abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69550588
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:41 schreef Arcee het volgende:

[..]

En hóé! Mooiste sportmoment ooit, wat mij betreft. Het gevecht in de afsluitende tijdrit met Fignon.

Wat Armstrong betreft. Tsja, wat moet je er van denken? 13e in de lange tijdrit, 12e in het algemeen klassement... ik verwacht eigenlijk ook zoiets in de Tour.

Al hoop ik natuurlijk op een gevecht om het geel.
Mwah, ik denk dat toch hij toch wel wat groeimarge heeft. Zijn prestatiecurve is momenteel opwaarts volgens mij.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 14:12:24 #102
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_69552337
Heeft Armstrong net als vroeger ook alle ritten weer 20 keer verkend dit jaar?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_69553358
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 14:12 schreef Waaghals het volgende:
Heeft Armstrong net als vroeger ook alle ritten weer 20 keer verkend dit jaar?
Dat deed ie vroeger niet en nu ook niet.
pi_69553630
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:04 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat deed ie vroeger niet en nu ook niet.
Kan een voorbeeld nemen aan Ivan Basso dan
  zaterdag 30 mei 2009 @ 17:00:40 #105
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69555630
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:42 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Mwah, ik denk dat toch hij toch wel wat groeimarge heeft. Zijn prestatiecurve is momenteel opwaarts volgens mij.
Dat is ook wat hij en Bruyneel zelf zeggen
Ik denk dat ie het podium in Parijs kan halen maar de Tour winnen?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_69556359
Lijkt me niet, maar aan de andere kant rijdt 'ie nu toch al beter dan ik verwacht had.
Vind het alleen wel tekenend dat 'ie gisteren weer gevallen was (en dat deed 'ie zelf). Nu gaat 'ie tot de Tour geen koersen meer rijden. Denk dat 'ie dan toch wat koersritme te kort komt in de Tour.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 31 mei 2009 @ 19:21:28 #107
862 Arcee
Look closer
pi_69581541
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:42 schreef Leatherface het volgende:
Volgens Mart Smeets ook. Die zei dat men ziet dat Armstrong sterker aan het worden is en alleen met opbouwen naar de Tour bezig is.

Hij zou het wel beter kunnen doen dan de Giro, al zou het alleen al vanwege een grotere motivatie zijn, maar ik zie hem niet op het podium fietsen, met bijvoorbeeld een Contador en een Evans nog toegevoegd aan een sterk rijdende Menchov.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 31 mei 2009 @ 20:24:47 #108
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69583176
We kunnen toch wel spreken van een geslaagde Giro voor Lance hoewel hij niet heeft waarvoor ie ging, namelijk een ritzege
pi_69583373
hmm ja "hij weet nu waar ie staat" heb ik vandaag heel veel gehoord... ik weet het nog niet waar hij staat...
Ik weet wel dat hij heel ergens anders had kunnen staan:

En dan heb je ook nog dat gezeik met Astana, niet echt een ideale voorbereiding
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 31 mei 2009 @ 23:15:00 #110
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69588415
quote:
Giro result 'promising' for Tour de France, says Armstrong
2 hours ago

ROME (AFP) — Seven-time Tour de France winner Lance Armstrong said his 12th-placed finish in the Giro d'Italia, which ended on Sunday, was "promising" ahead of this year's French test.

The 37-year-old American, who broke a collarbone in a crash on the Tour of Castilla and Leon in March, and his Astana team had insisted that he had not come into his first ever Tour of Italy looking for victory.

"I came in open-minded. I did not know what to expect, obviously because of the crash in Castilla and Leon, the time off the bike and the trip over here," Armstrong said.

"In my view it has been a hard three weeks. In the second half of the race I showed that I was certainly getting better and I think we can take that away from here. It is promising for June and July."

Armstrong dismissed expectations that he would have returned to the cycling world with victories in the biggest events.

"I may have disappointed some fans and people in the press room expecting that I immediately should start winning big races," he said.

"That is crazy. I am almost 38 years old. Both of my feet are firmly on the ground. It's taken a lot of work up to this point but we might ride strong and be in the front in July."

Armstrong added: "The style of racing in Italy is different, but I liked it.

"Despite some dangerous stages, it was a great race. The Giro del Centenario brought us to the most beautiful places of the country. The people here are enthusiastic."

Astana team manager Johan Bruyneel said he hoped the matter of some unpaid salaries would be resolved so the team could go on and compete in the Tour of Luxembourg, the Dauphine Libere, the Tour of Switzerland and the Tour de France.

"I am hopeful and confident that we can ride those races," said Bruyneel. The financial woes that left salaries unpaid are not completely resolved yet.

"I hope that the team sponsors will meet the deadline for the bank guarantee and the payments.

"Moreover the UCI (International Cycling Union) now wants more guarantees about the team for the rest of the year.

"The UCI will decide soon about the near future of the team. We hope to know more in the coming days. The best solution is that we can continue with our current structure. I expect that we will have a team at the start of the Tour de France."
pi_69591392
cho
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:21 schreef Arcee het volgende:

[..]

Volgens Mart Smeets ook. Die zei dat men ziet dat Armstrong sterker aan het worden is en alleen met opbouwen naar de Tour bezig is.

Hij zou het wel beter kunnen doen dan de Giro, al zou het alleen al vanwege een grotere motivatie zijn, maar ik zie hem niet op het podium fietsen, met bijvoorbeeld een Contador en een Evans nog toegevoegd aan een sterk rijdende Menchov.
Zet daar maar een leipheimer en een A shleck bij (als die zijn tt met 15% verbeterd is). Ik schat die 2 zelfs nog hoger in dan evans en menchov in de tour.
Geen id waar Armstrong gaat uitkomen, maar als hij top5 kan rijden in de tour met dat deelnemersveld en in dienst van contador die wint na 3jaar out dan is dat een enorm geslaagde comeback denk ik.
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:15:05 #112
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_69705724
http://www.cyclingnews.com/news.php?id=news/2009/jun09/jun04news2

Armstrong's comeback reasons reviewed by Walsh/Ballester

The authors of "LA Confidentiel", a book published in 2004 alleging that Lance Armstrong used performance-enhancing substances, have hit out at the cyclist once again. In their latest book, "Le Sale Tour" ["The dirty Tour" - ed.], Pierre Ballester and David Walsh write about the return to competition of the seven-time Tour de France winner and his apparent ambition to enter US politics.

The former journalist of L'Equipe and his colleague working for The Sunday Times allege that Armstrong's comeback to the sport after three years of absence is not to promote his Livestrong foundation against cancer, but that his real reasons for it are those of a businessman. According to Ballester and Walsh, Armstrong, after unsuccessfully bidding for shares of the company holding the Tour de France, came back to cycling to increase his personal wealth.

"Since last summer, his [non-profit] Livestrong foundation has a lucrative segment," said Ballester. "And when Armstrong receives 200,000 Euro to host a conference, he puts it into his pocket - unlike the leading cancer experts, who will donate the money."

The authors also claim that Armstrong has a political objective: become the governor of Texas in 2014. In the second half of the Book, Walsh and Ballester ask sports politicians about Armstrong's return, with former French sports secretary Jean-François Lamour saying, "This comeback is not a very good sign. It's even a kind of a masquerade."

Moreover, Ballester accused the organisers of the Tour de France, ASO, to privilege their business over the sports aspect at the Grande Boucle. "ASO's new strategy is more turned towards business than the credibility of the sport," said Walsh. "In allowing Armstrong to come back to the Tour, will be coming back also the ghosts of the past: doping, scheming, bribery... They must have weighed pros and cons, more important and less important, and decided in favour of Armstrong's return."
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:23:43 #113
40566 Ericr
Livewrong
pi_69706089
Het moddergooien is dus weer begonnen, alsof Armstrong zich nog veel zorgen hoeft maken over zijn financiele situatie.
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:26:30 #114
6941 APK
Factual, I think.
pi_69706209
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:23 schreef Ericr het volgende:

Het moddergooien is dus weer begonnen, alsof Armstrong zich nog veel zorgen hoeft maken over zijn financiele situatie.
Politieke ambities kunnen volgens mij een hoop poen kosten.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_69707828
Dan zou hij wel betaald moeten rondrijden voor Astana... Anders gaat hij niet veel geld inzamelen... Laat staan een eigen wielerploeg opstarten...
  donderdag 4 juni 2009 @ 17:15:43 #116
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69708043
Ik denk niet dat hij dit zou kunnen opbrengen als hij het alleen voor het geld doet. Dan zou het heel wat makkelijker zijn om wat meer lezingen te gaan geven. Waarvoor hij blijkbaar 200.000 dollar krijgt en in zijn eigen zak steekt.
pi_69713900
Zoals Devpartner al terecht aanstipt, hij rijdt onbetaald rond voor Astana. Hij zou makkelijk een salaris van meer dan twee ton kunnen verdienen, dus als het hem daar om te doen was geweest..

Ik ben absoluut geen Armstrong fan, maar deze kritiek slaat nergens op.
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:47:42 #118
40566 Ericr
Livewrong
pi_69717592
Enige wat Armstrong kan doen is zijn benen laten spreken, een sleutelbeenbreuk en een wat hogere leeftijd dan de gemiddelde renner zijn in ieder geval makkelijke omstandigheden dan bij zijn eerste terugkomst in het peleton iets meer dan 10 jaar terug.
pi_69717882
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:20 schreef DutchSL het volgende:
Hij zou makkelijk een salaris van meer dan twee ton kunnen verdienen, dus als het hem daar om te doen was geweest..
Dat lijkt me ook. Alleen door zijn naamsbekendheid al.
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:12:36 #120
6941 APK
Factual, I think.
pi_69718823
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:20 schreef DutchSL het volgende:
Zoals Devpartner al terecht aanstipt, hij rijdt onbetaald rond voor Astana. Hij zou makkelijk een salaris van meer dan twee ton kunnen verdienen, dus als het hem daar om te doen was geweest..

Ik ben absoluut geen Armstrong fan, maar deze kritiek slaat nergens op.
Als je -zoals de auteurs claimen- gouverneur van Texas wilt worden dan heb je helemaal niets aan twee ton.
Dan heb je goodwill nodig (stijden tegen kanker, onbetaald rondrijden) die later vele miljoenen oplevert.

Miljoenen en een sterk imago dat nodig is om iets in de politiek te beginnen.
Ik heb overigens absoluut geen idee of hij die ambitie heeft, maar het zou een theorie kunnen zijn...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_69770779
Beetje belachelijk, nu Armstrong eindelijk aantoonbaar clean rijdt (zijn testresultaten staan in elk geval online), komen ze met dit soort rotzooi.

Ik zeg: Lance zet dat verse bloed voor de Tour maar vast klaar en rijd ze allemaal lekker naar huis!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_69778862
Heb je het interview met Kohl gelezen? Die had naar eigen zeggen zeker 100x positief moeten testen. Ik denk niet dat die testen alles zeggen.
pi_69779490
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:12 schreef APK het volgende:

[..]

Als je -zoals de auteurs claimen- gouverneur van Texas wilt worden dan heb je helemaal niets aan twee ton.
Dan heb je goodwill nodig (stijden tegen kanker, onbetaald rondrijden) die later vele miljoenen oplevert.

Miljoenen en een sterk imago dat nodig is om iets in de politiek te beginnen.
Ik heb overigens absoluut geen idee of hij die ambitie heeft, maar het zou een theorie kunnen zijn...
Volgens mij heb je dat geld zelf niet nodig, maar juist veel vrienden met veel geld, die "sponsoren" je dan (uiteindelijk is het gewoon: voor wat hoort wat, en hebben ze later wel ergens je hulp voor nodig, als je eenmaal in office zit).
  zondag 7 juni 2009 @ 03:38:37 #124
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69786602
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:13 schreef Guard het volgende:

[..]

Volgens mij heb je dat geld zelf niet nodig, maar juist veel vrienden met veel geld, die "sponsoren" je dan (uiteindelijk is het gewoon: voor wat hoort wat, en hebben ze later wel ergens je hulp voor nodig, als je eenmaal in office zit).
Juist. En wie was de afgelopen jaar een vriend van Armstrong? Texas-homies?
  maandag 8 juni 2009 @ 15:46:13 #125
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_70248105
Armstrong wint Nevada City Classic

De eerste winst is binnen.. Nu de tour nog
Where facts are few, experts are many.
pi_70248269
deze week trouwens iedere dag om 19.00 u CET op ESPN Classic (voor de digitale kijkers): "Tour de Lance"
Met beelden van de mooiste etappes (oid) van Armstrong.
pi_70250543
Supertip! Dank je wel
  maandag 22 juni 2009 @ 14:33:58 #129
127004 maril
Smeetsfan
pi_70252854
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:15 schreef Guard het volgende:
deze week trouwens iedere dag om 19.00 u CET op ESPN Classic (voor de digitale kijkers): "Tour de Lance"
Was het bijna vergeten, ff programmeren
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  maandag 22 juni 2009 @ 16:00:53 #130
31625 el_salvador
[X] TABLE SELECTION
pi_70256002
quote:
tnx!
Op maandag 12 mei 2008 19:37 schreef SuperFruitig het volgende:
tvp, puur vanwege de SEX/FRUIT combinatie
pi_70261913
quote:
(Leo Driessen is minder...)

[ Bericht 2% gewijzigd door TargaFlorio op 22-06-2009 19:06:23 ]
  maandag 22 juni 2009 @ 20:00:24 #132
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70265353
Wat nou complot?! Die Yank heeft een attest van vele vierkante kilometers ... daar valt door de Fransen niks tegen te doen!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_70275995
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

(Leo Driessen is minder...)
Ja ik viel ook bijna van de bank, toen ik Leo hoorde
Hopelijk krijgen nog wat mooie klimetappes te zien, want dit was niet echt geweldig, mooie sprint hoor, maar daarvoor hoefde ik die laatste 15 km niet te zien
pi_70279057
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:00 schreef Barca het volgende:
Wat nou complot?! Die Yank heeft een attest van vele vierkante kilometers ... daar valt door de Fransen niks tegen te doen!
De fransen zijn anders al op zoek geweest naar u zogenoemde attesten... en rara Armstrong heeft helemaal geen attesten.... (hint: beetje research ipv populistische uitspraken van de boerenbond kan geen kwaad hgoor)
pi_70282513
Ik had ook zoiets gister van... ehmm, hoogtepunten? Zit een hele 20 km van vals plat tot maximaal 3 graden te kijken Wel grappige beelden om eerlijk te zijn, ouwerwetse fietsen, eigentijdse hoofdbedekking en mooie plaatjes van Verdun, maar niet echt een onwijse spectaculaire prestatie. Wel rare manier van sprinten trouwens, tis maar goed dat ie zich later op de bergen heeft gericht Vanavond hopelijk wat meer spectaculairs, al gok ik dat t ze volgende etappe overwinning wordt.
pi_70283273
Werd natuurlijk uitgezonden omdat het zijn eerste zege was.
pi_70337682
SACRAMENTO — A Sacramento man is facing prison for stealing Lance Armstrong's bicycle while the seven-time Tour de France winner was competing in California.

Sacramento County court documents show 40-year-old Lee Crider is to be sentenced Monday to three years in prison for burglary and theft. He pleaded no contest June 1 to stealing Armstrong's time trial bike and two others from a trailer after the Sacramento prologue to the Tour of California in February.

A second man, 33-year-old Dung Hoang Le of Elk Grove, pleaded no contest June 1 to receiving stolen property. He has been sentenced to 90 days in jail, to be served on the sheriff's work project.

A police report says he bought Armstrong's $10,000 bike from Crider for $200. He later turned it in to police.

200 dollar
pi_71439650
Welke koersen rijdt Armstrong nog meer dit seizoen? Ging ie het WK nog rijden?
pi_71439900
Hij heeft vandaag op de bahama's getrained voor Leadville, whatever that may be.

pi_71443525
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:00 schreef Atreidez het volgende:
Hij heeft vandaag op de bahama's getrained voor Leadville, whatever that may be.

MTB wedstrijd van 100mijl (160km) als ik mij niet vergis. Vorig jaar werd hij daar 2de. Leipheimer en horner? (of 1 van die 2) doen ook mee aan die wedstrijd.

Wel al bewonderingswaardig dat hij nu al terug aan het trainen is. Zo lang heeft hij niet stil gezeten :p
pi_71443557
laat die kerel eens een leuke wedstrijd rijden, het wk ofzo,
  donderdag 30 juli 2009 @ 00:53:07 #142
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71447190
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:43 schreef JohnDDD het volgende:
laat die kerel eens een leuke wedstrijd rijden, het wk ofzo,
laat die kerel maar eens doen wat ie altijd deed.
Het hele jaar amper iets doen en dan ff de Dauphiné winnen en dan in de Tour vlammen
pi_71454631
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:53 schreef Szura het volgende:

[..]

laat die kerel maar eens doen wat ie altijd deed.
Het hele jaar amper iets doen en dan ff de Dauphiné winnen en dan in de Tour vlammen
Hij heeft de Dauphiné slechts twee keer gewonnen
pi_71753731
Lance heeft de Blast the Mass mtb-wedstrijd gewonnen in Colorado. Daarmee gelijk de kampioenstitel van die staat gewonnen.
pi_71754862
mag ie daar nu een trui van dragen?
pi_71757105
In de USA zal het geen probleem zijn, bij internationale wedstrijden lijkt het me niet dat je een shirt mag dragen van een titel die alleen geldt voor 1 staat.
pi_71758474
Hoef je dan geen ingezetene te zijn van de desbetreffende staat?
pi_71916960
Armstrong maakt indruk op mountainbike

Lance Armstrong (37) heeft in eigen land de zware mountainbikewedstrijd Leadville 100 gewonnen. De Amerikaan deed dat in een recordtijd. Hij finishte bovendien met een lekke band.

De Leadville 100 is een mountainbikewedstrijd in de Rocky Mountains.
AP Lance Armstrong maakte indruk. Hij veegde de toptijd van titelverdediger Dave Wiens weg. Armstrong finishte in 6u28'50". Wiens had er vorig jaar 6u45'45" voor nodig.

Armstrong legde de 100 mijl grotendeels solo af in de Rocky Mountains. Na 35 mijl (55 km) plaatste hij een demarrage. De laatste 10 mijl legde hij bovendien met een lekke band af.

"Het is erg lang geleden dat ik nog zo lang alleen reed", zei hij achteraf. "Dat heb ik zelfs in de Tour nooit gedaan."

Woensdag staat Armstrong aan de start van de Ronde van Ierland.

Bron: Sporza.be
sig verwijderd door FA
pi_71917195
Gratz Lance Hij had zich er ook wel heel erg op gefocussed..

zondag 16 augustus 2009 @ 12:24:00 #150
40566 Ericr
Livewrong
pi_71917558
Gevecht van de oldies, Dave Wiens is 7 jaar ouder dan Armstrong. Wel een legende overigens, die gast reed al wedstrijden in de tijd dat ik zelf ook nog competitief MTB-er was. Maar goed de nog oudere Ned Overend werd vorig jaar nog veldrijkampioen van de USA (52 jaar toen). Beat that, Lars Boom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')