Ja, je hoort wel dat er stukjes opgenomen zijn en niet live gedaan worden, zoals het begin van Sin of Gave Up enzo...maar wist niet dat het daar zo strak in elkaar stak dat er daardoor ook geen ruimte was voor andere dingen...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:36 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Komt door een zgn. clicktrack die meeloopt met de muziek. Iedere muzikant van NIN heeft een oortje in waar ze de clicktrack horen plus hun eigen instrument.
[...]
Britney Spears playbackt. NIN ook in bepaalde stukken
Voor zover ik weet niet neequote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:30 schreef JosD. het volgende:
[..]
Terrible Lie werd toch niet eens gespeeld?
Grappig, ben ook eerder weggegaan, ook met zo'n 'heb het wel gehad nu'-gevoel (ook omdat ik gewoon de trein van 23 u wilde hebben want moest echt naar m'n nest). Hand that feeds vind ik altijd nog wel effe lekker, nog een deel Head like a hole gezien. Heb Hurt nu helaas gemist.. Hoogtepunt vond ik echt Sin, kippenvel stond op m'n benenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:14 schreef devl1nsect het volgende:
En Hands that Feeds, Head Like a Hole ook een vast einde.En dan de tranentrekker Hurt nog maar eens. Pffff, had het gehad en ben weg gegaan.
![]()
![]()
In This Twilight dus gemist. Vind het nummer ook niet zo veel aan.![]()
Ik miste: Somewhat Damaged, Terrible Lie, Last, Great Destroyer en meer hardere nummers. Ach, kan niet alles hebben natuurlijk.
Dat idee heb ik wel vaker bij concerten met Nederlands publiek.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:51 schreef Nestor het volgende:
Ik heb het idee dat Trent op zich wel z'n avond had, maar dat de sfeer tekort schoot. Misschien ligt het aan ons Nederlanders. Spaanze vriendin van een vriend van mij vond dat het hele publiek een beetje suf was; in Spanje gingen mensen volgens haar bij concerten veel meer uit hun dak.
...of uit de maat klappenquote:Op maandag 13 juli 2009 17:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waarom kunnen mensen hun bek nu een keer niet houden tijdens Hurt. Niks joelen, schreeuwen, praten, fluiten of juichen. Gewoon stil zijn. Stelletje klootzakken.
Waarom? Omdat het nummer sinds 1994 bij ieder concert wel gespeeld wordt.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waarom kunnen mensen hun bek nu een keer niet houden tijdens Hurt. Niks joelen, schreeuwen, praten, fluiten of juichen. Gewoon stil zijn. Stelletje klootzakken.
Nee dan mag het, want degene die Nine Inch Nails voor het eerst zien: Fuck them.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:43 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het nummer sinds 1994 bij ieder concert wel gespeeld wordt.![]()
Bij deze is het toch prima te horen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:21 schreef Aneurism het volgende:
Vind het jammer dat Downward Spiral niet goed qua geluid is, je kan het ademen niet zo goed horen als in de zaal.
Mew vond ik inderdaad ook een zeikbandje. Die zanger was echt een jankert...quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:24 schreef Fallen het volgende:
Het is alweer bijna een week geleden...
Ik ben blij dat ik er bij was, maar vond het eerlijk gezegd niet het beste concert van NIN dat ik gezien heb. Er miste iets van sfeer, iets van contact met de zaal. Ook jammer dat het publiek pas bij Head like a Hole volledig loskwam. (Niet dat ik nou zo super aanwezig was, maar toch...)
En Mew.... gadver wat een kut-band. Pokke geluid en uitstraling van niks... ben blij dat ik nog maar even wat te drinken ben gaan halen (en oordoppen).
Nou, dat was wel raar, want daar ging heel wat mis. Er was geen soundcheck, dus dat was wel erg jammer. De meet & greet zelf was wel leuk. Ze zaten allemaal aan een tafel, op een rijtje, eerst Robin, daarnaast zat Justin, Trent en Ilan. Ik was met 3 anderen. Een vriendin van mij ging voor mij en die had een kaart gemaakt met "Happy Birthday Reena" erop en ze vroeg of ze die wilden signeren. Dus iedereen vroeg meteen wie Reena was en ik werd er een beetje verlegen van. Ze waren allemaal erg aardig. Robin had een grijns van oor tot oor. Justin was de aardigste. Hij bleef ook het langst met iedereen praten. Hij feliciteerde mij met mijn 21ste verjaardag en moest er zelf om grijnzen, omdat ik geen 21 ben...en er ook niet zo uit zie. Hij zei dat hij speciaal voor mij een hartje op de kaart zou tekenen. Trent had dat gehoord en feliciteerde mij ook met mijn 21ste verjaardag en zei dat hij die van hem al 50 keer had gevierd. Hij keek naar de cd die ik wilde laten signeren. Het zag er een beetje versleten uit, de box van And All that Could Have Been met Still erbij. Daar moest hij ook om grinniken. Ik zei dat het de cd was waardoor ik naar NIN ben gaan luisteren en hij zei dat hij het kon zien. Verder bedankte hij mij dat ik mijn verjaardag met hun wilde doorbrengen.quote:
Ja, ik ben en blijf een verwend nestquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:21 schreef devl1nsect het volgende:
Ach je kan niet alles hebben! En NIN London + vette setlist + Gary Numan + Meet en Greet + verjaardag + vrienden. Dat is al heel wat![]()
Wanneer komen je foto's?
Goed bezig!!quote:
Dank jequote:Op donderdag 23 juli 2009 20:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Goed bezig!!![]()
Zit Sin nog in de planning toevallig?
Dankjewelquote:Op zondag 15 november 2009 20:51 schreef 1972 het volgende:
Dat niemand hier een reactie heeft geplaatst op:
http://www.nin.com/?id=93361
....
Supergaaaaffffff![]()
![]()
Bedankt voor het melden!!quote:Op zondag 15 november 2009 20:51 schreef 1972 het volgende:
Dat niemand hier een reactie heeft geplaatst op:
http://www.nin.com/?id=93361
....
Supergaaaaffffff![]()
![]()
Que Pasa?quote:nin.com
Happy holidays everyone and thank you for an exceptional year! Sorry I haven't been around much lately, I've been working on not working for a couple of months, which for me is hard work. 2010 has a number of things planned including new material from nine inch nails and something else that isn't nine inch nails. I am in a state of rediscovery and reinvention that feels unfamiliar, unsure and exactly what I need.
In the meantime, here are some miscellaneous performances from 2009.
See you and speak to you soon-
Trent
Yes, gezien!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:33 schreef 1972 het volgende:
Iemand "Another Version of the Truth: The Gift" al gedownload? Hij is superfantastisch en ziet er behoorlijk professioneel uit!![]()
![]()
![]()
( Enuh, Nederlandse ondertiteling van de songs....)
Hmm, schijnbaar totaal gemist dat er nog een versie wasquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:41 schreef devl1nsect het volgende:
Wat mij betreft een flop. Geluid MOET goed zijn. Check liever de DVD met dezelfde bronmateriaal die eerder is gemaakt door een echte professional (kom ff niet op de naam en zit niet thuis, een amerikaanse filmeditor, film in vorig voorjaar gereleased) met WEL kristalhelder geluid en naar mijn idee de juiste camerapunten.![]()
Dus leuk project, moet het wel goed zijn.
Ja, ze zijn weer een album aan het opnemen.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:06 schreef Aneurism het volgende:
Op www.nin.com is iets gaande. Trent of een van zijn werknemers is foto's aan het uploaden van instrumenten... Maybe toch?
Nee, volgens mij was de eindconclusie dat NIN voorlopig begraven ging worden als live-act, niet als studioproject.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef Aneurism het volgende:
Erhm ik dacht dat hij had gezegd dat het NIN project einde zou worden en hij met een ander project zou beginnen.
Idd. Een tijd niet touren. Niet een tijd muziek produceren.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:31 schreef Aneurism het volgende:
http://revision3.com/diggdialogg/trentreznor
Tussen 36 en 37: Trent geeft aan dat hij een tijd weg zal zijn met NIN
Saaie troep, maar dat vond ik van dat andere nummer ook al.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:48 schreef mr_cucumber het volgende:
How to Destroy Angels is het nieuwe Trent Reznor project:
Eerste single + video: http://pitchfork.com/tv/#(...)pace-in-between-null
Voor een goed [NIN] album moet de relatie op de klippen lopen, Trent (weer) aan een verslaving en poging tot afkicken, etc. etc.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef Orbeatle het volgende:
Laat die man met rust, hij heeft gewoon even last van een midlife crisis.
Komt over een paar jaar wel weer goed.
Jij snapt het.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Voor een goed [NIN] album moet de relatie op de klippen lopen, Trent (weer) aan een verslaving en poging tot afkicken, etc. etc.
Ah ok... Dat is zij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:25 schreef Fallen het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mariqueen_Maandig
Mja, zangeres = vrouw van Trent, vandaar....
Vind dit interessanter voor een kick: http://www.nme.com/news/nine-inch-nails/60900quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:33 schreef Mathijz het volgende:
Toch een schop, Trent heeft een soundtrack geschreven voor de film 'The girl with the dragon tattoo'
Trailer:
http://www.nullco.com/GDT/gbp.php
Ik ben benieuwd...quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Vind dit interessanter voor een kick: http://www.nme.com/news/nine-inch-nails/60900
quote:NOTE FROM TRENT:
Nine Inch Nails are touring this year.
I was working with Adrian Belew on some musical ideas, which led to some discussion on performing, which led to some beard-scratching, which (many steps later) led to the decision to re-think the idea of what Nine Inch Nails could be, and the idea of playing a show. Calls were made to some friends, lots of new ideas were discussed, and a show was booked - which led to another, which somehow led to a lot of shows.
The band is reinventing itself from scratch and will be comprised of Eric Avery, Adrian Belew, Alessandro Cortini, Josh Eustis, Ilan Rubin, and me. The first shows will begin this summer, followed by a full-on arena tour of the US this fall, and lots of other dates worldwide to follow through 2014.
Lots of details and dates to come. See you soon.
TR
Ja, dat vind ik het niet waard... heb ze al 4 keer live gezien. Ze zijn tof maar ga er geen halve dag voor reizen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:09 schreef Rezzy het volgende:
Nee joh ook in parijs en duitsland. Maar in Nederland op dit moment inderdaad alleen lowlands.
quote:It just didn't work.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |