quote:Op maandag 22 juni 2009 12:15 schreef Guard het volgende:
deze week trouwens iedere dag om 19.00 u CET op ESPN Classic (voor de digitale kijkers): "Tour de Lance"
Met beelden van de mooiste etappes (oid) van Armstrong.
tnx!quote:Op maandag 22 juni 2009 12:15 schreef Guard het volgende:
deze week trouwens iedere dag om 19.00 u CET op ESPN Classic (voor de digitale kijkers): "Tour de Lance"
quote:Op maandag 22 juni 2009 12:15 schreef Guard het volgende:
Ja ik viel ook bijna van de bank, toen ik Leo hoordequote:
De fransen zijn anders al op zoek geweest naar u zogenoemde attesten... en rara Armstrong heeft helemaal geen attesten.... (hint: beetje research ipv populistische uitspraken van de boerenbond kan geen kwaad hgoor)quote:Op maandag 22 juni 2009 20:00 schreef Barca het volgende:
Wat nou complot?! Die Yank heeft een attest van vele vierkante kilometers ... daar valt door de Fransen niks tegen te doen!
MTB wedstrijd van 100mijl (160km) als ik mij niet vergis. Vorig jaar werd hij daar 2de. Leipheimer en horner? (of 1 van die 2) doen ook mee aan die wedstrijd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:00 schreef Atreidez het volgende:
Hij heeft vandaag op de bahama's getrained voor Leadville, whatever that may be.
laat die kerel maar eens doen wat ie altijd deed.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:43 schreef JohnDDD het volgende:
laat die kerel eens een leuke wedstrijd rijden, het wk ofzo,
Hij heeft de Dauphiné slechts twee keer gewonnenquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:53 schreef Szura het volgende:
[..]
laat die kerel maar eens doen wat ie altijd deed.
Het hele jaar amper iets doen en dan ff de Dauphiné winnen en dan in de Tour vlammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |