Serieuze vraag: Heb je familie? Ouders/gezin/vrouw/whatever? Wat zouden die van dit soort fotos zeggen man?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:53 schreef slaaf_fikkie het volgende:
nah vooruit eentje dan![]()
[ afbeelding ]
heb ik gedaan, gister avond, werden er nog wel meer ook, maar was gezellig, klein katertje in het hoofd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:09 schreef Annnet het volgende:
Nou doe er dan nog maar 1.
Wat kunnen we eigenlijks winnen ????:)quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:33 schreef miodzio het volgende:
Hier een filmpje om het topic weer op gang te brengen:
FOK! Idols: De Kandidaten
Gast, wat loop je hier uitermate triest aandacht te trekken! Tyf lekker op naar de goot en neem die hoerenmeesteres van je ook meequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:40 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Ja tuurlijk nog veel meer, maar dacht zet ik maar niet gelijk neer of zo, ik dacht ik hou me maar ff wat in![]()
Je had deze kutkick ook gewoon met rust kunnen latenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:14 schreef Dragorius het volgende:
Kom op Fok!kers, nog maar 35 posts en we zijn van dit topic af!!!!
Nee, hoe meer posts hoe sneller dicht, zijn we er van af en kan hij rustig weer in een of ander park onaneren in het gezichtsveld van kleine kinderen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je had deze kutkick ook gewoon met rust kunnen laten
nah om nu je eigen kronkels op mij te projecteren?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, hoe meer posts hoe sneller dicht, zijn we er van af en kan hij rustig weer in een of ander park onaneren in het gezichtsveld van kleine kinderen.
Heb je er last van?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:14 schreef Dragorius het volgende:
Kom op Fok!kers, nog maar 35 posts en we zijn van dit topic af!!!!
Niet voor niets een TR ingediend. Dit topic is gewoon spam, niks onverkapts aan. En die 2 van die site maar lachen om alle aandacht.quote:
Ik kan hier geen spam in ontdekken hoor. Maar misschien dat ik een post over het hoofd heb gezien waar er wordt gespammed. In dat geval kun je me er op wijzen in ONZ FB.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Niet voor niets een TR ingediend. Dit topic is gewoon spam, niks onverkapts aan. En die 2 van die site maar lachen om alle aandacht.
Ik ook niet, maar kennelijk bedoeld deze simpele ziel dat linkje, overigens als ie dat topicje ff doorgelezen had, er was es een mod die er over begon, ff uitgelegd, was wel goed kennelijk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:07 schreef Mrs.Selena het volgende:
********************* Mrs.Selena ***********************
eigenaresse van de grootste en meest uitgebreide BDSM site ter wereld.
******kom gerust kijken ,als je durft ******, en daar stond dat linkje dus bij
Dus, anderen mogen geen kritiek hebben op hoe jij je op een forum/in real life uit, maar jij mag dat wel bij mij? Dat is ook vrij hypocriet. Ik steek nu eenmaal zo in elkaar dat ik daar anders over denk, hoe dit topic mijns insziens in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:59 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kennelijk bedoeld deze simpele ziel dat linkje, overigens als ie dat topicje ff doorgelezen had, er was es een mod die er over begon, ff uitgelegd, was wel goed kennelijk.
Anderzijds ach de wereld is groot, dan draai je kukkel je mijn account maar weg, ik lig er niet wakker van, maar laat me echt niet de bek snoeren door meneer Mussert!
waarom ga je uberhaupt nog in op dit zielig excuus voor een varken?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dus, anderen mogen geen kritiek hebben op hoe jij je op een forum/in real life uit, maar jij mag dat wel bij mij? Dat is ook vrij hypocriet. Ik steek nu eenmaal zo in elkaar dat ik daar anders over denk, hoe dit topic mijns insziens in elkaar steekt.
Maar dan ben ik meteen een NSB'er en Mussert en weetikveelwat. Tsja, sorry hoor, dat vind ik dan wel vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |