Wat je zegt is dus dat God niet blij is dat ik het voor God opneem?quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Allah blij is dat je het voor God opneemt.
Hee, als God al drie eenheden kan zijn, kan Allah en God best iets anders zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat je zegt is dus dat God niet blij is dat ik het voor God opneem?
Dat is een Gristelijk antwoord, op een algemeen theologische vraag. Het Joodse en Islamitische perspectief wijken daar aanzienlijk van af. God is volgens deze twee perspectieven namelijk geen drie-eenheid.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hee, als God al drie eenheden kan zijn, kan Allah en God best iets anders zijn.
Het kan mij eigenlijk niet zoveel schelen hoe mensen hun imaginaire vriendjes noemen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is een Gristelijk antwoord, op een algemeen theologische vraag. Het Joodse en Islamitische perspectief wijken daar aanzienlijk van af. God is volgens deze twee perspectieven namelijk geen drie-eenheid.
Wat een nare karaktertrek.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het kan mij eigenlijk niet zoveel schelen hoe mensen hun imaginaire vriendjes noemen.
Ergens over beginnen om vervolgens "het kan mij niet schelen" te roepen.quote:
Lekker Obamistisch, dat meegaande.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Etatist zou je Hem ook kunnen noemen inderdaad.
Daarom heb ik mijn avatar ook veranderd.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Lekker Obamistisch, dat meegaande.
Met een zongebruinde kop positieve dingen roepen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Lekker Obamistisch, dat meegaande.
http://examinedlife.typep(...)if_wishes_were_.htmlquote:John came up with this "and a pony" scheme during a discussion we were having about crazy libertarians. (He was bathing Zoë as I told him about the article I'd read, and Zoë chimed in that she wanted to get a pony too. Duly noted.) Reason recently published a debate held at its 35th anniversary banquet. The flavor of this discussion is indescribable. In its total estrangement from our political and social life today, its wilfull disregard of all known facts about human nature, it resembles nothing so much as a debate over some fine procedural point of end-stage communism, after the state has withered away. Child-care arrangements, let's say. Position A: there will be well run communal creches! Position B: nonsense! the amount of work required from each individual to maintain a perfectly functioning society will be so small that people can care for their own children and those of others on a spontaneous basis, as the need arises!
Troost je; triestheid is subjectiefquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:22 schreef Reya het volgende:
Ik zat me net te bedenken he, stel dat Scaurus een even beeld zou kennen in de wereld buiten FOK! - hetgeen ten zeerste onwaarschijnlijk is - dan zou hij ondergetekende waarschijnlijk overtreffen op de schaal van triestheid. Een bijzonder beklemmend idee.
Kleine kans dat die op Google komen. Gemeenten laten vaak ook van die wagentjes rondrijden voor eigen gebruik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik sta trouwens op streetview Tilburg binnenkort, kwam een raar wagentje met een paal erop langsrijden toen ik in de bus zat
ik gok dat die meuk gewoon verkocht gaat wordenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kleine kans dat die op Google komen. Gemeenten laten vaak ook van die wagentjes rondrijden voor eigen gebruik.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Je bent twee weken van mij af.
Dat zou kunnen hoor maar meestal gebeurt het opnemen gewoon in opdracht (bv van de Gemeente of Google)quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik gok dat die meuk gewoon verkocht gaat worden
http://extra.volkskrant.n(...)_waarlijk_opgestaan!quote:Zeker op het moment dat zelfs atheïsten ontroerd over het lijden van Christus zingen en morgen wereldwijd honderden miljoenen christenen de Opstanding van Christus vieren. En dan niet de Opstanding als metafoor, als een theologische constructie van teleurgestelde leerlingen, of als louter spirituele ervaring, maar als een werkelijk in de geschiedenis en tijd gebeurd historisch feit.
Over dit onderwerp is de laatste jaren in de Engelstalige wereld een aantal grote studies verschenen met een reeks aan argumenten die voor de historische betrouwbaarheid van het gebeuren rond de Opstanding pleiten.
(...)
Jezus is lichamelijk opgestaan, in onze tijd en ruimte, in deze aardse werkelijkheid en dat betekent dat het christelijk geloof goed nieuws is voor een wereld vol onrechtvaardigheid, geweld en pijn. Ik zie er soms niet veel van, maar dat heeft meer met ons in gebreke blijven te maken, dan met de inzet van God.
quote:
Jaquote:Op zondag 12 april 2009 13:36 schreef Montov het volgende:
Krijgen we nu elke week het nieuws dat Wilders de grootste is in Maurice's internetland?
quote:BMW introduceert betaalbaar model
quote:De handgeschakelde X3 Xdrive18d staat vanaf juni in de showroom. De prijs is nog niet bekend.
Ben ik ook.quote:Op zondag 12 april 2009 13:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom? Jij hoort depressief te zijn.
quote:Bonussen bestuur NXP ondanks verlies
AMSTERDAM - Het bestuur van de Nederlandse chipmaker NXP heeft afgelopen jaar 18,9 miljoen dollar aan bonnussen en vertrekregelingen meegekregen. Dat is opvallend omdat het bedrijf 4500 banen wil schrappen en gevraagd heeft om loonmatiging. Dat schrijft het Financieele Dagblad zaterdag.
De beloning van het bestuur was in 2008 vier keer hoger dan een jaar eerder, zo schrijft de krant. Het bedrijf leed in dat jaar een nettoverlies van 3,6 miljard dollar.
Vakbond FNV vindt de stijging van de bestuurskosten onverdedigbaar: “Dit riekt naar zelfverrijking”, aldus een woordvoerder.
NXP heeft een obligatienotering bij de beurs van New York.
Zo is de werkafspraak toch?quote:
quote:
Bestuurders die taalkundig nog steeds niet weten wat 'bonus' inhoud.quote:
Laat staan "malus"....quote:Op zondag 12 april 2009 15:41 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Bestuurders die taalkundig nog steeds niet weten wat 'bonus' inhoud.
Wat is dit dan?quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 17:52 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Je zou het beter aan een leraar wiskunde kunnen vragen, maar ook dat zou tijdverspilling zijn.
Dat is een zwanenzang, minkukel.quote:
Jammer dat u gaat. T gaat u goed.quote:
Uitleg is verplicht.quote:Op zondag 12 april 2009 17:39 schreef Sam_Spade het volgende:
Hallo. Ik kom niet meer op Fok.
Verschijn je nog in Op zoek naar Jezus?quote:Op zondag 12 april 2009 20:03 schreef Monidique het volgende:
Ik jou ookquote:Op zondag 12 april 2009 19:33 schreef Sam_Spade het volgende:
Dank. Ik wens iedereen het beste.
ik eis uitleg!quote:Op zondag 12 april 2009 20:03 schreef Monidique het volgende:
Dan zeg je: ik eis uitleg.
Zou DS4 wel echt zijn?quote:Op zondag 12 april 2009 21:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik gok dat zijn echte account niet meer geband is
Jij en je anale fixatie.quote:
Doei.quote:Op zondag 12 april 2009 17:39 schreef Sam_Spade het volgende:
Hallo. Ik kom niet meer op Fok.
die onthoud ik wanneer ik lambiekje of verluste weer eens spot in POL of NWSquote:Op zondag 12 april 2009 21:05 schreef Montov het volgende:
Ik heb al een vervanger gevonden van Sam_Spade in TRU en BNW, in de vorm van een youtubefilmpje:
quote:Je netwerk toont hoe productief je bent
Hoe vaak mail jij met je manager? Die vraag is serieuzer dan je misschien denkt. Hoe vaker een consultant contact heeft met zijn baas, hoe productiever en winstgevender hij of zij is, blijkt uit onderzoek van IBM en de Amerikaanse universiteit MIT naar het communicatiegedrag van duizenden consultants van IBM in tientallen landen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |