27 schreef valek het volgende:
[..]
Maar ik moet. Vriendin is werken en die wil dadelijk eten verwacht ik. Maar ik zit zo lekker lam op mijn stoel doelloos te internetten.
Dan moet ik opstaan om de phone te pakken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:28 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Pak de telefoon en bel een pizza gek.
Truequote:Op zaterdag 11 april 2009 16:30 schreef Paul het volgende:
ik was al keivroeg op om Jojoortje uit te zwaaien
En dan de rest van het weekend ook alleen maar aan het fastfoodquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:28 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Pak de telefoon en bel een pizza gek.
Naar de AH gaan op de dag voor Pasen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:36 schreef Ad_rem het volgende:
Ga vervolgens naar de AH, je wil niet weten wat voor overheerlijke paas zooi ze daar allemaal hebben. Enjoy.
True.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:40 schreef mrcool het volgende:
[..]
Naar de AH gaan op de dag voor Pasen.Dan ga ik nog net zo lief op een zondagmiddag naar Ikea!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:29 schreef valek het volgende:
[..]
Dan moet ik opstaan om de phone te pakken.
Mooi omschreven!quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:55 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
onschuldig erotische geladen uitstraling.
Ik moest hieraan denken:quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:29 schreef valek het volgende:
[..]
Dan moet ik opstaan om de phone te pakken.
Dat is zeker wel royal sadnessquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:22 schreef valek het volgende:
maar gewoon te lam zijn om op te staan. En het ergste is ook nog dat de supermarkt tegenover mijn appartement ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |