Aan de pokertafelquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:23 schreef Nalbandian het volgende:
Die lokatie
Ik denk dat die David Nalbandian wel eens hoge ogen kan gaan gooien in Monte Carlo
Aan het buffet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:23 schreef Nalbandian het volgende:
[...]
Ik denk dat die David Nalbandian wel eens hoge ogen kan gaan gooien in Monte Carlo
Sorry.quote:
Inderdaad, het verbaast me ieder jaar weerquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:23 schreef Nalbandian het volgende:
Die lokatie
Hmz. Welke serieuze concurrenten zijn er wel op hard court en niet op gravel dan? Een Djokovic was bijvoorbeeld ook vorig jaar in de halve finale van RG een stuk beter dan Federer in de finale. En Murray brak eigenlijk pas echt door na Wimbledon, maar die zal er nu ook wel staanquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:09 schreef Norrage het volgende:
Ik ben benieuwd wie dit toernooi gaat winnen![]()
Waarom komen er buiten gravel steeds meer concurrenten bij, maar is het op gravel zelf op Fed en Nadal na al jaren niks?
Omdat dit min OP van 2008 isquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:55 schreef XL het volgende:
Waarom staat Murray niet in de OP, in mijn ogen toch veeeeeel meer kanshebber dan Davydenko, Ferrer, Nalbandian, Djokovic
Yep.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:32 schreef Ambrosius het volgende:
Iig één dag meepakken dankzij de Pasen.
op hardcourt had je nog wel eens een goede roddick, een goede baghdatis, een goede gasquet, een goede davydenko, ljubicic ofzo...Op gravel is het echt helemaal niks. Laatste jaar was het Nadal, Fed Djokovic....De spelers in vorm toen (Almagro en Ferrer) kregen niks gedaan tegen die drie...quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hmz. Welke serieuze concurrenten zijn er wel op hard court en niet op gravel dan? Een Djokovic was bijvoorbeeld ook vorig jaar in de halve finale van RG een stuk beter dan Federer in de finale. En Murray brak eigenlijk pas echt door na Wimbledon, maar die zal er nu ook wel staan
Wel flinke namen, maar niet heel veel tegenstand denk ikquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:31 schreef Ambrosius het volgende:
Nadal krijgt toch wel wat flinke namen tegenover zich, zeker geen makkelijke helft.
Hewitt staat vanavond nog in de SF in Houston, met een finale is hij pas dinsdag in Monte Carlo met jetlag.
Ik denk dan eerder Del Potro ipv Monfils (alhoewel Monfils wel van die dagen heeft), maar van Del Potro zal hij nu ook wel gewoon winnen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wel flinke namen, maar niet heel veel tegenstand denk ik!
Monfils als enige bedreiging, Murray alleen als hij flinke vooruitgang heeft geboekt op gravel, Nalbandian en Davydenko alleen als ze in normale doen zijn en dat betwijfel ik.
Safin is een zo'n beetje de beste loting die je kunt hebben als ongeplaatste spelerquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:28 schreef Norrage het volgende:
wtf doet Hewitt mee?
En dan eerste ronde tegen Safin, haha.
Murray heeft nog niet veel laten zien op gravel..laat hem dat eerst maar eens doen .quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:55 schreef XL het volgende:
Waarom staat Murray niet in de OP, in mijn ogen toch veeeeeel meer kanshebber dan Davydenko, Ferrer, Nalbandian, Djokovic
Goed punt. Roland Garros was jarenlang zo ongeveer het enige GS waar je verrassende winnaars had (Chang, Gomez en veel later Gaudio om er maar een paar te noemen).quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
op hardcourt had je nog wel eens een goede roddick, een goede baghdatis, een goede gasquet, een goede davydenko, ljubicic ofzo...Op gravel is het echt helemaal niks. Laatste jaar was het Nadal, Fed Djokovic....De spelers in vorm toen (Almagro en Ferrer) kregen niks gedaan tegen die drie...
De top is veel breder op hard court dan op gravel, wat ik eigenlijk best raar vind want vroeger was het toch wat meer in evenwicht (kijk maar naar de winnaars van RG voordat Nadal er was)
Wie dan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:49 schreef Szura het volgende:
Hopelijk is de man met de langste naam van het circuit weer tot een stunt in staat
Martin Vassallo Arguello is langer.quote:
Ik had t over de aparte stukjesquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ruben Ramirez Hidalgo is langer.
Nou, zeg dan dat zijn naam uit de meeste onderdelen bestaat ja.quote:
TheGeneral heeft een nieuwe wiki gemaakt, zie OPquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:55 schreef XL het volgende:
Not workingquote:
Godver, echtquote:Op zondag 12 april 2009 10:57 schreef Tim86 het volgende:
Kut, ik kan de bracket al niet meer invullen
Nu is het wel logisch..toernooi begon om half 1...maar leek me logisch dat het vanochtend vroeg nog wel konquote:Op zondag 12 april 2009 13:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Godver, echt
Dan ben ik ook de zak
Yep, en de spelers lopen er ook gewoon over straat etc, ook een goede plek om handtekeningen te scoren buiten de baan om. Alleen zijn sommige spelers niet echt handig met de scootertjes op het park, sommigen kunnen de weg niet terugvinden naar het clubgebouw..quote:
Setjes tanken is een onderschatte vorm van pure kunstquote:Op zondag 12 april 2009 15:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bolelli heeft de pot onder controle, pakt de eerste set zonder breakpoint tegen en geeft het vervolgens helemaal weg in de 2e
quote:Op zondag 12 april 2009 23:54 schreef Joris33 het volgende:
Your position: 1st out of 11623 with 4 pts
want hij heeft uiteindelijk wel gewonnen neem ik aanquote:Op zondag 12 april 2009 16:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Setjes tanken is een onderschatte vorm van pure kunst
Ik snap het toch wel.quote:Op maandag 13 april 2009 02:36 schreef TubewayDigital het volgende:
Mooi dat dit toernooi in de zelfde tijdzone als Nederland ligt, wat jij Ambrosius?
Echt geen flikker aan, met het commentaar van Theo Bakker dat geheel van kansloosheid afmaakt.quote:Op maandag 13 april 2009 11:19 schreef Tim86 het volgende:
Echt een schijtwedstrijd bij Chela volgens mij, hoewel Benny-King Oscar volgens mij nog triester is
Wat zei Theo Bakker nog over Federer? Ik was even de kamer uit en toen ik terugkwam hoorde ik Theo Federers naam noemen.quote:Op maandag 13 april 2009 11:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Echt geen flikker aan, met het commentaar van Theo Bakker dat geheel van kansloosheid afmaakt.
Nah.. neequote:Op maandag 13 april 2009 12:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nog steeds niet op je eigen account?
quote:Op maandag 13 april 2009 13:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Na 7 matchpoints heeft hij hem hoor.
Chela:![]()
Kunitsyn:
Melzer wist niet eens dat hij was ingeschreven. Dat kreeg hij gisteren ofzo te horen van zijn management waarna hij halsoverkop naar Monte Carlo is gevlogen...Krom is het wel, maar het is eerder sneu dan iets anders..quote:Op maandag 13 april 2009 13:42 schreef Ambrosius het volgende:
Hier moeten ze Melzer een boete voor geven, zo slecht als dit kan niet. Hij wil gewoon liever een weekje vakantie aan de kust.
Vind ik ook.quote:Op maandag 13 april 2009 13:42 schreef Ambrosius het volgende:
Hier moeten ze Melzer een boete voor geven, zo slecht als dit kan niet. Hij wil gewoon liever een weekje vakantie aan de kust.
Wij wisten het zelfs, en hij zelf nietquote:Op maandag 13 april 2009 13:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Melzer wist niet eens dat hij was ingeschreven. Dat kreeg hij gisteren ofzo te horen van zijn management waarna hij halsoverkop naar Monte Carlo is gevlogen...Krom is het wel, maar het is eerder sneu dan iets anders..
Chardy-Monaco is het mooiste affiche van de dag overigens![]()
Ja, voor die mannen is het zeker zuur, maar hoe het nou echt bij Melzer is gelopen kunnen wij toch niet weten. Misschien is het een kutsmoes, misschien is het gewoon echt een blunder van het management en zijn dat mensen die hij blind volgt..quote:Op maandag 13 april 2009 13:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wij wisten het zelfs, en hij zelf niet. Hoe goed ben je dan met je sport bezig vraag ik me dan af. Maar er waren zat mannen in de kwalificaties die gerust een potje serieus hadden willen ballen of een JCF bijvoorbeeld die niet eens mee mag doen.
Chardy-Monaco kan idd leuk worden.
Ook zo verschrikkelijk hautain allemaal (die toon vooral). En dan roepen dat Schwank eerder een break voorsprong had, Gicquel stond idd een break voor..quote:Op maandag 13 april 2009 14:00 schreef Federer-fan het volgende:
Dat taalgebruik van Theo Bakker.![]()
Wat betekent het woord gruizig?
Ik ben het voor de verandering eens niet met je eens. Ik moet zeggen dat ik hem wel mag. Vind hem wel grappig en gezellig. Maar hij heeft af en toe wel iets hautains inderdaad - al weet ik niet echt wat dat betekent.quote:Op maandag 13 april 2009 14:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook zo verschrikkelijk hautain allemaal (die toon vooral). En dan roepen dat Schwank eerder een break voorsprong had, Gicquel stond idd een break voor..
Ik ben het wel me je eens, ook al weet ik niet wat je zegt.quote:Op maandag 13 april 2009 14:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben het voor de verandering eens niet met je eens. Ik moet zeggen dat ik hem wel mag. Vind hem wel grappig en gezellig. Maar hij heeft af en toe wel iets hautains inderdaad - al weet ik niet echt wat dat betekent.
Uit de hoogte, doen alsof je alwetend bent.quote:Op maandag 13 april 2009 14:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben het voor de verandering eens niet met je eens. Ik moet zeggen dat ik hem wel mag. Vind hem wel grappig en gezellig. Maar hij heeft af en toe wel iets hautains inderdaad - al weet ik niet echt wat dat betekent.
Het was een grap, sorry.quote:Op maandag 13 april 2009 14:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uit de hoogte, doen alsof je alwetend bent.
Inderdaad.quote:Chardy-Monaco begint nog niet bepaald geweldig, veel fouten.
Goede recensies krijg je daar.quote:Op maandag 13 april 2009 14:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap, sorry.![]()
Overigens probeer ik de laatste tijd om dit forum wat minder op ONZ te laten lijken en heb daartoe een apart topic geopend genaamd slechte zelfbedachte grappen . Voor alle fans.
[..]
Inderdaad.
Ja, inderdaad.quote:
Ik ben inderdaad niet grappig. Daarom kom ik ook niet verder dan slechte grappen. Als ik zulke grappen aan mensen vertel kijken ze meestal zo:quote:. Wij roepen al jaren dat je niet grappig bent. Dat is niet vervelend bedoeld, maar gewoon een constatering.
quote:Jij kan een boek schrijven, dat kunnen wij weer niet.
Ja.quote:Maar je was op zoek naar een bevestiging?
Gaat alles goed met je joh?quote:Op maandag 13 april 2009 15:51 schreef kevin_ het volgende:
Aandachtshoer. Niet grappig, dus stop er maar lekker mee
.
Terecht natuurlijk, als je 4-1* voorstaat in de derde mag je niet 5 games op rij verliezen.quote:Op maandag 13 april 2009 18:26 schreef TheGeneral het volgende:
Vliegen slaat zijn racket ff in tweeën
zeg dat ook maar tegen Kunitsynquote:Op maandag 13 april 2009 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk, als je 4-1* voorstaat in de derde mag je niet 5 games op rij verliezen.
Oh oke, ik viel net binnen op dat moment.. Wat een losers vandaag weerquote:Op maandag 13 april 2009 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk, als je 4-1* voorstaat in de derde mag je niet 5 games op rij verliezen.
Heb ik al gedaan. En dat was nog erger, dat was een dubbele break.quote:
Je brengt het alsof het iets raars is, maar die Lapentti stond niet zo lang geleden nog nummer 6 van de wereld hoor!quote:
Inderdaadquote:Op maandag 13 april 2009 19:41 schreef XL het volgende:
[..]
Je brengt het alsof het iets raars is, maar die Lapentti stond niet zo lang geleden nog nummer 6 van de wereld hoor!
Waren alle toppers met vakantie ofzo dat hij zo hoog stond?quote:Op maandag 13 april 2009 19:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Best South African Airways ATP Ranking: 6 (22-Nov-99)
Bedoel je Nadal, die was toen nog maar 13.quote:Op maandag 13 april 2009 19:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waren alle toppers met vakantie ofzo dat hij zo hoog stond?
Ja, maar op zijn 14e won hij al van Cash.quote:Op maandag 13 april 2009 19:54 schreef XL het volgende:
[..]
Bedoel je Nadal, die was toen nog maar 13.
Een jaar later stond hij alweer 24ste hoor, maak je geen zorgenquote:Op maandag 13 april 2009 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar op zijn 14e won hij al van Cash.
Oké, dan voel ik me wat beter.quote:Op maandag 13 april 2009 20:04 schreef XL het volgende:
[..]
Een jaar later stond hij alweer 24ste hoor, maak je geen zorgen
kijk je nog even in Intel tennis game topic trouwens, had voorstel voor nieuwe wedstrijd!quote:Op maandag 13 april 2009 20:04 schreef XL het volgende:
[..]
Een jaar later stond hij alweer 24ste hoor, maak je geen zorgen
Het waren vandaag allemaal van die grillige wedstrijden.quote:Op maandag 13 april 2009 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
Eigenlijk een waardeloze wedstrijd van Stippel, Lapentti kan door.
das een mooie troost.quote:Op maandag 13 april 2009 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
Eigenlijk een waardeloze wedstrijd van Stippel, Lapentti kan door.
quote:Boezzie April 11, 2009
O Martin,
Geef mij de kracht om door Uw wijsheid een voorspelling te maken die zowel logisch als goed is.
Amen
Betfair werkt sowieso..quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:12 schreef Chriz2k het volgende:
Doen die streams op ATDHE het bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |