Een hele lange post en in de laatste alinea ben je het gewoon met me eensquote:Op woensdag 22 april 2009 10:50 schreef WelcomeHome het volgende:
Ik heb even het topic gelezen, maar ik moet samen met vele medeFokkers constateren dat SCH een heleboel ruis veroorzaakt, maar op geen enkele manier iets concreets weet te melden en dit te onderbouwen met feiten. Ik had ook wel kunnen bedenken dat er vrijdag een donkere man uit zou gaan ja... De helft van alle acts was neger.![]()
Wanneer je klaagt dat er al topics lang wordt afgevraagd wie of wat je nu eigenlijk bent, lijkt me een logische stap hier eens duidelijkheid over te geven om van het gezeik af te zijn en met 'bewijzen' te komen. Volgens mij zit je schaterend achter de pc door al die mensen die daadwerkelijk denken dat je in Hilversum werkt.
Maar ja.. jouw reactie hierop zal wel weer zijn: 'wat jij wil...'
Wacht, ik ga ff een topic openen waarin ik suggereer dat ik bij Boulevard werk en zeker weet dat ik Gerschtanowitz en Verlinde heb zien zoenen. Wedden dat ik ook zoveel aandacht krijg?
Neemt niet weg dat ik wel denk dat RTL bewust acts erin houdt waarvan ze weten dat ze de kijkcijfers omhoog jagen (Whatever, Lisa) en daarbij de sms'jes niet zo nauw nemen.
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Een hele lange post en in de laatste alinea ben je het gewoon met me eens
edit: elkaar niet uitschelden graagquote:Op woensdag 22 april 2009 10:50 schreef WelcomeHome het volgende:
Ik heb even het topic gelezen, maar ik moet samen met vele medeFokkers constateren dat SCH een heleboel ruis veroorzaakt, maar op geen enkele manier iets concreets weet te melden en dit te onderbouwen met feiten. Ik had ook wel kunnen bedenken dat er vrijdag een donkere man uit zou gaan ja... De helft van alle acts was neger.![]()
Wanneer je klaagt dat er al topics lang wordt afgevraagd wie of wat je nu eigenlijk bent, lijkt me een logische stap hier eens duidelijkheid over te geven om van het gezeik af te zijn en met 'bewijzen' te komen. Volgens mij zit je schaterend achter de pc door al die mensen die daadwerkelijk denken dat je in Hilversum werkt.
Maar ja.. jouw reactie hierop zal wel weer zijn: 'wat jij wil...'
Wacht, ik ga ff een topic openen waarin ik suggereer dat ik bij Boulevard werk en zeker weet dat ik Gerschtanowitz en Verlinde heb zien zoenen. Wedden dat ik ook zoveel aandacht krijg?
Neemt niet weg dat ik wel denk dat RTL bewust acts erin houdt waarvan ze weten dat ze de kijkcijfers omhoog jagen (Whatever, Lisa) en daarbij de sms'jes niet zo nauw nemen.
De laatste alinea is mijn mening over het programma en staat los van het feit dat ik jouw werkzaamheden bij X-factor in twijfel trek.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Een hele lange post en in de laatste alinea ben je het gewoon met me eens
Ik werk helemaal niet bij X-Factor. Dat heb ik ook nooit beweerd. Ik werk in Hilversum bij de omroep en dat geloof je of niet. Maar de kern is juist wel het eerste, is het doorgestoken kaart of niet?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:22 schreef WelcomeHome het volgende:
[..]
De laatste alinea is mijn mening over het programma en staat los van het feit dat ik jouw werkzaamheden bij X-factor in twijfel trek.
Jij werkt daar helemaal nietquote:Op woensdag 22 april 2009 11:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik werk helemaal niet bij X-Factor. Dat heb ik ook nooit beweerd. Ik werk in Hilversum bij de omroep en dat geloof je of niet. Maar de kern is juist wel het eerste, is het doorgestoken kaart of niet?
Denk je nou echt dat ik in de war raak van een beetje SCHelden.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:30 schreef MrKawada het volgende:
[..]
Jij werkt daar helemaal nietJe verzint het omdat je aandacht wil
Kneus
Nee... sterker nog, je noemt het in bijna elke post wel een keer...quote:Op woensdag 22 april 2009 11:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik in de war raak van een beetje SCHelden.
Ik werk in Hilversum bij de omroep, da's geen geheim hoor.
Hehe ja inderdaad, wat een relnicht is het toch met zn leugensquote:Op woensdag 22 april 2009 11:47 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nee... sterker nog, je noemt het in bijna elke post wel een keer...![]()
Het moment waarop je mij volledig kwijtraakte was toen je zei dat je op het matje was geroepen vanwege je posts hier op fok. Neem van mij aan dat je in zo'n geval keihard de laan uit zou zijn gestuurd. En nu ga je gewoon vrolijk door met hier aandachttrekkend gedrag te vertonen.
Nee jongen, je eigen leven is misschien een beetje saai, maar het is toch vrij triest een verzonnen leven op internet te starten.
Of nee, sorry!! Daar zijn ze nog niet helemaal uit, natuurlijkquote:Op woensdag 22 april 2009 11:48 schreef MirKr het volgende:
Ooooooooooooh, in dát geval:
Graag de namen van de 3 finalisten op 8 mei!!
Ik ben helemaal niet op het matje geroepen vanwege mijn posts op FOK! Je moet wel het topic goed lezen.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:47 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nee... sterker nog, je noemt het in bijna elke post wel een keer...![]()
Het moment waarop je mij volledig kwijtraakte was toen je zei dat je op het matje was geroepen vanwege je posts hier op fok. Neem van mij aan dat je in zo'n geval keihard de laan uit zou zijn gestuurd. En nu ga je gewoon vrolijk door met hier aandachttrekkend gedrag te vertonen.
Nee jongen, je eigen leven is misschien een beetje saai, maar het is toch vrij triest een verzonnen leven op internet te starten.
Kloptquote:Op woensdag 22 april 2009 11:51 schreef MirKr het volgende:
[..]
Of nee, sorry!! Daar zijn ze nog niet helemaal uit, natuurlijk
Ik geloof het nietquote:Op woensdag 22 april 2009 11:53 schreef SCH het volgende:
[..]
KloptNIet helemaal inderdaad, wel voor een groot deel geloof ik.
Prima toch. Dat staat je vrij hoor. Of moet ik je nu gaan uitschelden?quote:
Oh ja, dan begrijp ik deze post van jou waarschijnlijk verkeerd....quote:Op woensdag 22 april 2009 11:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet op het matje geroepen vanwege mijn posts op FOK! Je moet wel het topic goed lezen.
Heerlijk om al dat geouwehoer verder te lezen
quote:Op maandag 13 april 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
Ik mag er niks meer over zeggen ben ik bang. Ben weer op het matje geroepen
Ja inderdaad, lees ook even verder in het topicquote:Op woensdag 22 april 2009 12:18 schreef UltraR het volgende:
[..]
Oh ja, dan begrijp ik deze post van jou waarschijnlijk verkeerd....![]()
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:07 schreef SCH het volgende:
Het gesprek ging over iets heel anders gelukkig. Niks aan de hand dus.
Ja, maar dat poste je alleen maar naar aanleiding van de reacties op die 1e post. Zoals bijv. deze:quote:Op woensdag 22 april 2009 12:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja inderdaad, lees ook even verder in het topic
[..]
Je wilt natuurlijk wel je eigen vorm van second life kunnen blijven spelen hier.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het is bekend bij RTL wie jij bent en dat jij deze info naar buiten "lekt" ?
Dat je daar nog werkt...
Hoe weet jij nou hoe dat zitquote:Op woensdag 22 april 2009 12:25 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ja, maar dat poste je alleen maar naar aanleiding van de reacties op die 1e post. Zoals bijv. deze:
[..]
Je wilt natuurlijk wel je eigen vorm van second life kunnen blijven spelen hier.
En daar sla je de spijker op de kop. Wij kunnen niet precies weten hoe het zit. En dus kan jij hier heerlijk uit je nek blijven zitten lullen. Maar aangezien je met werkelijk geen enkel stukje bewijs aankomt, en constant maar blijft herhalen "waarom zou ik iets moeten bewijzen, je hoeft me niet te geloven" is dit hele topic dus volkomen waardeloos en pure aandachttrekkerij van jouw kant.quote:
Dat valt reuze mee hoor, heb misschien 10 minuten van mijn leven aan jouw besteed.quote:Heb eerder de idee dat jij je verveelt en mij een beetje gaat stalken.
Van hetzelfde. Jij hebt hier al heel wat meer tijd in gestoken dan ik. Laat mij lekker van dit programma genieten zonder me lastig te vallen met allerlei nergens op gebaseerde complottheorieën.quote:Zoek een leven en val me niet lastig .
Blijf hier dan lekker weg, dan heb je nergens last vanquote:Op woensdag 22 april 2009 12:36 schreef UltraR het volgende:
[..]
En daar sla je de spijker op de kop. Wij kunnen niet precies weten hoe het zit. En dus kan jij hier heerlijk uit je nek blijven zitten lullen. Maar aangezien je met werkelijk geen enkel stukje bewijs aankomt, en constant maar blijft herhalen "waarom zou ik iets moeten bewijzen, je hoeft me niet te geloven" is dit hele topic dus volkomen waardeloos en pure aandachttrekkerij van jouw kant.
[..]
Dat valt reuze mee hoor, heb misschien 10 minuten van mijn leven aan jouw besteed.
[..]
Van hetzelfde. Jij hebt hier al heel wat meer tijd in gestoken dan ik. Laat mij lekker van dit programma genieten zonder me lastig te vallen met allerlei nergens op gebaseerde complottheorieën.
Je gaat toch echt zelf naar dit topicquote:Op woensdag 22 april 2009 12:36 schreef UltraR het volgende:
Laat mij lekker van dit programma genieten zonder me lastig te vallen met allerlei nergens op gebaseerde complottheorieën.
zoek zelf een leven en een baanquote:Op woensdag 22 april 2009 12:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe dat zit
Heb eerder de idee dat jij je verveelt en mij een beetje gaat stalken. Zoek een leven en val me niet lastig en laten we het weer over XFA gaan hebben.
Charmed, het probleem is een beetje die Roan, ze weten niet zo goed wat ze met hem aanmoeten.
Dat is toch algemeen bekendquote:Op woensdag 22 april 2009 12:49 schreef SCH het volgende:
Grulez, werk ik in Hilversum?
Roanquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:17 schreef Kidney_Bean het volgende:
SCH.... de vraag van elke vrijdag... wie gaat er vanavond uit? Heb je iets gehoord en zo ja... in welke categorie moeten we het zoeken?
Ik nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Houd Roan er maar in aub. Iedereen die ik ken die XFactor kijkt vindt hem goed.
Is toch zo ongeveer het belangrijkste van de show lijkt me. Maar ze vergaderen er maar 1 of 2 x per week over.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:40 schreef StefanKollaart het volgende:
Ze hebben best wel wat beters te doen dan om de dag uren te vergaderen over wie eruit moet.
Je wordt met de dag geloofwaardiger ;o... RTL heeft toch ook wel door dat ze al 2x de ouderen naar huis hebben gestuurd, van Tijn zei het zelf, hij bracht het richting het publiek, laat staan richting RTL ;-)quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Is toch zo ongeveer het belangrijkste van de show lijkt me. Maar ze vergaderen er maar 1 of 2 x per week over.
Vandaag had whatever uiteraard de minste stemmen maar ze konden onmogelijk Eric volgende week al met lege handen neerzetten dus hebben ze Rachel maar even voor de leeuwen gegooid, was uiteraard een veilige keuze en die kleuter hadden ze toch de finale niet laten halen.
Hm, zoiets kan ik ook verzinnen als geloofwaardig verhaal.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Is toch zo ongeveer het belangrijkste van de show lijkt me. Maar ze vergaderen er maar 1 of 2 x per week over.
Vandaag had whatever uiteraard de minste stemmen maar ze konden onmogelijk Eric volgende week al met lege handen neerzetten dus hebben ze Rachel maar even voor de leeuwen gegooid, was uiteraard een veilige keuze en die kleuter hadden ze toch de finale niet laten halen.
Dat zegt niks, het hele publiek van Whatever bestaat uit haifs-jongeren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:28 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Je wordt met de dag geloofwaardiger ;o... RTL heeft toch ook wel door dat ze al 2x de ouderen naar huis hebben gestuurd, van Tijn zei het zelf, hij bracht het richting het publiek, laat staan richting RTL ;-)
Btw: Whatever is publiekslieveling, heeft de grootste fanhyve van de mensen die momenteel nog over zijn
Heb je alleen niet gedaan. Maar je vindt het dus geloofwaardigquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hm, zoiets kan ik ook verzinnen als geloofwaardig verhaal.
Beetje jammer wel dat je deze info nog niet vóór de show kon gevenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan was het toch niet meer spannend geweest lieverd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:35 schreef MirKr het volgende:
[..]
Beetje jammer wel dat je deze info nog niet vóór de show kon gevenAl iets te zeggen over de halve finale??
Het was nu ook niet spannend hoor, inkoppertje toch?????quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan was het toch niet meer spannend geweest lieverd.![]()
Ja hoor, wat wil je weten?
Hoezo is dat??quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:36 schreef SCH het volgende:
En Lisa dan?
Roan is de enige die vast staat voor de finale
Dus jij denkt dat het allemaal afhangt van de smsjes?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:17 schreef Fipotje het volgende:
Mijn mening: SCH weet niks..... als je wel wat weet kom met details voor de show desnoods in me pm
Nope geloof absoluut dat de uitslag/winnaar al vast staat, maar ik weet niet of jij de waarheid vertelt :pquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het allemaal afhangt van de smsjes?
Oh maar dat is toch zo interessantquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:19 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Nope geloof absoluut dat de uitslag/winnaar al vast staat, maar ik weet niet of jij de waarheid vertelt :p
Uitstekend idee, SCH, als je wilt bewijzen, doe het dan op deze manierquote:Op maandag 27 april 2009 23:40 schreef HaagseHarrie het volgende:
er zal ongetwijfeld nog het e.e.a. niet vaststaan, maar sommige dingen zijn denk ik wel bepaald.
Mensen die er niet in komen te staan, twijfelaars etc. Feit is dat met elke onthulling het script omgegooid zou kunnen worden dus.........
Ik zou zeggen..........zet de relevante dingen, welke ook aangeven dat het klopt, in een rar bestand met een flink wachtwoord op rapidshare of zoiets. Dan kan iedereen het downloaden en geef je het wachtwoord pas als de finale is geweestleuk idee toch??
Wat jij wil. Dan geloof je RTL toch lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:53 schreef TheFrankey het volgende:
En hiermee geef je aan dat de hele boel crap is. Slotje!!!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:51 schreef SCH het volgende:
Hartstikke leuk idee maar ik weet niet wat rapidshare is of rar. Is dat een soort varkensgriep? Heb eerlijk gezegd niet zo'n zin in eigenlijk, ik wil ook helemaal niks bewijzen. Volgens mij is het inmiddels eigenlijk al wel bewezen dat het doorgestoken kaart is.
Nu bewijs je zelf maar weer hoe nep je bent!quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:51 schreef SCH het volgende:
Hartstikke leuk idee maar ik weet niet wat rapidshare is of rar. Is dat een soort varkensgriep? Heb eerlijk gezegd niet zo'n zin in eigenlijk, ik wil ook helemaal niks bewijzen. Volgens mij is het inmiddels eigenlijk al wel bewezen dat het doorgestoken kaart is.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:51 schreef SCH het volgende:
Mijn Nederlands is in ieder geval een stuk beter!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:18 schreef Fipotje het volgende:
[..]
![]()
Jouwgeloofwaardigheid is ook door de grond gezakt.
Jij weet net zo veel als mij over wie er in de finale komen of niet!
Dus niet bij die commerciële zender die X-Factor uitzendt?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik werk in Hilversum bij de omroep, da's geen geheim hoor.
leuk voor je!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is in ieder geval een stuk beter!
Klopt!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dus niet bij die commerciële zender die X-Factor uitzendt?
Precies. Danny betaalt welquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:49 schreef SCH het volgende:Kunnen we het niet beter via een notaris doen?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:53 schreef TheFrankey het volgende:
En hiermee geef je aan dat de hele boel crap is. Slotje!!!
Madrid, studie, 3 maandenquote:
Juist. Alle haters hier moeten de vorige 'doorgestoken kaart'-topics maar lekker lezen. En als het even kan de andere posts van SCH ook, ik zie geen reden om hem niet te geloven.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:51 schreef BVO het volgende:
Wat een disrespect tegenover SCH hier trouwens. De man die tijdens Idols 1 heel Nederland wees op de corruptie van RTL, zo erg zelfs dat ze het vuurwerk uiteindelijk niet meer konden gebruiken. Hij zit er elk jaar goed op, doorziet het altijd, en nog mensen die hem niet geloven. Ongeloofelijk.
Ik hoop niet dat je hiermee bedoeld dat Rachel (ook uit de categorie 26+) de finale niet haalt...quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:36 schreef SCH het volgende:
En Lisa dan?
Juist, dat was ook het eerste wat ik vreesde toen ik dit las......... SCH, heeft het uberhaupt wel zin om te stemmen voor vrijdag??quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:34 schreef creno het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je hiermee bedoeld dat Rachel (ook uit de categorie 26+) de finale niet haalt...
Nee tuurlijk niet, stemmen heeft sowieso geen zin. Maar het is natuurlijk wel je democrratische plichtquote:Op woensdag 29 april 2009 09:59 schreef MirKr het volgende:
[..]
Juist, dat was ook het eerste wat ik vreesde toen ik dit las......... SCH, heeft het uberhaupt wel zin om te stemmen voor vrijdag??
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:36 schreef SCH het volgende:
En Lisa dan?
failquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:36 schreef SCH het volgende:
En Lisa dan?
Roan stond vast toch, helemaal 100%..quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:36 schreef SCH het volgende:
En Lisa dan?
Ik quote mezelf maar even SCH.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:42 schreef Lindytje het volgende:
Dus: in de finale staat Roan, en Jamal en Whatever halen de finale niet?
Eens even kijken of dat dan uitkomt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |