Kuikens komen inderdaad verdomd vaak uit eierenquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
Niks Paas. Vraag niet hoe ik aan die kuikens kom, iets met eieren
Het is geen Kerstmis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:19 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie al Paascadeautjes gekocht?
En de economie dan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
Het is geen Kerstmis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In januari alquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:19 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie al Paascadeautjes gekocht?
Die heb ik de laatste tijd al flink geholpen.quote:
De zijkantquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aan welke kant van de Atlantische Oceaan?
Ik denk dat het niet lang meer gaat duren voor er inderdaad met Pasen cadeautjes gegeven wordt. Kinderen worden te veel verwend.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
Die heb ik de laatste tijd al flink geholpen.
Maar serieus, cadeaus met Pasen? Driekwart van de bevolking weet niet eens wat we 'vieren', is gewoon blij met een extra vrije dag
Dat is het enige waarin wij vrouwen geïnteresseerd zijn: een vriend met een auto.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je op zoek naar een vriendje met een auto?
Nee.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik een naamtopic voor je openen in PTA?
Dat kan maar dan raad je het meteen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
Kun je een ander plaatje van deze actrice plaatsen, Scrutinizer?
Graagquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat kan maar dan raad je het meteen.
Ik ken haar zekerquote:
Tja, dan houdt het opquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ken haar zekerMaar ik weet haar naam echt niet.
Seurry heur. Ik hou wel van een kostuumdrama en ik heb haar dus zeker voorbij zien komen.quote:
Ze dankt haar bekendheid toch voornamelijk aan haar rol in een langlopende comedy-serie.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Seurry heur. Ik hou wel van een kostuumdrama en ik heb haar dus zeker voorbij zien komen.
Daarom post je voortdurend personen die iets met muziek te maken hebben.quote:
Maar je kent Absolutely Fabulous toch wel?quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben écht niet zo van de comedies.
Morgen moet ik weer naar De Melkwegquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daarom post je voortdurend personen die iets met muziek te maken hebben.
Dat is een gunstige uitzondering, al heeft het wel even geduurd voordat ik het kon waarderen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar je kent Absolutely Fabulous toch wel?
Wat een opgavequote:Op zaterdag 11 april 2009 02:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Morgen moet ik weer naar De Melkweg
Dan zou het zo maar kunnen dat je deze mevrouw daarin ook gezien hebt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is een gunstige uitzondering, al heeft het wel even geduurd voordat ik het kon waarderen.
Orchestra Baobabquote:Wat een opgaveWie speelt er?
Ach ja... moeilijk herkenbaar zonder bril, krullen en vreselijke kledingquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zou het zo maar kunnen dat je deze mevrouw daarin ook gezien hebt.
Veel plezier!quote:Orchestra Baobab
Ze is van Jordaanse komaf, heeft dus een ongewone naam.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach ja... moeilijk herkenbaar zonder bril, krullen en vreselijke kledingEen naam weet ik nog steeds niet
![]()
Danki. Dat gaat wel lukken. Live-muziek is het mooiste wat er is.quote:Veel plezier!
Enne: Nee, het is geen Alberti.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is van Jordaanse komaf, heeft dus een ongewone naam.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |