't Is ook wel lekkere muziek, zeker voor in de zomerquote:
Welk product gaat hier zo aangeprezen worden?quote:Brad: Hallo alweer en welkom bij wonderbaarlijke ontdekkingen. En wij hebben iets voor u, wat u waarschijnlijk nog nooit gezien heeft. Wat zeg ik? Ik weet wel zeker dat u 't nog nooit gezien heeft. Ik heb de assistentie nodig van iemand uit het publiek. Wie? U meneer, ja. U met dat blauwe jasje. Komt u maar naar voren. Hallo. Wat is uw naam?
Een man komt van de tribune
Gary: Mijn naam is Gary, ha ha ha.
Brad: Hallo Gary, leuk dat je me komt assisteren.
Gary: Mijn vrouw zit op de eerste rij, ze zwaait even naar me, ha ha ha ha.
Brad: Dat zal best. Kijk. Heb je ooit iets zoals dit gezien?
Zeker, geweldige plaat.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:16 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
't Is ook wel lekkere muziek, zeker voor in de zomer
Mensen die de muziek die ze draaien laten afhangen van het weerquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:16 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
't Is ook wel lekkere muziek, zeker voor in de zomer
Is dit niet van Jiskefet?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Welk product gaat hier zo aangeprezen worden?
2 André Hazesquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:25 schreef BasOne het volgende:
De titel 'langst genoteerde album allertijden' staat op naam van de Buena Vista Social Club, welke voor maarliefst 243 weken verbleef in de Mega Album Top 100. (Emile)
http://www.futuremusiccha(...)100_keer_hoera_.html
Anders wacht je gewoon even. Pak wat drinken en ga even in de zon zitten. Er is meer in het leven dan dit topic hoorquote:
nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Anders wacht je gewoon even. Pak wat drinken en ga even in de zon zitten. Er is meer in het leven dan dit topic hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |