Uit de hoogte, doen alsof je alwetend bent.quote:Op maandag 13 april 2009 14:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben het voor de verandering eens niet met je eens. Ik moet zeggen dat ik hem wel mag. Vind hem wel grappig en gezellig. Maar hij heeft af en toe wel iets hautains inderdaad - al weet ik niet echt wat dat betekent.
Het was een grap, sorry.quote:Op maandag 13 april 2009 14:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uit de hoogte, doen alsof je alwetend bent.
Inderdaad.quote:Chardy-Monaco begint nog niet bepaald geweldig, veel fouten.
Goede recensies krijg je daar.quote:Op maandag 13 april 2009 14:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap, sorry.![]()
Overigens probeer ik de laatste tijd om dit forum wat minder op ONZ te laten lijken en heb daartoe een apart topic geopend genaamd slechte zelfbedachte grappen . Voor alle fans.
[..]
Inderdaad.
Ja, inderdaad.quote:
Ik ben inderdaad niet grappig. Daarom kom ik ook niet verder dan slechte grappen. Als ik zulke grappen aan mensen vertel kijken ze meestal zo:quote:. Wij roepen al jaren dat je niet grappig bent. Dat is niet vervelend bedoeld, maar gewoon een constatering.
quote:Jij kan een boek schrijven, dat kunnen wij weer niet.
Ja.quote:Maar je was op zoek naar een bevestiging?
Gaat alles goed met je joh?quote:Op maandag 13 april 2009 15:51 schreef kevin_ het volgende:
Aandachtshoer. Niet grappig, dus stop er maar lekker mee
.
Terecht natuurlijk, als je 4-1* voorstaat in de derde mag je niet 5 games op rij verliezen.quote:Op maandag 13 april 2009 18:26 schreef TheGeneral het volgende:
Vliegen slaat zijn racket ff in tweeën
zeg dat ook maar tegen Kunitsynquote:Op maandag 13 april 2009 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk, als je 4-1* voorstaat in de derde mag je niet 5 games op rij verliezen.
Oh oke, ik viel net binnen op dat moment.. Wat een losers vandaag weerquote:Op maandag 13 april 2009 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk, als je 4-1* voorstaat in de derde mag je niet 5 games op rij verliezen.
Heb ik al gedaan. En dat was nog erger, dat was een dubbele break.quote:
Je brengt het alsof het iets raars is, maar die Lapentti stond niet zo lang geleden nog nummer 6 van de wereld hoor!quote:
Inderdaadquote:Op maandag 13 april 2009 19:41 schreef XL het volgende:
[..]
Je brengt het alsof het iets raars is, maar die Lapentti stond niet zo lang geleden nog nummer 6 van de wereld hoor!
Waren alle toppers met vakantie ofzo dat hij zo hoog stond?quote:Op maandag 13 april 2009 19:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Best South African Airways ATP Ranking: 6 (22-Nov-99)
Bedoel je Nadal, die was toen nog maar 13.quote:Op maandag 13 april 2009 19:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waren alle toppers met vakantie ofzo dat hij zo hoog stond?
Ja, maar op zijn 14e won hij al van Cash.quote:Op maandag 13 april 2009 19:54 schreef XL het volgende:
[..]
Bedoel je Nadal, die was toen nog maar 13.
Een jaar later stond hij alweer 24ste hoor, maak je geen zorgenquote:Op maandag 13 april 2009 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar op zijn 14e won hij al van Cash.
Oké, dan voel ik me wat beter.quote:Op maandag 13 april 2009 20:04 schreef XL het volgende:
[..]
Een jaar later stond hij alweer 24ste hoor, maak je geen zorgen
kijk je nog even in Intel tennis game topic trouwens, had voorstel voor nieuwe wedstrijd!quote:Op maandag 13 april 2009 20:04 schreef XL het volgende:
[..]
Een jaar later stond hij alweer 24ste hoor, maak je geen zorgen
Het waren vandaag allemaal van die grillige wedstrijden.quote:Op maandag 13 april 2009 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
Eigenlijk een waardeloze wedstrijd van Stippel, Lapentti kan door.
das een mooie troost.quote:Op maandag 13 april 2009 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
Eigenlijk een waardeloze wedstrijd van Stippel, Lapentti kan door.
quote:Boezzie April 11, 2009
O Martin,
Geef mij de kracht om door Uw wijsheid een voorspelling te maken die zowel logisch als goed is.
Amen
Betfair werkt sowieso..quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:12 schreef Chriz2k het volgende:
Doen die streams op ATDHE het bij jullie?
Ach, ik heb hem echt nog nooit goed zien spelen. Ben niet verbaasd. Meest overschatte speler op de tour, als je het mij vraagt. Franse underachiever in hart en nieren.quote:
Wie ? Onze neef, of Berdych ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:54 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb hem vaak genoeg goed zien spelen, maar ik verdenk hem ervan dat hij in de helft van zijn wedstrijden geblesseerd op de baan staat.
Ja bedoel ik.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Monfils. En je bedoelt onze zoon.
Ik ookquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:47 schreef Chriz2k het volgende:
Ik had Monfils in de kwartfinale bij m'n bracket!
Ik heb hem er gelukkig uit laten gaan in de 1/8ste tegen Del Pony.quote:
Je meent hetquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:02 schreef TheGeneral het volgende:
Berdych beweegt ook als dikke stront op dat gravel zeg..
Join de FOK!group eensquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb hem er gelukkig uit laten gaan in de 1/8ste tegen Del Pony.
Sta nu 3128 ste in Monaco
Hoe doe ik joinenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Join de FOK!group eens!
Naam: FOK!
Wachtwoord: baas
Wie zijn die sommigen dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:22 schreef Vector_SLD het volgende:
4-1 Beck. Sommige mensen dachten dat Simon een van de weinigen zou zijn die iets kon beginnen tegen Nadal op gravel
Niet hier, las ik op menstennisforums.quote:
Duidelijk ziek vond ik niet. Hij leek mij gewoon verkouden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Simon overigens duidelijk behoorlijk ziek op die baan, snap niet dat ie heeft gespeeld ...
Vind het niet gek als ik eens naar hem kijk. Een Somalier is jaloers op zijn maten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Simon overigens duidelijk behoorlijk ziek op die baan, snap niet dat ie heeft gespeeld ...
Andreev een dubbele break voor in de eerste set maar zijn odd blijft hetzelfdequote:Op maandag 13 april 2009 22:39 schreef Chriz2k het volgende:
Voorspelling voor morgen: Andreev - Vassallo Arguello wordt een fix.
En toch (misschien wel mede daarom) is het een leuke wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:11 schreef Colplay het volgende:
Hanescu en Murray leveren een partij af waar de dames zich voor zouden schamen. 2-2 in de eerste set met vier breaks. Hanescu heeft nog geen punt op zijn eerste service gemaakt en een op zijn tweede service.![]()
Murray doet het iets beter met 7/12 op eerste service, maar is ook 0/5 op tweede
Ah dan ligt hij er de volgende ronde dus uit..quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:35 schreef kevin_ het volgende:
Safin was weer ouderwets heerlijk aan het knallen
Hopelijk nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ah dan ligt hij er de volgende ronde dus uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |