Maar ik zie Lance geen 2e worden in de Giro..:Pquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:29 schreef Szura het volgende:
De Giro rijdt ie trouwens om Leipheimer aan de zege te helpen. Hij voorziet een zelfde rol voor zichzelf als in de Ronde van Gila afgelopen week. Daar werd Leipi winnaar en Armstrong zelf 2e.
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar ik zie Lance geen 2e worden in de Giro..:P
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:37 schreef wimderon het volgende:
Z'n fietsen voor de Giro zien er alvast bruut uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ging Leipo ook niet beter rijden toen hij bij die befaamde drink(wonder)waterploeg ging rijden..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee ik ook nietMaar Leipo heeft wel een meesterknecht dan zeg
.
Toch zie ik hem die ronde nooit winnen, gewoon omdat het Leipo is en hij nooit een grote ronde gaat winnen.
Die fietsen![]()
Bij Gerolsteiner heeft hij ook geen goede jaren gekend. Een keer 6e in de Tour en een keer vrij kansloos 12e. Tussendoor wel wat kleinere rondjes gewonnen, maar absoluut niet het niveau wat hij nu heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:48 schreef kawotski het volgende:
[..]
ging Leipo ook niet beter rijden toen hij bij die befaamde drink(wonder)waterploeg ging rijden..
Lees: geld van z'n stichtingquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:27 schreef Guard het volgende:
Dat komt wel weer heel toevallig lekker uit allemaal, meneer Armstrong verklaart een eigen ploeg te willen en prompt komt het team waar hij voor rijdt in "financiele problemen".
En Lance, de vrijwilliger in de ploeg gaat wel even vertellen wie wat moet doen. Benieuwd hoeveel van zijn geld gaat zitten in "de overname van de ploeg door Bruyneel".
Dat laatst vind ik dan wel weer positief: de favorieten van de tour meer spreiden over verschillende teams.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:47 schreef wimderon het volgende:
De geruchtenmolen draait alweer op volle toeren. Armstrong en Bruyneel zouden al klaar staan om het team over te nemen, met Contador die dan weer naar Caisse zou trekken als Valverde geschorst wordt. Dit alles nog vóór de Tour.
Is toch ook toen der tijd met Manolo Saiz en Stanga gebeurd. Wilde de licentie ook niet afstaan die op hun BV stond. Van Gerwen heeft het uiteindelijk toch geregeld gekregen dat die PT licentie op zijn naam kwam en dus Milram voort kon blijven gaan. Indien niet had Milram niet meer bestaan en had Stanga nog steeds die licentie waar die niks mee kon.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:12 schreef Ericr het volgende:
Ze gaan er wel erg makkelijk vanuit dat de Kazachen de licentie afdragen, zonder licentie geen ploeg die de Tour mag rijden.
Het blijft een vaag zootje met die Kazachen hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:29 schreef wimderon het volgende:
Aha, zo zit het dus kennelijk: Bruyneel wil Vino er niet terug bij, de Kazakken wel en draaien daarom de geldkraan dicht.
Een ritzege boekenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:42 schreef wimderon het volgende:
Ik vraag me toch af wat hij in de Giro precies aan het doen is. In dat Rondje in New Mexico was hij de betere van Horner als je de berichten mag geloven en Horner doet hier gewoon prominent van voren mee. Zou hij op hartslag aan het rijden zijn tot nu toe of is dit het gewoon met nog wat progressie vanwege zijn sleutelbeenbreuk...?
Dat rondje was ook in zeer zuurstofarm gebied. Dus armstrong heeft daar wel een enorm genetisch voordeel tegenover een type als horner.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:42 schreef wimderon het volgende:
Ik vraag me toch af wat hij in de Giro precies aan het doen is. In dat Rondje in New Mexico was hij de betere van Horner als je de berichten mag geloven en Horner doet hier gewoon prominent van voren mee. Zou hij op hartslag aan het rijden zijn tot nu toe of is dit het gewoon met nog wat progressie vanwege zijn sleutelbeenbreuk...?
Hoezo? Dat men hem maar laat rijden, onder het mom van: "die ouwe kan toch niet meer zoveel als vroeger"?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:07 schreef maril het volgende:
Maar het is natuurlijk ook een groot voordeel voor Armstrong als iedereen denkt dat hij de top niet meer haalt.
En hóé!quote:Op maandag 18 mei 2009 09:00 schreef Ericr het volgende:
Lemond kwam in de Giro op een 39ste plek uit in 1989 en won de Tour hetzelfde jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |