Kuikens komen inderdaad verdomd vaak uit eierenquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
Niks Paas. Vraag niet hoe ik aan die kuikens kom, iets met eieren
Het is geen Kerstmis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:19 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie al Paascadeautjes gekocht?
En de economie dan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
Het is geen Kerstmis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In januari alquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:19 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie al Paascadeautjes gekocht?
Die heb ik de laatste tijd al flink geholpen.quote:
De zijkantquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aan welke kant van de Atlantische Oceaan?
Ik denk dat het niet lang meer gaat duren voor er inderdaad met Pasen cadeautjes gegeven wordt. Kinderen worden te veel verwend.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
Die heb ik de laatste tijd al flink geholpen.
Maar serieus, cadeaus met Pasen? Driekwart van de bevolking weet niet eens wat we 'vieren', is gewoon blij met een extra vrije dag
Dat is het enige waarin wij vrouwen geïnteresseerd zijn: een vriend met een auto.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je op zoek naar een vriendje met een auto?
Nee.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik een naamtopic voor je openen in PTA?
Dat kan maar dan raad je het meteen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
Kun je een ander plaatje van deze actrice plaatsen, Scrutinizer?
Graagquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat kan maar dan raad je het meteen.
Ik ken haar zekerquote:
Tja, dan houdt het opquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ken haar zekerMaar ik weet haar naam echt niet.
Seurry heur. Ik hou wel van een kostuumdrama en ik heb haar dus zeker voorbij zien komen.quote:
Ze dankt haar bekendheid toch voornamelijk aan haar rol in een langlopende comedy-serie.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Seurry heur. Ik hou wel van een kostuumdrama en ik heb haar dus zeker voorbij zien komen.
Daarom post je voortdurend personen die iets met muziek te maken hebben.quote:
Maar je kent Absolutely Fabulous toch wel?quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben écht niet zo van de comedies.
Morgen moet ik weer naar De Melkwegquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daarom post je voortdurend personen die iets met muziek te maken hebben.
Dat is een gunstige uitzondering, al heeft het wel even geduurd voordat ik het kon waarderen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar je kent Absolutely Fabulous toch wel?
Wat een opgavequote:Op zaterdag 11 april 2009 02:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Morgen moet ik weer naar De Melkweg
Dan zou het zo maar kunnen dat je deze mevrouw daarin ook gezien hebt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is een gunstige uitzondering, al heeft het wel even geduurd voordat ik het kon waarderen.
Orchestra Baobabquote:Wat een opgaveWie speelt er?
Ach ja... moeilijk herkenbaar zonder bril, krullen en vreselijke kledingquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zou het zo maar kunnen dat je deze mevrouw daarin ook gezien hebt.
Veel plezier!quote:Orchestra Baobab
Ze is van Jordaanse komaf, heeft dus een ongewone naam.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach ja... moeilijk herkenbaar zonder bril, krullen en vreselijke kledingEen naam weet ik nog steeds niet
![]()
Danki. Dat gaat wel lukken. Live-muziek is het mooiste wat er is.quote:Veel plezier!
Enne: Nee, het is geen Alberti.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is van Jordaanse komaf, heeft dus een ongewone naam.
.
Van hartequote:
Soms is het hier gewoon rustig. Een Duitser..... Heeft hij iets te maken met dat waarom er nog steeds anti-Duitse sentimenten heersen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:28 schreef sansaba het volgende:
Wegens beperkte reactie, zal ik maar zeggen tis een duitser...brrr.
Tuurlijk. Ik ben opgeroeid in een wildrijke omgeving waar nogal eens reeën sneuvelden in het verkeer. De regelgeving daaromtrent is heel vreemd. Als je een ree aanrijdt mag je 'm niet meenemen maar als je een aangereden ree vindt mag je 'm wel meenemen. In de praktijk betekende dat dat als je zo onfortuinlijk was er een eentje aan te rijden je dan je buurman of een kennis belde die 'm dan mee kon nemenquote:Op zondag 12 april 2009 21:56 schreef wyccie het volgende:
Ook niet.
Er zijn mensen die dat echt doen, hè?
Die regel snap ik wel. Maar het werkt alleen als je geen contact hebt met je buren.quote:Op zondag 12 april 2009 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Tuurlijk. Ik ben opgeroeid in een wildrijke omgeving waar nogal eens reeën sneuvelden in het verkeer. De regelgeving daaromtrent is heel vreemd. Als je een ree aanrijdt mag je 'm niet meenemen maar als je een aangereden ree vindt mag je 'm wel meenemen. In de praktijk betekende dat dat als je zo onfortuinlijk was er een eentje aan te rijden je dan je buurman of een kennis belde die 'm dan mee kon nemen
Reerug is wel lekker, mits je van de typische wildsmaak houdt.quote:Op zondag 12 april 2009 22:08 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog nooit reevlees gegeten, hoe smaakt dat?
Neuh, lamsvlees is, hoewel het ook een kenmerkende smaak heeft, neutraler van smaak en malser dan wild. Wild is logischerwijs heel mager en heeft een smaak die ik gronderig zou noemen.quote:Op zondag 12 april 2009 22:15 schreef wyccie het volgende:
Lamsvlees vind ik niet lekker. Smaakt het misschien zo?
Is daar een speciale reden voor.quote:Op zondag 12 april 2009 22:29 schreef wyccie het volgende:
Over twee weken ga ik eens wild eten.
Down Under volgens mij wel.quote:Of telt kangoeroe ook als wild?
Geld.quote:Op zondag 12 april 2009 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Is daar een speciale reden voor.
Nooit gehad. Maar goed dat je het zegt, dan kook ik nu een eitje. Daar heb ik wel zin in.quote:Wat ook lekker is, kievitseieren
Over twee weken heb je genoeg gespaard om wild te eten?quote:
Was het geen Poelifinario?quote:Ik hoorde vandaag een rare vogel. Pwoe-iet. Een beetje alsof het een sirene is.
IBG.quote:Op zondag 12 april 2009 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Over twee weken heb je genoeg gespaard om wild te eten?
Als dat een onomatoepee is, niet.quote:Was het geen Poelifinario?
Bij het tuincentrum, toch?quote:Op zondag 12 april 2009 22:42 schreef wyccie het volgende:
En wie weet krijg ik dan ook mijn eerste loon van mijn nieuwe baantje.
Een oenomatopee?quote:[..]
Als dat een onomatoepee is, niet.
Ik met mijn 'groene' vingers zal nooit bij een tuincentrum worden aangenomen.quote:Op zondag 12 april 2009 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij het tuincentrum, toch?
De benaming voor een voorwerp of dier vernoemd naar het geluid dat dat voorwerp of dier maakt.quote:Een oenomatopee?
Paddo's hebben ze zeker niet bij het tuincentrum?quote:Op zondag 12 april 2009 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik met mijn 'groene' vingers zal nooit bij een tuincentrum worden aangenomen.
Het enige dat wel wil groeien is schimmel.
Ah, een onomatopee, bedoel je.quote:[..]
De benaming voor een voorwerp of dier vernoemd naar het geluid dat dat voorwerp of dier maakt.
Zoals Kievit en Grutto.
Maar je bent wel in een huis geboren, toch?quote:Op zondag 12 april 2009 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Een wyk/wijk/wiek is een doodlopende zijtak van een kanaal.
Tien minuten, in warm kraanwater.quote:Op zondag 12 april 2009 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoeveel minuten?
Volgens een vriendin van me, in een kasteel.quote:Op zondag 12 april 2009 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je bent wel in een huis geboren, toch?
Niet gekookt?quote:[..]
Tien minuten, in warm kraanwater.
quote:Op zondag 12 april 2009 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens een vriendin van me, in een kasteel.
Natuurlijk wel.quote:Niet gekookt?
Ik dacht even dat je een glas oid gevuld had met heet kraanwater en daar 10 minuten een ei in had laten liggenquote:Op zondag 12 april 2009 23:18 schreef wyccie het volgende:
Natuurlijk wel.![]()
Ik bedoelde dat ik a) warm water had gebruikt, en niet koud water. En b) ik telde tien minuten vanaf het aanzetten van het gas en niet tien minuten vanaf het koken van het water.
Ik dacht volledig te zijn.
Dus je werkt ook niet in pyls favoriete kook-accessoires-winkel?quote:Op zondag 12 april 2009 23:23 schreef wyccie het volgende:
Ok, ik weet dat ik een slechte kok ben, maar een eitje koken is één van de weinige dingen die ik wel goed kan.
Ben ik vergeten.quote:Op zondag 12 april 2009 23:27 schreef wyccie het volgende:
Welke is dat?
Dat is omdat jij hem negeert als hij een boek bij je komt kopen.quote:Wat weet je veel over pyl. Mij vertelt hij nooit wat.
Niet waar.quote:Op zondag 12 april 2009 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is omdat jij hem negeert als hij een boek bij je komt kopen.
De Playboy koop je niet om te lezen, dat weet je toch wel.quote:Op zondag 12 april 2009 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Arme pylZeker als je bedenkt dat hij eigenlijk helemaal niet van lezen houdt.
quote:Op zondag 12 april 2009 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wilde je ook nog even geruststellen, wyccie. Ik koop geen gele koelkast, ik herhaal: ik koop geen gele koelkast.
Het is meer dan 20 jaar geleden dat ik een Playboy kochtquote:Op zondag 12 april 2009 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
De Playboy koop je niet om te lezen, dat weet je toch wel.![]()
Wit of crème, ben ik nog niet uit. Ik heb de muur waar-ie tegenaan komt te staan geel geschilderdquote:[..]
![]()
Welke kleur dan wel?
Zwart is niet erg handig hier aangezien de koelkast, zeker 's-zomers, een aantal uren per dag in de zon staat.quote:Op zondag 12 april 2009 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ik wil een zilveren of zwarte koelkast. Later als ik groot ben.
Dat is helemaal niet handig in de keukenquote:En een bad!
Dus je wil een leeg bubbelbad?quote:Op maandag 13 april 2009 00:05 schreef wyccie het volgende:
Water hoeft van mij niet. Ik heb er niks mee.
Slangen, bloedzuigers, muggen.... ik moet er niet aan denkenquote:Je kunt ook een stukje regenwoud kopen, in o.a. Costa Rica.
Op de Vier van Breda, ja, om het raden op gang te helpen.quote:
Hoho, je kunt veel vanquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Was Thomas Mann niet heel fout? Of wie was dat nou.
Ja sorry, ik wist dat ik hem met een ander verwarde. Iemand die over zijn eigen verleden heeft geschreven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:05 schreef pyl het volgende:
Hoho, je kunt veel vanThomas Mann
zeggen, maar dat niet. (Hij was nota bene in exil, persona non grata voor de nazis.)
Raden = verpestenquote:Afijn, het betreft hier Dr Mengele. Of verpest ik nu alles?
Hè, maar die was toch gevlucht, en volgens roddels was hij ergens in Brazilië/Argentinië terechtgekomen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:05 schreef pyl het volgende:
Afijn, het betreft hier Dr Mengele. Of verpest ik nu alles?
Een kutfilm, als ik het me goed herinner. Met Laurence Olivier?quote:
Tss, het klopt ook gewoon.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:19 schreef sansaba het volgende:
Ja hij was heel fout die duitser. Nu overleden, maar niet in duitsland in het buitenland.
Iets met een tweeling of klonen en gevaarlijke honden? (Ik ga dit niet tussen spoilertagjes zetten, de film is oud genoeg.)quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:26 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet meer wat ik van de film vond. Volgens mij was dat gevecht aan het eind een beetje flauw.
Daar valt niet zoveel meer te postenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Post pyl nooit nieuwe plaatjes? Of alleen bij de buren.
Hij is vast bij dé buurvrouw.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Post pyl nooit nieuwe plaatjes? Of alleen bij de buren.
Tssskk......quote:Op woensdag 15 april 2009 10:54 schreef pyl het volgende:
(Ik vermoed dat ik hier meer plaatjes heb geplaatst en heb geraden dan wie ook.)
Da's ook weer zo.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:52 schreef fotoloog het volgende:
Tssskk......
Goed om te weten dat er een quotum is.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:54 schreef pyl het volgende:
(Ik vermoed dat ik hier meer plaatjes heb geplaatst en heb geraden dan wie ook.)
Ik nietquote:Op woensdag 15 april 2009 21:15 schreef Gellius het volgende:
Ok, wie sprak er hier kwaad van Thomas Mann?
Nee hoor, ik kwam slechts in het geweer tegen deze veronderstelling van Scrutinizer:quote:Op woensdag 15 april 2009 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed om te weten dat er een quotum is.
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is voor pyl gewoon lastig, bijna onmogelijk zelfs, om zich tot ons niveau te verlagen.
Ik heb vandaag vier opdrachten getypt voor één verslag.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Stelletje luie honden
[ afbeelding ]
Maar één verslag?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag vier opdrachten getypt voor één verslag.
Je bent een heldin en komt in de boeken.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag vier opdrachten getypt voor één verslag.
Ja. Ik moet er nog 1, maar dat doe ik volgende week wel.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar één verslag?
Nee, ik had het zelfs koud binnen.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:20 schreef tong80 het volgende:
Moest je erg zweten ?
Ik blijf als Wiccy zegt dat ze het niet zo bedoeldequote:
Oh, kan ik me aanmelden?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze schijnt tegenwoordig ook massages te geven aan users
Jij stiekeme lurker!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze schijnt tegenwoordig ook massages te geven aan users
Hoe bedoelde ik dat?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:40 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf als Wiccy zegt dat ze het niet zo bedoelde
Nee, doe maar niet, want ik kan helemaal niet masseren.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, kan ik me aanmelden?
Lurker? Ik kreeg een pm-etje waarin ik daarvan op de hoogte werd gesteld,quote:
Mag ik je blaren doorprikken bij De Vierdaagse?quote:Ik ontvang liever een massage.
Tsja, als jij niet vertelt hoe jij denkt dat ik het bedoelde kan ik ook niet zeggen of dat ook zo was.quote:
Van wie?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Lurker? Ik kreeg een pm-etje waarin ik daarvan op de hoogte werd gesteld,
Die zal ik waarschijnlijk niet meer krijgen.quote:Mag ik je blaren doorprikken bij De Vierdaagse?
Ik kan me ook niet zo goed meer herinneren hoe het nou allemaal zat. (Dat is tevens een hint van jewelste)quote:Op donderdag 16 april 2009 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tsja, als jij niet vertelt hoe jij denkt dat ik het bedoelde kan ik ook niet zeggen of dat ook zo was.
Waar is het raadplaatje dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
(Dat is tevens een hint van jewelste)
De P staat voor Privé, daar kan ik dus geen uitspraken over doen.quote:
Volgens mij kan ik dat heel goed. Volgens een vriendin van mij heb ik babyhandjesquote:[..]
Je mag me masseren.
Wacht, dan trek ik NU alvast mijn kleren uit.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij kan ik dat heel goed. Volgens een vriendin van mij heb ik babyhandjes
Is dat voor een man een compliment?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij kan ik dat heel goed. Volgens een vriendin van mij heb ik babyhandjes
Hij komt me nu ook bekend voor.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Meneer komt me heel bekend voor. Schrijver? Maar de hint wijst op geheugenonderzoek of zo.
Marcel Moorman? Möring? Schiet mij nu te binnen.
In postnr. #135quote:
Meneer publiceert wel eens wat.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Meneer komt me heel bekend voor. Schrijver?
Hij is deskundig op het gebied van hoe ons geheugen werktquote:Maar de hint wijst op geheugenonderzoek of zo.
quote:Marcel Moorman? Möring? Schiet mij nu te binnen.
Ik heb nog Foksilver.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
In postnr. #135
Is het Douwe Draaisma?quote:Hij is deskundig op het gebied van hoe ons geheugen werktHij heeft een mooie ouderwetse naam.
Je verweet mijn gimmick van de goeiemorgen posts en dat ik verder niks te melden heb.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tsja, als jij niet vertelt hoe jij denkt dat ik het bedoelde kan ik ook niet zeggen of dat ook zo was.
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wacht, dan trek ik NU alvast mijn kleren uit.
Neequote:Op donderdag 16 april 2009 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat voor een man een compliment?
Nee, daar ging het niet om. Het ging me juist om jouw pessimisme en geklaag dat het hier zo dood was. Elke keer weer.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:03 schreef tong80 het volgende:
Je verweet mijn gimmick van de goeiemorgen posts en dat ik verder niks te melden heb.
quote:Van jou lees ik alleen maar pessimisme.
Oh mijn leven is zo zwaar.
Ik begrijp echt niet dat je nog steeds zwelgt in dingen die zich een half jaar geleden of zo hebben afgespeeld, tong. Laat het nou eens los, laten we allemaal vriendjes zijn, elkaars handen vasthouden en 'Kumbaya' zingen.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:03 schreef tong80 het volgende:
Je verweet mijn gimmick van de goeiemorgen posts en dat ik verder niks te melden heb.
Terwijl ik altijd mijn best deed het topic levend te houden.
Van jou lees ik alleen maar pessimisme.
Oh mijn leven is zo zwaar.
Ga jij dan eens gauw een plaatje zoekenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:13 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad, gewoon meedoen of niet.
Oh, plaatje komt er aan.
Je weet heus wel waar ik het over heb.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:13 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad, gewoon meedoen of niet.
Oh, plaatje komt er aan.
Ach joh, dat is ook overdreven. De foto is zeker drie keer zo groot als een Nederlandse postzegel.quote:
Chill, tong. Gezellig als je wilt meeraden, maar dit is geen topic om ouwe koeien uit de sloot te halen. We zijn hier überhaupt vergeten waar het over ging. Ik wel, in ieder geval.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:18 schreef tong80 het volgende:
Je weet heus wel waar ik het over heb.
Mevrouw onschuld
Op mijn computer hooguit 2 keer maar er staan dan ook twee mensen op.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach joh, dat is ook overdreven. De foto is zeker drie keer zo groot als een Nederlandse postzegel.
Kunst?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:26 schreef wyccie het volgende:
Ze zijn beroemd geworden door een creatie.
Zo kijk ik ook altijd als ik iets heb gecreëerd.quote:
Zat ik ook aan te denken maar de partner van Christo heeft knalrood pluizig haar, dus die zijn het volgens mij niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:30 schreef qonmann het volgende:
Die kunstenaars die de Seine-brug en Brandenburger Tor hebben ingepakt ?
Als je 's ochtends van het toilet komt, bedoel je?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo kijk ik ook altijd als ik iets heb gecreëerd.
Dan doe ik voor jou weer mee.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Chill, tong. Gezellig als je wilt meeraden, maar dit is geen topic om ouwe koeien uit de sloot te halen. We zijn hier überhaupt vergeten waar het over ging. Ik wel, in ieder geval.
Ganzenbord?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:35 schreef wyccie het volgende:
Meer de Rubik's dan de iPod. Lekker ouderwets.
Voor de helft.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn het Fransen?
Teletubbies?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:43 schreef wyccie het volgende:
Leeftijdscategorie tot zo'n 6 jaar denk ik.
Bingo!quote:Op donderdag 16 april 2009 23:45 schreef qonmann het volgende:
Barbapappa ?
Nee ik heb een abo van Fok gekregen vanwege de She actie, dus de banner staat uitquote:Op donderdag 16 april 2009 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bingo!
Zien jullie ook die banner onderaan de pagina?
Maar hoe ze heten weet ik niet, de foto had ik wel eerder gezienquote:Op donderdag 16 april 2009 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bingo!
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bingo!
Barbapapa, Barbamama, Barbabella, Barbaborre, Barbabee, Barbabientje, Barbabob, Barbabenno en Barbalalaquote:Op donderdag 16 april 2009 23:50 schreef qonmann het volgende:
Maar hoe ze heten weet ik niet, de foto had ik wel eerder gezien
Smart singles?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:48 schreef wyccie het volgende:
Bingo!
en Barbie net nietquote:Op donderdag 16 april 2009 23:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Barbapapa, Barbamama, Barbabella, Barbaborre, Barbabee, Barbabientje, Barbabob, Barbabenno en Barbalala
Dit is goed genoeg.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:50 schreef qonmann het volgende:
Maar hoe ze heten weet ik niet, de foto had ik wel eerder gezien
Omdat ie roze is en bloemen in zijn handen heeft?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:Wat een lelijke Barbapapa is dat.
quote:Annette Tison is the creator of the famous 'Barbapapa' series, the children's books that became popular during the 1970s. She studied architecture in Paris, where she met her husband Talus Taylor, a biology and math teacher from San Francisco, USA. Together, they came up with 'Barbapapa', which soon was made into a television series and provided a whole generation with fond memories of the colorful Barbapapa family.
Nee, ik vond de verhoudingen, de vorm niet zo denderend.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
Omdat ie roze is en bloemen in zijn handen heeft?
Mooie foto is/was dat.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit is goed genoeg.
Annette Tison en Talus Taylor.
[..]
Omdat ie roze is en bloemen in zijn handen heeft?
Natuurlijk. Bij mijn voorkeuren staat: "Ik hou van hobby's"quote:
Dat kan hij zo veranderen.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ik vond de verhoudingen, de vorm niet zo denderend.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
Kees van Kooten.
Dan zijn wij een matchquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk. Bij mijn voorkeuren staat: "Ik hou van hobby's"
net zo'n mooi woord als madagaskar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:04 schreef wyccie het volgende:
Nou wordt Barbapappa hier genoemd, en dan zie ik die banner niet meer voorbijkomen.
Hij heeft zich veranderd in een konijn want ik kreeg net twee advertenties over konijnen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:04 schreef wyccie het volgende:
Nou wordt Barbapappa hier genoemd, en dan zie ik die banner niet meer voorbijkomen.
Zonde van het inschrijfgeld voor Smart singlesquote:
Ik kijk nooit naar banners, maar ik zag twee Barbapapa-advertenties.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:04 schreef wyccie het volgende:
Carnavalspak.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:05 schreef qonmann het volgende:
[..]
net zo'n mooi woord als madagaskar.
4 lettergrepen en alleen maar a's
al weer één.quote:
Ik ben te dom voor je?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zonde van het inschrijfgeld voor Smart singles
Je bent aan het Fokken met een iPod op je hoofd?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
Whehehe, komt net 'I don't need a man' van de Pussycat Dolls voorbij op mijn iPod.
Neehee, Smart singles vraagt geld terwijl wij er nu net achterkomen dat we een match zijn.quote:
Kan ik 'm ergens anders op zetten, denk je?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:09 schreef wyccie het volgende:
Je bent aan het Fokken met een iPod op je hoofd?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
Whehehe, komt net 'I don't need a man' van de Pussycat Dolls voorbij op mijn iPod.
Wel als je dingetjes hebt die op andere dingetjes passenquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan ik 'm ergens anders op zetten, denk je?
Zo zeg, dat is snel!quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Sir Nigel HawthorneWat-een-acteur was dat.
Hij was ook fenomenaal in de film The Madness of King George.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo zeg, dat is snel!![]()
Hij was iig geweldig in Yes (Prime) Minister. Hij is nu dood
Die heb ik nooit afgekeken, kon me niet zo boeien.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij was ook fenomenaal in de film The Madness of King George.
Je keek 'm zeker op je ipod?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die heb ik nooit afgekeken, kon me niet zo boeien.
Op een iPod hoort alleen muziek te staan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Je keek 'm zeker op je ipod?
Wetenschapper?quote:[ afbeelding ]
Trusten qonniequote:Op vrijdag 17 april 2009 00:31 schreef qonmann het volgende:
..en met dit beeld neem ik afscheid.
Slaap wel Wickedangel & Scrutinizer![]()
quote:
Neuh.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Van adel?
Trustenquote:Ik ga pitten
Goeiemorgenquote:
quote:
Ja, deze.quote:
Een Britse schrijver van voornamelijk reisverhalen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:10 schreef tong80 het volgende:
Heeft het hoofd van een Kennedy
Kan wel een hint gebruiken.
Dag Pyl,quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:28 schreef pyl het volgende:
Foto, Tong.
Inmiddels is mevrouw écht bezeten van de duivel, zo lijkt het.
Bah, wat een enge nekquote:
Gellius! Ik heb een pizza-tip gekregen! Italiaanse pizza in Amsterdam, niet heel ver van jouw domicilie.quote:
Pizza Taxi aan de Ceintuurbaan. Klinkt als een foute bezorg-toko maar is een restaurant van Italiaanse eigenaars. Ik weet niet zeker of ze ook bezorgen, afhalen kan in ieder geval wel. Als je van jouw kant afkomt zit-ie links, zo'n honderd meter voor het Sarphatipark.quote:
Ja ja, legit. Jij woont inmiddels al zo lang in het rijkenreservaat dat een pilsekindje drinken op het terras van Wildschut ook al legit voor je is?quote:Op maandag 20 april 2009 10:41 schreef Gellius het volgende:
Hm, ik ken het niet. Ik haal mijn pizza's bij Salvatore, aan de Hobbemakade. Hij is ook legit.
Dan zijn we elkaar net misgelopenquote:Op maandag 20 april 2009 12:24 schreef Gellius het volgende:
Ik zat zaterdag anders nog op het terras van d'n IJsbreker.
Mijn vader is een oude man die behalve een paar jaar studie in Groningen z'n gehele leven in Friesland gewoond heeft en begrijpt dus niet dat mensen in Amsterdam liever in de stad afspreken. Was ook voor alle partijen beter geweest: ik had m'n huis niet op hoeven ruimen, hij had geen acht trappen hoeven beklimmen.quote:Op maandag 20 april 2009 12:38 schreef Gellius het volgende:
Maar het terras van de IJsbreker is juist uitermate geschikt voor bejaarden!
Ik opende een wedstrijd topic voor AZ - Vitesse. Die werd gesloten. Vond ik vreemd omdat het de kampioenswedstrijd was. Opende hem dus opnieuw met een andere tekst. Werd weer gesloten en in Feedback kaartte ik het aan. Sjimz stopte de discussie erover en PMde me. Ik plaatste de PM op Fok.quote:
Er stond niks bijzonders in.quote:
Ik bemoei me er niet meequote:
Zo goed ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |