Yep, en de spelers lopen er ook gewoon over straat etc, ook een goede plek om handtekeningen te scoren buiten de baan om. Alleen zijn sommige spelers niet echt handig met de scootertjes op het park, sommigen kunnen de weg niet terugvinden naar het clubgebouw..quote:
Setjes tanken is een onderschatte vorm van pure kunstquote:Op zondag 12 april 2009 15:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bolelli heeft de pot onder controle, pakt de eerste set zonder breakpoint tegen en geeft het vervolgens helemaal weg in de 2e
quote:Op zondag 12 april 2009 23:54 schreef Joris33 het volgende:
Your position: 1st out of 11623 with 4 pts
want hij heeft uiteindelijk wel gewonnen neem ik aanquote:Op zondag 12 april 2009 16:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Setjes tanken is een onderschatte vorm van pure kunst
Ik snap het toch wel.quote:Op maandag 13 april 2009 02:36 schreef TubewayDigital het volgende:
Mooi dat dit toernooi in de zelfde tijdzone als Nederland ligt, wat jij Ambrosius?
Echt geen flikker aan, met het commentaar van Theo Bakker dat geheel van kansloosheid afmaakt.quote:Op maandag 13 april 2009 11:19 schreef Tim86 het volgende:
Echt een schijtwedstrijd bij Chela volgens mij, hoewel Benny-King Oscar volgens mij nog triester is
Wat zei Theo Bakker nog over Federer? Ik was even de kamer uit en toen ik terugkwam hoorde ik Theo Federers naam noemen.quote:Op maandag 13 april 2009 11:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Echt geen flikker aan, met het commentaar van Theo Bakker dat geheel van kansloosheid afmaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |