Wat je zegt is dus dat God niet blij is dat ik het voor God opneem?quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Allah blij is dat je het voor God opneemt.
Hee, als God al drie eenheden kan zijn, kan Allah en God best iets anders zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat je zegt is dus dat God niet blij is dat ik het voor God opneem?
Dat is een Gristelijk antwoord, op een algemeen theologische vraag. Het Joodse en Islamitische perspectief wijken daar aanzienlijk van af. God is volgens deze twee perspectieven namelijk geen drie-eenheid.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hee, als God al drie eenheden kan zijn, kan Allah en God best iets anders zijn.
Het kan mij eigenlijk niet zoveel schelen hoe mensen hun imaginaire vriendjes noemen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is een Gristelijk antwoord, op een algemeen theologische vraag. Het Joodse en Islamitische perspectief wijken daar aanzienlijk van af. God is volgens deze twee perspectieven namelijk geen drie-eenheid.
Wat een nare karaktertrek.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het kan mij eigenlijk niet zoveel schelen hoe mensen hun imaginaire vriendjes noemen.
Ergens over beginnen om vervolgens "het kan mij niet schelen" te roepen.quote:
Lekker Obamistisch, dat meegaande.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Etatist zou je Hem ook kunnen noemen inderdaad.
Daarom heb ik mijn avatar ook veranderd.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Lekker Obamistisch, dat meegaande.
Met een zongebruinde kop positieve dingen roepen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Lekker Obamistisch, dat meegaande.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |