abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:45:50 #201
55350 Reena
Angelcrusher
pi_70849225
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:36 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Komt door een zgn. clicktrack die meeloopt met de muziek. Iedere muzikant van NIN heeft een oortje in waar ze de clicktrack horen plus hun eigen instrument.
[...]
Britney Spears playbackt. NIN ook in bepaalde stukken
Ja, je hoort wel dat er stukjes opgenomen zijn en niet live gedaan worden, zoals het begin van Sin of Gave Up enzo...maar wist niet dat het daar zo strak in elkaar stak dat er daardoor ook geen ruimte was voor andere dingen...
  vrijdag 10 juli 2009 @ 16:30:50 #202
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_70852868
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:54 schreef Felixa het volgende:
Recensie van Oor:
[..]

Terrible Lie werd toch niet eens gespeeld ?
Chinese Democracy
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 juli 2009 @ 16:33:29 #203
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_70852953
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:30 schreef JosD. het volgende:

[..]

Terrible Lie werd toch niet eens gespeeld ?
Voor zover ik weet niet nee
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_70860612
Hadden ze 'm maar gespeeld
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:14 schreef devl1nsect het volgende:

En Hands that Feeds, Head Like a Hole ook een vast einde. En dan de tranentrekker Hurt nog maar eens. Pffff, had het gehad en ben weg gegaan.

In This Twilight dus gemist. Vind het nummer ook niet zo veel aan.

Ik miste: Somewhat Damaged, Terrible Lie, Last, Great Destroyer en meer hardere nummers. Ach, kan niet alles hebben natuurlijk.

Grappig, ben ook eerder weggegaan, ook met zo'n 'heb het wel gehad nu'-gevoel (ook omdat ik gewoon de trein van 23 u wilde hebben want moest echt naar m'n nest). Hand that feeds vind ik altijd nog wel effe lekker, nog een deel Head like a hole gezien. Heb Hurt nu helaas gemist.. Hoogtepunt vond ik echt Sin, kippenvel stond op m'n benen Maarja, de tweede avond in Paradiso had ik de hele avond kippenvel Er miste gewoon iets.
pi_70861018
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:51 schreef Nestor het volgende:
Ik heb het idee dat Trent op zich wel z'n avond had, maar dat de sfeer tekort schoot. Misschien ligt het aan ons Nederlanders. Spaanze vriendin van een vriend van mij vond dat het hele publiek een beetje suf was; in Spanje gingen mensen volgens haar bij concerten veel meer uit hun dak.
Dat idee heb ik wel vaker bij concerten met Nederlands publiek.

Afijn, ik vond het echt een gaaf concert. Ik ging er redelijk blanco in want ken echt beschamend weinig nummer van NIN (3 ofzo, inclusief Hurt ). Ben meegesleept door m'n vriendin en heb echt een topavond gehad!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2009 20:55:28 ]
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:56:11 #206
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70861062
Het was mijn eerste NIN concert ooit en ik vond het wel helemaal geweldig! Heb me erg goed vermaakt en vind ze live echt erg sterk. Ook MEW kon ik wel waarderen en ik vond ze verrassend goed live Ik vond op een gegeven moment die stroboscopen wel vervelend trouwens, ik had echt het gevoel te lang naar een flitser gekeken te hebben Maar dat mocht de pret niet drukken

Grappig devl1nsect dat je dat filmpje uitpikt, die is namelijk door de vriendin met wie ik was gemaakt

Zal van de week zelf nog wel wat foto's uploaden En hier een linkje van het online-album van een heel tof meisje voor me: http://www.flickr.com/photos/26520762@N05/ Die heeft echt geweldig mooie foto's kunnen maken Reena, jouw foto's zijn trouwens ook echt goed gelukt!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_70870587
Ik heb me ook uitstekend vermaakt! Omdat ik ziek was had ik in eerste instantie zoiets van, na een uurtje pleite. Maar uiteindelijk zijn we na Hand that feeds weggegaan. Maar goed ook, want de A2 was vanaf 11 uur afgesloten .

Vriendlief kende NIN niet, dus die ging er ook heel blanco in, en enthousiast uit!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_70872868
Al die kut filmpjes van 50 seconden op Utube... gadverdamme...
pi_70874411
Bootleg gevonden. In de beschrijving staat veel bass in de geluidsopname. Gaat om een audio only recording.

Zal ut van de week downloaden en mocht het wat zijn, hou ik jullie op de hoogte.
pi_70911038
Zit nu te luisteren, idd veel bass in de opname. Show is ook gefilmd midden in publiek. Dus shaky qualiteit. Geluid schijnt beter te zijn.

Mocht je goede filmpjes op youtube tegenkomen, post ze hier ff.
pi_70938468
waarom kunnen mensen hun bek nu een keer niet houden tijdens Hurt. Niks joelen, schreeuwen, praten, fluiten of juichen. Gewoon stil zijn. Stelletje klootzakken.
  maandag 13 juli 2009 @ 17:15:30 #212
55350 Reena
Angelcrusher
pi_70938911
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waarom kunnen mensen hun bek nu een keer niet houden tijdens Hurt. Niks joelen, schreeuwen, praten, fluiten of juichen. Gewoon stil zijn. Stelletje klootzakken.
...of uit de maat klappen
pi_70939630
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Waarom? Omdat het nummer sinds 1994 bij ieder concert wel gespeeld wordt.

pi_70940223
Hooliganism is blijkbaar ook doorgedrongen in de muziekwereld. Was dat vroeger eigenlijk ook zo? Ik bezoek nu bijna 15 jaar concerten maar het lijkt alleen maar erger te worden.
pi_70940985
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:43 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Waarom? Omdat het nummer sinds 1994 bij ieder concert wel gespeeld wordt.

Nee dan mag het, want degene die Nine Inch Nails voor het eerst zien: Fuck them.
Misschien dat er een reden voor is: Mensen willen het horen.

Gewoon je bek dichthouden of een Ado wedstrijd bijwonen, niet moeilijk. Misschien dat tokkievolk het niet helemaal snapt.

Net zoals mensen die menen te moeten BEUKEN terwijl er meisjes voor hun staan zodat ze iets dichterbij het podium staan, de gast die dat flikte tijdens het NIN concert heeft nog mijn nagels in zijn nek staan van dat ik hem naar achteren moest trekken om duidelijk te maken dat het ook rustig kon. Had zelf totaal geen moeite naar voren te komen, maar om dan als een tokkie te gaan ploegen als een domme botte boer en ik in mijn ooghoeken iemand van 160cm zie dat die een beuk krijgt... Lekker bezig weer.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2009 18:47:58 ]
pi_70943426
In Düsseldorf was het heel stil tijdens Hurt. In elk geval stukken stiller dan in Amsterdam. Dat maakte het wel indrukwekkender
pi_70964619
Ow, en concert HMH staat bijna volledig hier incl. redelijk beeld en geluid

pi_70966455
Vind het jammer dat Downward Spiral niet goed qua geluid is, je kan het ademen niet zo goed horen als in de zaal.
pi_70969374
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:21 schreef Aneurism het volgende:
Vind het jammer dat Downward Spiral niet goed qua geluid is, je kan het ademen niet zo goed horen als in de zaal.
Bij deze is het toch prima te horen?

pi_70969888
@ 30 seconden word het al minder hoorbaar, terwijl ik die combi van geluid + adem juist vet vind.
pi_70986655
Home intro
Snoeiharde tracks
Sin met synth solotje top, echt heel old-skool.
FUCKING LAAAAAAANGE setlist
Song about butt-fucking (burn)
Ilan die van drumstel naar piano rent en terug tijdens MOTP
Ik miste wel Allesandro cortini, maar trent die zelf synth speelt is nog veel cooler stiekem.

Mew was erg goed live, maar niet perse een openingsact voor NIN. Wel veel beter als ladytron.

[ Bericht 0% gewijzigd door Collaborator op 15-07-2009 00:06:07 ]
Now Im Nothing
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:24:31 #223
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_70993523
Het is alweer bijna een week geleden...
Ik ben blij dat ik er bij was, maar vond het eerlijk gezegd niet het beste concert van NIN dat ik gezien heb. Er miste iets van sfeer, iets van contact met de zaal. Ook jammer dat het publiek pas bij Head like a Hole volledig loskwam. (Niet dat ik nou zo super aanwezig was, maar toch...)
En Mew.... gadver wat een kut-band. Pokke geluid en uitstraling van niks... ben blij dat ik nog maar even wat te drinken ben gaan halen (en oordoppen).
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_70995970
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:24 schreef Fallen het volgende:
Het is alweer bijna een week geleden...
Ik ben blij dat ik er bij was, maar vond het eerlijk gezegd niet het beste concert van NIN dat ik gezien heb. Er miste iets van sfeer, iets van contact met de zaal. Ook jammer dat het publiek pas bij Head like a Hole volledig loskwam. (Niet dat ik nou zo super aanwezig was, maar toch...)
En Mew.... gadver wat een kut-band. Pokke geluid en uitstraling van niks... ben blij dat ik nog maar even wat te drinken ben gaan halen (en oordoppen).
Mew vond ik inderdaad ook een zeikbandje. Die zanger was echt een jankert...
pi_71061333
Ik vond MEW in ieder geval goed genoeg om op mijn lijstje van 'nader te onderzoeken bands' te plaatsen. Binnenkort eens wat downloaden en zien of het de moeite van het kopen waard is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')